MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306196 příspěvků |7505 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 56 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 10 - 11, 12 - 1 | Diskusní téma 9.7.2020 02:48  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma 

Palivový kohout 10x1


 Nemáte někdo zkušenost s tímto palivovým kohoutem,případně jinou repliku kohoutu 10x1?
http://www.jawamarkt.cz/cz/jawa-perak/benzinovy-ko hout-perak-fj-a-predvalecne-m10x1-
Díky    [baudik]   11.05.2014     Přidat odpověď  
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  Je kohoutek se znakem FJ a povrchovou úpravou chrom(nikl?) na péráka nebo na předvál. Jawu? Na celém mosazném jsem FJ nenašel. Oba jsou stejné,mají stejný závit, 10x1 mm.    [Bullet] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.06.2015
Odpověď  Problém neni údržba, problém je, že ty díly nefungují ani nové .... .    [vana-hb]   10.04.2015
Odpověď  ještě detail- starý motorky nebo auta prostě vyžadovaly trvalou údržbu.

Třeba u čtyřtaktu se každých 5 000 km zabrušovaly ventily, byla to prostě normální údržba,jako seřízení předstihu nebo výměna oleje. Taky kuželovej kohoutek je třeba občas(nebo častěji......) zabrousit, jinak teče.
Ale komu se to dneska chce dělat,že ???????,    [Monty]   07.04.2015
Odpověď  Překlep ... nikdo to nedovede ani za 1000kč.    [vana-hb]   07.04.2015
Odpověď  ja jsem lapoval vcera hodinu mnou zatim nezkouseny kohout s prevlecnou matici. Velmi rad bych ho pouzil tak doufam ze jsem lapoval spravne. Nove kohouty vyrabi Remot na novem stroji, dle slov vyrobce netecou. S remotem jsem byl zatim vzdy velmi spokojen ale kohout jsem od nich nebral.    [tomtnt]   06.04.2015
Odpověď  On to vana napsal nakonec dobře. 100 Kčs = 1000 Kč ;)    [fikuscz]   06.04.2015
Odpověď  ale technický problém s nečistotou to nemění    [monty]   06.04.2015
Odpověď  Já myslim, že je to jen překlep a že vana myslel 1000 kč o kterých se píše níže... za stovku se dnes samosebou nic takového vyrobit nedá.    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.04.2015
Odpověď  100,- Kč za kohoutek??????????

Tak máte možnost, to je naprostá utopie, za to neudělají kohoutek ani čínani.........

Každej starej motorkář Vám potvrdí, že kuželový kohouty stály za prd(z principu- sebeměnší smítko v benzínu = začne to kapat) proto každej namontoval s gumou nebo korkem, když mohl.    [MOnty]   06.04.2015
Odpověď  Je zvláštní, že před 60ti lety to šlo vyrobit a dnes to nikdo nedokáže. A při tom 100kčs za kohoutek neni málo.    [vana-hb]   04.04.2015
Odpověď  Po tom co jsem měl péráka poblitého až po zadní blatník jsem tam taky fouk kohoutek s gumičkou a je klid..    [Michal]   03.04.2015
Odpověď  No dobře replika(jakýsi Thajvan nebo co,za ty hrozný prachy 638kč a na Slovensku dokonce 1000kč a do prdele teče)To snad není možný!Dobře,ten novější Motex s korkem je tedy lepší,ale když tam origo paří konusový-FJ.Ty jsem našel tři,zalapoval a stejně propouští.Tak se naseru dám tam klasiku Jikov s gumičkou a hotovo.Nebo mě ten Pérák vyjde v renovačce na 50 000!    [Ivošek]   02.04.2015
Odpověď  Koupil jsem tahový (s korkem) a naprostá spokojenost.    [baudik]   25.03.2015
Odpověď  Mě teda dvě repliky tekly stejně jako původní. Ale byl to tento typ : http://www.motokramek.cz/palivovy-kohout-perak/ ale kupoval jsem ho na Fichtlkrámku-reklamaci jsem vyřídil v pohodě.    [Michal]   20.03.2015
Odpověď  ty nový kohouty jsou ok a těsní u starejch mi nepomohlo ani zalapování nejlepší na péráka jsou ty s korkem uvnitř.    [jan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.03.2015
 Přidat odpověď   (15) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006