MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306208 příspěvků |7505 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 181 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 10 - 11, 12 - 1 | Diskusní téma 10.7.2020 05:39  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma 

Bowden - pohon rychlomeru


 Zdravim, byl bowden na pohon rychlomeru na rv.51 taktez opredeny, stejne jako ostatni bowdeny? Nemel by nekdo fotku? Dik.    [tomtnt]   01.11.2014     Přidat odpověď  
Odpověď  Na Péráku r 47 mám omotaný bowden lanka tachoše žlutou gumou a na každém konci je guma stáhlá drátkem. I vsechny kabely a bužírky na stroji byly původně zluté    [Petr]   05.11.2014
Odpověď  Tohle jsem měl na půlbubnové kývačce, byla na tom ještě černá bužírka, ale místy už rozpadlá. Tady už zmizela úplně.    [Jarda]   05.11.2014
Odpověď  Já mám dojem, že ten náhon na fotce měl na sobě původně gumovou bužírku. Taky mám jeden původní tak na něj mrknu...abych nekecal..    [Michal]   05.11.2014
Zobrazit dokumentOdpověď  Já sehnal motor + další díly k němu (co zbylo z motorky) od kolegy z práce a na tachu byl tento náhon. Motor je sice z roku 48 a né jak je tu dotaz na r. 51 - je to spíš reakce na to jak píše lipcaa že byl odjakživa gumový. Příruby + délka naprosto sedí - koupil jsem nový (repliku) kvúli vzhledu ale po jedné projížďce jsem tam zas honem vrátil tento. Replika v určité rychlosti po ubrání plynu vydávala hrozné zvuky. NETVRDÍM s určitostí že je to stopro originál ALE ostaní díly byly. Je možné že by byl z jiného modelu ??    [skvarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.11.2014
Odpověď  Vzhledem k tomu, že už i předválečná Jawa měla v katalogu dílů psaný náhon s gumovým pláštěm, tak bych z toho usuzoval, že pérák měl odjakživa gumový obal náhonu. Krom toho jsem opletený nikdy neviděl, ani na ČZ 125 z r. 1947.    [lipcaa]   03.11.2014
 Přidat odpověď   (5) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006