MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 302750 příspěvků |7339 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 27 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 10 - 11, 12 - 1 | Diskusní téma 23.11.2019 03:25  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma 

Stredovy labyrint jawa 350


 Dobry den

Chcel by som sa opytat na skusenosti (kvalitu) s replikovym stredovy labyrintom na jawu 350 Perak. Ceny v obchodoch sa lisia aj o 500Kc. Je jeden dodavatel alebo je tych vyrobcov viac? Aka by mala byt vola na cape, aby som si ju vedel skontrolovat? Nasiel som informaciu ze spravna vola by mala byt 0,2mm.

Dakujem    [miso251]   26.04.2016     Přidat odpověď  
Odpověď  Díky za odpověď.s těmi dírami je to pro mě novinka.stavím motor od nuly:) první model 354 což je ještě pérák.    [Pavel]   27.01.2019
Odpověď  Taky jsem dělal kamarádovi motor 634 co měl totálně omačkané středové uložení(čelo) a stejně tak bloky. Koupit plné v replice bylo nevyhnutelné. Kámoš to bral z Motoústí a na dotaz o kvalitě byl ujištěn,že s tím nejsou problémy a ani žádná reklamace. No myslel jsem si své. Když se mi dostalo čelo do ruky,tak vnitřní průměr labyrintu byl o dvě desetiny menší,než kroužek co do něj zapadá. Takže jsem ho musel projet na soustruhu o 0,25mm. Jinak čela pérák až 634 (plné) se liší jen závity pro šrouby M8 které ten labyrint fixují k blokům. Pérák a snad kejva má díry dvě proti sobě v úhlu cca 100st.,panelka už má jen jeden a 634 už nemá žádný,jen kolík proti protočení. Hlavně doporučuji před montáží zkontrolovat,jestli jsou přesně proti sobě mazací kanálky v bloku proti kanálku v čelu. Často jsou ve střihu i půl díry.To se dá snadno vyřešit tak,že zahloubíš v čelu tu dírku vrtákem cca 8mm i větším (dle potřeby) stačí tak 5mm do hloubky. Vpodstatě vytvoříš jakoby trychtýř.    [Mr.GarrisonRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2019
Odpověď  Ahoj,skládám motor 354 a mám kliku bez labyrintu..Mám shánět origo labyrint nebo radši koupit repliku? jak je to s kvalitou repliky? jsou labyrinty u 354,360,634 stejné? díky.    [Pavel]   25.01.2019
Odpověď  Moj problem bol takisto v tom, ze Peraka som kupoval ciastocne rozobrateho, aj s ciastocne rozobratym motorom. Voda sa dostala do labyrintu a drazky v nom maju vykorodovane dierky. Takisto uz dostal par ran kladivom.    [miso251] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.05.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Když se tu řeší labyrinty, tak se přifařím. Měním u panelky ten dutý labyrint za plný. V tom plném labyrintu byly kolíčky dva, ale zrovna ten horní je ulomený (zrovna ten, ce je u dutého čela jeden). Moje otázka je, jestli bude vadit, když ten kolíček bude v druhé půlce toho labyrintu. Po prozkoumání jsem přesvědčen, že to vadit nebude, ale chtěl bych to povrdit. Na foto je v levo duté čelo    [Majkl250] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.05.2016
Odpověď  Když jsem opravoval svůj motor, tak jsem musel ten středový mezikus vyměnit ze dvou důvodů - na labirintu byly úplně zdeformované kolíčky, které středí ložisko klikové hřídele (zřejmě došlo k protočení, protože bylo zarezlé středové ložisko) a zřejmě z důvodu "házivosti klikového čepu" byly opotřebované styčné plochy lamel labyrintu. Je nutno říci, že můj motor před opravou byl venku 2 roky bez svíček a klikový mechanismus včetně ložisek, válců a pístů byl natvrdo zrezivělý a totálně nepohyblivý. Výměna byla jediné řešení opravy motoru. Kupoval jsem tuším za 1200 u p. Padalíka. Při montáži jsem ho nijak "nepřeměřoval". Motorka má najeto zatím 1400 km a motor funguje na 100 % :-)    [Píst] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.05.2016
Odpověď  Já bych se spíš zeptal jinak, jak poznám vadný labyrint? Pokud nemám zcela zničené středové ložisko na klice, tak snad ani nemůže být vadný, když se tam nic ničeho nedotýká, takže ani ta těsnící středová plocha by neměla být nijak opotřebovaná.    [HonzaBK]   04.05.2016
Odpověď  z jawamarktu som mal zaujem o toto

http://www.motokramek.cz/celo-uplne-jawa-350-354-3 60-634/

ale asi to je ten kus, ktory si kupil aj ty a nie je dobry.    [miso251] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.04.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Moj labyrint to ma uz za sebou a kluka je po GO. rozhadzovat sa mi ju moc nechce. Ked vidim ze s tym moze byt problem, skusim si ten moj stary na 3D meraku otukat, ako je na tom v ramci ulozeni, stiahnem staru drazku a necham laserom urobit 2mm navar a opracovat. Bude to isto drahsie ako replika. Ale ked stoja za vylizprdel, tak asi ina moznost nebude    [miso251] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.04.2016
Odpověď  zdar jeden takový labirint jsem minulý týden koupil u pana Jakuby a víckrát to neudělám neojehlené hrany labirintu díra pro ložisko oválná 0.15mm povrch šišatý 0.20mm ,labirint s vůlí 0.20 je už za hranou použití bude propouštět ,za předpokladu dobře vystředěné kliky je vůle 0.05mm až 0.07mm .Jestli máš v pořádku díru pro ložisko a nepoškozený povrch tak labirint se dá zachránit tím že ho přesoustružíš a podle něho dáš nové větší kroužky na klice které vymezují ložisko a tvoří druhou část labirintu.    [caryfuk]   26.04.2016
 Přidat odpověď   (10) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006