MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 311470 příspěvků |7811 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 19 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 10 - 11, 12 - 1 | Diskusní téma 29.11.2021 06:10  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

pérák 350 v kývačka 350


 Zdravím.Prosím o radu. Jdou do kartarů z péráka 350 napasovat vnitřnosti z kývačky popř. panelky 350? Pokud ano,v čem se to projeví?    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.11.2020     Přidat odpověď  
Odpověď  Převodovky Pérák a Kývačka jsou úplně stejné,jak kola tak hřídele.    [David K]   22.12.2020
Odpověď  Ano když dáte kliku z 354 do Ogara tak musíte vyvrtat v karterech díru na středový labyrint.Tato úprava je popsána i v knížce Jawa 250,350 a 500.    [David K]   22.12.2020
Odpověď  Ještě poznámka k té klice na Ogar 12. Pokud se použije ta z 354, tak se musí do karteru vyvrtat otvor pro ten šroub co drží polohu středového kruhu. Origo u kliky na 12 byla jeho poloha fixována pouze kolíkem v klikové skříni.    [Mirda444]   22.12.2020
Odpověď  Tato tema ma v principe tiez zaujima - co sa tyka sania, mala panelka vacsi otvor sania v kartroch ako kyvacka/perak 18? Pretoze mala karburator s vacsim difuzerom minimalne (24mm kyvacka/perak, 26mm panelka).    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.12.2020
Odpověď  Otázka základní - co jsou VNITŘNOSTI.
Převodovka jako celej jde z Kývačky/Panelky bez úpravy. Nebo lze dnes koupil už upravenou převodovku z modelu 634, která do všech modelů (včetně 12 Ogara) pasuje . Ale pouze jako celek.

Primární převod a spojka z Kejvačky/Panelky bez upravy. Pokud použijete dvojitý primár z modelu 634, musíte trošku obrat nálitky na šrouby, jinak řetez škrtá o blok, a dělá to hnusný zvuky.

Klikovku včetně ojnic a středovýho kruhu až po model 634 lze použít jako celek, včetně pístů .Do modelu 12 byly jiný ojnice a písty,ale jako celek je to záměnný až po 634.

Válce a hlavy na model 12 jsou jiný,tam nic nedáte z dalších verzí.
Ale od modelu 18 po poslední Panelku model 360 lze válce a hlavy namontovat na starší blok.Samozřejmě je to poznat pouhým pohledem.    [Monty]   20.12.2020
Odpověď  jde vsechno je to jen otazka casu a penez :-)
do prvnich 350 model 12 si myslim ze to nepujde ale jiste to nevim do pozdejsich asi bez vetsich problemu ano jelikoz kartery sou prakticky stejny s prvni kejvavackou valce a hlavy budou zamene bez upravy karteru to nebude mit smysl jelikoz vetsi kanaly v valcich nepomuzou pri malym prumeru sani a prepoustaku.    [free]   19.12.2020
 Přidat odpověď   (6) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006