MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 308472 příspěvků |7624 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 24 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 10 - 11, 12 - 1 | Diskusní téma 23.1.2021 08:10  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Závodní motor pérák FJ


 Zdravím ve spolek.Mám doma motor na Janečka a chtěl bych se zeptat jestli jste něco podobnýho už nekdy viděli,případně neporadili s jeho idetifikací.Co mě na tom zaráží tak to sací hrdlo.prostě není vidět ze by bylo nějak na bloku navařeny.je to jeden odlitek i z žebrama.ten rámeček pod překrytem kolem karbecu je asi obroušenej,dál to má hrozně velký přefuky i sací kanál.má to i vyleštěnou ojnici v klice nejsou vubec vidět ty velký díry na odlehčení,(asi jsou zaslepený)a mezi kartrama v klice je po obvodě železná podkova.snad to z těch fotek jde trošku vidět.    [Eresák] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.12.2020     Přidat odpověď  
Odpověď  zdar pánove jenom chci uvést věci na pravou míru někdo tady píše pod mým jménem nevím co tím sleduje    [caryfuk]   12.01.2021
Odpověď  jinak pro tazatele Eresaka kde se daji sehnat takove skvosty hlava valec supersport , hlin.valec soutez perak- kyv. , upravenej soutěž fj motor na peraka,fakt nadhera..    [Čáryfuk]   10.01.2021
Odpověď  Dle mého se jedna o soutezak který pasuje na standartni blok ma taky vyditelne vetsi prefuky oproti serii a to nedulezitejsi hlinik kvůli vaze a lepšímu odvodu tepla    [Čárifuk]   10.01.2021
Odpověď  No nevim, dle mě klasický hliníkový válec na pérácký Péčkový motor, pak byl na kývačku s cca rybinou mezi výfuky a na stranách, pak libeň, občas se našel mezi tím i nějaký jiný, jinak skloněné výfuky, či i vnitřní matice na kolena, podčtverec aj., no pokud se nepletu, i zde byla rozteč svorníků o pár mm jinde a aby sedl, řešilo se to zvětšením děr, posunutím apod., to bych se musel kouknout na svém, ale řekl bych, že to zvětšené je.    [P.]   09.01.2021
Odpověď  Možná to je válec na na první kusy typu S353, mám na to doma kartery a ty mají sériovou rozteč šteftů. Kdyby byl k mání, měl bych také zájem. Třeba i výměnou.    [Mik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.01.2021
Odpověď  Nahodou na prodej ten valec není mel bych zajem...    [Čáryfuk]   06.01.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď      [Eresák] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.01.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď      [Eresák] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.01.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  hliník a litina-rozměrově štefty a pruměr válce co jde do bloku jsou upně stejný.
závity jsou hliníkový,jeden je trošku poškozenej.Žádný čísla to na sobě nemá.    [Eresák] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.01.2021
Odpověď  :P.Pěkná fotka,ta plovákovka nemá chybu..to je jasný že se to nějaký upravě nevyhne ale těch motoru 353 je ještě tak nějak dost.ještě uvidím nechám to"uzrát"
Jinak že to tady tak hezky probíráme,ještě mám doma hliníkovej válec na péráka kterej má hliníkový závity venku a má zalitý štefty(nejsou vidět).zkusím pohledat a hodit nějakou fotku.    [Eresák] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Je asi jedno zda to napasujete na tento spodek z péráka, či pak nějakou kývačku, stejně musíte upravit kartery, či případně i válec, ke všemu je řekněme cca poškozený, tak má větší smysl ho napasovat na tento spodek a dát na nějakou tu stavbu.    [P.]   03.01.2021
Odpověď  No,ted je jasný že na ten spodek péraka to asi už nepujde.vidim to možná do budoucna na nějakou kejvačku.Tenkrát dovedli zkombinovat co "dum a možnosti dali"ale byli to u mě borci..
:free Jo ty vložky na to asi vliv mít budou,když na to ted koukám tak ten profil kanálu to celkem výrazně zužuje.    [Eresák] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď      [Eresák] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2021
Odpověď  jestli to budes spojizdnovat tak tam ty vlozky na vyfukove kanaly nedavej mnel sem to taky tak na s553 a jelo to stim hur-vyrazne nezli kdyz sly kolena rovnou do valce.    [free]   03.01.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď      [Eresák] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím v novém roce.Kluci jste borci,ted to porovnávám s nejakejma fotkama z netu.Měl jsem chvilku času a zkoumal jsem jestě ten válec a po očištění čísla je to opravdu asi na 353 supersport schválně jsem ješte zkusil vyšroubovat ty trubky na výfuk.ta hlava taktež.    [Eresák] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2021
Odpověď  Do supersportu 353/07 sa montoval motor z motokrosového libeňáka typ 557.valec s vnútornými závitami mala už 353/08 rok 1956.    [Jumbo]   01.01.2021
Odpověď  Tento válec byl samozřejmě i na 553 libni, jde snad jen o rok a jestli byl rozdílný na supersportu, tak maximálně velikostí kanálu a výkonem, což mě nikdy nezajímalo, ale u 350 libni/švédu to tak snad je, jinak je cca jasné, že přímo na tomto spodku péráka tento válec nejezdil, ale samozřejmě se na ně normálně upravoval a závodilo se s tím, takže by šel napasovat i sem.    [P.]   01.01.2021
Odpověď  oprava 353 super sport dvousvicka se zdvojenym zapalovanim zástavbou je to jako valec s kejvy ale tohle je s vetsima prefukama s tim ze to ma na vyfukach vnitrni zavity jako panelka tady na tomto fotu valce někdo to doupravil tim ze tam natocil trubky se zavitem venkovnim aby to mel jak na kejvacce Jinak vam vsem preju hotne zdravi a at nam to jsem jezdi i v novem roce 21    [čáryfuk]   31.12.2020
Odpověď  357? není to překlep, nemá bejt 353 SuperSport?    [Monty]   31.12.2020
Odpověď  mala poznámka ten valec není libenak ani zadny svazarm a neptri ani na takto upraveny blok na peraka je to kejva znacena 357 super sport urcena pro USA vyhradne na export    [čáryfuk]   31.12.2020
Odpověď  zajimava uprava venkovni zavity na vyfuku a dilatacni spary asi proti tepelne deformaci ma to nejake číslo nebo znak ten valec nebo je to nejaky svazarm    [alda]   29.12.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  .    [Eresák] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.12.2020
Odpověď  Koukal jsem dovnitř a spojka je tam standart pérácká a převodovka taky normál(FJjéčko)s tím drobnějším modulem zubu    [Eresák] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.12.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  .    [Eresák] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.12.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď      [Eresák] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.12.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  .    [Eresák] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.12.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě posílám fotky zaslepenýho náhonu tachometru a není tam díra na kontaktnici zařazený rychlosti.Taky je vidět zespodu šroub kterým je zajištěná"podkova"mezi klikovkou.Ješte hliníkovej válec a dvousvíčková hlava.    [Eresák] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.12.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jinak zdvojené sání jsem měl na mysli u 250 péráku, viz nějaké takové...    [P.]   28.12.2020
Odpověď  Vzhledem k tomu, že jde o jiný motor, tak je prostě jiný, včetně ostatních dílů, které na torzu v příspěvku nejsou dofocené, ale stačí si motory prohlédnoput, podobných by sem šlo vložit celkem hodně, je to pro představu autorovi, nic víc, nic méně.    [P.]   28.12.2020
Odpověď  P: je to jen nedorozumění, Jumbo měl na mysli ten motor na uvedené fotce v příspěvku - na tom motoru skutečně není válec a hlava z "libně". Mě ta fotka po přečtení uvedeného komentáře také zmátla.    [Martin Štindl]   28.12.2020
Odpověď  Jumbo, jakmile zde budou fotky zbytku motoru z příspěvku, tak pište moudra k válci a hlavě.    [P.]   28.12.2020
Odpověď  Zdravim,a co primarni prevod spojka nebo převodovka ma nejakou upravu nebo je to seriovka    [alda]   28.12.2020
Odpověď  Libeňák nemal vonkajšie závity na výfuk sviečku v strede hlavy vrátane 353/08.    [Jumbo]   28.12.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jinak pokud se nepletu, byl to celek předražený motor s válcem z libně a hlavou, takové prořízlé, má to snad podkovu v klikovém prostoru, je to ze Západních Čech, vzniklo jich tu celkem dost a jezdilo to hodně lidí v jakýchkoliv disciplínách.    [P.]   27.12.2020
Odpověď  Tak asi máte pravdu po vetším zkoumání jsem našel huř čitelnou značku TK4.Každopádně to byli mistři svářeči protože to nejde vubec poznat.ani náznak nějakýho poru,napojení apod.
Tyjo,ten dvoukarbec fakt zajimavej..    [Eresák] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.12.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Asi tak vypadá dvoukarbec.
A není to žádnej odlitek,ale prostě zavařený, a vyšukaný nový díry.    [Monty]   27.12.2020
Odpověď  Je to stoprocentně doma vařené, navařili materiál a dobrousili dle svých představ, dělalo se i dvojité sání na dva karburátory, pokud je na karterech doražené Tk s číslem, jezdilo to třebas terén, nebo silnici, pokud ne, tak nejspíš soutěže, paradoxně spousta lidí vařila kdysi lépe autogenem, než dnes řada lidi s tigem aj.    [P.]   27.12.2020
Odpověď  Jo,to souhlasím.je fakt zajimavý že na na standartním bloku kterejch bylo tisice se nekomu chtělo a nechal zaformovat a odlít blok kterej má to sání tak vysoko.
Vařený to není ani si nemyslím že by to bylo před Xletama možný.    [Eresák] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.12.2020
Odpověď  Ten motor bude na 99% závodní úprava - jednak je odstraněna "zahrádka" v prostoru karburátoru a sání je zvednuté aby se sací kanál napřímil a zároveň zkrátil.    [Martin Štindl]   26.12.2020
Odpověď  9    [Eresák] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.12.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  8    [Eresák] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.12.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  7    [Eresák] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.12.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  6    [Eresák] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.12.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  5    [Eresák] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.12.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  4    [Eresák] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.12.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  3    [Eresák] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.12.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  2    [Eresák] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.12.2020
 Přidat odpověď   (48) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006