MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 309754 příspěvků |7690 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 25 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 10 - 11, 12 - 1 | Diskusní téma 14.4.2021 13:42  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Rozdíl karterů pérák 350 1953 a 1954.


 Jenom taková zajímavost. Na první fotce pérák 350 1953 a na druhé 1954....    [fikuscz] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  06.02.2021     Přidat odpověď  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ale tak, nechtěl jsem to servírovat na stříbrném podnose. Takto si aspoň trošku procvičíš smysly ;)

A tady je foto vnitřku levého karteru....    [fikuscz] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  08.02.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Cumel jsem na to jako puk, ale kdyby to sem Petan69 nenapsal neprisel bych na to.
Fikuscz, jestli to bylo jako hadanka "najdi 10 rozdilu" tak dory. Pokud ale chci neco sdelit je dobre to trosku popsat. Pro jednoduchost pochopeni to slo udelat treba takhle.    [takysportkar]   08.02.2021
Odpověď  Máš pravdu taky jsem si všim, ale spojkový víko je bez výřezu.
fikuscz by nám mohl přihodit další fotky :-)    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.02.2021
Odpověď  Já spíš koukal že už má vybroušenou drážku pro mazničku kyvné vidlice jako kývačka.    [Meela]   07.02.2021
Odpověď  Přesně tak, je to motor, co byl na vývoz do NSR a jelikož už bylo nutné dodržovat patentní zákony, musel být dodávaný s jednou pákou. Patent na dvě páky mělo DKW.    [fikuscz]   07.02.2021
Odpověď  Já právě vidím ten rozdíl, že druhý motor má vidět závit a nálitek pro přišroubování startovacího segmentu.
https://aukro.cz/jawa-250-353-jawa-350-354-startovaci-segment-2x-hridel-startovani-6967073898
Dvoupáka nemá tyto tři závity M6    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.02.2021
Odpověď  Ano, kartery jsou na jednopáku.    [fikuscz] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  07.02.2021
Odpověď  To sedi presne, tiez mam motor 1954, original jednopaku. Ale dal som tam 2-paku, pre mna je ovela lepsia ako 2-paka.
Na 354 motor co pripravujem tiez pojde 2-paka    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.02.2021
Odpověď  Druhá fotka motor 1954 je už jednopáka?    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.02.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Druhá fotka motor 1954    [fikuscz] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  06.02.2021
 Přidat odpověď   (10) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006