MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316377 příspěvků |8204 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 49 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 10 - 11, 12 - 1 | Diskusní téma 4.10.2024 05:22  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

Pérák Jawa 250 - pneumatiky


 Jaké použít pneumatiky na Pérák Jawa 250 - rok 1952 - komunista. Přední pneu je 3,25 - 19, zadní pneu je 3,50 - 19. Venkovní průměr ráfku je 51 cm. Děkuji    [Ereval] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.04.2024     Přidat odpověď  
Odpověď  Teď jsem si přezouval zadní kolo na 3,50 Mitasku. Protože jsem chtěl vzorek H02.( Delaji jen 3,00 a 3,5 ) A vešlo se to cca 3mm vedle krytu řetězu. Takže nic moc i když to nedře. Fackují kryt ty cecky na nové pneu..U vybraní blatníků je rezerva cca 7mm. Takže příště 3,25 radši.    [Michal]   26.06.2024
Odpověď  Má zkušenost- Heidenau 3x19 rozměrově odpovídá Mitasu 3,25 x 19.. je prostě širší..
Když koupíš Heidenau 3,25 dozadu budeš muset zabojovat aby se vešla mezi kastlík a kryt řetězu, ale jede tam..

Jinak jezdím na Péroši ještě Metzelery.. Mitasky taktéž- za sucha velmi dobrý, za mokra mi jezdí pod zadkem (stačí jim i vlhký šrafování barvou na silnici)..

A souhlas s níže uvedeným- jediný styk se silnicí je na ploše cca.1x1 cm (myšleno guma versus silnice) a budeš si jistej se starou nebo nekvalitní gumou?    [Beat]   26.04.2024
Odpověď  Než problém při registraci bude problém dostat to 3.50 do blatníku. Tam mnoho místa, kvůli vybrání pro kryt řetězu, není.    [fikuscz]   26.04.2024
Odpověď  Tu levnou lisovanou tmu na jiných fórech si jiní vůbec nechválí a po renovaci za xx tisíců šetřit na pneumatikách? Podobu stroje řešte s komisařem kde bude testování HV, při registraci je to už jedno.    [Lojza]   26.04.2024
Odpověď  Děkuji za odpovědi. To jsem nevěděl. Už mám nachromovaný ráfky a výplet. Nebude problém při registraci motorky na veterána?    [Ereval] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.04.2024
Odpověď  Přesně jak píše Aleš. Předek 3.00 a zadní 3.25. Popsané rozměry Erevalem jsou z OHC.    [fikuscz]   25.04.2024
Odpověď  Tak hlavně Pérák měl přední gumu vždy 3,00 a zadní 3,25. Nikdy širší.
A s čínskejma pneumatikama FORTUNE mám jen nejlepší zkušenost, krásně drží na silnici. Zadek na Péráku jsem zahodil po 7000 km,ale to bylo osm let. Hajdenau asi vydrží dýl, ale budete jezdit suprkvalitní německé pryži staré třeba 20 let?

Ještě mně napadla česká značka MITAS.......    [Monty]   25.04.2024
Odpověď  Hlavně ne lisovanou tmu Xixao z asie. Nic lepšího jak Heidenau (Pneumant) včetně duší nenajdeš. Kvalitní guma, retro vzorek akorát pozor při obouvání, je lepší použít ochranu ráfku.    [Lojza]   25.04.2024
 Přidat odpověď   (8) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006