MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306208 příspěvků |7505 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 145 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 10 - 11, 12 - 1 | Diskusní téma 10.7.2020 04:39  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma  Zdravim veterány. Nedávno jsem koupil torzo péráka a nějaké náhradní díly a chci to dát do kupy. Na rámu mám vyražené číslo 1/2-108. Řekne mi někdo k jakému typu ten rám patří. Dík všem za odpověď.    [radim]   13.02.2006     Přidat odpověď  
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  Diky za odpoved, Fikuscz :)

Isiel som to znova pozriet a problem je (dufam) vyrieseny, mam ten druhy typ krytu a dieru som nakoniec nasiel (vedla drziaku zadnej stupacky)
Na fotke moj kryt retaze a diera na rame    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.04.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Co ti nejde dopasovat? Pokud máš tento kryt řetězu, pouze ho nasuneš na spodní držák schránky a uchytíš spodním šroubem spojkového automatu.    [fikuscz]   14.04.2017
Odpověď  Ahojte

ozivim tuto temu.
Mam zjavne novsi typ ramu (bez diery na uchytenie krytu retaze), je to original typ 18 z roku 1952.
Kryt retaze som dokupoval, ale nejako ho tam neviem dopasovat a nikde som to nazivo nevidel ako sa tam ma montovat.

Mozete niekto sem prosim niekto dat foto ako to vyzera (novy typ) pripadne stary typ pre porovnanie? Mam podozrenie ze mam stary typ krytu a novy typ ramu...

diky    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.04.2017
Odpověď  Smozřejmě má pravdu Monty- je starší a novější provedení spodního krytu řetězu je jedno jestli 250 nebo 350.    [PS]   25.12.2014
Odpověď  Nemám žádný rám 350/18, ale na mých 250 a(350/12- poslední z roku 1950,anglický štítek)mám delší spodní kryty. Ještě mám jednu 250(Zbrojovka),ale je tam měněný rám, k tomu se dostanu později a věřím, že tam závit vzadu nebude. Takže myslím, že má pravdu Monty.    [Undatra 19]   25.12.2014
Odpověď  Pokud vím,tak podobné uchycení spodního krytu ma i jawa 500    [pepafj]   25.12.2014
Odpověď  Zdravím Vás a musím dát za pravdu (perak),že 350/18 a 250 má spodní kryt jiný a z toho důvodu i na rámu je tento rozdíl patrný,kdo vlastnil orig. původní motocykl,tak to pozná,ale komu dělá perak radost,tak je to jedno,dnes je tolik výtvorů a poctivých renovatorů jako šafránu!Tak si vyberte,kdo to neumí,at to nedělá!Všichni,co renovují spolehájí na to,že na tom nebudete jezdit!O to tady jde!
Musí si to člověk nekompromisně dělat sám,bylo by dobré,kdyby jste vy všichni tady zveřejnily vaše postřehy při zakázkách a ti,co si dají něco dělat,aby věděli,že ti to rádoby experti jsou mimo,bez zakázek a tím si ušetříte peníze a nervy!A to se týče i zakoupených replik,které většinou nesedí!    [pepafj]   25.12.2014
Odpověď  Tak jsem si to myslel dobře. Monty, díky za informaci.    [Undatra 19]   24.12.2014
Odpověď  To teda slyším prvně, že by se ty rámy lišily zrovna a výhradně takhle. Podle mně je kryt na šroub do rámu starší,a na uchycení pod šroub schránky novější provedení(prostě inovace,ušetřili závit a šroub)

Taky by mně docela zajímalo, co je na krytech řetězu replikovejch špatně? Vyrábíme je, a taky montujeme na svoje motorky, a nikdy jsem nezaznamenal problém nebo reklamaci.    [Monty]   24.12.2014
Odpověď  Stastne a vesele a jeste jednou 250 ram a 350 ram je jasny rozdil,spodni kryt retezu u 350 se uchycuje na spodni sroub uchyceni schranky na naradi a nema vubec uchyceni v ramu u zadniho teleskopu jako 250!!!Vlastnim origo peraka 350 a mam jeste jeden takovy ram.
A replika spodniho krytu retezu a original,no to je taky rozdil,ale to vite uz vsichni,ze repliky stoji za h....!Je to byznys pro replikare a motorky nejsou na jezdeni,ale zrale k vystaveni.To uz prece vsichni vime!!!    [perak]   24.12.2014
Odpověď  Pro "perak" děkuji za info, ty jsi od Vsetína, neznal jsi nějakého kováře Haše? Od Vsetína mám od něj Péráka, kterého bych chtěl renovovat, nebyl sice kompletní, ale slušný základ pro renovaci.    [Bendis]   24.12.2014
Odpověď  Myslel jsem, že se to lišilo rokem výroby a né jestli je to 250 nebo 350.    [Undatra 19]   24.12.2014
Odpověď  Zdravim,ta dira v ramu je pro 250 a 350 tu diru nema,to by snad uz takovy odbornik,jako je Monty vedet,ja mam takovy ram,vlastnil jsem i vojenskou 350,kterou jsem nechal renovovat a pri renovaci me asi ram vymenily,byla to 350/18,byla celou dobu ve zbrojovce vsetin,jsem vul,mel jsem ji nechat tak.Pozdeji budu informovat,kdo renovoval,protoze uz jsem znechuceny,date origo dily a tady ty firmy radi zamenuji,dam i foto.Takze jeste jednou,bez diry a jiny spodni kryt 350 a s dirou 250.
Stastne a vesele    [perak]   23.12.2014
Odpověď  Děkuji za informaci.    [Bendis]   22.12.2014
Odpověď  už radši mlčím................    [Monty]   21.12.2014
Odpověď  Monty nemá dnes den :-)
Na druhém rámu není proto, že jsou dva druhy spodního krytu řetězu. Jeden delší, který se šroubuje do toho co máš zlomený šroub a druhý je kratší a je uchycený na spodním držáku nářaďového kaslíku    [fikuscz]   21.12.2014
Odpověď  tak kryt řetězu je snad jen napravo.    [MOnty]   21.12.2014
Odpověď  Děkuji za postřehy, akorát nechápu že na druhém rámu také na péráka žádná taková díra není, jen chci upřesnit že je na vnitřní straně, z foto to není moc zřejmé.    [Bendis]   21.12.2014
Odpověď  jasně. pro kryt řezu- díval jsme se na špatnou díru, omlouvám se    [Monty]   21.12.2014
Odpověď  Ne, ten otvor se zalomeným šroubem je k uchycení zadní části spodního krytu řetězu.    [Martin Štindl]   21.12.2014
Odpověď  pro zadní stupačku    [Monty]   21.12.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dobrý den, nechci zakládat nové téma, našel jsem na rámu otvor a v něm pravděpodobně zlomený šroub, neví někdo náhodou na co ten otvor sloužil? Vypadá že je to původní.    [bendis] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.12.2014
Odpověď  Čísla na rámu jsou vysoká 5 mm. Jsou umístěna na pravém zadním nosníku, který drží tlumič pérování. Čísla jsou umístěna tak, že se čtou z pravé strany motocyklu a první číslo je cca 65 mm od držáku zadního tlumiče. Formáty čísla rámu jsou různé. Na rámu zbrojovky mám čtyřmístné číslo ve formátu 1234 a na rámu z roku 1952 mám číslo rámu ve formátu 12345-52. Snad Ti to pomůže.    [Mirda444]   14.05.2014
Odpověď  Ahoj péračci,potrebuji vědět jak jsou velka čísla na ramu,ja tam zadny nemam a musim tam čisla narazit,slysel jsem ze jsou tam 6mm,mohl byste me je zmerit.Děkuji.    [milan]   07.05.2014
Odpověď  zdravím jen pro zajímavost mám rám č 2759    [petr]   05.05.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Posílám obrázky mojich koster z Péráků. První z prava je rok 1949 - na držácích zadních tlumičů je logo FJ. Prostřední je rok 1951 a ta vlevo je rok 1952.    [Mirda444]   19.06.2009
Odpověď  Mě vždycky fascinuje jak skladate motorku jenom na stojanu postavenou ještě někde na provizorním lešení. Ja to mam vždycky hned někde odřené :-)    [Dani]   18.06.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dnes níže opískovaný rám Zbrojovka 49 je v laku a pomalu se připravuje na sezónu.    [Jindřich]   19.03.2006
Odpověď  Taky mám na péráku na předním blatníku bílé linky, na zbytku jsou původní zlaté. V mém případě je to zřejmě proto, že předchozí majitel odstranil držáčky přední SPZ na blatníku, otvory zakytoval, blatník znovu přestříkal a protože neměl zlatou barvu, nalinkoval ho bílou.    [Libor P.]   18.03.2006
Odpověď  Ahoj Jindřichu.Já jsem koupil péráka rozdělanýho,ale kromě nádrže mám vše jako Ty(alespon podle obrázku).Mám na Tebe prosbu,změř mi prosím pruměr výfukových kolen.Já k tomu mám sice moc pěkný,ale mají pruměr jen 38mm.Tak nevim jestli si je někdo nevyrobil doma.Díky moc.    [SKYPPY]   16.03.2006
Odpověď  A jak se liší tlumiče FJ od novějších?    [Ota]   15.03.2006
Odpověď  rámů je pořád dosti i těch pěkných, ale věci jako zadní tlumiče FJ,blatníky FJ- pěkné to je umění    [xar]   14.03.2006
Odpověď  Nevím jak 50, ale 49 má nádrž zbrojovku, spínačku se zapalovací cívkou a čtyři kontrolky, bez ampérmetru.    [Jindřich]   14.03.2006
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nálezový stav r.v. 49 , opískovaný rám je z tohoto stroje    [Jindřich]   14.03.2006
Odpověď  Mám uplně stejný rám jako je na těch fotkách,ale mám nádrž s kolečkem.Je to možné mít takovou kombinaci?Měl bych mít rok 1950.    [SKYPPY]   14.03.2006
Odpověď  V chotusicích byl rám na FJ naprodej za 800,- ale když jsem ho prohlídnul tak byl hnutej v části u motru. Lehce každej to nepozná. Myslim že časem to bude jediná možnost a nechat si ho srovnat. Hodně štěstí při hledání.Tom    [Tomáš]   14.03.2006
Odpověď  Víta- vím, že to myslíš dobře, ale musel bych být blázen na hlavu abych tento rám, který nikdy nejezdil vyměnil a ještě za novější typ, něco takového se nedá prodat ani za prachy.    [Jindřich]   14.03.2006
Odpověď  pokut budeš mít zájem mohu ti vyměnit rám za novější tip scháním ten tvůj nevím z jakýho tipu máš zbytek věcí pokut budeš mít zájem napiš    [víta]   13.03.2006
Zobrazit fotografiiOdpověď  Značka FJ spodní část uchcení zadního pérování    [Jindřich]   13.03.2006
Zobrazit fotografiiOdpověď  Číslo rámu    [Jindřich]   13.03.2006
Zobrazit fotografiiOdpověď  Mám tento rám na péráka, měl by to být Zbrojovka 49, číslo rámu by snad mělo být jako náhradní díl. Má někdo přesnější informace?    [Jindřich]   13.03.2006
Zobrazit fotografiiOdpověď  Takhle.    [Ota]   23.02.2006
Odpověď  Jirkovi děkuji za odpověď, ale ještě bych potřeboval vědět z jakého je to typu. Jak bezpečně poznám rozdíl mezi rámem z FJ a novějším typem.děkuji za radu. Radim    [Radim]   23.02.2006
Odpověď  Byl to rám dodaný jako náhradní díl.    [Jirka]   14.02.2006
 Přidat odpověď   (44) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006