| Pepa: danu problematiku valca nepoznam, budem sa nou blizsie zaoberať, dakujem za info [Šepleta] 24.12.2013 |
| Cisar Jiri: je to urcite dobry napad, ale nebudem to riesit, nakolko manet stoji pevne na zemi a nema tendeciu padat, zdar [Šepleta] 24.12.2013 |
| Měl bych také připomínku co ten černý válec. Manet měl vždy stříbrný a né černý jako zetka setkávám se s touto chybou docela často. [Pepa] 12.11.2013 |
| Vážený pane kolego! Je to paráda jaká se vidí málo. Nebudete-li se zlobit a přijmete malou připomínku? Podpořil bych nepatrně sklon stojánku, aby se při stání nedotýkalo přední kolo země ani při narovnání řidítek do přímého směru. Předem se omlouvám a děkuji za pochopení. S pozdravem Fachman. [Císař Jiří] 04.11.2013 |
| ad 1: o tom viem už mam nachystaný originál len ho musím zrepasovať. 2: to máš pravdu nejako
som na to zabudol 3: to som ešte nepočul ani nevidel, bolo by dobre dať foto 4:
pionierová určite nieje,nesedela by do plošáku 5: dobre vedieť 6: no ked som maneta
doniesol mal mosadzne kryty, pochybujem že by ich niekto od výroby menil tak som dal tiež mosadzné
7: poťah mi tak očalúnili, bol som nasraný a nebol čas to prerábať. tie bowdeny musím
dáko rozumne poukladať. ináč ďakujem za pripomienky. V zime v lete na Manete!!! zdar [Šepleta] 24.11.2008 |
| dale pak jeste: 5.Cepicky ventilku maji mit gumove krytky 6.Mosazne kryty kluzaku byvaly v
chromu 7.Potah sedla ma byt sity, nikoliv nytovany, barva potahu, hneda kuze. Jinak
mas nejak divne vedeny bowdeny, z toho myho takhle nikde nic netrci. Az se konecne o vanocich
dostanu domu, tak toho svyho nafotim, vc. detailu vedeni bowdenu, elektriky a dam to sem. [Pepe] 23.11.2008 |
| No moc pekna prace, gratuluji. Jen par poznamek k originalite nekterych dilu, nejsem hnidopich, ale
jen referenci pro ty kteri rovnez renovuji. 1.Kohout benzinu - original ma byt vysuvny
2.Kabel ke svicce v originale nebyl ukoncen fajfkou, ale mosaznym pliskem ktery se prichytil na
vrsek svicky matkou. Rovnez VN kabel byval v cernem provedeni. 3.Bovdeny byvaly stribrne,
opleteneho typu 4.slzicka prepinace svetel (tedy neni to moc dobre videt) byvala uzsi a delsi,
ta co tam je mi spis pripomina typ co se pouzival pozdeji na Pionyra. Ja mam doma rocnik 1948 v
puv. stavu. [Pepe] 22.11.2008 |
| minluý rok 47mička nebola a nebude ani tento rok.ale čert nikdy nespí. [Šepleta] 20.08.2008 |
| Ahoj,už sa teším na foto originálu,posluži všetkým,ktorí renovuju ročník 48.Prosím ťa, ak na zraze
narazíš na Manet r.47, mohol by si urobiť detail držiaku sedačky na ráme-zo strany a stupačkovu
trubku s výztuhami pod motorom?vďaka. [tibisz] 19.08.2008 |
| tibisz už viem čo máš na mysli. ináč kamarát má maneta r.v.48, výrobné číslo okolo 12000 a má
nosič! a tak isto má aj ráfky v chróme a bubny v metalíze. renovoval to do originálu a má aj fotky
keď to rozoberal v akom stave to bolo(všetko bolo na ňom originál nič nedorábané a
nebastlené.).maneta kúpil nového dedo, po dedovi ho mal otec a teraz ho má on a zrenovoval ho už
dávnejšie.o 3 týždne máme zraz manetov tak ho nafotím. [Šepleta] 19.08.2008 |
| Fajn,tie uši sa mi aj tak nezdaju,patria k veĽkému svetlu.To prepojenie-klikni stranu 2 MANETY foto
14.4.rieši kryt reťaze, nad tým modrým krytom je to vidieť. [tibisz] 17.08.2008 |
| sedačku mi tak blbo očalúnila,to budem určite riešiť v najbližšej dobe. podla mojich zistení
rok 49 už mal takéto uši,vonkoncom som bol teraz na testácii ako historické vozidlo a pripomienka k
tomuto nepadla. to prepojenie s trubkou rámu-neviem čo máš na mysli, pridaj na ozrejmenie
nejaké foto.dík. [Šepleta] 17.08.2008 |
| Skutočne pekná práca,len prečo má sedačka nity,pre r. 1949 kmalému svetlu uši-držiaky,držiak pružiny
a z.blatníka nemá pod šrubou prepojenie s trubkou rámu-to sa robilo až od polovice r.50. [tibisz] 17.08.2008 |
| Naozaj pekna praca...vidno ze si z LM :D [Glony] 05.08.2008 |
| jaromír tu je mail napíš čo potrebuješ sepleta1@orangemail.sk (píš bez diakritiky) [Šepleta] 05.08.2008 |
| to šepleta-vidím že seš tu asi docela mistr přes maanítky,ted sem ho taky dovalil-(1949) a
potřeboval bych vidět foto ja má vzpadat stupačák a co má být na zadní ose(jestli pod hlavou šroubu
a matice podložky,jak široký váleček mezi pracovku a vidli a jestli taky s podložkou.přivez sem ho
rozebranýho.jo a má být vyadu na rámu nějakej držák nádrže? [jaromir] 05.08.2008 |
| Je to fakt moc pěkný! [Petr] 17.09.2007 |
| moc pěkná práce [hanz] 17.09.2007 |
| ...... [Šepleta] 16.09.2007 |
| ..... [Šepleta] 16.09.2007 |
| .... [Šepleta] 16.09.2007 |
| ... [Šepleta] 16.09.2007 |
| .. [Šepleta] 16.09.2007 |
| . [Šepleta] 16.09.2007 |
|
|