Ahojky pánové.Namontoval jsem dva karburátory.Výsledek fantastickej oproti
jednomu.Trochu dělá problem nastavení,musí se každý zvlášť a pak to doladit
najednou. Má to ale jeden háček.Dvě šoupátka a tím spojená větší zátěž na
lanovod do rukojeti.Pokud to někdo někdy zkoušel.Dejte vědět.Fakt ve stovce to
pěkně zabere a jde dopředu.Jo a ve dvou. [Míra] 06.09.2006 Přidat odpověď |
| Měl jsem namontované dva ze 638 a zvětšené kanály.Točilo to přez 8000,ale né na
čtyřku.Výkon se o mnoho nezvýšil.Chtělo by to jinou vačku.Obtížně se seřizoval
volnoběh a byl problém sehnat něco na čištění nasávaneho vzduchu.Plyn se musel
přidávat pozvolna.Chyděla akcelerační pumpa.Začas jsem se vrátil k jednomu. [URBIS] 10.09.2006 |
| tak dva karburátory jsem měl na jawě 500 takový žlutý ve čtyřkovym rámu s
litejma kolama možná že milan ohc o tom něco ví údajně to má být prototyp ale
nevím a stěma 28kama se to nechutně vytáčelo že dvojka jela skoro 100 ale jak
milan říká špatný přechody pak sem tam namˇodil dva 2924 jelo to stejně lepší
přechod ale pak sem tam stejně dal jeden klasický jestli o tom milane neco víš
tak mi prosím odepiš na c8a@seznam.cz [honza] 10.09.2006 |
| Ahoj.Tak jsem sehnal měkčí pružiny a vyměnil jsem bowden k rychlopalu za
větší.Pomohlo to.Tahne lehce a šoupata se vrací.Hned jsem to musel projet.Fakt
to jede.Pokud se někomu do toho chce,doporučuji.Má to zvuk a svezete
se.Přikládám foto.Zkuste to vylepšit a dejte vědět.Foto nebude,má to víc než to
pustí a teť to nebudu upravovat.Pokud to chce někdo vidět,pošlu mailem. [Míra] 08.09.2006 |
| Jo super připomínka a zkušenost.Já to jenom vyzkoušel jestli to vubec pojede.Už
jenom tohle bylo pro mne překvapení.Lanovod jsem řešil rozdvojením po tyčovém
jezdci.O pružinách jsem samo přemýšlel.Je to laborování.Vlastně jsem to
vyzkoušel v úterý a ještě jsem se k dalšímu laborování nedostal.Dík všem za
pomocný příspěvek.Moje jawka není šperk,je lítaná.Tak proč něco na ní
nevyzkoušet.Jsme přeci kluci a chcem si hrát nejenom s ........ [Míra] 07.09.2006 |
| Hodně zajímavé téma a dalo by se o něm kecat dlouho. Já jsem si tím také prošel.
Můj první dvoukarburátor byl osazen DellOrto 28 SSI.Nádherné karburátory,které
mě na výšce stály stravenky na celý měsíc(rok 1979).Rozdvojení ovládání bylo
bubínkové ala Ducati.Jezdilo to skvěle,ale vzhledem k velkým difuzorům 28mm,sací
kanály asi 25mm,to mělo špatné přechody.Další variantou,ale s velmi krátkým
životem,byly Jikovy(nepamatuji si přesné označení) 28m pro tehdy novou Jawu
350/638,které jsem dostal jako vývojové vzorky v ÚVMV.Jelo to dobře,ale pak jsem
se vrátil k původnímu uspořádání s jedním 2924HZ.Můj "učitel" jezdil
dva 2924HZ a jelo to jako divé.Ovládání měl pomocí dvoulankového
"rychlopalu".Aby snížil ovládací silu,byly v karburátorech slabší
pružiny.Mimochodem,tento pán jezdil republiku "B" na Jawa 350
2xOHC-údajně bývalá mašina G.Havla. Pak jsem jezdil s motokrosovýma vačkama a
pístama,ale s originál karburátorem. Zátah to mělo proti sérii jako kráva,ale
chyběl tomu vrch,protože to už nestačil karburátor krmit-motokrosová varianta
měla jeden karbec s difuzorem 28mm.Pokud mě tyto klukoviny v budoucnu
neopustí,tak mám nachystané dva DellOrto 24 PHBL,které byly určeny pro
neuskutečněnou výrobu 4-taktů ČZ,než to Taliáni zavřeli.Pokud tedy budete něco
podobného zkoušet,doporučuji začat se dvěma 2924HZ.Ovládání se dá řešit různě -
bubínkové ovládání(složitější na výrobu),trubkovým rozdělovačem nebo
dvoulankovým rychlopalem(dá se koupit). [Milan(OHC)] 07.09.2006 |
| Tak karburátory jsou co dal regál.Měl jsem 2758.Tryska by měla být 105 ale 100
je dobrá,stejně se uplatňuje při plném otevření.Odzkoušel jsem je na
dvěstěpadesátce a pracovali ve všech otáčkách a zatížení.Postup seřízení jsem
zvolil jednoduchý.Samozřejmé je mít dobrej a chodící předstih.Fakt se vyplatí
podle "povídání o pulitru" udělat pomucky.Každej válec jsem seřídil
zvlášť.Vyndal svíčku,nechat někde jiskřit.Muže se poškodit cívka.Natočil na
jeden válec a seřidil,klasika seřízení.Pak to udělal na druhém válci.Při
nastartování na oba se zvednou trochu otáčky,takže oba dva postupně stahovat.Je
to dost citlivý.Je to prostě hraní,ale nás to přeci baví.Jak už jsem psal je tam
problem s taháním šoupátek ale to se určitě vyřeší.Jste tu přeci také,ne.S
touhle upravou se změní zvuk.Je stejně agresivní jako akcelerace a tah
motoru.Taká jsem četl že má někdo problem se seřízením vačky rozvodu podle
diagramu.Seřizuj na střih.Nikdy mi žádná neseděla. [Míra] 07.09.2006 |
| Tak to by mě taky zajímalo, jaké karburátory. Docela zajímavé. [Petr] 07.09.2006 |
| V cyklistických obchodech se prodávají lanka a bowdeny potažené teflonem. Někde
jim říkají "hlazená" lanka. To by mohlo maličko pomoct. Trochu se
rozepiš jaké karburátory používáš a jak se Ti je povedlo sladit. [JzK] 07.09.2006 |
|
|