MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 315332 příspěvků |8112 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 170 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 500 OHC | Diskusní téma 1.12.2023 10:22  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma 

Kluzák


 Už se někdy někomu z vás stalo u kluzáku na OHC tohle?    [T-1000]   23.08.2010     Přidat odpověď  
Odpověď  No vidíš, jak to jde,paráda.    [jwm]   20.06.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jo jo přesně tak jsem to začal dělat, asi jsem byl ze začatku moc hrrr. Ještě to sice není úplně stejné jako na foto níže, ale to snad časem přijde (krajní byla první, vniřní druhá). Jsem rád, že jsme se technologicky potkali.    [ma.reznicekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.06.2022
Odpověď  ma.reznicek, přípravky máš stejné ale nejde to lisovat najednou, musíš pootáčet hadicí s převlekem a lisovat na vícekrát, mě to funguje skvěle.    [jwm]   07.06.2022
Odpověď  Rovensko letos nejedu, bohužel nedá se. Dnes další pokus a výsledek vypadá daleko líp. Ještě tam udělám nějaké úpravy které mně napadly ale už jsem je nestihnul dnes udělat. Děkuji za rady pomohly.    [ma.reznicekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.06.2022
Odpověď  ma.reznicek, jestli jedeš do Rovenska, vysvětlím.    [jwm]   03.06.2022
Odpověď  Teoreticky by to mohlo byt. Prumer sice odpovida cca originalu ale za zkousku nic nedam a i zkusim ten material ikdyz uz tam moc rezervy neni.    [ma.reznicekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.06.2022
Odpověď  Spis myslim ze ten matros je moc tvrdy.    [.]   02.06.2022
Odpověď  Mně připadá, že máte výchozí trubičku moc velkýho průměru.    [Monty]   02.06.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  No já už zkoušel něco podobného si myslím (viz. foto), ale efekt žádný. Něco dělám zkrátka špatně. Rozříznutí matric bude stejné si myslím.    [ma.reznicekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.06.2022
Odpověď  Co si udělat na soustruhu matrici a tu pak rozříznout - obložit s tím trubičku na hadici a dát pod lis.. Mohl být hodně podobný výsledek jako dole u Jwm.    [ED250]   02.06.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak jsem se snažil udělat repliku původního zakončení na hadicích a výsledek je celkem špatný. Zkoušel jsem dvě čelisti, čtyři čelisti se sražením, bez sražení ale stále stejný výsledek, vždy se materiál shrne a je to v háji. Byl by někdo ochotný se podělit o zkušenosti jak to vyrobit? Zajímá mně hlavně zda to lze v domácích podmínkách (což asi lze) a kde dělám chybu. Děkuji za případnou pomoc.    [ma.reznicekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.06.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  Chyba se vloudila.    [jwm]   09.05.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jsou drahé a hlavně si je napasuji přímo na motocyklu, používám starou technologii zálisků, ne ty moderní jako se dnes vyrábí.    [jwm]   09.05.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tiez si vyrabam hadice ty ceny u motorenu su brutalne drahe ...    [Matus] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.05.2022
Odpověď  Pokud někdo chce měděné, pocínované oplety na olejové hadice, pár kousků mohu vzít na Kladno v sobotu na burzu.    [jwm]   25.04.2022
Odpověď  Děkuji za pomoc, oplet se mně podařilo sehnat u jedné hodné osůbky, zkusím to tam prolustrovat.    [ma.reznicekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.04.2022
Odpověď  Chlapi používají nějaké tenkostěnné hadice a navrch myslím dávají oplet na stínění (pocínovaná měď).    [longr]   22.04.2022
Odpověď  Ahoj, na svod z hlavy jsem použil tuto hadici: https://www.tuningcardesign.cz/opletena-nerezova-pancerova-hadice-d-08-an8-gumova-1/ Myslím, že bys našel i menší rozměr na hadice mezi olejovkou a želvou. Hadice nemají příliš tlustou stěnu.    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.04.2022
Odpověď  Pěkný večer, je radost vidět že všem šlapou půllitry jak hodinky když se tu nic neřeší. Měl bych i přesto dotaz, dělám si nové hadice olejovka-želva, ale všechny hydraulické hadice co jsem sehnal mají moc tlustou stěnu (guma-textil-guma) původní hadice je jen guma mohl by mně někdo poskytnout označní hadice co na to používáte? Děkuji za pomoc.    [ma.reznicekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.04.2022
Odpověď  Ve firmě na kterou jsem dával odkaz to lisuijí ocelovým pozikplechem na spec. lisu. Vypadají stejně jako dole na obrázku Haby.    [ED250]   21.04.2011
Odpověď  Koncovky mam,ale vypadaji,jako doma delane.Prodrela se mi hadice/nebo spis praskla/ a tece mi olej.Hadici jsem nechal predelat.Funkcne bude dobra,ale vzhledove je to bida.Puvodni byla opletena,ale armovani bylo slabsi.Hadice byla
nasazena na koncovku a ta byla stazena paskem hlinikoveho plechu.Kdyby nekdo vedel
o nejakem profesionalnim reseni ,tak bych byl rad.Jinak jsem ze Zlina.Martin    [Martin]   21.04.2011
Odpověď  To Monty:To je určitě škoda,že už je nenecháváš vyrábět!Určitě by se zájemci VŽDY našli a co se týká ceny,tak určitě sám víc jak dobře víš,jaké jsou náklady na pořízení materiálu a jaká je cena za práci a že taky výrobce,musí mít nějaký zisk,protože z "dobrého pocitu",dnes v tržním hospodářství nikdo nic vyrábět určitě nebude,jen proto,aby se někomu zavděčil a sám s toho neměl nic!
Takže platí:kdo chce koupí,kdo nechce nekoupí!Já se sám přimlouvám zato,abys ses nenechal otrávit(jsi zkušený prodejce)a zase je nechal vyrábět a prodávat,případně i jiné díly na J 500 ohc!
Prodejců prodávajících je více a proto je dobře,že má každý právo volby,od koho koupí!Tak je dej zase do nabidky!:-)    [Jára]   21.04.2011
Odpověď  A máš alespoň své koncovky? (benža)? Já je donesl do obchodu s hydralickými věcmi a za stovku mi je na počkání zalisovali do svých opletených hadic.
http://www.hakahydraulika .cz/    [ED250]   21.04.2011
Odpověď  Už je nemám - po výsměchu na těchto stránkách ,že jsou nesmyslně drahý, jsem je ztáhnul z výroby.

Levně to prostě neumím. Jistě je bude mít třeba MOTOREN.SK.    [Monty]   21.04.2011
Odpověď  V nabídce je měl Monty(www.montyjawa.cz)ale v nabíce je už vystavené nemá,což je určitě škoda i pro ostatní potencionální zajemce!Ale zkus mu zavolat,nebo napsat.    [Jára]   20.04.2011
Odpověď  Dobry den,daji se nekde koupit olejove hadice na ohacecko?    [Martin]   20.04.2011
Odpověď  Takže vnútorný priemer tých dvoch hadíc čo sú prišrobované na olejovke je 8 mm, vnútorný priemer hadice spádového potrubia vpredu pred valcami je 10 mm a tá hadica čo ide od spodu olejovky k želve tak tá má vnútorný priemer 6 mm.    [Vlado]   28.12.2010
Odpověď  Díky za pomoc Vlado. Můžeš mi prosím tě jěště pro úplnost změřit průměr té hadice?    [Marek]   28.12.2010
Odpověď  Ešte dodatok pre Marka: Meral som iba dĺžky hadic, nie holendrov.    [Vlado]   28.12.2010
Odpověď  Zdravím Marku. Ja mám tie hadice nachystané na montáž, tak som ti to hned zmeral. Takže dĺžka tých dvoch hadic čo sú prišrobované na olejovej nádržke je 20,5 cm, dĺžka hadice na spádové potrubie čo je vpredu pred valcami je 15 cm. Len neviem dĺžku tej tretej hadice čo ide od spodu olejovky k želve. Ale tú si vždy kúpim v tom obchode s hydraulikou napríklad 50 cm dlhú a potom si z nej useknem presne kolko potrebujem, lebo na tú hadicu dávam na každý koniec stahovacie pásky tak ako napríklad na klasickú hadicu, tú nedávam zalisovať.    [Vlado]   28.12.2010
Odpověď  Zdravím. Potřeboval bych od Vás trochu poradit, mám na motorce nepůvodní olejové hadice, spíš mi to připadá, jako hadice od benzínu. Jsou abnormálně dlouhé, asi to dělal nějaký koumák. Chci tam dát původní, ale nikde jsem nenašel přesnou délku. Tady na obrázku podle metru je vidět cca 20 cm. Nemohl by mi někdo oměřit přesnou délku nových hadic, která je třeba? Chci si je nechat udělat.    [Marek]   28.12.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak tady je to slíbené foto mých origo hadic i s metrem. Kvalita fotky nic moc, mám tam nevhodné osvětlení :)    [o.k.longr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.11.2010
Odpověď  To co má Haba,Radek a Martin je původní stav,který použila Jawa - stočený a zbodovaný plech, chromovaný a lisovaný na obou koncích kruhovou čelistí(nenapadá mě zrovna vhodnější název). Kdybych nebyl šílený bordelář,tak bych snad doma i ten lisovací forichtung našel.    [Milan(OHC)]   16.10.2010
Odpověď  Jo, mám je stlačené stejně jako Haba či Radek.    [ED250]   13.10.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...    [Radek]   13.10.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  moje látkově opletené hadice    [Radek]   13.10.2010
Odpověď  A stlačia to ešte v nejakej firme tak ako to máš ty ? Lebo vačšinou to teraz robia tak ako je to na tých replikách na motoren.sk čo sa mi teda velmi nepáči.    [Vlado]   13.10.2010
Odpověď  V původním návodu jsou obrázky, ze kterých je patrné, že koncovky byly stlačené jako ty moje na té fotce.    [Haba]   13.10.2010
Odpověď  A boli tie plechové koncovky tých hadic tak stlačené ako na fotke od Habu, alebo boli úplne rovné, nestlačené ?    [Vlado]   13.10.2010
Odpověď  Měl jsem své koncovky a u nás v na západě mi je slisovala s panceřovými hadicemi firma HAKA. Cena něco málo přez stovku.    [ED250]   13.10.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Takhle vypadaly moje původní hadice ...    [Haba]   12.10.2010
Odpověď  Moje původní měly oplet hliníkovým drátem po 5 žilkách    [Haba]   10.10.2010
Odpověď  Pokud máte k dispozici původní oka a tu přední kostku , tak Vám ty hadice nasponkujou v každý hydraulice za pár korun . Mě dělala firma Dekoro a vešel jsem se do dvou stovek za všechny tři.    [Richard]   10.10.2010
Odpověď  Na mojí byly teda opletený ocelovou pleteninou, samozřejmě trošku jinou než repliky - ale jestli jsou původní,netuším.

Žádný extra tlak tam není, v podstatě musí stačit dobrá benzínová hadička .

Ale když vypadne, znamená to jistou a okamžitou smrt motoru.    [Monty]   09.10.2010
Odpověď  ...a nejsou náhodou původní hadice látkově opletené a ne ocelové ?    [Radek]   09.10.2010
Odpověď  Jo, jenže jsou to hnuně tlustý hadice ,tak do vysokozdvižky. A nevidím tam přední svod na olej z hlavy.

Cena 2700 byl překlep,omlouvám se.    [Monty]   09.10.2010
Odpověď  na motoren maj todle
http://www.motoren.sk/sho p/detail/2284/36    [Křeček]   09.10.2010
Odpověď  už slevyl ted jsou za 1720 až budou za 720 tak je objednám    [venca]   09.10.2010
Odpověď  no olejový hadice za 2720 to sem se docela zasmal    [karel]   04.10.2010
Odpověď  stačí mail, díly mám hotový    [Monty]   29.09.2010
Odpověď  no sláva to všechno potřebuju sehnat    [karel]   29.09.2010
Odpověď  Nic extra nečekejte - ted se tam objevila ne moc zajímavá věc - držák vypínání spojky,ale než rovnat starý křivý od popadanýho řetězu, možná je replika lepší.

Dodám tam ty dorazy pérování,olejový hadice a šoupátka karburátorů.

Specialista na OHC se z Montyjawa.cz asi nikdy nestane.    [monty]   29.09.2010
Odpověď  já taky koukal a nic    [venca]   29.09.2010
Odpověď  monty furt tam koukám a na pulitra tam nic nepřibylo    [karel]   29.09.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  další foto    [jOHC]   25.09.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Mám navíc víčko Olejové nádrže (levá strana) na Jawu 500 OHC, nově nachromovaný Pokud byste někdo měl zájem    [JOhc]   25.09.2010
Odpověď  No to by bylo dobrý kdybys tam dal všechno scháním věci na pulitra a objednávat ze slovenska se mě moc nechce    [venca]   25.09.2010
Odpověď  nemám tam spoustu věcí - nestíhám. Tohle brzy doplním.    [Monty]   23.09.2010
Odpověď  tak proč to nemáš v tom Online obchode    [venca]   23.09.2010
Odpověď  To tam samozřejmě nepatří - už jsem nějaký OHC v životě viděl - http://www.motoren.sk/shop/detail/110 tohle je můj výrobek, který Motoren prodává dál.    [Monty]   23.09.2010
Odpověď  Monty
http://www.montyjawa.cz/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id= 383&category_id=7&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=26
No jestli je to todle tak to na ohacečko vůbec nepatři
To co maj na motoren to je ono    [venca]   23.09.2010
Odpověď  Nebo koupit za 25,- na burze u našeho stánku MONTYJAWA.    [Monty]   22.09.2010
Odpověď  Kamarád by mě to vytočil z gumy na soustruhu proto sem chtěl rozměry
Ze slovenska to objednávat příjde moc draho    [karel]   22.09.2010
Odpověď  Pokud dokážeš žít s vědomím, že tam nemáš "originální díl", který použil Vlado v ceně nějakých 3EUR, tak tam dej do každého kluzáku dva "O" kroužky 26x4 z normální pryže NBR a máš vystaráno.    [Milan(OHC)]   22.09.2010
Odpověď  Ja som ich kúpil na www.motoren.sk a dal som do každého klzáku 1 kus.    [Vlado]   20.09.2010
Odpověď  tak nikdo nic?    [karel]   20.09.2010
Odpověď  jake mají mit rozměry ty pryžové dorazy a kolik jich tam ma bít v seznanu dílu tam maj dvě nad sebou    [karel]   15.09.2010
Odpověď  A máš ve spodním krytu pryžové dorazy, případně v jakém jsou stavu? Ty by totiž měly tomuto 100% zabránit.    [Milan(OHC)]   14.09.2010
Odpověď  Zkoumal jsem jestli byla pružina dostatečně "nakroucená" a dotažená na hliníku. Zkoumal jsem i jestli byla osa kluzáku dobře zasazená. Nic nenasvědčovalo, že by byla někde chyba. Plechy byly opravdu půlitrové (sice repliky, ale doma mám vyrezlé origoše a výška sedí). Pružiny jsou taky původní. Jel jsem několikrát po dosti děrované polní cestě a možná i trochu rychleji než OHC zaslouží. Je možné, že při extrémním "kmitu" došlo k "protažení" pružiny nad normál a plechy se přesadily. Jediné co mně napadlo. ED 250 byl u toho a kroutil hlavou, pak několik dalších lidí, kteří mají více zkušeností než já, ať už z mechanické stránky nebo motokrosu. :-) Všichni kroutili hlavou, ještě to neviděli...    [T-1000]   13.09.2010
Odpověď  Stalo se mi to samé.Když jsem dal motorku na hlavní stojan a zpět na kola,tak to šlo na sebe.Dal jsem jiné a zatím se to nestalo.Nevím zda jsem neměl z nějakého důvodu ty kryty kratší.Nebo sem to měl špatně usazené na těch perech.Ty kryty jsem nepoměřoval.Dávám motorku jen na hlavní stojan a zatím se to nestalo.V mém případě jsem mněl podezření,že jsem to mněl špatně sesazené.    [pilot]   12.09.2010
Odpověď  Pre T-1000: Ako si vyriešil problém s tou krytkou zadného klzáku na OHC ? Mne to robí na 01-ničke, ked postavím motorku na hlavný stojan tak sa mi tie kryty stretnú presne proti sebe a ked ju dám dole zo stojanu tak niekedy to zostane tak a niekedy to skočí naspäť tak ako to má byt. Kvoli tomu zrazu Jawa 500 OHC to ešte nerozoberám, ale potom budem leštiť tie hliníkové časti tak sa na to pozrem kde je problém. Ako si to vyriešil ty ?    [Vlado]   12.09.2010
Odpověď  Každopádně nemůžu pochopit, jak se to dostalo přez sebe... :o)    [ED250]   26.08.2010
Odpověď  Jooo, jen polní cesta... Samá past. Ty máš EDe crossovou praxi z Pragovky, já hlínu a šutry nerad. :o)    [T-1000]   25.08.2010
Odpověď  Já na to taky vejral jako blázen - prd enrovložka, jen polní cesta.. :o). Já mám na motorce kryty z péráka a nikdy se mi tohle nestalo.    [ED250]   24.08.2010
Odpověď  To mně nejdřív taky napadlo, ale nejsou. Je pravda, že se to stalo po lehčí "enduro" vložce... :-)    [T-1000]   23.08.2010
Odpověď  mne zatím ne, přijde mi jestli to nejsou kryty z péráka ty jsou kratší.    [villi]   23.08.2010
 Přidat odpověď   (76) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006