 Už se někdy někomu z vás stalo u kluzáku na OHC tohle? [T-1000] 23.08.2010 Přidat odpověď |
| No vidíš, jak to jde,paráda. [jwm] 20.06.2022 |
|  Jo jo přesně tak jsem to začal dělat, asi jsem byl ze začatku moc hrrr. Ještě to sice není úplně stejné jako na foto níže, ale to snad časem přijde (krajní byla první, vniřní druhá). Jsem rád, že jsme se technologicky potkali. [ma.reznicek] 07.06.2022 |
| ma.reznicek, přípravky máš stejné ale nejde to lisovat najednou, musíš pootáčet hadicí s převlekem a lisovat na vícekrát, mě to funguje skvěle. [jwm] 07.06.2022 |
| Rovensko letos nejedu, bohužel nedá se. Dnes další pokus a výsledek vypadá daleko líp. Ještě tam udělám nějaké úpravy které mně napadly ale už jsem je nestihnul dnes udělat. Děkuji za rady pomohly. [ma.reznicek] 03.06.2022 |
| ma.reznicek, jestli jedeš do Rovenska, vysvětlím. [jwm] 03.06.2022 |
| Teoreticky by to mohlo byt. Prumer sice odpovida cca originalu ale za zkousku nic nedam a i zkusim ten material ikdyz uz tam moc rezervy neni. [ma.reznicek] 02.06.2022 |
| Spis myslim ze ten matros je moc tvrdy. [.] 02.06.2022 |
| Mně připadá, že máte výchozí trubičku moc velkýho průměru. [Monty] 02.06.2022 |
|  No já už zkoušel něco podobného si myslím (viz. foto), ale efekt žádný. Něco dělám zkrátka špatně. Rozříznutí matric bude stejné si myslím. [ma.reznicek] 02.06.2022 |
| Co si udělat na soustruhu matrici a tu pak rozříznout - obložit s tím trubičku na hadici a dát pod lis.. Mohl být hodně podobný výsledek jako dole u Jwm. [ED250] 02.06.2022 |
|  Tak jsem se snažil udělat repliku původního zakončení na hadicích a výsledek je celkem špatný. Zkoušel jsem dvě čelisti, čtyři čelisti se sražením, bez sražení ale stále stejný výsledek, vždy se materiál shrne a je to v háji. Byl by někdo ochotný se podělit o zkušenosti jak to vyrobit? Zajímá mně hlavně zda to lze v domácích podmínkách (což asi lze) a kde dělám chybu. Děkuji za případnou pomoc. [ma.reznicek] 02.06.2022 |
|  Chyba se vloudila. [jwm] 09.05.2022 |
|  Jsou drahé a hlavně si je napasuji přímo na motocyklu, používám starou technologii zálisků, ne ty moderní jako se dnes vyrábí. [jwm] 09.05.2022 |
|  Tiez si vyrabam hadice ty ceny u motorenu su brutalne drahe ... [Matus] 03.05.2022 |
| Pokud někdo chce měděné, pocínované oplety na olejové hadice, pár kousků mohu vzít na Kladno v sobotu na burzu. [jwm] 25.04.2022 |
| Děkuji za pomoc, oplet se mně podařilo sehnat u jedné hodné osůbky, zkusím to tam prolustrovat. [ma.reznicek] 22.04.2022 |
| Chlapi používají nějaké tenkostěnné hadice a navrch myslím dávají oplet na stínění (pocínovaná měď). [longr] 22.04.2022 |
| Pěkný večer, je radost vidět že všem šlapou půllitry jak hodinky když se tu nic neřeší. Měl bych i přesto dotaz, dělám si nové hadice olejovka-želva, ale všechny hydraulické hadice co jsem sehnal mají moc tlustou stěnu (guma-textil-guma) původní hadice je jen guma mohl by mně někdo poskytnout označní hadice co na to používáte? Děkuji za pomoc. [ma.reznicek] 21.04.2022 |
| Ve firmě na kterou jsem dával odkaz to lisuijí ocelovým pozikplechem na spec. lisu. Vypadají stejně jako dole na obrázku Haby. [ED250] 21.04.2011 |
| Koncovky mam,ale vypadaji,jako doma delane.Prodrela se mi hadice/nebo spis praskla/ a tece mi olej.Hadici jsem nechal predelat.Funkcne bude dobra,ale vzhledove je to bida.Puvodni byla opletena,ale armovani bylo slabsi.Hadice byla nasazena na koncovku a ta byla stazena paskem hlinikoveho plechu.Kdyby nekdo vedel o nejakem profesionalnim reseni ,tak bych byl rad.Jinak jsem ze Zlina.Martin [Martin] 21.04.2011 |
| To Monty:To je určitě škoda,že už je nenecháváš vyrábět!Určitě by se zájemci VŽDY našli a co se týká ceny,tak určitě sám víc jak dobře víš,jaké jsou náklady na pořízení materiálu a jaká je cena za práci a že taky výrobce,musí mít nějaký zisk,protože z "dobrého pocitu",dnes v tržním hospodářství nikdo nic vyrábět určitě nebude,jen proto,aby se někomu zavděčil a sám s toho neměl nic! Takže platí:kdo chce koupí,kdo nechce nekoupí!Já se sám přimlouvám zato,abys ses nenechal otrávit(jsi zkušený prodejce)a zase je nechal vyrábět a prodávat,případně i jiné díly na J 500 ohc! Prodejců prodávajících je více a proto je dobře,že má každý právo volby,od koho koupí!Tak je dej zase do nabidky!:-) [Jára] 21.04.2011 |
| A máš alespoň své koncovky? (benža)? Já je donesl do obchodu s hydralickými věcmi a za stovku mi je na počkání zalisovali do svých opletených hadic. http://www.hakahydraulika .cz/ [ED250] 21.04.2011 |
| Už je nemám - po výsměchu na těchto stránkách ,že jsou nesmyslně drahý, jsem je ztáhnul z výroby. Levně to prostě neumím. Jistě je bude mít třeba MOTOREN.SK. [Monty] 21.04.2011 |
| V nabídce je měl Monty(www.montyjawa.cz)ale v nabíce je už vystavené nemá,což je určitě škoda i pro ostatní potencionální zajemce!Ale zkus mu zavolat,nebo napsat. [Jára] 20.04.2011 |
| Dobry den,daji se nekde koupit olejove hadice na ohacecko? [Martin] 20.04.2011 |
| Takže vnútorný priemer tých dvoch hadíc čo sú prišrobované na olejovke je 8 mm, vnútorný priemer hadice spádového potrubia vpredu pred valcami je 10 mm a tá hadica čo ide od spodu olejovky k želve tak tá má vnútorný priemer 6 mm. [Vlado] 28.12.2010 |
| Díky za pomoc Vlado. Můžeš mi prosím tě jěště pro úplnost změřit průměr té hadice? [Marek] 28.12.2010 |
| Ešte dodatok pre Marka: Meral som iba dĺžky hadic, nie holendrov. [Vlado] 28.12.2010 |
| Zdravím Marku. Ja mám tie hadice nachystané na montáž, tak som ti to hned zmeral. Takže dĺžka tých dvoch hadic čo sú prišrobované na olejovej nádržke je 20,5 cm, dĺžka hadice na spádové potrubie čo je vpredu pred valcami je 15 cm. Len neviem dĺžku tej tretej hadice čo ide od spodu olejovky k želve. Ale tú si vždy kúpim v tom obchode s hydraulikou napríklad 50 cm dlhú a potom si z nej useknem presne kolko potrebujem, lebo na tú hadicu dávam na každý koniec stahovacie pásky tak ako napríklad na klasickú hadicu, tú nedávam zalisovať. [Vlado] 28.12.2010 |
| Zdravím. Potřeboval bych od Vás trochu poradit, mám na motorce nepůvodní olejové hadice, spíš mi to připadá, jako hadice od benzínu. Jsou abnormálně dlouhé, asi to dělal nějaký koumák. Chci tam dát původní, ale nikde jsem nenašel přesnou délku. Tady na obrázku podle metru je vidět cca 20 cm. Nemohl by mi někdo oměřit přesnou délku nových hadic, která je třeba? Chci si je nechat udělat. [Marek] 28.12.2010 |
|  Tak tady je to slíbené foto mých origo hadic i s metrem. Kvalita fotky nic moc, mám tam nevhodné osvětlení :) [o.k.longr] 07.11.2010 |
| To co má Haba,Radek a Martin je původní stav,který použila Jawa - stočený a zbodovaný plech, chromovaný a lisovaný na obou koncích kruhovou čelistí(nenapadá mě zrovna vhodnější název). Kdybych nebyl šílený bordelář,tak bych snad doma i ten lisovací forichtung našel. [Milan(OHC)] 16.10.2010 |
| Jo, mám je stlačené stejně jako Haba či Radek. [ED250] 13.10.2010 |
|  ... [Radek] 13.10.2010 |
|  moje látkově opletené hadice [Radek] 13.10.2010 |
| A stlačia to ešte v nejakej firme tak ako to máš ty ? Lebo vačšinou to teraz robia tak ako je to na tých replikách na motoren.sk čo sa mi teda velmi nepáči. [Vlado] 13.10.2010 |
| V původním návodu jsou obrázky, ze kterých je patrné, že koncovky byly stlačené jako ty moje na té fotce. [Haba] 13.10.2010 |
| A boli tie plechové koncovky tých hadic tak stlačené ako na fotke od Habu, alebo boli úplne rovné, nestlačené ? [Vlado] 13.10.2010 |
| Měl jsem své koncovky a u nás v na západě mi je slisovala s panceřovými hadicemi firma HAKA. Cena něco málo přez stovku. [ED250] 13.10.2010 |
|  Takhle vypadaly moje původní hadice ... [Haba] 12.10.2010 |
| Moje původní měly oplet hliníkovým drátem po 5 žilkách [Haba] 10.10.2010 |
| Pokud máte k dispozici původní oka a tu přední kostku , tak Vám ty hadice nasponkujou v každý hydraulice za pár korun . Mě dělala firma Dekoro a vešel jsem se do dvou stovek za všechny tři. [Richard] 10.10.2010 |
| Na mojí byly teda opletený ocelovou pleteninou, samozřejmě trošku jinou než repliky - ale jestli jsou původní,netuším. Žádný extra tlak tam není, v podstatě musí stačit dobrá benzínová hadička . Ale když vypadne, znamená to jistou a okamžitou smrt motoru. [Monty] 09.10.2010 |
| ...a nejsou náhodou původní hadice látkově opletené a ne ocelové ? [Radek] 09.10.2010 |
| Jo, jenže jsou to hnuně tlustý hadice ,tak do vysokozdvižky. A nevidím tam přední svod na olej z hlavy. Cena 2700 byl překlep,omlouvám se. [Monty] 09.10.2010 |
| už slevyl ted jsou za 1720 až budou za 720 tak je objednám [venca] 09.10.2010 |
| no olejový hadice za 2720 to sem se docela zasmal [karel] 04.10.2010 |
| stačí mail, díly mám hotový [Monty] 29.09.2010 |
| no sláva to všechno potřebuju sehnat [karel] 29.09.2010 |
| Nic extra nečekejte - ted se tam objevila ne moc zajímavá věc - držák vypínání spojky,ale než
rovnat starý křivý od popadanýho řetězu, možná je replika lepší. Dodám tam ty dorazy
pérování,olejový hadice a šoupátka karburátorů. Specialista na OHC se z Montyjawa.cz
asi nikdy nestane. [monty] 29.09.2010 |
| já taky koukal a nic [venca] 29.09.2010 |
| monty furt tam koukám a na pulitra tam nic nepřibylo [karel] 29.09.2010 |
|  další foto [jOHC] 25.09.2010 |
|  Mám navíc víčko Olejové nádrže (levá strana) na Jawu 500 OHC, nově nachromovaný Pokud byste někdo
měl zájem [JOhc] 25.09.2010 |
| No to by bylo dobrý kdybys tam dal všechno scháním věci na pulitra a objednávat ze slovenska se mě
moc nechce [venca] 25.09.2010 |
| nemám tam spoustu věcí - nestíhám. Tohle brzy doplním. [Monty] 23.09.2010 |
| tak proč to nemáš v tom Online obchode [venca] 23.09.2010 |
| Nebo koupit za 25,- na burze u našeho stánku MONTYJAWA. [Monty] 22.09.2010 |
| Kamarád by mě to vytočil z gumy na soustruhu proto sem chtěl rozměry Ze slovenska to
objednávat příjde moc draho [karel] 22.09.2010 |
| Pokud dokážeš žít s vědomím, že tam nemáš "originální díl", který použil Vlado v ceně
nějakých 3EUR, tak tam dej do každého kluzáku dva "O" kroužky 26x4 z normální pryže NBR
a máš vystaráno. [Milan(OHC)] 22.09.2010 |
| Ja som ich kúpil na www.motoren.sk a dal som do každého klzáku 1 kus. [Vlado] 20.09.2010 |
| tak nikdo nic? [karel] 20.09.2010 |
| jake mají mit rozměry ty pryžové dorazy a kolik jich tam ma bít v seznanu dílu tam maj dvě nad
sebou [karel] 15.09.2010 |
| A máš ve spodním krytu pryžové dorazy, případně v jakém jsou stavu? Ty by totiž měly tomuto 100%
zabránit. [Milan(OHC)] 14.09.2010 |
| Zkoumal jsem jestli byla pružina dostatečně "nakroucená" a dotažená na hliníku. Zkoumal
jsem i jestli byla osa kluzáku dobře zasazená. Nic nenasvědčovalo, že by byla někde chyba. Plechy
byly opravdu půlitrové (sice repliky, ale doma mám vyrezlé origoše a výška sedí). Pružiny jsou taky
původní. Jel jsem několikrát po dosti děrované polní cestě a možná i trochu rychleji než OHC
zaslouží. Je možné, že při extrémním "kmitu" došlo k "protažení" pružiny nad
normál a plechy se přesadily. Jediné co mně napadlo. ED 250 byl u toho a kroutil hlavou, pak několik
dalších lidí, kteří mají více zkušeností než já, ať už z mechanické stránky nebo motokrosu. :-)
Všichni kroutili hlavou, ještě to neviděli... [T-1000] 13.09.2010 |
| Stalo se mi to samé.Když jsem dal motorku na hlavní stojan a zpět na kola,tak to šlo na sebe.Dal
jsem jiné a zatím se to nestalo.Nevím zda jsem neměl z nějakého důvodu ty kryty kratší.Nebo sem to
měl špatně usazené na těch perech.Ty kryty jsem nepoměřoval.Dávám motorku jen na hlavní stojan a
zatím se to nestalo.V mém případě jsem mněl podezření,že jsem to mněl špatně sesazené. [pilot] 12.09.2010 |
| Pre T-1000: Ako si vyriešil problém s tou krytkou zadného klzáku na OHC ? Mne to robí na 01-ničke,
ked postavím motorku na hlavný stojan tak sa mi tie kryty stretnú presne proti sebe a ked ju dám
dole zo stojanu tak niekedy to zostane tak a niekedy to skočí naspäť tak ako to má byt. Kvoli tomu
zrazu Jawa 500 OHC to ešte nerozoberám, ale potom budem leštiť tie hliníkové časti tak sa na to
pozrem kde je problém. Ako si to vyriešil ty ? [Vlado] 12.09.2010 |
| Každopádně nemůžu pochopit, jak se to dostalo přez sebe... :o) [ED250] 26.08.2010 |
| Jooo, jen polní cesta... Samá past. Ty máš EDe crossovou praxi z Pragovky, já hlínu a šutry nerad.
:o) [T-1000] 25.08.2010 |
| Já na to taky vejral jako blázen - prd enrovložka, jen polní cesta.. :o). Já mám na motorce kryty z
péráka a nikdy se mi tohle nestalo. [ED250] 24.08.2010 |
| To mně nejdřív taky napadlo, ale nejsou. Je pravda, že se to stalo po lehčí "enduro"
vložce... :-) [T-1000] 23.08.2010 |
| mne zatím ne, přijde mi jestli to nejsou kryty z péráka ty jsou kratší. [villi] 23.08.2010 |
|
|