Dobrý den, sice to není půllitr, ale já mám tohle. [JC] 01.01.2007 Přidat odpověď |
| Pěkná práce. :-) [ED250] 08.12.2015 |
| ano, přesně ten [Monty] 07.12.2015 |
| JC dotaz na tebe. Mohl bych na tebe dostat email? Jinak jestli ještě máš svoji jawu 4t ,tak by mě hrozně zajímalo jakej to muže mít zvuk??? Nešlo by natočit nějaký krýtký video??? Bylo by to super, jinak to máš moc hezký, seš machr.... :-) [Vlada] 06.02.2014 |
| ahoj. chtel bych se zeptat. chci prestavet motor z 250 na 4takt. mam valec z pistem z vrtanim 68mm. ale zapozastavil jsem se u hlavy.... z ceho ji pouzit a jake bude nejlepsi reseni rozvodu??? premislel jsem o ohc a uz to mam i castecne vyreseny ale to se rozhodnu az podle hlavy... mohl by jste mi nekdo poradit ? kdyztak piste na mail luda.hrazdil@seznam.cz Diky [lu2] 23.10.2010 |
| Přestavba na 4 T [gryzzlik] 07.03.2010 |
| Vittorio: Taky pěknej kousek. Takže jsi to měl s celou motorkou? Jak jsi nakonec
dopadl,rozebral jsi to? Možná vím odkud ten motor pochází,kdysi mi jeden pán nabízel něco
takového z NSU. Ale pak to nějak nedopadlo,bylo to dost komplikovaný a pak jsem nějak zapoměl
kontakt na něj,takže jsem už ani neviděl fotky. [romanovic24] 31.01.2010 |
| jj a prej to pekne jezdilo. ke mne se to dostalo s vytrhanou kabelazi tak muzim vymyslet nejake
zapojeni a rozbehat to. ram byl z 353 "specialne" upraven. motor je hodne vysoky do
normalniho ramu se nevejde. motor jsem chtel rozebrat a vycistit ale nevim jestli mam na to sahat.
kdyby mi mozna nekdo vedel poradit s elektrikou ocenil bych to. [vittorio] 17.11.2009 |
| Moc pěkný.. už to vrčelo??? vejde se to do rámu vůbec??? Tom [tomaš] 17.11.2009 |
| jj je to perak OHV :) [vittorio] 16.11.2009 |
| vitorio - krásný NSU-JAWA. [Monty] 16.11.2009 |
| Dá se s tím jezdit po silnících(legálně)- jak to je s papírama? [jelen] 26.10.2009 |
| Pro všechny koho zajímá tenhle motocykl, tak je o něm teď napsaný pěkný článek v podzimním čísle
časopisu Motoxpress. [petr m.] 15.10.2009 |
| Jawaři, hledám výrobce motoru 250 asi OHC z oblasti Moravskočeská vrchovina -
okolí.Tento motor pasoval do Jaw a ČZ . Zajímala by mne technická
dokumentace.Propočty,zkoušky,životnost,přibližná cena. Pokud se dohodneme hodlám zahájit
sériovou výrobu. [Xara] 16.08.2009 |
| když jsem to tu viděl tak jsem koncem minulého roku začal přemýšlet že bych také něco podobného
udělal,něco jsem okopíroval od Michala K. .... a výsledek mužete vidět zde.
http://www.youtube.com/watch?v=C0UOJj-6XdI [romanovic24] 18.07.2009 |
| zdravim vsechny priznivce starych citroenu mate naky info o letosnim srazu nekde v okoli mostu? mam
velmi dobre pratele v srbsku kteri by se radi zucastnili ale musi mit vizum..... moc by pomohl zvaci
dopis od poradatelu teto akce ktera se ma konat jiz brzy a to v cervnu tohoto roku. dikz moc za
kazdou informaci A* moje adresa je AnickaBasnicka@seznam.cz [anicka] 25.03.2009 |
| JC:Je to pěkná práce, a jak se s tím jezdí, v porovnání s 2T, je vyšší výkon? [Martin Kursa] 09.03.2009 |
| Mkrejsa: To je tvůj stroj? Taky moc pěkný,koukal sem a technicky dobře zpracovaný a chodí tak
hezky... Taky se chci o něco podobnýho pokusit,konstrukčně to mám zhruba vymyšlený,akorát se mi
nedaří sehnat válec a na tom to tet stojí... Mohl by jsi se mi prosimtě ozvat na mail?
romanovic24@seznam.cz [romanovic24] 30.12.2008 |
| Bohužel se mi nepodařilo vložit fotky takže kdo chce vidět přestavbu 2taktu na 4takt v chodu tak se
jukněte na http://www.youtube.com/watch?v=HlaYYcUw90k .Mimochodem bych rád si někde prohlédl tu
přetavbu Jirky Čáblika na živo kdyby někdo věděl kde tak dejte vědět. Dík [Mkrejsa] 29.12.2008 |
| Jirko, jak máš udělané mazání kliky? Předpokládám že stálá olejová náplň.. Jak se ti povedlo utěsnit
kanály? A šlo by dát video nebo alespoň zvuk, třeba na youtube? [Beat] 17.12.2008 |
| teda koukám a moc pěkný,klobouk dolu,jsi moc šikovnej... Jak jsi vyřil mazání klikové hřídele??
Také mne nedávno napadlo udělat tenhle motor jako 4takt,ale zatím spíše jen spekuluji jaké
dílypoužít a bez nějákých větších ůprav jako jsi udělal ty... [romanovic24] 14.12.2008 |
| Pěkný výkon, ten tvůj motor. Také pořád špekuluju, jak napasovat 4T do karterů 559. Mám jeden volný
litrový motor z citroenu ax, vrtání 71mm, ostatní díly bych z toho také použil, jen jsem nevěděl,
jakou kliku, ale jak píšeš že jsi nechal původní, tak bych šel také tou cestou. Objem by byl
296.9ccm, to by měla klika zvládnout celekm dobře, když jí mebudu honit. kartery si nechám oměřit v
práci na leitzu, skrz rozteče a opracování mi udělají na nc hurco. Pokusil bych se to dostat do rámu
tak, abych nemusel upravovat nádrž a rám. Když porovnáš výkonově motor 353 a ten tvůj, jaký to má
zátah, zkoušel jsi maximálku? Karbec jsi nechal původní, nebo jsi dal jiný? [RJ592] 22.10.2008 |
| zdravím jirku čáblika.tvůrce 250tky 353 na 4takt.určitě nejsem první ani poslední, ale potřeboval
bych se tě zeptat na pár věcí. tak pokud tě to nějak neotravuje a nebo neomezuje odepiš mě prosímtě
na maila díky moc zdravím Tomáš. tomas.bolatzky@seznam.cz [Tomáš] 16.10.2008 |
| Zdravím borce který umí udělat tenhle motor. někde jsem ho viděl na nějakých stránkach půllitrů ale
už si nepamatuju kde jsem to viděl, tak prosím toho borce co to dělal. aby se mi ozval na maila. dík
zdravím Tomáš. adresa mailu je tomas.bolatzky@seznam.cz mockrát díky. [Tomáš Bolatzký] 30.09.2008 |
| Zdar, můžeš mě poslatspojení na toho výrobce vodítek JAWA 500 .dík [vasek] 29.04.2008 |
| Zdar. Nemohl by ste sem nekdo dat foto ty 4T 380? Dik. [Lukas] 08.10.2007 |
| Len pre info o tom peraku. Robil ho kamarat par rokov do zadu. Boli sme na vyske
a skusali sme co sa da s motorom Jawa robit. Hlava je BMW, rebra valcou su
sustruzene kruhy z duralu - niekto sa to pytal. Jazdilo to ale bolo to strasne
lenive. Kamarat to potom predal - tusim 3000Sk, kupec Pan Kajda to osadil do
ramu perak a predaval za 80.000Sk ako zavodny special. JC krasna praca.
Neda sa to porovnat s tym co sme robili my! [marozo] 06.10.2007 |
| A někdy začátkem října bude v Rožnově oslava výročí Šestidenní,jmenuje se to
Rožnovská jednodenní,víc nevím. [MONTY] 09.09.2007 |
| Tak to vezměte na burzu do Bašky 22.9. [MONTY] 09.09.2007 |
| Chtěl jsem to vzít 1. září 2007 na Jawasraz do Luhačovic, ale nakonec to
neklaplo. Ráno pršelo a myslel jsem, že bude pršet celý den. Nakonec jsem tam
dojel kolem oběda na Kanadě. Dovezl bych to na nějaký sraz veteránů, ale nevím,
jestli nějaký v brzké době bude. Nejlépe kdyby něco bylo v Rožnově pod
Radhoštěm. [JC] 09.09.2007 |
| Perfektní práce, zajímali by mě ty nákresy v autocadu jestli bys je poskytnul
nebo nejaké detailní fotky pro uložení do mého soukromého archívu. Dík Jarda [Jarda] 12.07.2007 |
| Kdy a kde se ukážeš? [Fidra] 07.05.2007 |
| Jen kompliment. Jsi dobrý,pěkná práce. [Milan(OHC)] 16.01.2007 |
| Adame dík za foto. Dokážete někdo identifikovat tu hlavu????Tom [Tomáš] 13.01.2007 |
| JC: tuhle fotku jsem fotil na Oldtimer festivalu 2006 ve Slavkově u Brna.
Bohužel žádný kontakt na majitele nemám. Přidám fotku z druhé strany. [Adam] 13.01.2007 |
| URBIS: Tuhle fotku jsem ještě neviděl. Je to perfektní. Bylo by možné dopátrat
se toho člověka, který to dělal? Případně současného majitele? Děkuju moc za
fotku! [JC] 11.01.2007 |
| U tohodlen je jeden veliký rozdíl a to že ta hlava je použita z jiného motocyklu
a né vyráběná. Další věc je že museli změnit i rám aby se jim to tam vešlo.
Celkový dojem je dosti neuspořádaný.Tom [Tomáš] 11.01.2007 |
| Takhle vypadal motor Tvého předchůdce/doufám,že se podaří přiložit obrázek/.A
Tebe plácám po ramenou. [URBIS] 11.01.2007 |
| Přesně tak ten človék co udělal je borec, není to tak lehké jak si většina lidí
myslí vždyť navrhnot jen ty kártry muselo stát moc námahy a času. Já bych do
toho šel taky, ale myslím že za chvilku bych se někde seknul například, kde
nechat odlít odlitky a tím by to skončilo. A ta hlava to už je fakt něco,
zajímaly by mě nějaké ty výkresy škoda že tu nic není, z fotek se toho moc
vyčíst nedá. čest nám všem strojařům. [MB] 11.01.2007 |
| Já si cenim toho co jsi udělal ty který to kririzujou nevěděj asi o co jde proč
se do toho nepustíte samy?Já si myslim že kdyby jste se o to pokusily tak se vám
to nevejde ani do rámu jsem strojař a myslim si že jde oslušný kus
práce.Nastříkat motorku a navěsit na to repliky to umí každej blbec ale co
dál?Už jste někdo navrhnul a vyrobil např.vačku?Jawám čest [milda] 10.01.2007 |
| Ahoj, děkuju za vaše názory. Děkuju za kritiku i za pochvalu. Nechci se
obhajovat, ale s tím designem to není zase tak jednoduché jak se zdá. Pokud bych
navrhoval motor od základu nový, tak všechno se dá uspořádat a navázat na sebe
tak, aby linie na sebe navazovaly a vizuální dojem byl co nejlepší. Jenomže
pokud předěláváte již vyrobený motor a navíc dvoudobý, tak jste limitovaní
spoustou věcí. Hřídele mají určité délky, kartry mají svoje tvary, řadící
hřídelka má určitou délku a tohle všechno musíte respektovat. Na tyto původní
součásti se snažíte napasovat to co dvoutakt nemá, proto využíváte místo, které
k tomu původně nebylo určené. Musíte to všechno někam dostat a proto to trčí z
původních linií motoru. Nemůžu si říct, že teď to víko vyboulím, aby to líp
vypadalo, protože mi tuto úpravu nedovolí řadící hřídelka, která má svoji délku.
Ten "obal" většinou totiž odpovídá těm "vnitřnostem".
Na obrázku od JzK je 250 OHC, ale ten motor je od základu nově
konstruovaný. Sice kartry připomínají 2T ale jsou jiné. Taky střeva jsou jiné,
levá hřídel na klice je delší a vnitřnosti jsou přizpůsobené 4 dobé konstrukci.
A vůbec nechci, aby po tomto počinu někdo šílel tak jako po péráku, to bych
si nikdy nedovolil. Nejsem konstruktérem Jawy ani to nehodlám vyrábět a už vůbec
ne prodávat. Při konstrukci jsem samozřejmě na design pomyslel, a mimojiné taky
na to, aby se to aspoň "točilo", ale design odpovídá funkčnímu
uspořádání vnitřností. Souhlasím, že kdyby to vypadalo jako OHCéčko, tak že to
je nesrovnatelně lepší, ale zatím je to takhle. S pozdravem JC [JC] 10.01.2007 |
| Nedovolil bych si hanět takový počin, sám bych to nikdy nezvládl. Můj názor
ovšem je, že jde o navýsost strohý technokratický počin, který nekoresponduje s
oblými liniemi motoru kývačky. Přirozeně že to můuže být věc názoru, vkusu nebo
na JC takovaou věc při vývoji vůbec nemyslel. Hawk. Ať jezdí [JzK] 10.01.2007 |
| Ruku na srdce pánové, kdo z vás si dělá sám GO motoru na vaše stroje???kdo by
dokázal podobnou přestavbu pouze dát na papír a promyslet do posledního detailu
aby to fungovalo jak má?V první řadě jde u takovéhoto projektu o to udělat to z
funkčního hlediska a potom až přichází jako třešinka na dostu design. Nechci se
ted nikoho dotknout ale z mojí vlasní zkušenosti ty nejvědší kritici umějí
vždycky všechno pouze pusou vyrobit. to jen tak pro zamyšlení. hezký zbytek
dne.Tom [Tomáš] 10.01.2007 |
| Myslím, že trocha objektivní kritiky nemůže být na škodu. A konstruktér takového
motoru s kritikou jistě počítá. Můj názor na design tohoto motoru je asi
takový, že naopak jsem rád za čistě účelový - konstrukční vzhled. Jasně je tak
odlišen předěl mezi původními a dodělávanými díly. Až za x let někdo spatří
tento motocykl, mělo by mu být jasné, že nejde o dobovou úpravu. [Jiří Bartuš] 10.01.2007 |
| Pánové,to se nedá číst!Kritizovat člověka,který dokáže v domácích podmínkách
přestavět 2T na 4T se mi jeví jako hrdopyšnost.Vždyť většina z nás nedokáže nic
víc než opravovat a udržovat staré stroje v provozu. [Stenly] 10.01.2007 |
| Já opravdu nechci být za škarohlída a nezpochybňuji obrovský kus práce co je za
Tebou, ale právě to krytování působí maličko strnule. Neříkám, že je v domácích
podmínkách možné docílit výsledku, který je na přiloženém obrázku, ale nějak
vizuálně pojmout ten karter by tomu určitě neuvěřitelně pomohlo. Ono se to s tím
průmyslovým designem má asi takhle - sehnat zdatného technika a zároveň
výtvarníka je takřka nemožné. Pokud se to ovšem povede, vznikají takové ikony
dobového designu jako je pérák, nebo skůtr Čezeta a my z nich potom šílíme :-D
Fotka je z tohoto webu:
http://www.hondamch.cz/old-timer-detail.phtml?motocykl=22 [JzK] 10.01.2007 |
| Můj názor na design - snažil bych se s tvarem bočního víka co nejvíce přiblížit
původnímu. [MONTY] 09.01.2007 |
| JzK: Ahoj, děkuju za názor. Plánoval jsem přestavbu ČZ 380, ale asi na to nebudu
mít v brzké době čas. Jinak zkouškám, jsem to podrobil na podzim a na jaře budu
pokračovat. Zatím to jezdí bez problémů a neobjevilo se ani žádné výraznější
opotřebení. Ale chce to ještě pár nádrží vyjezdit, abych mohl říct, jestli to je
spolehlivé nebo ne. Abych řekl pravdu, tak jsem od toho tolik nečekal. Jsem rád,
že se mi to vůbec podařilo roztočit. Dělal jsem to takřka na koleně :-).
Jen nevím, co myslíš tím kabátem Jawky. Vždyť je to v originál jawáckém rámu. Je
to rám ze sportky 590 na 19 palcových kolech. A ten spodek motoru je taky z
Jawy, 353 kývačky. I ten válec a hlavu jsem udělal vzduchem chlazenou aby to
zapadlo do architektury té motorky. Chtěl jsem to nejdříve chladit vodou. ale
asi si dokážeš představit, jak by to v tom rámu vypadalo. Tak se měj a ahoj. [JC] 09.01.2007 |
| Je to opravdu úctyhodný výkon. Jaké máš další plány? Podrobíš stroj jízdním
zkouškám? Dotáhneš to do konce i z hlediska průmeyslového designu, aby přestavba
korespondovala s kabátem Jawky? [JzK] 09.01.2007 |
| Ahoj Jirko, prosím tě, můžeš se mi ozvat na adresu peta.zap@seznam.cz Diky [petr] 09.01.2007 |
| MB: Cenu jsem nepočítal, všechno jsem si dělal sám, kromě tepelného zpracování.
Nějaký materiál jsem potřeboval, ale většinou jsem to sehnal nějak levně.
Nejlepší materiál který jsem tam použil, tak byla cementační ocel 14 220 na
vačku. A takový špalík železa koupíš za pár korun. Já jsem něco viděl na
netu, mám dokonce fotku. Má to spodek z ČZ 380 a vršek z plochodrážní Jawy.
Shodou okolností, jsem chtěl taky předělávat motor z ČZ 380 ,ale chtěl jsem
to udělat trochu "ostřejší", 2xOHC a vodou chlazené. Dokonce jsem na
tom už začal pracovat, začal jsem to kreslit, ale teď opravuju domek, takže na
to nemám čas. Snad se k tomu ještě dostanu. Měj se a ať se daří. [JC] 07.01.2007 |
| To je paráda, můžu se zeptat na kolik ten motor zhruba vyšel a jaké je to v
porovnání s obyčejnou 2T 250.Už jsem kdysi viděl ČZ 514 taky přestavěnou tak 4T. [MB] 07.01.2007 |
| kartr [JC] 06.01.2007 |
| hlava [JC] 06.01.2007 |
| Děkuji za vaše názory, upřímně mě to těší. Nějaké fotky z průběhu výroby mám,
ale bohužel toho není moc. [JC] 06.01.2007 |
| Je to moc pěkné jestli to bude jezdit jak to vypadá tak je to obdivuhodný jseš
opravdu šikovnej kdyby takový lidi měla Jawa nemuselo by to vypadat tak jak to
teď vypadá 250 čtyřtakt je přeně to co jawě chybí nevim jestli se ti bude chtít
ale myslim si že by byl mezi lidma velký zájem o tvé skušenosti se stavbou
jestli máš nějaký foto při stavbě určitě je zde uvítáme.Klobouk dolů Jawám čest. [milda] 06.01.2007 |
| Tak, a teď to dát do sériové výroby jako "retro". Ihned bych to
koupil. [Haba] 06.01.2007 |
| Klobou dolů, je to paráda... S takovou myšlenkou jsem si také pohrával, krásná
je představa 4T péráka... Zajímalo by mne, jak jste vyřešil mazání, respektive
kam jste umístil čerpadlo.. a je to OHV či OHC? převod 1:2 na vačici je videt na
levé strane, a pod trubkou na boku válce jsou tyčky nebo královská hřídel? [JirKa] 06.01.2007 |
| Zdravím všechny. Ten motor jsem konstruoval i vyráběl sám. Spodek je klasická
kývačka 353 a válec, hlava, horní vahadlová skříň a rozvody jsou vyrobené.
Takřka všechno je dělané na "míru", pouze píst, kroužky, a ventily
jsou použité z jiného motoru. Klikovka, převodovka a kartry jsou originál z
kývačky. Kartry mají pouze drobnou úpravu kvůli mazání. Konstrukci jsem dělal na
počítači, aby se mi všechno podařilo nějak napasovat na ten kývačkový spodek.
Vzniklo více verzí, ale tato konstrukce to vyhrála, protože je výrobně i funkčně
nejednodušší. Na počítači jsem to dělal ve volných chvílích, protože jsem měl
ještě i jiné povinnosti a právě proto mi to trvalo asi rok. Výkresy k tomu nemám
bohužel žádné, což mě celkem mrzí, ale ve volném čase bych je chtěl dodělat.
Abych za pár let věděl co a jak. :-)) Mám jen pár 3D modelů a pár náčrtků v
AutoCADu, jinak mám zbytek v hlavě. Ale chtěl bych to zpracovat i nějak
papírově. Samotná výroba mi zabrala jednu zimu, takže asi 3 měsíce, ale dá
se říct, že jsem na tom dělal denně. Hlavně šlo o to, dodržet přesnost, jinak
výrobně to naročné nebylo. Největší sranda byla, to konečné vyladění.
Když jsem to poprvé zkoušel, tak na druhé šlápnutí mi to zabublalo, což byla
první známka, že by se to aspoň mohlo hejbat. Časování mi starosti nedělalo,
protože jsem to záměrně nečasoval ostře, kvůli výdrži. Vzhledem k vrtání a
zdvihu, tzn. objemu a průřezu ventilů jsem dal 15,45 stupňů, což není sice moc,
ale je zde zaručeno, že to nebude dělat problémy v provozu. Ale zase z toho moc
veliký výkon nevyždímáme, což nám může být v tomto případě jedno. Hlavně
mi šlo o to, najít vhodný předstih. Systémem pokus-omyl, jsem přišel na nejlepší
předstih 4mm, což asi odpovídá panelce 250. Největší problém byl vyladit
karburátor a výfuk. Vzal jsem si příklad z terénního Esa a jako výfuk jsem
použil tenkostěnnou trubku o průměru 40mm. Sice to mělo zajímavý zvuk, asi tak
jako již zmiňované Eso, ale ten výkon a průběh byl nic moc. Zkoušel jsem měnit
délky té trubky, ale moc to neregovalo. Pořád tomu chyběl odpor. Použil jsem
originál doutník, ale bez zadní tlumící trubičky. U tohoto řešení jsem zůstal,
protože se to zdálo jako trefa do černého. Svíčka byla nejdnou do cihlova. Ta
holá trubka mi to hodně obohacovala, protože kladla karburátoru menší odpor a
svíčka byla samá saze. Jinak ten motor není polystyrenová maketa :-)))),
ale je plně funkční a už se těším až na jaře zase vyjedu. Chtěl bych s tím
přijet i na nějaký sraz. Tam se mě někdo ptal kdo jsem. Mám strojní
průmyslovku, a výšku technického zaměření, ale momentálně pracuji jako
konstruktér forem pro zpracování plastů. Mám 25 let. Toť skoro celý můj
životopis :)))))) Mějte se, a doufám že se někdy potkáme někde na srazu Jawek. S
pozdravem Jiří Čablík [JC] 06.01.2007 |
| Určitě to není polystyrénová atrapa motoru pro srandu? [Nevěřící Tomáš] 05.01.2007 |
| Tohle je opravdu už moooc. Tady musel být někdo dobrý konstruktér a strojař,
protože to dle mého lze považovat za stavbu nové motorky. Pokud se jedná o tvou
práci, tak klobouk dolů... [RON] 04.01.2007 |
| To se ti povedlo je to moc pěkné netaj to!!!!! [milda] 04.01.2007 |
| Podle počtu zobrazení fotografie soudím, že zájem veřejnosti je veliký. Poděl se
s námi o podrobnosti. Měl jsi motor rozdělaný? Soudím, že ano a pak tedy musíš
vědět i detaily. Ostatně. Kdo je tím šikovným konstruktérem? [Jiří Bartuš] 04.01.2007 |
| Rád bych viděl fotky toho motoru trochu víc z blízka a ze všech stran. A jak jsi
udělal ten rozvod a tu hlavu? [Haba] 03.01.2007 |
| m osobně se líbý víc než půllitr. [skibik] 03.01.2007 |
| Zdravím všechny. No já vím že se to sem asi přímo nehodí, ale jak už tady
někteří správně napsali, tak se jedná o přestavbu 2 dobého motoru Jawa 250/353.
Není to Jawou vyráběný motocykl. Jedná se o upravený motor ve sporťáckém rámu
590. Dal jsem to sem jen pro zajímavost :-). Motorka je plně pojízdná a na jaro
určitě vyjedu na silnici :-). Vždycky jsem chtěl 4 dobou Jawu, nejlépe 500 OHC,
ale nějak mi nikdy nepřálo štěstí ji sehnat. Tak jsem si pomohl aspoň takhle.
Všechny vás zdravím a Jawám zdar! [JC] 03.01.2007 |
| něco podobneho sem nasel v jednom casopise vydanym jawou. je tam o tom psáno, že
to je čtyřtaktní dvěstěpadesátka daná do skříně ze seriove motorky. byl to
tereni stroj a je v jinym podvosku ale pry se to neosvedcilo. ale nejsem si
jistej ze to je ono protoze je to vyfoceny jen z jedny strany [skibik] 02.01.2007 |
| Vypadá to velice zajímavě. Taky bych se rád dozvěděl další podrobnosti. Tom [Tomáš] 02.01.2007 |
| Původně jsem hádal amatérskou přestavbu dvoutaktu, ovšem na dost vysoké úrovni.
Zaráží mě ovšem hlava, to je větší oříšek jak rozvody. JC rozepiš se nám o tom
víc. Nebo - co si takhle střihnout článeček na motomagazin?
Kdyby se Ti chtělo, kontaktuj mě mailem prosím. Díky [JzK] 02.01.2007 |
| Dole by to zapadlo [JzK] 02.01.2007 |
| Mohl bys o tomto stroji přidat více informací? [Jirka] 02.01.2007 |
| Co to je 350 4-takt??? To som ešte nevidel... [Šepleta] 01.01.2007 |
| druhá strana [JC] 01.01.2007 |
|
|