MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306139 příspěvků |7498 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 50 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 500 OHC | Diskusní téma 4.7.2020 03:37  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma 

Ztráta výkonu


 Motorka jde v pohodě nastartovat, na neutrál jde pěkně do otáček, ale při rozjezdu a jízdě vůbec nejde za plynem a schází výkon, vůbec netáhne, sotva jede po rovině.
Kde hledat problém???    [Petr]   02.10.2011     Přidat odpověď  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj. Ještě jeden postřeh ... když jsem vyndal svíčky, zjistil jsem, že svíčka z pravého válce má trochu černý povlak a hnědý izolátor, což by asi tak nějak mělo být. A svíčka z levého válce má černý izolátor a úplně lesklou plochu na spodku závitu, naprosto čistou, jako by umytou. Nikdy jsem nic takového na vyndané svíčce neviděl. Najel jsem cca 100 km, jak jsem již psal, motor netáhl, i když na volnoběh běžel pravidelně. Napadá mi, že svíčka asi v otáčkách nepálí, že nasávaná směs do válce ji "umyla" a pak vylítla do výfuku. Jiný vysvětlení mi nenapadlo.    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.06.2020
Odpověď  Aha, takže odstředivý regulátor nějak nefunguje.    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.06.2020
Odpověď  Základní předstih, tedy bez rozevřených závaží,je 8-10°    [Milan(OHC)]   08.06.2020
Odpověď  Ahoj všem. Mám podobný problém, včera jsem Jawu na chvilku projel po seřízení předstihu a nejela nic moc. Vyměňoval jsem totiž karburátor, který mi repasoval pan Dvořák z Baště (původní byl s velkou vůlí šoupátka) a tak aby bylo vše jak má být, jsem zkusil nastavit i předstih. Použil jsem přípravek od e-tovaru a zjistil jsem předstih cca 20° na pravém válci a asi 25° na levém. Tak jsem dal klínek do regulátoru, nastavil odtrh na 0,3 mm (také byl menší) a u obou válců jsem nastavil předstih 45°C. Pravda, nedělal jsem to pomocí cigaretového papírku, ale pomocí baterky a žárovky připojené na kontakty. A protože byly černé svíčky, posunul jsem jehlu o jednu dírku dolů, závlačka je na druhé dírce odshora. Motor naskočil, na volnoběh běží plynule, nestřílí do karburátoru (to dříve dělal), ale netáhne. Dlouhý kopec za vesnicí jsem před seřízením vyjel na trojku, teď ztěží na dvojku, je to takovej můj testovací kopec. Ale nejede to ani po rovině. Tak mi napadlo, jestli tím, že jsem použil žárovku místo papírku na kontaktech, jsem to trochu nenastavil jinak. A věděl by někdo, jaký úhel předstihu bych měl naměřit bez klínku v regulátoru? Nikde jsem to nevyčetl, ale já naměřil bez klínku cca 30° na obou válcích. To je asi moc, ne? Tak jestli bude mít někdo trpělivost to celé přečíst a poradí, budu rád. Díky moc.    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.06.2020
Odpověď  Nové replikové pružiny do regulátoru předstihu máme na prodej.

Na pružinách hodně záleží,je každá jiná a určují průběh regulace předstihu.

Pokud tam někdo naprasí ze Škodovky 120, moc to jezdit nebude.    [Monty]   04.10.2011
Odpověď  Je to hodně pravděpodobné, taky mi ta potvora nechtěla jít do tahu. Pomohlo poštelování odstředivého regulátoru a nastavení předstihu znova. Jede to hned jinak.    [T-1000]   04.10.2011
Odpověď  Tak jsem zkoušel jízdu bez víčka nádrže, karburátor vyčistil, zkoušel jiný karburátor. Pořád to samé. Na místě na neutrál to dostanu do otáček, při jízdě se tomu do otáček nechce a netáhne. Jak píše Jwm může to být regulátor????    [Petr]   04.10.2011
Odpověď  Taky se mi to stalo,že jsem vyjel "zásobu"benzínu v karbecu a dál to nejelo,jen na neutrál na místě.Vyčistil jsem karbec,hadičku,kohout,ale zas to bylo to samé,až mě kámoš poradil,at při jízdě,když bude ubývat výkon,povolím víčko nádrže-a ejhle,jelo to!Tak jsem víčko nádrže pročistil v otvoru,lehce zvětšil otvůrky zespod víčka,našruboval nezpět a vesele už jezdil bez problémů.Taková "blbost" a jak to dokáže na...t!    [Jára]   04.10.2011
Odpověď  mě se jednou stalo,že ve víčku nádrže byl otvor ucpaný a pak to v záběru nešlo.Obnovil jsem díru a mot. šla i v otáčkách.    [j]   04.10.2011
Odpověď  zkontroluj jestli z kohotu pořádně teče benzín a zkoukni taky přívod do karbecu nad jehlou se mi to jednou přicpalo bordelem SLÁVA    [kopecký jaroslav]   04.10.2011
Odpověď  Máš správně nastavený předstih,chodí Ti regulace?    [jwm]   04.10.2011
Odpověď  Odkal karburátor průtočným šroubem zespoda a mrkni na čistotu kohoutku a odvzdušnovacího otvoru ve víčku nádrže. . Tak rychlá změna je zvláštní.    [ED250]   03.10.2011
Odpověď  Karburátor mě taky napadlo, ale údajně mi ho seřizoval.    [Petr]   03.10.2011
Odpověď  A jak máš seřízený karburátor?    [JáJa]   02.10.2011
Odpověď  Ne brzdy jsou, v pohodě. Měl jsem ji na seřízení, dojel jsem domu (25Km) a po dolití benzínu problém s výkonem. Zkoušel jsem i vyměnit benzín, jestli to nemuže být tím, ale pořád stejné. Při jízdě to nechce jít do otáček a vůbec to netáhne.    [Petr]   02.10.2011
Odpověď  Jak jsou seřízené brzdy? Není jedno z kol stále bržděno?    [pmr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.10.2011
 Přidat odpověď   (16) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006