MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 311471 příspěvků |7811 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 24 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 500 OHC | Diskusní téma 29.11.2021 15:38  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma 

Nepletu se?


 Nemám rozvod dole posunut? Přesazena královna o zub? Písty mám v HÚ a levý válec je ve střihu. Tohle asi nedoženu nahoře na drážkách kuželového kola.. Co myslíte? Díky.    [ED250]   01.02.2012     Přidat odpověď  
Odpověď  Vůle v pohodě.    [ED250]   21.09.2021
Odpověď  Milane z Plzně, zítra přes den zavolej.    [jwm]   20.09.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj, prosím o radu. Mám připravenou želvu na konečnou montáž na tmel a těsnění a při složení zkusmo jsem naměřil vůli mezi spodním kolem královny a futrem 0,1 mm. Stačí to?? Díky za případnou odpověď.    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.09.2021
Odpověď  No dodelano jeste zdaleka nemam, ale do jara snad budu pojizdnej.
Z dlouhodobejsiho hlediska by to asi slo, ale spis bych to videl tak na pristi zimu.    [Tomas Nosek]   17.02.2012
Odpověď  Tomasi, ked uz mas dodelano, kedy ti mozem priniest jedneho pollitra na GO? :)
Mam tusaka za by sa mu u teba pacilo...    [janko]   17.02.2012
Odpověď  Pekne slape :)
Vune benzinu je pro me celkem vitana zmena.
Jinak si uzivam jen smrad sestnacti litrovych dieselu :-D    [Tomas Nosek]   17.02.2012
Odpověď  Saaaakra, to až mi ujedeš, tak už tě podle čmoudu nenajdu. :-P ;-) Měl bych taky začít ladit...    [T-1000]   17.02.2012
Odpověď  http://ed250.rajce.idnes. cz/Tak_a_je_to/#P2160105. jpg Když jsme u těch videií. Mám taky hotovo. GO hlavy se zdá na jedničku. Klepot ustal a v dílně už nevoní dvoutaktní čtyřtakt. Připomnělo mi to odér dědovo žigula, když vyjížděl za mého mládí z garáže... Jen vůně spáleného benzinu :o). Gufera na ventilech makají na jedničku.    [ED250]   16.02.2012
Odpověď  Se zapalováním jsem spokojen, také jsem laboroval s křivkou, nastavoval jsem ji podle tabulky, ta bude někde v propadlišti dějin veteranfora, nakonec jsem se vrátil k výrobnímu nastavení, ale spíš nechtěně, jednou jsem nedojel a byl problém v zapalování, odeslal jsem ho a přišlo mě zpět nové a to jsem již nenastavoval.    [Drahonovsky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.02.2012
Odpověď  Prvni jsem s tim spekuloval, ale pak jsem zjistil, ze ta jejich prednastavena krivka Jawa 500 OHC
je asi nejlepsi.
Tak doporucuji pouzit tuto.    [Tomas Nosek]   16.02.2012
Odpověď  Dobrej výzkumák. :o) Co jsi si tam nastavil za křivku předstihu?    [ED250]   16.02.2012
Odpověď  No jo no. Ale na krizovatce ho nebudu tak trapit :-)
Chtel jsem na nej byt hodnej hned od zacatku :)    [Tomas Nosek]   15.02.2012
Odpověď  Pěkný video Tomáši, ale jsem zvědavej jak ho budeš chladit až zastavíš někde na křižovatce? :-)))    [Jiří]   15.02.2012
Odpověď  To už se řešilo v kývačkách. Písty jdou souběžně, kliky spojené hardy spojkou, dost divně poucpávané výfuky.. uznávám že to není totální bastl, ale za mě je to škoda práce.    [xbedla]   13.02.2012
Odpověď  Todle me fakt pobavilo :))
Co to muselo byt za silenca co to zbastlil ? :-D
http://www.youtube.com/wa tch?v=YJiAHihSSF8&fea ture=endscreen&NR=1
To je teprve dragster :))    [Tomas Nosek]   13.02.2012
Odpověď  Jaké chlazení??? Zjevně je to nepovolené přidávání čistého kyslíku pro lepší spalování a tím navýšení výkonu. To jsou vyznavači dragsterů... :-P :-D :-D    [T-1000]   12.02.2012
Odpověď  Potěšilo, s tím chlazením vzduchem jsi mě dostal.    [Drahonovsky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.02.2012
Odpověď  JO,jo páráda ,ať se dále daří a hodně km.    [Pilník.]   12.02.2012
Odpověď  Tak jsem vam kluci natocil to video.
Neni to zadnej zazrak, ale snad vas to potesi :)

http://www.youtube.com/wa tch?v=VZFKFSos8VA&fea ture=youtu.be    [Tomas Nosek]   12.02.2012
Odpověď  :-D Neco takoveho by se ted hodilo. Je tu snehu po ko... :-))    [Tomas Nosek]   06.02.2012
Odpověď  Teď bych to honem vrazil do speciálního podvozku, přidělal vrtuli a máš naprosto famózní motorové sáně!!! Všichni by u nich klečeli. ;-) :-P    [T-1000]   06.02.2012
Odpověď  Chtel jsem neco natocit, ale mel jsem plne ruce prace tak jsem byl rad, ze jsem to aspon vyfotil :)
Ale treba jeste neco bude.
Uvidime :-)    [Tomas Nosek]   06.02.2012
Odpověď  Zdravím,
taky se přimlouvám za nějaké krátké video :) Já se taky snažím, abych letos zavrčel. Uvidím, jestli se mi to podaří, bakalářka a státnice už klepou na dveře. Chtěl bych to postavit zkušebně na kola, jestli všechno sedí, abych mohl dopasovat klempířinu.    [o.k.longr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.02.2012
Odpověď  Tomas, co tak nahrat pekne videjko? Ako vrci taky vyblyskany polliter? :)    [janko]   06.02.2012
Odpověď  Start byl trosku obtizny, jelikoz ten karbec neni proste idealni.
Ale dal jsem mu cuchnout eteru a jak bafl :-D
Jinak chod motoru a zvuk = parada :))
Cekal jsem vetsi vibrace, ale jel na jednicku.    [Tomas Nosek]   06.02.2012
Odpověď  A jak to chodí? Spokojenej? Koukám, že si hraješ s křivkama předstihu.. :o)    [ED250]   06.02.2012
Odpověď  No jo no :) Porat cekam na origos.
Tak jen tak na zkousku :)    [Tomas Nosek]   05.02.2012
Odpověď  Koukám pořád nasazená Jikovácká dvacet osmička.. :o)    [ED250]   05.02.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Me uz to vrci :-)    [Tomas Nosek]   05.02.2012
Odpověď  Tak at uz to vrci :-)    [Tomas Nosek]   02.02.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Už mám spodek srovnaný. Byl jsem na tom stejně jako [o.k.longr] :o)) Nějak mi ušlo, že dole je rozdílný počet zubů... Myslel jsem, že se to v poměru láme až nahoře.. :o) Holt žádný učený z nebe nespadl. Ale hlava vyšla hned na poprvé. ani kapička na zmar.. :o)    [ED250]   02.02.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Podobne ako Tomas.    [uhliarik1]   02.02.2012
Odpověď  Jo, s tím rozvodem mě to taky vyděsilo. Otočil jsem před nasazením královny a hlavy o jeden cyklus a při horní úvrati byl kámen jinak, než na začátku. Tak jsem točil tak dlouho, až se to srovnalo a pak jsem to sesadil.    [o.k.longr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.02.2012
Odpověď  Stolici bohuzel nemam , ale posvaruju nejaky stojan.
Do jara sice daleko, ale zatim mam hotovej akorat motor, chromy a laky :)
Tak to bude jeste prace a prace %-)
Vice fotek mam na FB kdo se chce podivat :
http://www.facebook.com/m edia/set/?set=a.302926546 391269.96078.100000217793 710&type=3    [Tomas Nosek]   02.02.2012
Odpověď  Jasný. Díky.    [ED250]   02.02.2012
Odpověď  jestli chceš kvůli špatnému složení kvůli nastavení zase rozebírat želvu,tak je to zbytečné.Spodek má u 01,02 motoru převod 21 zubů na 22 zubů a logicky,když budeš klikou otáčet dokola,tak v horní úvrati budeš mít každou otáčku o zub posunutý převod rozvodu.Dynamo se dá lehce přesadit.    [kuba]   02.02.2012
Odpověď  No paráda. To budeš zabíhat na stolici? Nebo jen v rámu na stojánku? Jaro je ještě daleko.. :o)    [ED250]   02.02.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jen pro potechu oka :-)
Ted jsem ve stadiu pred zabehem.
Tento vikend to probehne :)    [Tomas Nosek]   01.02.2012
Odpověď  Jde, ale mozna ho budes muset trosku znasilnit :)
Zalezi jak moc bude drzet.
Ale schvalne zkus otocit dvakrat motorem dokola jestli to bude zase ve stejne poloze.
Myslim ze ne.
Ne vsechny rozvody se vzdy potkavaji po otoceni jednoho ciklu motoru.
Treba na Avii se znacky na rozvodech potkaji ve stejne poloze az po 136 otockach motoru :)    [Tomas Nosek]   01.02.2012
Odpověď  Vršek jsem chtěl zachovat. Jsou tam originální barevný značky na kolech.. Jde spodek (uložení kuželového kola) vyndat bez sundání želvy? Předpokládám, že jde. Radši bych to dohnal dole na pohonu král. hřídele. PS: a já proč je ten vršek kolem 100Km/h tak tupý... :o)    [ED250]   01.02.2012
Odpověď  To je prece uplne jedno jak mas spodek.
To muzes presadit na hornim ozubeni v hlave.
Ja to tak nastavoval.
Jen si dej na jednom valci ventily do strihu ( je to jedno ktery ) tak aby byli oba ventily stejne otevrene a pri pokladani hlavy zasun horni ozubeni do sebe.
Drazky v hornim kolecku nastav na prostredek at to pak muzes dostelovat na presno.
Je to jen dvouvalec :-)    [Tomas Nosek]   01.02.2012
Odpověď  .. typnul bych to tak asi na zub a půl - to asi tak hladce nepůjde :-? Ale zkusit by se to mohlo :-)    [crm]   01.02.2012
 Přidat odpověď   (42) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006