prosím vás nevíte někdo o jawě 500 ohc 01 nebo 02 to je jedno , která je na prodej do 150000,- kč před renovací moc ji sháním a nějak nejsou dejte mi prosím vědět za info děkuji můj telefon je 725632621 [vlada bartonek] 11.01.2017 Přidat odpověď |
| Z. Černý: nevím, zda jste někdy jel na r 66, ale o čem píšete je spíše o zpřevodování motocyklu a ne o rozdílu 100 ccm - to nehraje u OHV k OHC takovou roli. Jde spíš o to, kdo se raději na čem sveze. BMW je proti Jawě "letadlo" (ne nadarmo vyráběly letecké motory a ta spolehlivost tam musela být), bez hlučné rychlostní skříně, snadné na seřízení a hlavně s mnoha najetých km, bez nervů co se po..re. I s r 51/3 bych v Jawě nehledal konkurenta. Mám srovnání. Mimo jiné výkonný sportovní Zundapp 500 OHV s tichou řetízkovou převodovkou byl asi nejlepší na čem jsem se mohl svézt - této váhové kategorii i když byl výrobně o dost starší než Jawa. Rád si nastartovanou Jawku poslechnu, ale netoužím po ní. Je "milión" čtyřtaktů, které jsou v dané kategorii lepší. Je to kousek naší historie, a speciálně u nás trochu přeceňované. Ale proč ne..., komu se líbí... [J] 29.04.2017 |
| b*be, to je tam už pět let, ale jestli chceš, tak pošli éčka do španělska a čekej, třeba příjde živej šnek v obálce... pokud to myslíš vážně tak se ti směju, ale pokud jen jako srandu, tak to tak i považuj od mne, co jsem ti napsal. [brko] 25.03.2017 |
| Na mobile.de je šnek po renovaci za 9000 euro. Jen jestli to zase není nějaký šméčko :o( [vrko] 25.03.2017 |
| Pánové, já když vidím ty ceny, se mu divím, že nechce mega za takového krasavce a jednosedlového, vždyť ti blázní dnes chtějí skoro 500 za vrak-šrot a nepojízdný. Co tu bylo nedávno a vše se prodalo. Levnej to člověk, ovšem on vždycky měl cenu tak akorát vůči trhu co si matně pamatuji. Když se sem tam objevil s něčím. Já osobně si OHC / 15-02 hodnotím daleko jinde, jelikož mám původní stav s TP. A o prodeji neuvažuji, byť nabídky byly již hodně zajímavé a to i od překupníků. [Válek Josef] 24.03.2017 |
| Aby ne když dnes dáte jen 350 za rám s motorem, kdyz to dobře půjde [michal] 24.03.2017 |
| Koukám,že pan ptáček už taky přitlačil... [kuba] 24.03.2017 |
| To asi pro vladu nebude, ale pro podnikatele, je to jen dobre vybavena nova fabie, tudiz, kdo ma prachy hned to vzit, nez bude drazsi. [zezula] 24.03.2017 |
| Pro /J/ Jedna cesta ke zvýšení výkonu je zvýšení objemu.BMW r 66 to má v typovém označení že se jedná o objem 600ccm.Rozdil mezi OHV a OHC nemá na výkon zásadní vliv,pokud je to verze cestovní.Takže s tím vytíranim je to celkem logické i když nějekých 10 až 15km navíc není nic tak zdrcujícího od stroje o 100ccm silnějšího.Takže vázený pane nejsem ta potrefená husa a na pullitru už davno nejezdím a přestože mám k výkonu motoru určite výhrady takovou ptakovinu bych nahlas neřekl ani se třemi promile zavřenej potmě ve sklepě. Nelze srovnávat dvě věci z různych kategorií i když ne vždy je to pravidlo.Třeba v akceleraci je to uplně obráceně a bez ohledu na menší objem.Už jste někdy viděl vzít pulce pěkně od podlahy z fleku 1,2,3,na plnej céres?To než se ten německej "bratr"vzpamatuje může ho zachranit jen dlouhá rovina do kopce aby ztrátu dohnal a to mu stále nahrává vyšší objem.Ale jízda rovně není to pravé´Pravý požitek z jízdy je v zatáčkách a "ostřejší" JAWA má navch před BMW.S pozdravem Černý Z. [Černý] 22.03.2017 |
| Proboha, jaké smutné časy? Ono dějiny začínají únorem 1948? Před tím nic nebylo? Protektorát, První republika se střelbou do dělníků, Rakousko Uhersko, nevolnictví, feudalismus atd. [Jarda] 22.03.2017 |
| Spíše může vyvolat hrdost nad tím, co u nás vzniklo ve smutných časech. [JB] 22.03.2017 |
| člověče nečlověče, tady je to jak jinej svět, co se tu proboha stalo? [Mila] 22.03.2017 |
| člověče Jane, hlavu vzhůru, nesmíš si všechno tak brát. [Jarda] 22.03.2017 |
| No, nevím jestli ve mě zrovna poválečná JAWA vyvolá národní hrdost, spíš připomene smutné časy... [Jan] 21.03.2017 |
| Honzo, plochodrážky byly skvělé, ale Jawa si na nich honila triko díky "akvizici" značky Eso. Dobré převodovky zas získali od čezety. Jawa měla dobré motorky, ale na motocyklech do série se šetřilo, aby byly laciné a jednoduché. Už jen kdyby kývačku dělali jako Libeň, s pevnějším rámem, lepší uložení vidlice, vložky pro ložiska v kolech apod. Ale kdo by to za ty prachy tehda koupil? A vývoj byl omezený, o vývoji a prodeji rozhodovali nepovolaní, co o poptávce trhu krom SSSR neměli ani potuchy. Sovětský svaz na věčné časy, tak proč něco měnit? Takže srovnávat motocykly (a mnoho jiného) ze západu a východu, případně z Japonska, téměř nelze. Protože je to pak vše samé kdyby kdyby, jako jsem zmínil výše. A stejně tak to bylo s OHC. Byla to dobrá motorka, jenže drahá, navíc to chtělo další vývoj. A ten nebyl. Proto to byl poslední sériový čtyřtakt, je jich docela málo a je o ně docela zájem. Když se přičte "národní hrdost", pocit možnosti dobře uložených peněz atd., jsme kde jsme. Stejně tak je to s Tatrou, 603 se za rozumné peníze skoro nedá sehnat, 613 je drahá, tatraplána aby pohledal. A co Felicie? vždyť už stodvácy a dokonce fanouši jdou do ceny. [longr] 21.03.2017 |
| Já jsem J tuto hloupou diskusi nevyvolal, ale reakci jsem si dovolil. A ještě jednu poslední -jestli BMW bylo skvělé v side, tak JAWA na ploché dráze. A takto demagogicky můžeme pokračovat. Tady jde ale o něco jiného. Když se podíváš dozadu, tak pod příspěvky uvidíš podpisy fandů, kteří se podporovali, ochotně radili a jiní se zde leccos zajímavého dověděli. Nyní tady bohužel převažují příspěvky rádobyveteránistů, kteří nemohou přenést přes srdce rostoucí ceny OHC a to přesto, ža jak píší je OHC vůbec nezajímá a ani by ji nechtěli. [Honza l] 21.03.2017 |
| Honzo I: je vidět, že tomu moc nehovíš. Pokud chceš srovnávat závodní motorky, tak bys měl vědět, že se BMW svou koncepcí do závodů v sole po válce moc nehodil. Naopak v side nenašel konkurenta přes 20 let. A BMW byly v r. 1939 první z kontinentu, kteří vyhrály TT Man a ještě též jako první pokořily průměrnou rychlost na této trati 100 mil/h. Co kolo, tak dával "Schorsch" Meier ostatním 20 sekund. Pan F. Sťastný byl opravdu PAN jezdec a dokázal na Jawě speciálu maximum. Vždy jsem ho obdivoval. Ale srovnávat Jawu s BMW prostě nejde. Mimochodem si myslím, že pokud by p. F. Šťastný opravdu kývnul konkurenci, tak se svým jezdeckým uměním mohl být mistr světa. A jak se mu v Jawě "odměnily" a rozloučily? O tom je lepší nepsat, protože je to ostuda pro Jawu. [J] 21.03.2017 |
| "Stare dobre casy tady na foru jsou v prdeli", ale vubec ne, porad jsou temata kde lidi radi funovane poradi...o tom to je. Trava taky byla zelenejsi, holky hezci...:))) Toto tema je o cenach J500, je evidentne tendencni, co na tom? Sberatelstvi a rust ceny predmetu je hnano emocemi vsech blaznu, kteri se proste chteji odlisovat, at uz jen pro ten pocit vyjimecnosti, nostalgie po starych casech, adrenalinu kdy se ritite na tom "srotu" krajinou v nejistote zda dojedete...., ostatne proto to z nas vetsina dela. Ale je to i o cistem pragmatismu a vydelavani penez, jako ostatne v kazdem oboru. Kdokoliv se stara, udrzuje tyto stroje v provozu nebo je jen lesti v obejvaku jen tak na stojanu zasluhuje obdiv.. a je jedno jestli to mam po strejcovi, od souseda za flasku rumu nebo za pul mice z Aukra. [JESE] 20.03.2017 |
| A já bych zas naopak tak ošklivou motorku jako je BMW nechtěl. A tady si samozřejmě J můžeš psát co chceš, ale to že si F.Šťastný vy..... p.... v bavoráky, to je zdokumentováno. [Honza l] 20.03.2017 |
| Je to fórum a lidé se zkušenostmi mohou říci svůj názor na Jawu 500 OHC. Je tu na ní chvála a naopak. Tak to je a jestli nemůže nějaký fanda OHC strávit kritiku jeho miláčka - jeho věc. Potrefená husa se vždy ozve. Ať si každý jezdí a obdivuje co chce. A jejich ceny? Kupoval jsem už dražší moto, ale za ty peníze jsem věděl, že nakupuji kvalitu a hotovou - dokončenou motorku. Souhlasím co napsal p. Kříž. Jinak mám předválečnou r66 OHV, která už tenkrát byla na kluzácích a s Jawou OHC si na silnici kdykoliv vy... p....:) Zdar a OHC komunitě přeji jen to nejlepší! [J] 20.03.2017 |
| ;-) [T-1000] 20.03.2017 |
| Pánové, všechny dobré časy tady na fóru jsou nenávratně v prdeli. Nenechte se vytočit, známe přece své pappenheimské.Martine, Honzo,Longre a ostatní kamarádi, budeme si jezdit na těch našich milovaných "sráčích" ty naše tisíce kilometrů ročně a ostaní, kteří to nemohou strávit ať nám foukají pod pytlík:-))),vždyť přeci víme proč to děláme? :-)))) [jwm] 20.03.2017 |
| Já jsem měl J v osmdesátých dva německé motocykly a už nikdy. Je tu ještě někdo, kdo měl nějaký motocykl a už nikdy? Zajímavé téma. [Lada] 19.03.2017 |
| Myslet si o tom můžete co chcete. Vy to nejspíš kupovat nebudete a stejně váš názor nikomu nepomůže a nic nezmění. Vykašlete se na komentování cen, zvlášť pokud v tom nejste nijak angažovaný (kupec, prodejce, poradce). Proč zacpávat fórum údivem, který stejně nikomu nepomůže a ničeho nedosáhne... A proč se komentuje stále jen OHC? Vždyť i péráky, půlbubny, sportky i obyčejné kývačky lezou do výše, ale furt se ukazuje jen na to OHC. Čím to je? Proč to lidi stále nutí podivovat se, kritizovat? Každý ať si s jeho majetkem nakládá, jak se mu líbí. Kupec se přece může vždy svobodně rozhodnout, jestli za to ty peníze dá nebo ne. A energii, vydanou na stesky nad tím, že si něco nemohu dovolit, je lépe napřít buď do vydělání peněz na splnění snu, nebo do jiného, dostupnějšího snu. [longr] 19.03.2017 |
| No a dále, zde na foru potkáte ty co jezdí, jak investují- ti zde nejsou, proto i ty neshody k stroji..... jinak je to krásný stroj a hlavně velmi ceněný - ovšem s tou cenou musíte najít jiný okruh lidí, aby jste se shodli, ne místní jezdce ti to mají k jinému účelu resp. k tomu ke kterému byl stroj vyvinut :) Postupem jak šel čas, se z toho stal ten zmíněný exponát, ale někteří to nevidí resp. vidět nechtějí. Chápu obě strany. [Michal] 19.03.2017 |
| Máte pravdu, svezení na jiném stroji je jinde, zde je skupinka lidí co se potkají v Rovensku a tím to víceméně končí, pak je tu skupina co investuje a jede na peníze no a ti srovnání německá/česká neřeší, česká vydělá, německá zůstane stejně. Větší zájem je o to zhodnocení jak požitek z jídzy, resp. těch lidí co v tom mají peníze je vícero, jak těch co jezdí, tudíž více je to exponát jak stroj na cesty. Vyjma těch lidí ze srazu co na ní vyjedou, ale je jich pouze "malý" počet..... [Michal] 19.03.2017 |
| Měli jsme ji v 80. tých letech a v porovnání s německými motocykly, už nikdy! [J] 18.03.2017 |
| Petistovka je proste v kurzu, známka vlastenectvi, prestize.... sam pritomen při jedne konzultaci v pravni kancelari, se pan advokat, po te co se mimodek dozvedel o me zalibe ve starych strojich, nechal slyset, ze ma J500. Pry na ni sice nejezdi, ale ma to jako téma k diskusi v okruhu svých pratel majici ve svých garážích podobne stroje a take jako dobrou investici.., co dodat k cloveku, ktery si uctuje 3000CZK/hod :) Ceny jsou jiz i u nas Evropske, o generaci mladsi Norton take uz nekoupite pod 6000EUR a to jich bylo vyrobeno.... Do toho nam Centralni banka EU tiskne nekryte peníze jak na bezicim pasu, stejne jako nase CNB, a to vse s uroky blizici se "0". Co na tom, ze většina lidi reje drzkou v zemi za mrzky peniz, a to kolikrat ve 3-smennem provozu s 3% inflaci v zadech. Ucnovske skolstvi je v pi.i, stari fachmani postupne jdou do duchodu, nebo doslova vymiraji. Sam jsem se ucil automechanikem ještě na zacatku 90tych let, servis ve kterem jsem delal, mel obrovkou motorárnu která byla schopna zrepasovat/zgeneralkovat jakykoliv motor, převodovku. Bohuzel taky to byla první cast provozu, ktera se zavrela - nemela zakazky a pro nas mlade to byl stredovek..., spinava práce kterou nikdo nechtel delat, natoz platit. Kamarad se ucil nastrojarem v Motorletu Jinonice, to byl jinej level...úvahu o tom kde je fabrika a jeji know-how necham na Vas. Proc o tom pisu, lidi co umi kvapem ubyva, klempir co umi si klidne rekne +800kc/hod..... tolik o tlaku na ceny veteranu. Mame dve moznosti, byt samouk a vsehoschopen, ale pak taky ty renovace/repace/revize/opravy vypadaji, nebo musí mit peníze - hodne penez. Za 150k CZK si kup nejakej peknej 4takt ze 70.-80.tych let, udela ti vetsi radost nez J500 a casem se ti jen zhodnoti. Toliko muj názor. [JESE] 18.03.2017 |
| Hrozné řeči... Ta motorka po dobré přípravě jezdí spolehlivě roky s běžnou údržbou. Když se jede sraz v Rovensku, není problém dát 700Km za víkend. Veterán co nejezdí je exponát a ne veterán... [ED250] 18.03.2017 |
| Omlouvám se,pokud jsem někoho urazil.Štve mě však pokud nás nadšence někdo dává dohromady s těmi co si na pětistovce či jiných veteránech namastil či si chce namastit kapsu.Když jsem ji kdysi kupoval,tak jsem hned věděl,že je to díra na peníze.Ale když se zamilujete... [Stopl] 18.03.2017 |
| Přečti si znovu Petře Stoplův příspěvek. Hlavně poslední větu. Je to trochu jinak. No a jak může hodnotit OHCéčko někdo, kdo na něm nikdy nejel, to bych snad ani radši nekomentoval. Pak je řada těch co ho měla a nechce znova. Většina z nich tu motorku nejspíš neuměla, nechtěla nebo neměla možnost dát pořádně do kupy. Jízdní vlastnosti odpovídají padesátým létům. Jestli někdo chce perfektní svezení, tak ať si koupí moderního japonce. A nám nezávidí a nekazí naše nadšení. [T-1000] 17.03.2017 |
| Kříž to píše dobře a trefně (za mne palec nahoru ), ale z toho jak zde píšete že nemajitel jawy 500 je zhrzelý je citít dost egoismu. Znám pár majitelů ohc kteří mají a nedají, i dost těch co prodali a už by podruhé nebrali, a plno těch co ji nemají a mít nebudou, ale že by byli zhrzelí to mi tak nepřijde. Ale věřím že někomu může dodat pocit důležitosti to že má něco co se na druhé už nedostane. [petr] 17.03.2017 |
| Přesně tak to vidím i já. [longr] 17.03.2017 |
| Asi tak ;-) [T-1000] 17.03.2017 |
| Asi jsem teda jedna z vyjimek.V mládí jsem ji obdivoval a dnes na ní docela běžně jezdím i do práce.Kam se dostaly ceny mě nijak zvlášť nebere,protože ta moje je neprodejná,stejně jako druhý kompletní motor a další věci (a že nabídek už bylo).Pár let se na ní vychytávaly mouchy,ale potom jsem dal po ose Francii a naposledy jela vloni Glossglockner a zpět. Mám dojem,že sem už spíše,mimo technické věci,přispívají zhrzení nemajitelé na které se nedostalo. [Stopl] 17.03.2017 |
| Je to stejně podivné společenství, tihle nadšenci, zrovna nejvíc jich chce právě tu JAWU 500 OHC, před kterou v dobách jejího mládí většina ohrnovala nos a i dnes její majitelé řeknou,je to sráč a pořádně se na tom jezdit nedá..Tak jim říkám, tak proč ji máš, když na ní stejně nejezdíš? Ale to víš nostalgie..H.vno nostalgie, jsou to prachy a jen kecy okolo...Samozřejmě je to jinak , jsou lidé, kteří ji mají nejen kvůli tomu, mají prostě jízdu na ní rádi..A ti ostatní jsou jen pokrytci, místo v bance mají prachy v ní a ví moc dobře, že úrok s ní pěkně roste, stejně tak, jako klesá kupní síla koruny. Za chvíli budou čecháčci brát 50000 kč průměrně, a Jawa bude za půl mega. ..Osobně proti tomu nic nemám, jen kdyby ti čecháčci aspoň drželi hubu..Potkat opravdového nadšence je terno.. [Kříž] 16.03.2017 |
| Přesně tak to už je člověk více motorkář než veteránista ale poměr cena výkon fakt dobrej. [honďas] 13.03.2017 |
| je pěkné mít jawu 500 jako investici a pro peníze a tu yamahu či BSA na ježdění i na ty peníze, bez většího očekávání, ale neprodělá se. Asi tak. [hynek] 13.03.2017 |
| Osobně jezdím yamahu XS650 a jinou motorku bych nechtěl (sedla mi děsně a je to pro mne dokonalé retro) i když poměrně o hodně mladší než jawka. Jako alternativu k 500ohc vidím BSA a65 je to moc hezká klasická motorka OHV s kývačkou a dostatkem výkonu a dovezl jsem ji už dvakrát z USA za cenu do 150tis a v krásném stavu. http://www.classicbikersclub.com/gallery/bsa-a65-t hunderbolt-1968 [honďas] 13.03.2017 |
| Pullitr neni halt pro vsechny. Pokud ale nekdo ma v kapse 150tis.(plus nejake "drobne navic") a chce jezdit na nejakem historickem pullitru, tak neni vse ztraceno ;-) Vzdyt Jawa 500ohc ma spousty primych i neprimych konkurentu. Z hist. pohledu se u nas prohanely Norton ES2 nebo Matchless G80, viz. http://www.motomagazin.cz/index.php?action=klasik& amp;menu=23&pos=cssr. Ty co jsem byly dovezeny v 60.letech jsou uz konstrukce (sasi) jinde. Pokud se omezime na padesata leta, telekopickou vidlici, ram odpruzeny kluzakama a kubaturu 500, tak je spousty motocyklu (anglickych, nemeckych, aj.), ktery by si zaslouzily pozornost. Chtel bych tedy nasmerovat diskuzi smerem k alternativam Jawy 500ohc.. za me napr. Motobecane 500. [faux4] 13.03.2017 |
| Ano je to tak, někdo má 30 tisic na celej život na telefony a druhej nakupuje každý půl roku nový model. Pro někoho nevysvětlitelné a nechápající, druhému to příjde úplně normální, ano doba je jiná a na peníze které se umí vydělat se dívá jinak. Někdo je dnes opravdu schopný vydělat 30 za 2 dny a pro jiného je to 3-4 měsíce v práci pak jsou ty rozdíly v pochopení cen strašně odlišné. [pája] 11.03.2017 |
| ano přesně tak,smiřme se s tím že žijeme v kapitalismu a když si někdo koupí třeba idiotský telefon za 30 tisíc a za pul roku ho vyhodí tak proč by si druhý nekoupil ohc motor za 200tis když na to má.Nic s tím tímhle plkáním neuděláme.Prosím tedy všechny aby se to tu vrátilo k původnímu smyslu tohoto fora,tedy k vzájemnému sdělování poznatků a zkušeností z provozu,údržby a renovace tohoto krásného motocyklu. [lufo] 11.03.2017 |
| Pokud se to tady nebude neustále probírat a ukazovat na to, tak to bude v klidu, jenomže to pořád někdo a rád vytahuje.... rozdělilo se to na bohaté a chudé a tak to je, jedni žasnou, druzí bezhlavě nakupují někdy to opadne, OHC bych tu řešil už jen technicky ne cenově. [v.] 10.03.2017 |
| Vlaďo uvažuješ dobře ale u nás tohle prostě neplatí. Kdysi jsem se podivoval tomu že opravdoví dlouholetí motocyklový matadoři nakupují staré zajímavé motocykly převážně v zahraničí a tady jakoby to pro ně neexistovalo. No dnes to chápu když vidím jak každej nalezenej díl na jawu je hrozná senzace a hned se kolem toho strhne cenová hysterie, protože mít skládačku sériového motocyklu z 60tých let je v čechách i na slovensku něco magického. Dnes můžeš nakupovat po celém světě a lépe v tomto ohledu snad jěště nebylo. Nákupem v zahraničí se vyhneš tady té věčné národní parodii. [petr] 10.03.2017 |
| jo jawa je v republice dražší nežli někde v cizině . Vezmu si třeba jinou 500 ohc nebo sw to je jedno motorka z 30-40 let je pořád sehnatelná do 150000 v původním stavu pojízdná . jawa o malounko dražší . Prostě pokud kupujete od slušného znalého člověka který má na paměti kolik mu motorka nadělala služby a je mu jasné že se moto jawa prodává za 500000 tis. ALE po absolutní kompletní generálce motocyklu a ten jeho nemá platné papíry nebo žádné je dojezděnej nebo vrak cena je jinde to uzná sám. cena renovace je přes 200000 a papíry přepsatelné mají reálně cenu 50000 tis . Jenomže takhle přemýšlí soudnej člověk a né překupník a akcionář který tomu třeba ani nerozumí , pak koukaj když za go motoru někdo chce 95000 tisíc protože se muselo plno věcí vyrobit(prostě nejdou repasovat) tak to je [vlada bartonek] 10.03.2017 |
| Hernajs vy si nedáte pokoj. Prostě se to prodává a prodává se to draze. Ten, kdo hodně chce a má na to, si za chtěné zboží prostě zaplatí. Je zájem, jsou ceny. Jestli je realita taková nebo maková, tady stejně nezjistíte. Někdo by řekl, že jedna hloupá mince nemůže stát desítky tisíc. Ale ona stojí, protože ji lidé chtějí a ty prachy za ni dají. Co na tom, že je to jen kousíček kovu. Někdo si ji koupí, protože po ní touží, jiný ji za čas prodá a vydělá. Je to jak srdeční záležitost, tak investice. Stejné je to teď s OHC. Co na tom nedokážete pochopit? Nebo skutečně jen závidíte těm, co s tím kšeftují nebo těm, co ji mají, protože ji mají rádi? Je to jako s pomluvami, že je to šmejd a hrozná motorka, jak na tom může někdo jezdit. Vždy ji tu pomlouvali hlavně ti, co ji nikdy neměli nebo na ní ani nejeli. Teď je zas v módě omílání cen a hluboký údiv nad tím, jak si to někdo může koupit. [longr] 10.03.2017 |
| proste byla blbost sem dávat takové téma ,že koupíte takovou věc za 150... když je to blbost a ceny jsou úplně jinde, ano za 150 jste měl přijít před 5 lety... však jste to viděl, když jste měl poptávku asi třeba na bazosi a jinde co Vám přišlo ? a jaké ceny. [kl] 10.03.2017 |
| to ano, že to genereace již nebude tak chtít ,ale proč to zase převádíte na peníze? teď to kupuje ten kdo to chce a má o to zájem, pak to nikdo chtít nebude a je to, tak to je, běžte si koupit nové auto a uvidíte co Vám udělá cena za 3-5 let dáte to do šrotu? a co na to řeknete? Myslete trochu, Jinak si to OHC kupte za 20 let až se otočí generace a nikdo to chtít nebude jak uvádíte, tak budete král mezi generací........ [kl] 10.03.2017 |
| No já tu nenažranost zde vidím zcela zřetelně a to u prodávajících kteří chtějí za každou cenu dostat šokující částku. No a u těch kupujících je to trochu jinak - spíše něco jako stihomam typu musím to mít když už to má kde kdo kolem mne a je to tak finančně zajímavé. Prostě na bandě toužících chamtivců se uživí hromada spekulativních nenažranců. Nechci se tímto dotýkat těch skalních majitelů. Ale pravda je jen jedna. [pertr] 10.03.2017 |
| Nevím proč se tu často píše o nenažranosti. Kdo z vás by nabízel motorku za 400, když ví, že se dá prodat za 500. V tomto jsme naprosto normální! Nenormální je samozřejmě zájem, ale v tom přece není žádný problém. [Honza l] 10.03.2017 |
| dobrý den sedím tu nad tou naší diskusí a nevím co si mám o tom myslet . mám také jeden názor který vám musím napsat než povím jak sem na tom s jawou 500 . MYSLÍM SI s ohledem na ceny ojetých veteránů ve světě ,1 že u nás to je nenažranost skloubená s chamtivostí a neznalostí dohromady to všichni co máme rádi motocykly už víme , neříkám že to plně chápu . KAŽDOPÁDNĚ v těchto letech nakupují motocykly velmi silné ročníky , proto je taktová zdá se vysoká poptávka . JENŽE až dojde k tomu že jednou za pár let budou chtít prodat nebudou sami a nástupní generace mají bohu žel jiné zájmy a jsou ročníkově mnohem populačně slabý .Pak dojde na to že chamtivci třeba prodělají kalhoty , protože prostě nebude komu za ty ceny prodávat. to tak v kostce. jinak jawu 500 ohc jsem nesehnal nabízel my člověk za 200000,- totál rezavé slepenec nádrž a 80% nepoužitelné plechařiny motor zadřený . no tak zatím nic měly jste pravdu je to oříšek [vlada bartonek] 09.03.2017 |
| To je ten z chotusic co prodava janu na aukru... asi za nech chce 200tis [jj] 09.03.2017 |
| to nemusím ani na burzu abych to zjistil, však to je normál a i víc a bude hůř. [marek v] 08.03.2017 |
| Sobotni burza Chotusice prodej motoru na Jawa OHC cena 170 tis.co na to rict ... [carifuk] 08.03.2017 |
| Víme všichni že jsi jeden a ten stejný lk a jj(asi jsi si nepřečet o IP) , nyní jak zde předvádíš různé vylhané nicky Ti to už nikdo něvěří ani náhodou. Tak si najdi nějakou hezkou fotku jawy a sni dál a díky za pobavení. [petr] 05.03.2017 |
| petr nemá nic, tak vzpomíná aspon na filmy :) [lk] 05.03.2017 |
| Znám spoustu takovýchto schraňovatelů nefunkčního šrotu , jen z důvodu že cena roste , no mít 8x to stejné jen z hladovosti či zlomyslnosti - to bych štěstím nenazýval. Jeden takovýto chudák hrál ve filmu tuším Slavnosti sněženek (Jaromír Hanzlík) Tak se na to mrkni a nemusíš mít doma ani zrcadlo. [petr] 05.03.2017 |
| Každy sveho štěsti stujce ja osobně jsem rad že mam doma 4 mororky jawa 500 ohc a dily na dalsi 3... [jj] 05.03.2017 |
| Venku to takovou cenu nemá..... [luke] 05.03.2017 |
| Co by jsme říkali, že to není pro nás a proto se to prodává venku :-( [host] 05.03.2017 |
| Nezačínejte s tím zase! Takový tu byl klid... [longr] 01.03.2017 |
| šulda [v.] 27.02.2017 |
| Pro(u)... páně Hadrávkova replika byla o víc jak 1cm užší a měla kulatější příčný rádius než originál. Z té mizerné fotky mi to tak přijde. [T-1000] 27.02.2017 |
| tak aspon ta z obyvaku se vratila domu :) snad si najde majitela a bude s nou za ty dukaty spojny [jano] 27.02.2017 |
| však je to neprodejné, pochopím tu po renovaci, ale ten zbytek? [kl] 27.02.2017 |
| Takové hůjdy a taková nenažranost- opravdu jen pro zasmání, čím větší šroty tím více nesmyslné představy o cenách. [honďas] 27.02.2017 |
| na to ze tam zadni blatnik poradne videt nejde, tak jste dobrej, i kdyby byla, tak co vlastne, navic za ty penize je to pro neznalce, kdo to zna da tezko i 350 [u] 26.02.2017 |
| Ne je to jina, ta cerna byla pak cervena. [zuzana] 26.02.2017 |
| Možná mi to zkresluje tablet, ale přijde mi, že zadní blatník je Hadrávkova replika. [T-1000] 26.02.2017 |
| Není to tá černá 01-čka z inzerce,co má zadní kluzáky z Péráku? [Jára] 26.02.2017 |
| U OHV to bylo podobné, tam byly také 3 serie cca v těchto kusech, se mi zdá. [jw] 21.02.2017 |
| Druhé série bylo vyrobeno 300 kusů a je na ní většina dílů úplně jiných než na dalších sériích. [Jan] 21.02.2017 |
| Kolik bylo vyrobeno té druhé serie BD ? dík [v.] 21.02.2017 |
| Jinak Rumpál je taky parádní stroj, ale je to přece jenom Wanderer. V Jawě na to jen naroubovali sedlovou nádrž. [Jan] 21.02.2017 |
| Jo rumpál je dražší, taky jich bylo vyrobeno méně. I když BD druhá série je taky drahá. Pragovka je ale rozhodně konstrukčně zajímavější než než rumpál. Je to možná první sériově vyráběná motorka s DOHC rozvodem na světě a vzniklo to celé v Čechách. Koch si prostě vybíral to nejlepší co tenkrát bylo. [Jan] 21.02.2017 |
| tam bych to zase ale srovnával s 500 OHV vs praga, praga dostane zase na prdel... (cenou) [kl] 21.02.2017 |
| Kdybych měl volit mezi Pragou a Jawou tak zvolím jednoznačně Pragu [Jan] 21.02.2017 |
| on to v podstatě prototyp a unikát je, tím jak jej každý chce, jen chtít ale neznamená mít [luba] 21.02.2017 |
| Pouze vážní zájemci.jsem si vedom ceny tohoto unikátu -píše inzerent -hmm asi nějakej prototyp . [honďas] 21.02.2017 |
| Oba mate pravdu, ono skloubit dobrou investici (penize) a stroj pro radost tj. ten který se mi zrovna líbí -jakykoliv, proste nejde [mg] 20.02.2017 |
| to je přesně stanovisko typického laického investora do akcií - když to to dlouho rostlo, tak to přece musí růst dál - může, ale nemusí ...a to je ta krása neurčitosti :) [č] 20.02.2017 |
| a samozřejmě i ta pragovka jak ten indian bude z replik [hynek] 20.02.2017 |
| ano tak daleko nevidím, ale když to omezím na 2 roky - během dvou let mohou být peníze potřeba na cokoliv jinde, tak si myslím, že to s pragovkou dopadne jak s tím indiánem co tu stojí už pěknej čas - nehýbe se to nijak ani cenově (to samé jiné stroje) prostě to stojí a bez zájmu, to OHC je prostě jinde a za 2 roky ? tu cenu nechci vidět ani slyšet. [hynek] 20.02.2017 |
| Hynku copak víme, jak to bude za deset, dvacet let s cenami? :) Já nevím, já bych si tím jen udělal radost :) A nemyslím si, že ty pragovky by byly nějakými extra ležáky :) [č] 20.02.2017 |
| to ano akorát se pak BD čka zbavit bude oříšek, u o OHC to je jine café [hynek] 20.02.2017 |
| no být mé, tak při těch cenách by mi taky šlo z domu - a dotáhl bych za stejné prachy jiné pětikilo - pragu BD :o) Pětikilo jako pětikilo [č] 20.02.2017 |
| pěkná mrdka za ranec? [jan] 20.02.2017 |
| v těchto případech platí zlatej překupník,ten je aspoň ochotnej a nabízí zboží o které je zájem a tedy má zájem to řešit a zná svoji cenu ať už je jakákoliv kdo chce dá,tito hňupové co tu ukazují jen plácají a neví co za to chtějí. [DRM] 19.02.2017 |
| Z1000: i tomu bych věřil [Michal] 19.02.2017 |
| Jak se psalo smysl řešit to nemá, možná technicky ano pokud někdo ovšem radit chce, ale myslím, že je přešla chuť, ten prodej tu význam nemá, kupci se najdou na všechno a o to víc zvlášť na toto. Je škoda že jích na internetu není aspoň 10 (jak jiných nezajímavých věcí) pak by se to třeba možná zastavilo ale tak kus za kusem se prodává za cokoliv. [pincek] 19.02.2017 |
| Je to podvod, adresu nedává. Na smluvené misto nikdo nepřišel!! [Z1000] 19.02.2017 |
| Třeba kdyby na to byl jen jeden dědic tak by to bylo cenově lepší no ale kdyby jich bylo pět tak by chtěli jistě alespoň mega a půl -sorry ale už z toho mám trochu pordel. Situace kolem jaw je pro pamětníky kteří vědí co jsou ty motorky zač opravdu zdrojem zábavy. [honďas] 19.02.2017 |
| To je tak, jak když idioti zdědí něco a vůbec neví co, a dělají kolem toho humbuk ať už ohledně ceny či stavu. [Kája] 19.02.2017 |
| to není jen o půllitru kolik lidí si dnes může koupit nové luxusní auto (ano fabie to není) např za 1,5míče a za 3roky na těm tratit více jak polovinu ceny? je to pro normální lidi? není, je půůlitr pro lidi co dělají rukama ? není. Co vlastně víc chcete? [jager] 16.02.2017 |
| Vymklo se to absolutně kontrole a dnes to milion není ale zítra být může nebo naopak? Těžko. [Michal] 16.02.2017 |
| dnes již nemá cenu o 500 ohc diskutovat,je to už jen pro jiné a bohužel celá jawa už je dnes pro zcela běžné lidi nereálná, pokud někdo jede z výplaty k výplatě a chce zde o nečem diskutovat tak jako by nebyl. Takový člověk nemůže do tohoto vůbec mluvit. Už to dnes není o flašce a tady máš krám, dnes je to o pěkném balíku peněz, který zde z těch kdo o tom pořád chce mluvit nemá. Diskutovat o cenách nemá tedy vůbec žádný význam. [logy] 16.02.2017 |
| Ano, socialistického člověka by ani nenapadlo chtít víc. [Lada] 16.02.2017 |
| Ale nech být když to bylo 300 tak jsem si klepal na čelo a kde je to dnes já už bych se dnes nedivil ničemu . Tady je vše možné . Přechod ze socialismu na kapitalizmus udělal s lidmi své. [honďas] 16.02.2017 |
| jen škoda, že zatím milion za celou nedostanete. [hynek] 16.02.2017 |
| Tak jako 85 tisic za ram ... Nemam slov. [Lotr] 16.02.2017 |
| Jaké nazory? Psal tam, že pod 400 tis. ji neprodá. Komec diskuse. [fikuscz] 16.02.2017 |
| pěkný na renovaci, někdo může ocenit i 350tisíci případně víc jezdit tak po srazech v jaké staré renovaci ale originál, co chcete slyšet víc? Ano za 150tis to není a ani za 250tis. [v.] 16.02.2017 |
| Zkouším vložit foto ale nevím nevím jestli to výjde. Nemám s tím nic společnýho ale zajímají mě názory. [Katana] 16.02.2017 |
| ani to sem nepište, nebo to bude hrůza mezi místními........ [mazda] 16.02.2017 |
| Jedna 500ohc v predrenovacnim stavu se teď probírá na facebooku, dva brasi ji zdědili a budou nejspíš prodávat, kdo je FB tak skupina: auto moto veterán bazar,nákup prodej určování a oceňování veteránů - tam je k vidění, nebo prodejce je Jakub Ledajaks ale víc k tomu nevím, cenu mu nabídli už 250tkc. [Katana] 16.02.2017 |
| Tak přeji dobrej kup, ale opatrně, co nejvíc toho o OHC nastuduj nebo s sebou vem někoho kdo se v nich vyzná, ať nekoupíš nějakej bastl :-) [meela] 17.01.2017 |
| děkuji za podporu v hledání vážím si vašich dost skeptických názorů pravda budu muset trochu přitlačit,i přesto, mám díky vám něco v jednání , pravda o malounko dáš [vlada bartonek] 17.01.2017 |
| Jeste stesti, ze nechcete rumpala [tera] 16.01.2017 |
| No to mám pocit že jsi trošku mimo, s tím kopírováním . [honďas] 16.01.2017 |
| dle ktere UK motorky je Jawa 500 OHC postavena. Pred nekolika lety na vystave motorek v Holesovicich byla i vystavena ta Anglicka motorka kterou Jawa za timto ucelem koupila a tak trosku ,, obslehla ,, Jednalo se spise ta motorova stranka, ram vime ze je tak trochu cesky. Diky [marekh22] 16.01.2017 |
| Všechno jde, kousek po kousku se střádají díly a motorka je za pár let doma. Jenže půllitrů je méně. I po revoluci, kdy leckterá kývačka stála litr i s papíry, půllitr byl za 20. Za to byla ojetina auta. Je to prostě "vzácná" motorka, obestavěná také několika mýty a jakýmsi kultem posledního sériového čtyřtaktu. Je to něco třeba jako Aston Martin DB5. Bylo jich relativně málo, byly vždy spíše nedostupné a hlavně díky Bondovi se z něj stala ikona, kterou kdekdo chtěl a stále chce, přestože to bylo kromě ceny celkem obyčejné auto se svými chybami. Mnoho majitelů, co díky srazu znám, jsou fajn lidi. Mají ji proto, že na ní jezdí, že si ji udržují, servisují a že je to baví. Často o ní chtějí vědět první poslední. Mají k ní literaturu, materiály a vědomosti. Pak se setkají na srazu, pokecají o technických detailech, vypijí si po kalíšku a prostě se pobaví stejným zájmem. Mnozí na ní najíždějí tisíce km ročně. Nevnímají ji jako zlatou cihličku, ikdyž si ji pochopitelně cení. Někteří lidé si OHC pořizují jen jako exponát, který je na kochání, aniž by ji chtěli "trápit" na silnici. Jiní ji koupí kvůli zisku, ať už rychlému otočení či déledobějšímu zhodnocení. Každý ať si dělá, co chce. Není to nezákonné a vinit někoho z toho, že na motorku nemám, vede akorát k sebeužírání. Vhodnější je, určit si priority a těch se držet. Pokud je na prvním místě OHC, pak si šetřit na něj. Pokud je to dům, auto, rodina, milenka... tak pak nesmutnit nad OHC. A hlavně si vůbec nic nedělat ze závistivých, záštiplných a mnohdy neověřených řečí o škodolibých prodejcích. V životě to není jednoduché a v obchodech také ne. Mějte se fajně a sorry za slohovku :) [longr] 16.01.2017 |
| No, já to mám z vlastní zkušenosti.Stavím tímto způsobem Pragu 500. Nikdy bych ji nekoupil celou. To by mě doma neprošlo. Začal jsem tedy od hromádky dílů, no a po třech letech ji mám celou, až na blatníky z originálních dílů . Ono to tedy stejně nakonec vylezlo na ranec a ještě vyleze ale je to postupně. Není to jako vzít 350000 a přivézt domů rezavej krám kterej ještě bude většinou zbastlenej. [Jan] 15.01.2017 |
| to ano, ale tak bude chtít 100 a v tomto případě to řešení taky není a za 20 ho nikdo nedá a aby dal pak každej díl po 5tis někdo, tak to se taky nestane, tj prostě tak to nejde jak píšete. Jedině na OHC zapomenout v tuto chvíli. A zavčasu dělat kývačku, nebo už nebude ani na tu. [Michal] 15.01.2017 |
| Ono je to taky o štěstí, ne každý chce za motor 150. Důležitý je koupit nějaký základ, a pak to kompletovat. To má dokonce dvě výhody,jednak se to finančně rozloží do několika let a jednak to udělá z člověka odborníka na daný typ motocyklu. [Jan] 15.01.2017 |
| tzv olejovku a vidlice máte taky na aukru, takže jen chuť investovat, co víc dodat [Marek] 13.01.2017 |
| U toho plechovyho prekupnika toho koupite vic, ale hlavne ne motor po dilech to by vas stal ne 200 ale 300,ale to je snad kazdemu jasne, ze tak to skladat nepujde. No uvidite. Ja bych vzal radeji es2. [laufe] 13.01.2017 |
| to je jak kdybych zítra místo felicie chtěl mít z ničeho nic ferrari, jak někdo může dnes uvažovat o 150ti? ten veterán se posunul úplně jinde a většina to ví. Za 150 nemáte ani ten motor [luba] 12.01.2017 |
| doporučuji péráka v ceně do 200tis (zatím) na OHC nedosáhnete a hlavně není nic k mání, co se objeví je hned pryč tak do měsíce a to je pro jiné dravce [mg] 12.01.2017 |
| Ukradni ho někomu z garáže a nech mu tam ležet 150 tisíc , jiné řešení není. [petr] 12.01.2017 |
| Asi někdo žertuj Uživatel wendyhapina (204) Aukro Informace a komentáře Nabídky uživatele Informace od prodejce 97.6% Pozitivní komentáře 278 od 207 uživatelů Typ Posledních 7 dní Posledních 30 dní Vše Koupeno/Prodáno Pozitivní 1 6 278 86 / 192 Neutrální [666] 12.01.2017 |
| Je rok 2017 p.Bartonek a realita Vašeho přání je UTOPIE.V minulosti se na Veterám. cz objevoval neustalé dokola inzerát kdo daruje začínajícímu veteránistovi studentovi předválku Jawu-čz.Věřím, že snad nejste tak naivní, že tady v jámě lvové mezi dravci pultonáři uspějete s poptávkou za nereálné finance. [es2ohv] 12.01.2017 |
| naděje umírá poslední, ale radši se začni koukat po jiných strojích... že by někdo v téhle době pustil půllitra tak výrazně pod cenou je spíš SCI-FI [meela] 12.01.2017 |
| to je pravda snad se najde i nějakej rozumnej člověk který chápe opotřebení a práci na renovaci a prodá za podle mne slušný peníz [vlada bartonek] 12.01.2017 |
| Nezbývá než poprosit někoho z veteránistů, zda se nesmiluje a motorku za 150 prodá... [jan] 12.01.2017 |
| Janu ty radsi mlc ani nevis co to je soustruh ci freza tak tu nenadavaj na druhy, je dobre ze tu nekdo ty nedostatkove dily vyrabi... [77ww] 12.01.2017 |
| vesměs většina jawiček do roku 1960 má na sobě minimálně 25%neoriginálních dílů a tak nevím kde ti jiní lidé tu cenu berou jenom možná jestli nechtějí být jen zajímavý před kamarády že mají o pár korun víc než je obvyklé za motorku před renovací zaplatit . kdo ví třeba sou to jenom onanisti.):) [vlada bartonek] 12.01.2017 |
| S rozvojem technologií, 3D tisku, apod. bude ještě velmi zajímavý vývoj veteranismu. Dle mě nebude nereálné vyrobit cokoliv za zlomek dnešních nákladů a hodně na tom můžou tratit dnešní investoři nakupující stroje a díly za přemrštěné ceny - asi nejvíce se to týká Jawy 500 OHC / a předválečných speciálek...které se za poslední roky vyšplhali v našich končinách do nevídaných cen. [Honza] 12.01.2017 |
| No jo, mistr replika. Vačka z bláta na šneka za 8000,- no nekupte to. Za chvilku bude ohc mit každej, bude to jen samá replika!!! [fikcura] 11.01.2017 |
| Srdcar: Tos zabil.... :-)) [fikuscz] 11.01.2017 |
| a kdo podle tebe jsou jiní lidé o penězích motorkářem být to není tak kdo jsou [vlada bartonek] 11.01.2017 |
| jo a za 150 snad ani motor a že nejsou je jasné už delší dobu, počkejte si na tu repliku jak ostatní naivky :D [mazda] 11.01.2017 |
| za tu cenu není ani pérák, už se vzpamatujte, je to motorka pro jiné lidi a ne pro ty co na ni šetří celej život a nedošetří [mazda] 11.01.2017 |
| Napis email na 77ww@seznam.cz tam bys mohl neco koupit... [Srdcar] 11.01.2017 |
|
|