Prosím o radu kudy s kabelama po rámu a kde v rámu a kudy kabelama do motoru. Určitě nějaká fotka by byla také dobrá. [nepa1] 12.02.2017 Přidat odpověď |
| Je mozne vyrobit - odlitim repliku brzdoveho bubnu ktery jiz neni k sehnani nebo jej jinak repasovat (opotrebeni nad povolenou hranici ) Jedna se o Ford V8 z roku 1935 ( bubny na dratena kola) Je nekdo kdo poradi? Dekuji za radu Lubomir [Lubomir Lostak] 16.08.2023 |
| Děkuji. Takhle to nevypadá na nějaký velký rozdíl, ale v reálu v kopcích to se 17 už chtělo častěji řadit a držet v otáčkách. [Peton] 25.08.2017 |
| alebo teda, pri 100km/h toci motor , pneu4x19, pri 45/16 4163ot/min, pri 45/17 toci 3919ot/min. Pre pneu 3.50 to nemam zratane... [Brano] 24.08.2017 |
| ... len v rychlosti... pri 4000 ot/min, zadné pneu MITAS 4.00x19, dyn. priemer 0,332m, je pri sekundarnom prevode 45/16 rychlost 96,1km/h, pri 45/17 je 102,1km/h... [Brano] 24.08.2017 |
| Zajímavé téma. A nemáte někdo změřeno, kolik točí sériový motor např. při rychlosti 100 km/h při použití 16-ti a 17-ti zub. kolečka? Já osobně raději používám menší, při 17 mi schází ten správný zátah odspodu. [Peton] 24.08.2017 |
| Motokrosová "jednovačka" točila 6500ot/min, ale i ta měla tříložiskovou kliku a písty stejné jako dvouvačka. [Milan(OHC)] 17.08.2017 |
| Díky tě, to jsem chtěl slyšet. [Pavel] 16.08.2017 |
| Nepochopil jsem co ti mám odpovědět na to," co se jak dá a že se v motoru asi dá" a třeba dva karburátory, to je hochu široké spektrum odpovědí a to budeš muset asi spočítat a pak vyzkoušet v praxi, to není sranda.Závodní motorka se ladí třeba jednu nebo dvě sezony než to pořádně jede.Dvouvačka s klikou ve dvou ložiskách točí 7tis a když Ti např. vypadne kvalt , tak štěkne i víc a poslední "Vysoký karter s tříložiskovou klikou 9 tis. [jwm] 16.08.2017 |
| Pokud jsi se ptal, zda se bavíme o sériovém motoru, tak ano, ale kolik může skutečně maximálně točit, případně tedy v nějaké cca závodní úpravě...... Jinak jestli by jsi věděl tedy kolik točí max. 2xOHC, tak se to rád dozvím, díky. [Pavel] 16.08.2017 |
| Nerozumím???? [jwm] 16.08.2017 |
| Ne dvouvačce, ale případně upraveném cca jak se dá, myslím že se dá sehnat asi ostřejší vačka, dva karburátory, či pro zajímavost kolik točí dvouvačka, cca max. Díky. [Pavel] 16.08.2017 |
| Bavíme se o sériovém motoru? [jwm] 16.08.2017 |
| OK, díky, šlo mě hlavně o to jestli se nevytáčí třebas na 7-8 tisíc, kvůli použitému otáčkoměru.... [Pavel] 16.08.2017 |
| Sériovou / dvouložiskovou/ kliku lze spolehlivě provozovat okolo 6-6,5 tis/min. [jwm] 16.08.2017 |
| Ono to sem moc nepatří, ale mohl by mě někdo napsat jakých maximálních otáček dosahuje pulitr, zda to je cca do 6000, nebo více a cca o kolik, klidně i kdyby se jednalo o nějak upravený motor...., díky. [Pavel] 15.08.2017 |
|  Tohle je na lanko, uvidíme jak to bude brzdit ale už to na pár strojích jezdí. [jwm] 26.06.2017 |
|  Přijel s tím nějaký Rakušák. [ED250] 26.06.2017 |
|  A tohle bylo na srazu v Německu. Pěkná práce. [ED250] 26.06.2017 |
|  Monty myslíš třeba tohle? [jwm] 26.06.2017 |
| Ano, pokud někdo vezme původní buben, naplácá do písku a vytvoří "něco" , tak to má logicky malý. Myslím, že tyto věci pochází ze Slovenska. Jediná možnost je vyrobit kompletní slévárenský model(větší o smrštění, s nálitkama,vtokovým systémem-prostě drahou a složitou věc). Ale to se nikomu nechce investovat, byl by malý zisk................ [Monty] 23.06.2017 |
| oživuji téma předního náboje,dnes jsem obdržel repliku od pana chumchala-motoveterandíly a vnitřní průměr brzdového bubnu je 193 mm,tudíš brzdový štít který mám tedy také v replice od pana hůly a má průměr 198mm se tam ani náhodou nevejde,to samé pakny,když jsem to proměřoval tak by se tam nevešly ani bez obložení.Takže zřejmě tu koluje mezi prodejci nějaký sprzněný odlitek který všichni používají.V pondělí mu volám a zřejmě budu vracet. [lufo] 23.06.2017 |
| Já měl kdysi dávno výlisky tlumiče, ty jsem svařil,pochromoval a dovnitř nacpal drátěnku...Ale to bylo v minulém tisíciletí.. R. [drummonds] 13.06.2017 |
| Bez určitého párání a svařování podle mě nelze. Je to jeden kus, nerozebiratelný. Takže pokud by se to rozřezalo a zavařilo, pak to jde. Jinak nové a staré výfuky by měly mít stejný rozměr, takže součásti by měly být záměnné. [longr] 13.06.2017 |
| Nechcem zase nove vlakno zacat. Potrebujem poradit ci je mozne do povodnych vyfukov nahodit nove tlmice? [Vittorio] 12.06.2017 |
| zdravim,mám dotaz na fikuscz.z tvé odpovědi jsem usoudil že máš někde zadanou výrobu předního náboje,také jeden potřebuju a zatím je nikdo nemá,tak pokud by byl jeden k mání,měl bych zájem. [lufo] 16.05.2017 |
| No ja original stit mam. Ten sa tam nevojde. Zaujima ma rozmer replikoveho stitu a celusti v porovnani s originalom ale Macakova replika. [Vittorio] 11.05.2017 |
| Originál štít ti zevnitř nezměřím, ten mám už na motorce. Ale replikový štít má vnitřní rozměr 198 mm. Ale není to replika od motorenu! Na výrobu bubnu zatím čekám. [fikuscz] 11.05.2017 |
| No mne to pride tiez divne. A teraz je otazka ci je replikovy stit s celustami prisposobeny tomuto rozmeru ? Zase sa pytam, je tu niekto na fore kto uz kupoval nieco z tychto dielov v replike ? Neverim ze tu nie je nikto taky. [vittorio] 11.05.2017 |
|  Foto 2 [vittorio] 11.05.2017 |
|  Chrom je zasly ale rozlestitelny. Taka pekna patina. [vittorio] 11.05.2017 |
| bude to na 90% replika.Někdo se s tím nemazal a nedělal model na odlití,jenom obtisknul originál a materiál po odlití se o něco smrskne. [kuba] 11.05.2017 |
| Pochybuji, že by v Jawě měnili formu brzdového štítu kvůli menšímu bubnu o 5mm. [fikuscz] 11.05.2017 |
| Dej fotku, třeba napoví. ;-) [T-1000] 11.05.2017 |
| Mam koleso na 01 a je na vlas rovnake. Na inu motorku to urcite nie je. 5mm na bubne moze spravit tak 3mm na dlzke spicov a to maju taku rezervu spice. Nekupoval nikto repliku od macaka? [vittorio] 11.05.2017 |
| Tak to dá rozum, že ten střed není na pulitra. S takovým rozměrem by musely být i jiné špice a štít. [fikuscz] 11.05.2017 |
| Zohnal som stred kolesa na 01 vraj nepouzity original. A zistil som ze je priemer bubna o 5 mm mensi. Mozu byt take odchylky vo vyrobe alebo roznych rokoch vyroby alebo je to replika? Mate niekto taku skusenost? Orig. stit s celustami sa tam nevojde. [vittorio] 10.05.2017 |
| Do každého kluzáku jsem dával jen jednu gumu , vnitřní díru jsem musel nožem trošku seříznout , repliky prostě za moc nestojí , lepší tam nechat origo než se s tím drbat. [Richard] 28.04.2017 |
| Najnovsie riesim gumene dorazy v zadnych tlmicoch. Maju tam byt naozaj 2ks rovnakých gumiciek v jednom klzaku (podla katalogu ano)? Original ma nejaky konusovy tvar a repliky co som kupil su so stvrocovym prierezom. Co je ale horsie maju o nejake desatiny milimetra vacsi priemer ale od toho sa to do tej krytky da narvat. Horsie je ale ze vnutorny priemer sa natolko zmensi ze vnutornu ruru po ktorej klze tlmic uz neprestrcim cez tu krytku a to ani vacsou silou. Poradte. Necham tam len ten jeden oiginal alebo to mam dalej riesit a su potrebne 2ks do kazdeho tlmica ? Alebo mam zase spatnu repliku ? [vittorio] 28.04.2017 |
| Tak sme sa mozno zle pochopili. Ale prave preto som to vytelefonoval a vyrobca by mal vediet ako a preco tak vyraba ako vyraba. Vysvetlil mi polohu ze je ako na kyvacke a diera smeruje skor k jazdcovi ako dole. To som vyhodnotil ako nevyhovujuce a kedze vysoke perceno replik mi nepasuje tak ani tomuto nedoverujem. Riaditka som upravil tie co mam ta diera az tak zasadne hadam neoslabi natolko tie riaditka. [vittorio] 28.04.2017 |
| To je blbost. Mám je od nich a zrovna je montuji na motorku. Díru mají správně. [fikuscz] 27.04.2017 |
| Tak som tam tiez volal a vraj maju zase dieru k jazdcovi ako na kyvacke. Takze tiez spatne. No asi tam vrtnem dieru a hotovo. [vittorio] 27.04.2017 |
| Uz som zistil aj ja kontakt. Zial ma vypredane riaditka. [vittorio] 26.04.2017 |
| No bud by som vrtal novu dieru a prepiloval do rovnakej elipsy alebo kupim nove riaditka. Nemate niekto kontakt na toho pana ? Posiela na dobierku? [vittorio] 26.04.2017 |
| No, podle té fotky by zásah do řidítek byl dost velký, aby jsi dostal bowden do toho spodního otvoru v brýlích. To je pomalu jako by jsi řidítka přeřízl vejpůl. [fikuscz] 26.04.2017 |
| Ještě jsem to neřešil,ale doufám,že bude stačit v jednom místě trochu díru přepilovat kousek proti té díře v horních brýlích.Místo tam nějaké je,ale bude se tomu muset kousek pomoct. [kuba] 26.04.2017 |
| Tiež som mal s týmto predajcom problém, kúpil som od neho riaditka na čz predvojnovú a doma som zistil že je strhnutý závit na rúčke plynu a nie je vyrezaný otvor na prepínač svetla. Keď som ich chcel vymeniť predajca ma odbil s tým že závit som si strhol sám a dieru si mam vrezať sám do už nachrómovaných riaditok. Skutočťne odporúčam tohoto výrobcu replík ak chcete mať ďalší problém pri montáži. [milan] 25.04.2017 |
| Vyvrtáním díry na jiném místě bych se bál oslabení pevnosti řidítek. Zkus vyrobit bowden plynu na míru. Snad ten ohyb navíc nebude dělat neplechu. [fikuscz] 25.04.2017 |
| Sirka sedi. Cca 72cm. Ako ma byt. Len ta diera. [vittorio] 25.04.2017 |
| Kuba, ako si to riesil? Vyvrtat novu alebo si ani nekupil nakoniec tie riaditka? Neoslabim ich velmi? [vittorio] 25.04.2017 |
| Taky jsem je loni u něho kupoval a na otázku proč tu díru má špatně udělanou mi odpověděl,že to někdo tak předtím chtěl. [kuba] 25.04.2017 |
| Riaditka boli kupene na burze v Brne u pana co vyraba len riaditka. Fixkou bolo na nich napisane 500 ohc. Jedine ze by sa uplne poplietol pri baleni. Sirku som este neoveril. Ta diera je smerovana dopredu a nie dole. [vittorio] 25.04.2017 |
| Vittorio: nemáš špatná řídítka? Stejný problém se středovým otvorem jsem měl u řídítek, které jsem dostal k motorce. Potom jsem zjistil, že jsou široká pouhých 67 cm. Ty budou asi na kývačku. Pulitr má šířku řidítek 71 cm. Jinak se mě nestalo u repliky řidítek, že by středová díra byla takto špatně. Doporučuji řidítka od pana Ryšavého. [fikuscz] 25.04.2017 |
| Často plynovým lankem na míru. Když už musím lanko vyrábět, dělám ho z teflonového bowdenu, aby chodilo hldace. Repliky málokdy délkově sedí, případně brzdové kvůli blbému bowdenu pruží. Vyplatí se připlatit si a použít bowdeny Venhill. Jsou spolehlivé. Bylo mi to doporučeno a opravdu, doma udělané bowdeny s kvalitním lankem a hlavně bowdenem fungují lépe. [longr] 25.04.2017 |
|  Preco nevedia tie repliky vyrobit tak ako to ma byt? Ta diera na kabelaz a na lanko ma byt zrejme smerom dole proti diere na okuliaroch. Plynove lanko je kratke pri takejto trase. Este som nemal ziadnu repliku bez problemu. Vsetko sa musi upravovat. Mam tam vrtat dalsiu dieru do riaditok? Ako to riesite ? [vittorio] 24.04.2017 |
| Jak jsem psal, já to dělám bez nahřívání. Na starém šroubováku mám kulatou špičku, abych nezprasil chrom a pak trpělivě páčit. Není problém. Už jsem takhle "obul" tak šest sedm řídítek. [T-1000] 24.04.2017 |
| No neviem co som urobil spatne ale pri nahriati a natiahnuti sa guma uplne natiahla a zdeformovala. Bola prave od montyho. Neobvinujem ho len neviem kde som spravil chybu. Moc nahriate? Malo nahriate? Asi to narezanie bude lepsie. [vittorio] 24.04.2017 |
| Pokud máš kvalitní repliky, tak to jde i bez nahřívání. Já kupuji gumové díly u Montyho a nikdy mi nepraskla. Akorát na Califa jsem jí musel říznout. :-) [T-1000] 24.04.2017 |
| Jdou přetáhnout. Trochu si je nahřívám horkovzduškou. [fikuscz] 24.04.2017 |
| Mozno amaterska otazka. Ide pretiahnut replikove prechodky na riaditka cez drziak packy, alebo to nemam ani skusat? Iba rozrezat a zlepit? Ake su moznosti? [vittorio] 24.04.2017 |
|  Takze buzirka s lankom a kablom spravne? Zmrstovacia buzirka a k tomu pribalit kabel. Vidim to len tak. [vittorio] 11.04.2017 |
| Nalistuj si v Návodu k obsluze a udržování stranu 26, obr.13. Je to tam jak na dlani. [Peton] 10.04.2017 |
| No mohol by niekto prispiet tou original trasou ako to vymysleli konstrukteri, pripadne aj fotku nahrat. [vittorio] 10.04.2017 |
| Šlo by to i tamtudy. Asi bych jej nevedl kolem kolečka a k neutrálu, aby náhodou neutrpěl, ale přichytil bych ho k přepadové hadičce a s ní šel pod olejovku. [longr] 10.04.2017 |
| Nemam zatial komplet motor doma, ale nemalo to ist niekade k neutralu a potom spolu s neutralom hore? To vedenie s lankom sa mi vobec nepaci. [vittorio] 10.04.2017 |
| Já ho vedu škvírkou mezi spodním uložením královny a želvou k dynamu a pak se svazkem od dynama. Nevím, jestli to tak bývalo, ale přišlo mi to výhodnější, než po lanku. [longr] 10.04.2017 |
| Zdravim, potrebujem poradit aka bola original trasa kablu pre snimac tlaku oleja? To vedenie po spojkovom lanku sa mi nezda. Dakujem za radu. [Vittorio] 07.04.2017 |
| Díky, já to tu před časem marně zjišťoval, pak jsem tam dal zkusmo nějaký ( co dům dal) a jelikož to nebylo ono, tak jsem přidal ještě jeden. Mám to pod spínací skříňkou a zatím neupadly. [Čoud] 30.03.2017 |
| Jo a stojí cca 5,- Kč. Pokud si ho tedy blbé nekoupíš u motoren.sk! [fikuscz] 30.03.2017 |
| Čoud: Ten rezistor má hodnotu 3 ohmy a 10W. [fikuscz] 30.03.2017 |
| Já právě tyto odpory nepoužívám. Je problém ho někam umístit tak, aby něco vydržel. Má velké a poměrně těžké tělo oproti vyvodům. A při tom, jak se motorka celá chvěje mám strach, že nožičky odporu se uklepou. Musel by se na krátko připájet na desku plošného spoje a potom někam přišroubovat. Pak je ale zbytečně veliký. [fikuscz] 30.03.2017 |
| To zial neviem tie parametre. Kupil som to z eshopu. Ale literatura urcite nieco prezradi. [vittorio] 30.03.2017 |
| Jaké jsou, pěkně prosím, parametry toho odporu? [Čoud] 29.03.2017 |
| ja som dal odpor paralelne k brzdovemu spinacu, povodne som mal natiahnuty drot iba na svetlo, pri montazi brzdoveho spinaca sa mi nechcelo davat dole spinacku a strkat odpor na nu, tak som ho supol paralelne na spinac :) [jozef] 29.03.2017 |
|  Fikuscz. Je to fajn riesenie len uz mam kupeny odpor. Mas nejake odporucenie kam to dat? Nejake skusenosti s tymto riesenim? Nehreje sa to? [vittorio] 29.03.2017 |
|  Chcem sa pochvalit a trochu prispiet do fora. Tak u mna sa to uz rysuje :) . Zaroven keby niekto mal chut vymenit zadny blatnik ponukam povodnej farby na 02. A potrebujem na 01. Podmienka je povodna farba. [vittorio] 29.03.2017 |
|  Vyrábím si můstek ze tří diod a chytl jsem jej na držák cívek. [fikuscz] 24.03.2017 |
| Fikuscz, prosim kam umiestnujete odpor pre zadne svetielko ? [vittorio] 24.03.2017 |
| Tu samou jako do masky světla. [fikuscz] 15.02.2017 |
| Ještě jeden dotaz: jakou používáte průchodku do bateriové schránky? [nepa1] 15.02.2017 |
| sranda :) [jj] 13.02.2017 |
| Vidíš dobře, na motorce nejsou po ustrojení vidět. [fikuscz] 13.02.2017 |
| Vidím dobře, plastové stahovací pásky? [Jakub] 13.02.2017 |
|  Když přiděláš schranky a olejovku, není nic vidět. [fikuscz] 12.02.2017 |
| Kabel k neutrálu vytahnout z bužírky zhruba v místě mezi otvory zadniho držáku motoru. [fikuscz] 12.02.2017 |
|  Foto k brzdovému spínači. [fikuscz] 12.02.2017 |
|  Od spínačky rámem dozadu a vytahnout spodem u vrchního šroubu podblatníku - 4x dynamo, 2x brzdový spínač,1x neutrál 1x baterie a 2x zadní světlo. Kabely od brzdového spínače a neutrálu (3ks) zadem po svislém jeklu v pravo dolu a po pravém jeklu pod pravou schránku. Kabel baterie do levé schránky. Kabely k dynamu (4ks) po svislém jeklu v levo. Dva kabely k zadnímu světlu vytáhnout otvorem na konci vodorovného jeklu nahoru. [fikuscz] 12.02.2017 |
|
|