MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316027 příspěvků |8175 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 47 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 500 OHC | Diskusní téma 22.5.2024 02:58  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

Elekroinstalace


 Prosím o radu kudy s kabelama po rámu a kde v rámu a kudy kabelama do motoru. Určitě nějaká fotka by byla také dobrá.    [nepa1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.02.2017     Přidat odpověď  
Odpověď  https://www.ebay.com/itm/133801204945?fits=Year%3A1935%7CModel%3AModel+48%7CMake%3AFord&epid=673587985&hash=item1f272c5cd1:g:ZLUAAOSw0hZktw01 replika stojí 3000,- CZK . Myslíte, že výroba vyjde levněji?    [Monty]   17.08.2023
Odpověď  Je mozne vyrobit - odlitim repliku brzdoveho bubnu ktery jiz neni k sehnani nebo jej jinak repasovat (opotrebeni nad povolenou hranici )
Jedna se o Ford V8 z roku 1935 ( bubny na dratena kola)
Je nekdo kdo poradi?

Dekuji za radu

Lubomir    [Lubomir Lostak]   16.08.2023
Odpověď  Děkuji. Takhle to nevypadá na nějaký velký rozdíl, ale v reálu v kopcích to se 17 už chtělo častěji řadit a držet v otáčkách.    [Peton]   25.08.2017
Odpověď  alebo teda, pri 100km/h toci motor , pneu4x19, pri 45/16 4163ot/min, pri 45/17 toci 3919ot/min. Pre pneu 3.50 to nemam zratane...    [Brano]   24.08.2017
Odpověď  ... len v rychlosti... pri 4000 ot/min, zadné pneu MITAS 4.00x19, dyn. priemer 0,332m, je pri sekundarnom prevode 45/16 rychlost 96,1km/h, pri 45/17 je 102,1km/h...    [Brano]   24.08.2017
Odpověď  Zajímavé téma. A nemáte někdo změřeno, kolik točí sériový motor např. při rychlosti 100 km/h při použití 16-ti a 17-ti zub. kolečka? Já osobně raději používám menší, při 17 mi schází ten správný zátah odspodu.    [Peton]   24.08.2017
Odpověď  Motokrosová "jednovačka" točila 6500ot/min, ale i ta měla tříložiskovou kliku a písty stejné jako dvouvačka.    [Milan(OHC)]   17.08.2017
Odpověď  Díky tě, to jsem chtěl slyšet.    [Pavel]   16.08.2017
Odpověď  Nepochopil jsem co ti mám odpovědět na to," co se jak dá a že se v motoru asi dá" a třeba dva karburátory, to je hochu široké spektrum odpovědí a to budeš muset asi spočítat a pak vyzkoušet v praxi, to není sranda.Závodní motorka se ladí třeba jednu nebo dvě sezony než to pořádně jede.Dvouvačka s klikou ve dvou ložiskách točí 7tis a když Ti např. vypadne kvalt , tak štěkne i víc a poslední "Vysoký karter s tříložiskovou klikou 9 tis.    [jwm]   16.08.2017
Odpověď  Pokud jsi se ptal, zda se bavíme o sériovém motoru, tak ano, ale kolik může skutečně maximálně točit, případně tedy v nějaké cca závodní úpravě...... Jinak jestli by jsi věděl tedy kolik točí max. 2xOHC, tak se to rád dozvím, díky.    [Pavel]   16.08.2017
Odpověď  Nerozumím????    [jwm]   16.08.2017
Odpověď  Ne dvouvačce, ale případně upraveném cca jak se dá, myslím že se dá sehnat asi ostřejší vačka, dva karburátory, či pro zajímavost kolik točí dvouvačka, cca max. Díky.    [Pavel]   16.08.2017
Odpověď  Bavíme se o sériovém motoru?    [jwm]   16.08.2017
Odpověď  OK, díky, šlo mě hlavně o to jestli se nevytáčí třebas na 7-8 tisíc, kvůli použitému otáčkoměru....    [Pavel]   16.08.2017
Odpověď  Sériovou / dvouložiskovou/ kliku lze spolehlivě provozovat okolo 6-6,5 tis/min.    [jwm]   16.08.2017
Odpověď  Ono to sem moc nepatří, ale mohl by mě někdo napsat jakých maximálních otáček dosahuje pulitr, zda to je cca do 6000, nebo více a cca o kolik, klidně i kdyby se jednalo o nějak upravený motor...., díky.    [Pavel]   15.08.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tohle je na lanko, uvidíme jak to bude brzdit ale už to na pár strojích jezdí.    [jwm]   26.06.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Přijel s tím nějaký Rakušák.    [ED250] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.06.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  .    [ED250] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.06.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  A tohle bylo na srazu v Německu. Pěkná práce.    [ED250] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.06.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Monty myslíš třeba tohle?    [jwm]   26.06.2017
Odpověď  Ano, pokud někdo vezme původní buben, naplácá do písku a vytvoří "něco" , tak to má logicky malý. Myslím, že tyto věci pochází ze Slovenska.

Jediná možnost je vyrobit kompletní slévárenský model(větší o smrštění, s nálitkama,vtokovým systémem-prostě drahou a složitou věc).
Ale to se nikomu nechce investovat, byl by malý zisk................    [Monty]   23.06.2017
Odpověď  oživuji téma předního náboje,dnes jsem obdržel repliku od pana chumchala-motoveterandíly a vnitřní průměr brzdového bubnu je 193 mm,tudíš brzdový štít který mám tedy také v replice od pana hůly a má průměr 198mm se tam ani náhodou nevejde,to samé pakny,když jsem to proměřoval tak by se tam nevešly ani bez obložení.Takže zřejmě tu koluje mezi prodejci nějaký sprzněný odlitek který všichni používají.V pondělí mu volám a zřejmě budu vracet.    [lufo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.06.2017
Odpověď  Já měl kdysi dávno výlisky tlumiče, ty jsem svařil,pochromoval a dovnitř nacpal drátěnku...Ale to bylo v minulém tisíciletí..
R.    [drummonds] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.06.2017
Odpověď  Bez určitého párání a svařování podle mě nelze. Je to jeden kus, nerozebiratelný. Takže pokud by se to rozřezalo a zavařilo, pak to jde. Jinak nové a staré výfuky by měly mít stejný rozměr, takže součásti by měly být záměnné.    [longr]   13.06.2017
Odpověď  Nechcem zase nove vlakno zacat. Potrebujem poradit ci je mozne do povodnych vyfukov nahodit nove tlmice?    [Vittorio]   12.06.2017
Odpověď  Teď je jedno přední kolo na http://aukro.cz/original-predni-kolo-na-moto-jawa- 500-ohc-i6825458193.html    [Karel Brož]   21.05.2017
Odpověď  zdravim,mám dotaz na fikuscz.z tvé odpovědi jsem usoudil že máš někde zadanou výrobu předního náboje,také jeden potřebuju a zatím je nikdo nemá,tak pokud by byl jeden k mání,měl bych zájem.    [lufo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.05.2017
Odpověď  No ja original stit mam. Ten sa tam nevojde. Zaujima ma rozmer replikoveho stitu a celusti v porovnani s originalom ale Macakova replika.    [Vittorio]   11.05.2017
Odpověď  Originál štít ti zevnitř nezměřím, ten mám už na motorce. Ale replikový štít má vnitřní rozměr 198 mm. Ale není to replika od motorenu!
Na výrobu bubnu zatím čekám.    [fikuscz]   11.05.2017
Odpověď  No mne to pride tiez divne. A teraz je otazka ci je replikovy stit s celustami prisposobeny tomuto rozmeru ? Zase sa pytam, je tu niekto na fore kto uz kupoval nieco z tychto dielov v replike ? Neverim ze tu nie je nikto taky.    [vittorio] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.05.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto 2    [vittorio] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.05.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Chrom je zasly ale rozlestitelny. Taka pekna patina.    [vittorio] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.05.2017
Odpověď  bude to na 90% replika.Někdo se s tím nemazal a nedělal model na odlití,jenom obtisknul originál a materiál po odlití se o něco smrskne.    [kuba]   11.05.2017
Odpověď  Pochybuji, že by v Jawě měnili formu brzdového štítu kvůli menšímu bubnu o 5mm.    [fikuscz]   11.05.2017
Odpověď  Dej fotku, třeba napoví. ;-)    [T-1000]   11.05.2017
Odpověď  Mam koleso na 01 a je na vlas rovnake. Na inu motorku to urcite nie je. 5mm na bubne moze spravit tak 3mm na dlzke spicov a to maju taku rezervu spice. Nekupoval nikto repliku od macaka?    [vittorio] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.05.2017
Odpověď  Tak to dá rozum, že ten střed není na pulitra. S takovým rozměrem by musely být i jiné špice a štít.    [fikuscz]   11.05.2017
Odpověď  Zohnal som stred kolesa na 01 vraj nepouzity original. A zistil som ze je priemer bubna o 5 mm mensi. Mozu byt take odchylky vo vyrobe alebo roznych rokoch vyroby alebo je to replika? Mate niekto taku skusenost? Orig. stit s celustami sa tam nevojde.    [vittorio] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.05.2017
Odpověď  Do každého kluzáku jsem dával jen jednu gumu , vnitřní díru jsem musel nožem trošku seříznout , repliky prostě za moc nestojí , lepší tam nechat origo než se s tím drbat.    [Richard]   28.04.2017
Odpověď  Najnovsie riesim gumene dorazy v zadnych tlmicoch. Maju tam byt naozaj 2ks rovnakých gumiciek v jednom klzaku (podla katalogu ano)? Original ma nejaky konusovy tvar a repliky co som kupil su so stvrocovym prierezom. Co je ale horsie maju o nejake desatiny milimetra vacsi priemer ale od toho sa to do tej krytky da narvat. Horsie je ale ze vnutorny priemer sa natolko zmensi ze vnutornu ruru po ktorej klze tlmic uz neprestrcim cez tu krytku a to ani vacsou silou. Poradte. Necham tam len ten jeden oiginal alebo to mam dalej riesit a su potrebne 2ks do kazdeho tlmica ? Alebo mam zase spatnu repliku ?    [vittorio] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.04.2017
Odpověď  Tak sme sa mozno zle pochopili. Ale prave preto som to vytelefonoval a vyrobca by mal vediet ako a preco tak vyraba ako vyraba. Vysvetlil mi polohu ze je ako na kyvacke a diera smeruje skor k jazdcovi ako dole. To som vyhodnotil ako nevyhovujuce a kedze vysoke perceno replik mi nepasuje tak ani tomuto nedoverujem. Riaditka som upravil tie co mam ta diera az tak zasadne hadam neoslabi natolko tie riaditka.    [vittorio]   28.04.2017
Odpověď  To je blbost. Mám je od nich a zrovna je montuji na motorku. Díru mají správně.    [fikuscz]   27.04.2017
Odpověď  Tak som tam tiez volal a vraj maju zase dieru k jazdcovi ako na kyvacke. Takze tiez spatne. No asi tam vrtnem dieru a hotovo.    [vittorio] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.04.2017
Odpověď  Tak ještě tady, nejsou tak pěkný jako od Ryšavého, ale jde to: https://www.moto-ustinl.eu/katalog/zbozi/popis_zbo zi.asp?klic_ma=942    [fikuscz]   26.04.2017
Odpověď  Uz som zistil aj ja kontakt. Zial ma vypredane riaditka.    [vittorio]   26.04.2017
Odpověď  Řidítka kup tady: http://www.vyrobamotoreplik.wz.cz/vyroba.htm
Má je moc pěkně vyrobené včetně zahlazených svárů.    [fikuscz]   26.04.2017
Odpověď  No bud by som vrtal novu dieru a prepiloval do rovnakej elipsy alebo kupim nove riaditka. Nemate niekto kontakt na toho pana ? Posiela na dobierku?    [vittorio] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.04.2017
Odpověď  No, podle té fotky by zásah do řidítek byl dost velký, aby jsi dostal bowden do toho spodního otvoru v brýlích. To je pomalu jako by jsi řidítka přeřízl vejpůl.    [fikuscz]   26.04.2017
Odpověď  Ještě jsem to neřešil,ale doufám,že bude stačit v jednom místě trochu díru přepilovat kousek proti té díře v horních brýlích.Místo tam nějaké je,ale bude se tomu muset kousek pomoct.    [kuba]   26.04.2017
Odpověď  Tiež som mal s týmto predajcom problém, kúpil som od neho riaditka na čz predvojnovú a doma som zistil že je strhnutý závit na rúčke plynu a nie je vyrezaný otvor na prepínač svetla. Keď som ich chcel vymeniť predajca ma odbil s tým že závit som si strhol sám a dieru si mam vrezať sám do už nachrómovaných riaditok. Skutočťne odporúčam tohoto výrobcu replík ak chcete mať ďalší problém pri montáži.    [milan]   25.04.2017
Odpověď  Vyvrtáním díry na jiném místě bych se bál oslabení pevnosti řidítek. Zkus vyrobit bowden plynu na míru. Snad ten ohyb navíc nebude dělat neplechu.    [fikuscz]   25.04.2017
Odpověď  Sirka sedi. Cca 72cm. Ako ma byt. Len ta diera.    [vittorio] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.04.2017
Odpověď  Kuba, ako si to riesil? Vyvrtat novu alebo si ani nekupil nakoniec tie riaditka? Neoslabim ich velmi?    [vittorio] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.04.2017
Odpověď  Taky jsem je loni u něho kupoval a na otázku proč tu díru má špatně udělanou mi odpověděl,že to někdo tak předtím chtěl.    [kuba]   25.04.2017
Odpověď  Riaditka boli kupene na burze v Brne u pana co vyraba len riaditka. Fixkou bolo na nich napisane 500 ohc. Jedine ze by sa uplne poplietol pri baleni. Sirku som este neoveril. Ta diera je smerovana dopredu a nie dole.    [vittorio] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.04.2017
Odpověď  Vittorio: nemáš špatná řídítka? Stejný problém se středovým otvorem jsem měl u řídítek, které jsem dostal k motorce. Potom jsem zjistil, že jsou široká pouhých 67 cm. Ty budou asi na kývačku. Pulitr má šířku řidítek 71 cm. Jinak se mě nestalo u repliky řidítek, že by středová díra byla takto špatně. Doporučuji řidítka od pana Ryšavého.    [fikuscz]   25.04.2017
Odpověď  Často plynovým lankem na míru. Když už musím lanko vyrábět, dělám ho z teflonového bowdenu, aby chodilo hldace. Repliky málokdy délkově sedí, případně brzdové kvůli blbému bowdenu pruží. Vyplatí se připlatit si a použít bowdeny Venhill. Jsou spolehlivé. Bylo mi to doporučeno a opravdu, doma udělané bowdeny s kvalitním lankem a hlavně bowdenem fungují lépe.    [longr]   25.04.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Preco nevedia tie repliky vyrobit tak ako to ma byt? Ta diera na kabelaz a na lanko ma byt zrejme smerom dole proti diere na okuliaroch. Plynove lanko je kratke pri takejto trase. Este som nemal ziadnu repliku bez problemu. Vsetko sa musi upravovat. Mam tam vrtat dalsiu dieru do riaditok? Ako to riesite ?    [vittorio] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.04.2017
Odpověď  Jak jsem psal, já to dělám bez nahřívání. Na starém šroubováku mám kulatou špičku, abych nezprasil chrom a pak trpělivě páčit. Není problém. Už jsem takhle "obul" tak šest sedm řídítek.    [T-1000]   24.04.2017
Odpověď  No neviem co som urobil spatne ale pri nahriati a natiahnuti sa guma uplne natiahla a zdeformovala. Bola prave od montyho. Neobvinujem ho len neviem kde som spravil chybu. Moc nahriate? Malo nahriate? Asi to narezanie bude lepsie.    [vittorio] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.04.2017
Odpověď  Pokud máš kvalitní repliky, tak to jde i bez nahřívání. Já kupuji gumové díly u Montyho a nikdy mi nepraskla. Akorát na Califa jsem jí musel říznout. :-)    [T-1000]   24.04.2017
Odpověď  Jdou přetáhnout. Trochu si je nahřívám horkovzduškou.    [fikuscz]   24.04.2017
Odpověď  Mozno amaterska otazka. Ide pretiahnut replikove prechodky na riaditka cez drziak packy, alebo to nemam ani skusat? Iba rozrezat a zlepit? Ake su moznosti?    [vittorio] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.04.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Takze buzirka s lankom a kablom spravne? Zmrstovacia buzirka a k tomu pribalit kabel. Vidim to len tak.    [vittorioRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2017
Odpověď  Nalistuj si v Návodu k obsluze a udržování stranu 26, obr.13. Je to tam jak na dlani.    [Peton]   10.04.2017
Odpověď  No mohol by niekto prispiet tou original trasou ako to vymysleli konstrukteri, pripadne aj fotku nahrat.    [vittorio] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.04.2017
Odpověď  Šlo by to i tamtudy. Asi bych jej nevedl kolem kolečka a k neutrálu, aby náhodou neutrpěl, ale přichytil bych ho k přepadové hadičce a s ní šel pod olejovku.    [longr]   10.04.2017
Odpověď  Nemam zatial komplet motor doma, ale nemalo to ist niekade k neutralu a potom spolu s neutralom hore? To vedenie s lankom sa mi vobec nepaci.    [vittorio] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.04.2017
Odpověď  Já ho vedu škvírkou mezi spodním uložením královny a želvou k dynamu a pak se svazkem od dynama. Nevím, jestli to tak bývalo, ale přišlo mi to výhodnější, než po lanku.    [longr]   10.04.2017
Odpověď  Zdravim, potrebujem poradit aka bola original trasa kablu pre snimac tlaku oleja? To vedenie po spojkovom lanku sa mi nezda. Dakujem za radu.    [Vittorio]   07.04.2017
Odpověď  Díky, já to tu před časem marně zjišťoval, pak jsem tam dal zkusmo nějaký ( co dům dal) a jelikož to nebylo ono, tak jsem přidal ještě jeden. Mám to pod spínací skříňkou a zatím neupadly.    [Čoud]   30.03.2017
Odpověď  Jo a stojí cca 5,- Kč. Pokud si ho tedy blbé nekoupíš u motoren.sk!    [fikuscz]   30.03.2017
Odpověď  Čoud: Ten rezistor má hodnotu 3 ohmy a 10W.    [fikuscz]   30.03.2017
Odpověď  Já právě tyto odpory nepoužívám. Je problém ho někam umístit tak, aby něco vydržel. Má velké a poměrně těžké tělo oproti vyvodům. A při tom, jak se motorka celá chvěje mám strach, že nožičky odporu se uklepou. Musel by se na krátko připájet na desku plošného spoje a potom někam přišroubovat. Pak je ale zbytečně veliký.    [fikuscz]   30.03.2017
Odpověď  To zial neviem tie parametre. Kupil som to z eshopu. Ale literatura urcite nieco prezradi.    [vittorio] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.03.2017
Odpověď  Jaké jsou, pěkně prosím, parametry toho odporu?    [Čoud]   29.03.2017
Odpověď  ja som dal odpor paralelne k brzdovemu spinacu, povodne som mal natiahnuty drot iba na svetlo, pri montazi brzdoveho spinaca sa mi nechcelo davat dole spinacku a strkat odpor na nu, tak som ho supol paralelne na spinac :)    [jozef]   29.03.2017
Zobrazit dokumentOdpověď  Fikuscz. Je to fajn riesenie len uz mam kupeny odpor. Mas nejake odporucenie kam to dat? Nejake skusenosti s tymto riesenim? Nehreje sa to?    [vittorioRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.03.2017
Zobrazit dokumentOdpověď  Chcem sa pochvalit a trochu prispiet do fora. Tak u mna sa to uz rysuje :) . Zaroven keby niekto mal chut vymenit zadny blatnik ponukam povodnej farby na 02. A potrebujem na 01. Podmienka je povodna farba.    [vittorioRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.03.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vyrábím si můstek ze tří diod a chytl jsem jej na držák cívek.    [fikuscz] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  24.03.2017
Odpověď  Fikuscz, prosim kam umiestnujete odpor pre zadne svetielko ?    [vittorio] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.03.2017
Odpověď  Tu samou jako do masky světla.    [fikuscz]   15.02.2017
Odpověď  Ještě jeden dotaz: jakou používáte průchodku do bateriové schránky?    [nepa1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.02.2017
Odpověď  sranda :)    [jj]   13.02.2017
Odpověď  Vidíš dobře, na motorce nejsou po ustrojení vidět.    [fikuscz]   13.02.2017
Odpověď  Vidím dobře, plastové stahovací pásky?    [Jakub]   13.02.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Když přiděláš schranky a olejovku, není nic vidět.    [fikuscz] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  12.02.2017
Odpověď  Kabel k neutrálu vytahnout z bužírky zhruba v místě mezi otvory zadniho držáku motoru.    [fikuscz] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  12.02.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto k brzdovému spínači.    [fikuscz] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  12.02.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Od spínačky rámem dozadu a vytahnout spodem u vrchního šroubu podblatníku - 4x dynamo, 2x brzdový spínač,1x neutrál 1x baterie a 2x zadní světlo. Kabely od brzdového spínače a neutrálu (3ks) zadem po svislém jeklu v pravo dolu a po pravém jeklu pod pravou schránku. Kabel baterie do levé schránky. Kabely k dynamu (4ks) po svislém jeklu v levo. Dva kabely k zadnímu světlu vytáhnout otvorem na konci vodorovného jeklu nahoru.    [fikuscz] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  12.02.2017
 Přidat odpověď   (91) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006