MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 297017 příspěvků |7075 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 82 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 500 OHC | Diskusní téma 17.11.2018 21:22  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

manometr


 Zdravím,Oznamuji že po tříletém renovačním martýriu v mé garáži zařehtal plnokrevník Ohc.Zatím všechno funguje dobře krom drobných netěsností.chtěl bych jen ještě změřit tlak oleje a ptám se tedy jaký používáte manometr a jak ho napojit na závit zátky ventilkové šachty.    [lufo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.08.2018     Přidat odpověď  
Odpověď  Tak tím jsi měl začít jako první, že máš čerpadlo z motoren.sk. Tam nic pořádného nekoupíš.    [fikuscz]   11.09.2018
Odpověď  Proto jsem se ptal. Znám pár případů kdy toto nové čerpadlo nefungovalo jak má. Začal bych u něj.    [T-1000]   11.09.2018
Odpověď  čerpadlo je novo vyrobené z motoren.sk, ale aj na pôvodnom(originál) repasovanom čerpadle boli tlaky rovnaké.    [Martin11] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.09.2018
Odpověď  Co to je "nové čerpadlo"?    [T-1000]   09.09.2018
Odpověď  Dobrý deň,

Prosím o radu kde môže unikať tlak oleja pri zohriatom oleji v motore? Pri studenom oleji volnobeh tlak 0,2 BAR, pri veľkých otáčkach až 4 BAR. Po zohriatí volnobeh 0,BAR veľké otáčky 0,3 BAR.Tlak pridaný na max, nové čerpadlo,olej20w50 minerál MOTUL.
Ďakujem    [Martin11] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.09.2018
Odpověď  0,BAR veľké otáčky 0,3 BAR.Tlak pridaný na max, nové čerpadlo,olej20w50    [Martin]   09.09.2018
Odpověď  Po zohriati volnobeh    [Martin]   09.09.2018
Odpověď  Dobrý deň,

Prosím o radu kde môže unikať tlak oleja pri zohriatom oleji v motore? Pri studenom oleji volnobeh tlak 0,2 BAR, pri veľkých otáčkach až 4 BAR. Pri zohriatí volnobeh    [Martin]   09.09.2018
Odpověď  děkuju za reakci,no zkusil jsem trochu přitáhnout šroub regulace tlaku ale nic moc se neděje,nevím možná je i problém v manometru stál asi stovku a chodí tak nějak divně trhavě.nicméně kontrolka svítí, olej se zpátečkou valí zpět do nádrže,ještě mne napadlo dal jsem tam na to první zavrčení olej m6a je to řidina tak možná že to taky tak netlačí.    [lufo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.08.2018
Odpověď  Já bych trochu přidal na tlaku. Mně na volnoběh za studena maže cca 0,8 bar, za tepla cca 0,2. V otáčkách za studena cca 1,8-2 bar, za tepla cca 0,8-1,8 bar.    [longr]   22.08.2018
Odpověď  zdravím.dnes jsem zkusil změřit tlak, na volnoběh za studena tak 0.25 bar,za tepla 0.Za tepla po přidání plynu tlak stoupá tak k 0.75 baru.mám motor po kompl. renovaci a nechci ho naplno vytáčet bez chlazení a mám ho v rámu jen zkusmo takže projet ho nemůžu,kontrolní spínač tlaku při studeném oleji svítí při teplém problikává ,po přidání plynu se rozsvítí.je to tak v pořádku?    [lufo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.08.2018
Odpověď  Tak blahopřeju :) Já mám přidělaný manometr na upraveném holendru k mazání vahadlovky. Drží už cca 4000 km, přestože ručka se na něm za jízdy trochu třese. Ale vidět na něj je při mírném pohlédnutí dolů a hlavně, vidím, že dostatečně maže i na volnoběh, přesto že kontrolka za tepla sotva bliká a někdy i nesvítí.
Kdysi to tu o manometru a taky tlakovém spínači psal jwm, dá se to dohledat i pomocí zdejšího hledání. Pokud chceš jen vyzkoušet, co to dělá, prostě vytočíš redukci (nebo si pomůžeš se starým šroubem, původní hliníkovou zátkou, mosaznými fitinkami apod.) a namontuješ tlakoměr jen u motoru na tu chvíli zkoušení.    [longr]   12.08.2018
 Přidat odpověď   (12) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006