MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306139 příspěvků |7498 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 53 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 500 OHC | Diskusní téma 4.7.2020 05:01  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

teče olej u středových svorníků válce


 Zdravím všechny půllitráře,po tříletém renovačním martyriu jsem zprovoznil pullitra,všechno funguje,jen mám problém s ůnikem oleje u sředových svorníků válce,nejde mi to moc do hlavy jelikož jsem těsnění pod válcem pro jistotu máznul tmelem,má někdo podobnou zkušenost?je mi jasné že to je na sundání ale možná má někdo radu jak to ošetřit aby to potom neteklo znovu.    [lufo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.10.2019     Přidat odpověď  
Odpověď  Dnes první zkušební jízda, po instalaci odvzdušnovací nádobky absolutní sucho.    [lufo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.04.2020
Odpověď  No to bude ono.Pokud je odfuk předělán a není v něm membrána,nebude mít správnou funkci.Přečti si v povídání o půllitru pasáž o testování podtlaku v motoru.Celý prostor v motorové části má mít určitý podtlak.Pokud se ti to tlakuje,je zaděláno na spoustu problémů,včetně úniku oleje přes všechny možné skulinky.    [kuba]   23.10.2019
Odpověď  zdravim kubo,no možná jsi na to kápnul,totiž na mém motoru kdysi někdo předělal oddech tak,že do tvoru nalisoval vložku se závitem,do ní pak našrouboval průtokový šroub do kterého narazil ventilek ze želvy,já jsem to trošku upravil tak že jsem tam ten průtokáč nechal ale doplnil jsem ho holendrem s naletovanou trubičkou a naní nasazenou hadicí vyvedenou pod motorku do které jsem teda na radu kolegy narazil taky ten ventilek.No červíček ale hlodá a ted si myslím že by to mohlo způsobovat ten únik.    [lufo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.10.2019
Odpověď  A ještě z jiného soudku.Netlakuje se ti spodek motoru?-T.j. špatná funkce membrány?Tuto závadu jsem už viděl.    [kuba]   22.10.2019
Odpověď  Až to lufo rozděláš,tak dej info,ať jsme zkušenější.    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.10.2019
Odpověď  Ne že bych se chtěl plést do půllitrů, ale nebyla třeba pod válcem mezi kartery větší mezera od předchozího půlení motoru "sekyrou"? Mě tudy u dvoutaktu unikala pro změnu benzínová směs s olejem. Vyřešil jsem to sejmutím válce a vyplněním klínkovité mezírky mezi kartery jejich roztemováním a použitím těsnění 0,7 mm pod válec k vyplnění případné nerovnosti. Jinak přichází v úvahu přebroušení karterů a použití těsnění příslušné síly jako kompenzace, že ano.    [lipcaa]   21.10.2019
Odpověď  zdravím pánové,těsnění pod válcem mám 0.5mm.před montáží lehce máznuto tmelem od wurtha.Kartery lícujou,nahoře mám těsnění jako jwm ale tam nic neteče.no bohužel to budu muset stáhnout a uvidim co se tam děje,no chybama se člověk učí.    [lufo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.10.2019
Odpověď  Pokud máš všude těsnění.Tak mne napadají nepárové kartery dané k sobě a různě vysoká dosedací plocha každého karteru na válec.To ,ale maluji čerta na zeď i když jsem takové ze stejnými přeraženými čísly viděl a nekoupil.    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Těsnění.    [jwm]   21.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vložky od středových svorníků lepím opatrně tmelem, zrovna tak závit svorníku v ocelové vložce a není žádný problém.Těsnění mezi vahadlovkou a hlavou dělám vcelku.    [jwm]   21.10.2019
Odpověď  Myslel jsem dost silné těsnění. Aby překrylo nerovnosti mezi krátery.    [T-1000]   21.10.2019
Odpověď  A máš pod válcem těsnění?    [T-1000]   21.10.2019
Odpověď  ne, asi jsem se špatně vyjádřil,nahoře nic neteče,únik se děje dole v místě průchodu svorníků válcem.    [lufo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.10.2019
Odpověď  S drobnými úniky oleje bojuji taky.Nehodlám to rozdělávat až toho bude více.Jen mě napadá,že jsem kdysi zapomněl dát papírové těsněni malé kousky mazi hlavu a
vahadlovku v místě kde svorníky prochází hlavou, dal jsem pouze těsnění mezi hlavu a vahadlovku.Tím pádem v místě svorníků není těsnění.Měl jsi hlavu a vahadlavku na přebroušení??    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.10.2019
Odpověď  Ahoj, už jsem se s tím taky setkal a byla prasklá hlava.    [fikuscz]   20.10.2019
 Přidat odpověď   (15) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006