Zdravím všechny půllitráře,po tříletém renovačním martyriu jsem zprovoznil pullitra,všechno funguje,jen mám problém s ůnikem oleje u sředových svorníků válce,nejde mi to moc do hlavy jelikož jsem těsnění pod válcem pro jistotu máznul tmelem,má někdo podobnou zkušenost?je mi jasné že to je na sundání ale možná má někdo radu jak to ošetřit aby to potom neteklo znovu. [lufo] 20.10.2019 Přidat odpověď |
| Dobrý den, zdravím vás chtěl bych info co jste udělal ohledně úniku oleje pod svorníkem. Mě to tam taky teče dnes jsem dal konečně po 3 letech otvor dohromady a nevím co stim a znova se mi to sundávat nechce . Děkuji za odpověď . Třeba na email. Tomáš.rsv@seznam.cz . Tomáš [Tomáš] 13.07.2024 |
| Dnes první zkušební jízda, po instalaci odvzdušnovací nádobky absolutní sucho. [lufo] 10.04.2020 |
| No to bude ono.Pokud je odfuk předělán a není v něm membrána,nebude mít správnou funkci.Přečti si v povídání o půllitru pasáž o testování podtlaku v motoru.Celý prostor v motorové části má mít určitý podtlak.Pokud se ti to tlakuje,je zaděláno na spoustu problémů,včetně úniku oleje přes všechny možné skulinky. [kuba] 23.10.2019 |
| zdravim kubo,no možná jsi na to kápnul,totiž na mém motoru kdysi někdo předělal oddech tak,že do tvoru nalisoval vložku se závitem,do ní pak našrouboval průtokový šroub do kterého narazil ventilek ze želvy,já jsem to trošku upravil tak že jsem tam ten průtokáč nechal ale doplnil jsem ho holendrem s naletovanou trubičkou a naní nasazenou hadicí vyvedenou pod motorku do které jsem teda na radu kolegy narazil taky ten ventilek.No červíček ale hlodá a ted si myslím že by to mohlo způsobovat ten únik. [lufo] 22.10.2019 |
| A ještě z jiného soudku.Netlakuje se ti spodek motoru?-T.j. špatná funkce membrány?Tuto závadu jsem už viděl. [kuba] 22.10.2019 |
| Až to lufo rozděláš,tak dej info,ať jsme zkušenější. [Franta 2776] 21.10.2019 |
| Ne že bych se chtěl plést do půllitrů, ale nebyla třeba pod válcem mezi kartery větší mezera od předchozího půlení motoru "sekyrou"? Mě tudy u dvoutaktu unikala pro změnu benzínová směs s olejem. Vyřešil jsem to sejmutím válce a vyplněním klínkovité mezírky mezi kartery jejich roztemováním a použitím těsnění 0,7 mm pod válec k vyplnění případné nerovnosti. Jinak přichází v úvahu přebroušení karterů a použití těsnění příslušné síly jako kompenzace, že ano. [lipcaa] 21.10.2019 |
| zdravím pánové,těsnění pod válcem mám 0.5mm.před montáží lehce máznuto tmelem od wurtha.Kartery lícujou,nahoře mám těsnění jako jwm ale tam nic neteče.no bohužel to budu muset stáhnout a uvidim co se tam děje,no chybama se člověk učí. [lufo] 21.10.2019 |
| Pokud máš všude těsnění.Tak mne napadají nepárové kartery dané k sobě a různě vysoká dosedací plocha každého karteru na válec.To ,ale maluji čerta na zeď i když jsem takové ze stejnými přeraženými čísly viděl a nekoupil. [Franta 2776] 21.10.2019 |
| Těsnění. [jwm] 21.10.2019 |
| Vložky od středových svorníků lepím opatrně tmelem, zrovna tak závit svorníku v ocelové vložce a není žádný problém.Těsnění mezi vahadlovkou a hlavou dělám vcelku. [jwm] 21.10.2019 |
| Myslel jsem dost silné těsnění. Aby překrylo nerovnosti mezi krátery. [T-1000] 21.10.2019 |
| A máš pod válcem těsnění? [T-1000] 21.10.2019 |
| ne, asi jsem se špatně vyjádřil,nahoře nic neteče,únik se děje dole v místě průchodu svorníků válcem. [lufo] 21.10.2019 |
| S drobnými úniky oleje bojuji taky.Nehodlám to rozdělávat až toho bude více.Jen mě napadá,že jsem kdysi zapomněl dát papírové těsněni malé kousky mazi hlavu a vahadlovku v místě kde svorníky prochází hlavou, dal jsem pouze těsnění mezi hlavu a vahadlovku.Tím pádem v místě svorníků není těsnění.Měl jsi hlavu a vahadlavku na přebroušení?? [Franta 2776] 20.10.2019 |
| Ahoj, už jsem se s tím taky setkal a byla prasklá hlava. [fikuscz] 20.10.2019 |
|
|