MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 311926 příspěvků |7841 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 31 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 500 OHC | Diskusní téma 23.1.2022 07:34  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma  Zdravím pulitráre potrebuju sehnat rozdelení stupnu otevírání ventilú na delící kotouc na OHC 02 a sneka,mám tri zdroje techto stupnú které se od sebe ale hodne lisí a já nevím který je správný,jeden zdroj povídání o púlitru SM 1957,druhý modrá knízka motocykli jawa,tretí stránka s hodnotama od mototechny, DIKY ZA ODPOVEDI.    [manas]   17.03.2005     Přidat odpověď  
Odpověď  ... to je škoda, že je už "jen" schovaný ...

Asi nemá cenu se ptát na možný prodej.. tak jen tichá závist v dobrém.

Libor.    [Libcus]   24.04.2005
Odpověď  Už jsem našel ta data (jsou pro typ 02-kuželové soukolí):
S otvírá 28 až 30 stupňů před HŮ
S zavírá 65 až 60 po DŮ
V otvírá 60 až 65 před DŮ
V zavírá 30 až 28 po HŮ
takhle by to mělo fungovat, alespoň mně to takhle jezdilo. Pro doplnění : výřezy ve velkém kuželovém kole v hlavě se dá dohnat cca 10 stupňů.    [Mates]   23.03.2005
Odpověď  Zdravím, před lety jsem měl půllitra jako nejlepší možný stroj k ježdění, dnes je už jen schovaný. Snad najdu doma údaje k seřízení. Ale takový jednoduchý postup je, že ventily se nastaví na sejmuté hlavě takzvaně "na střih" (současně pootevřeny oba ventily), otáčí se klikovým hřídelem tak dlouho, až válec který v tu chvíli nepálí, je v horní úvrati a kámen v král. hřídeli pasuje do unašecího výřezu v horním kuželovém kole. Hlava se posadí na válce a mělo by to sedět. Popis je trochu kostrbatý ale jde to docela dobře. Ale radši ten čídelný graf pošlu, jak jej najdu.    [Mates]   21.03.2005
 Přidat odpověď   (3) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006