MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306456 příspěvků |7520 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 134 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 500 OHC | Diskusní téma 10.8.2020 13:25  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma 

porucha dynamo/regulátor


 Ahoj, po vypnutí zapalování (hned nebo později po jízdě) se mi něco zapne v dynamu/regulátoru a vybíjí baterii (ampérmetr v minusu), po poklepání na regulátor to přestane. Dynamo je při tom dost horké. Prosím pomoc, nemohu najít chybu. Díky předem.    [Tom]   22.07.2020     Přidat odpověď  
Odpověď  On měl na mysli elektroinstalaci..    [Martin Štindl]   25.07.2020
Odpověď  fikuscz: Myslíš tím, že by chytl benzín od regulátoru?    [Tom]   25.07.2020
Odpověď  Tome ořištěním jsi zvětšil mezeru mezi kontakty.Tim se zvětšilo napětí při kterém se připojuje dynamo k baterii,dynamo začíná dobíjet při vyšších otáčkách..Vyzkoušej jestli to dobíji se zapnutými světly při běžné jízdě.Ampermetr by měl být v mírném plusu.    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.07.2020
Odpověď  Pokud nechceš vyhořet, neváhej a dej tam AEV!    [fikuscz]   24.07.2020
Odpověď  Franta 2776: Díky moc. Závada zmizela po jemném zabroušení spínacích kontaktů Sk1 Sk2 a vyfoukání pumpičkou.    [Tom]   24.07.2020
Odpověď  Návod je např zde
https://www.eurooldtimers.com/cze/manual/71-pal-jednocivkove-rele-02-9400-03.html    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.07.2020
Odpověď  Pravděpodobně se ti spojuje hlavní kontakt relé na fotce u modrého drátu.Vlivem chládnutí se mírně plíšek kroutí.Na tom kontaktu je malá mezera.Doma na motorce bez zkušeností to neseřídíš, to by musela být náhoda.Kontakt jemným smirglem jemně očisti může být mezi kontakty škvarek,který mezeru zmenšuje a očisti benzínem...Někde na webu je starý manuál s vysvětlením funkce a seřízení relé.Mezery mezi kontakty se nastavují na desetiny mm.
Kup AEV.    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.07.2020
Odpověď  T-1000: Spínačka se zdá OK.    [Tom]   23.07.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Je to originál jednokotvový. Dnes jsem to znovu zkoušel. Motor zahřát jízdou 25 km, teplota vzduchu 22 C ve stínu. Po vypnutí motoru ampérmetr OK na 0, po 10 min výchylka ampérmetru na -6 A, po jemném poklepání rukojetí šroubováku na dekl regulátoru opět na 0, po dalších cca 5 min opět na -6 A, po poklepání na dekl regulátoru opět na 0.    [Tom]   23.07.2020
Odpověď  Pokud to je originál jednokotvové relé,bude asi špatně složeno.Musí se správně nastavit odtrh dobíjecího kontaktu vůči kotvě.Pokud je to už krabicové relé (v kastlíku),bude špatně najustovaný přídavný spínací kontakt dobíjení (ten tenký bronzový plíšek).    [kuba]   23.07.2020
Odpověď  Jsi si jistý, že je v pořádku spínačka? Může pouštět proud do okruhu i při nulovém stavu a budit zapalování.    [T-1000]   23.07.2020
Odpověď  Kup si relé AEV kroměřiž a vyměň ho.    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.07.2020
Odpověď  k.: jen jemně poklepu kladívkem :-)    [Tom]   22.07.2020
Odpověď  Poklepat kladivem 😂. Ty jsi dobrej strelec.    [k.]   22.07.2020
Odpověď  Franta 2776: Někdy zůstává, ale spojuje se někdy později, při vychládání motoru. Dokonce i dvakrát. Tj. musím chodit do garáže a když vidím ampérmetr v minusu, poklepat kladivem na dynamo, aby šel na nulu. Nevím, jak opravit ty kontakty. normálně chodí, když mačkám kotvu rukou, nebo vrkám plynem.    [Tom]   22.07.2020
Odpověď  Nezůstává spojený kontakt na regulátoru??    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.07.2020
 Přidat odpověď   (16) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006