MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 311926 příspěvků |7841 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 31 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 500 OHC | Diskusní téma 23.1.2022 07:55  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma  Potřebuji najít závadu na motoru, který jede, má slušný zvuk, ale netáhne. Sháním informace, nebo někoho, kdo to udělá jako zakázku komplet, či najde příčinu. Přijedu atd. 777 827 747    [Pulec]   17.06.2005     Přidat odpověď  
Odpověď  Ahoj všem. (Pozdrav a poděkování pro Milana. Nejsi někdy alespoň na Jawamanii ? Není možné za Tebou přijet ? ) Je to opravdu něco více, či jiného. Vyškrabalo se to tak na 100 a dál
nic. takže zkusím dle posledních rad a uvidíme dále. Dají se ev.
ty plošky někde zrepasovat ?    [pulec]   18.07.2005
Odpověď  Že by toto mohlo způsobovat olejové hospodářství mám pochybnosti.Jinak pozor na ten olej v hlavě,protože dost "odborníků" použilo jiný typ průtočných šroubů na výtlaku pro mazání rozvodů nebo ty původní převrtali - aby to lépe mazalo?!Výsledek je ten,že rozvody jsou zaplavené olejem na úkor mazání klikovky a levé ojniční ložisko si to nenechá dlouho líbit - v dávných dobách moje osobní a draze vykoupená zkušenost.Příčinu bych spíš hledal např. zda nejsou moc vydřená lízátka na vahadlech,která jedou po vačkách.Změna jejich tvaru totiž dost podstatně změní rozvodový diagram.Dále to pak může být i to zapalování - uvolněné kolečko na hřídeli dynama v mezipřevodu + ozubené kolo pod regulátorem předstihu + základní deska regulátoru(vytlučená hřídel)+uvolněná vačka na unašeči+vytlučená část hřídele pod vačkou.Zapalování se sice v klidu jaksi seřídí,ale všechny tyto vzniklé vůle,které když se sečtou způsobí,že zapalování vlivem akceleracích a decelerací pálí úplně někde jinde.    [Milan(OHC)]   15.07.2005
Odpověď  díky alespoň za snahu, již je to na dobré cestě přes kamaráda, který se nade mnou slitoval. Důvodem prý byl tlak oleje / množství v hlavě a stav olejových filtrů spolu s karburátorem.
Neznáte kontakt na renovace karburátorů ?    [pulec]   07.07.2005
Odpověď  U čtyřtaktu, pokud není vychlastanej motor (válce, písty a kroužky jsou OK) na to má vliv předstih, nebo nefunguje odstředivý regulátor, propouští některý ventil, špatně nastavené časování ventilů a nebo je problém v karburátoru. Otázkou je jestli motor přestal zničehonic táhnout, nebo až po nějaké úpravě, či opravě.    [šnekař]   01.07.2005
Odpověď  opravdu se asi o moc víc rozepsat nejde. Předstih od kamaráda ok,
olej žere minilálně, těžko říct, jelikož občas ztrácí vracečkou    [pulec]   17.06.2005
Odpověď  Zkus se víc rozepsat - netáhne vůbec, žere (olej?) co s ním kdo kdy dělal atp.    [JzK]   17.06.2005
 Přidat odpověď   (6) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006