MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 315061 příspěvků |8089 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 34 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 500 OHC | Diskusní téma 24.9.2023 07:01  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma 

DOBIJANIE NEDOBIJA...


 Poradi niekto ako na to? Mam 500vku 01 s elektronickym regulatorom vid obr.: http://www.elkomp.cz/images/Pzapojeni.jpg (+ na kostre)
Meral som napatie na baterke pri volnobehu 6V, po pridani plynu 6V.
Marel som napatie na rele vyvod 61 voci kostre a bolo tam cca 1,8 V.
Z toho mi vyplyva ze asi nebavi dynamo. Alebo sa mylim?
Co s tym? Je vadne rele alebo dznamo? Mozem odpojit regulator a merat napatie na uhlikoch dynama?    [janko]   21.09.2009     Přidat odpověď  
Odpověď  Doposud se mně červíky s čípkem nepodařilo koupit a tak si je dělám z červíků M4x8 s rovnou dosedací plochou.    [M]   06.02.2014
Odpověď  Zdravím. jen se chci zeptat,jestli se dají koupit červíky na svorkovnici dynama,nebo jen udělat?    [Mara]   05.02.2014
Odpověď  Ta samá zkušenost z Rovenska 2010,baterka týden stará se uvnitř rozpojila a dojel jsem 100 km v pohodě.Relé AEV to přežilo.    [jwm]   08.01.2014
Odpověď  Když mi před časem ráz naráz odešla baterie (na záruku jsem pak dostal novou) jel jsem po roztlačení domů bez aku s AEV cca 20Km a vydrželo bez úhony. Viz odpověď dole.    [ED250] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.01.2014
Odpověď  Myslel jsem, že z mojí odpovědi, resp. vyjádření odborného pracovníka výrobce, je to jasné......    [host]   05.01.2014
Odpověď  T-1000 :) to já vím...zajímalo mě jestli to neodpálí to relé od AEV, protože v manuálu mají, že musí být vždy zapojený akumulátor.    [jirka]   05.01.2014
Odpověď  Když máš správně zapojenou spínačku, tak přepneš doleva na bezbateriový provoz a jedeš...    [T-1000]   05.01.2014
Odpověď  Díky, ale měl jsem na mysli delší jízdu bez aku. Jednou se mi přihodilo na jedné projížďce, že během oběda mi nějaká KU.VA ukradla aku a já pak jel domu asi 80 Km jen na dynamo :-)    [jirka]   05.01.2014
Odpověď  Přeposílám fragment své korespondence s výrobcem regulátorů AEV. Možná to bude užitečné:

Dobrý den pane xxxx,
děkuji Vám za projevený zájem o náš výrobek. Regulátory AEV jsou navrženy
tak, že odolávají stavu, kdy dojde vlivem přerušení pojistky k odpojení
akumulátoru. Regulátor tedy zvládne provoz bez připojeného akumulátoru, ale
obecně není tento provozní stav dovolen. Pokud je v návodech zmiňován
akumulátor, tak vždy se jedná o provedení akumulátoru, které je jeho
výrobcem přímo určeno pro provoz na motocyklech a nikoliv o akumulátoru
např. pro zabezpečovací systémy nebo záložní zdroje, které se majitelé
motocyklů snaží velmi často z cenových důvodů používat.
V příloze máte přiloženy montážní návody a rozměrový výkres, který je však
pouze informativní.
Regulátor je možné koupit např.
http://xxxxxxxxxnebo přímo v AEV, kde je cena
493Kč s DPH. V uvedené ceně není poštovné.

S pozdravem

Ing.Milan Divilek, VÚ řízení jakosti
AEV s.r.o., Jožky Silného 2783, 767 01 Kroměříž
tel. +420 573 500 060
fax. +420 573 500 036
mob. +420 603 227 779
e-mail divilek@aev.cz


----- Original Message -----
From: "Libor Michalík" <michalik@aev.cz>
To: <divilek@aev.cz>
Sent: Wednesday, September 29, 2010 12:36 PM
Subject: FW: Dotaz




-----Original Message-----
From: Ing. xxxxxxx [mailto:xxxxxxx]
Sent: Wednesday, September 29, 2010 6:23 AM
To: michalik@aev.cz
Subject: Dotaz

Dobrý den,

mám zájem zakoupit Váš výrobek - regulátor AEV 0360. V této souvislosti mám
několik dotazů:
1) Neohrozí regulátor náhodné přerušení vodivého spojení mezi akumulátorem a
sítí? Např. průraz některé součástky napěťovou špičkou.
2) Je tedy principiálně možný provoz dynama bez připojeného akumulátoru?
3) Jaké jsou vnější rozměry pouzdra (krabičky)?
4) Kde a řádově za jakou cenu si lze Váš výrobek zakoupit? V nabídkách
prodejců motodílů jsem jej zatím neobjevil.

Děkuji Vám za odpověď.

S pozdravem    [host]   05.01.2014
Odpověď  Měl bych dotaz ohledně použití regulátoru AEV. Dočetl jsem se, že musí být vždy připojený akumulátor a tudíž nelze jet jen na dynamo? Byla by škoda přijít o tuto funkci, jednou už mi zachránila...    [jirka]   05.01.2014
Odpověď  Za prvé zkontroluj uhlíky, jejich rozměry, stav, doléhání a čistotu. Potom relé a naposledy stav vinutí dynama. Přeměřit, či zkusmo roztočit na baterii vyndané dynamo.    [ED250]   01.11.2010
Odpověď  ahoj, tykajici se zapalovani: jawa 500 OHC kdyby teor. NEDOBIJELA (pri vytoceni motoru, nestoupa hodnota napeti na baterce).Co vse, nebo kde vsude muze byt problem? diky za odpovedi    [Tom]   31.10.2010
Odpověď  Díky Vlado    [Ondra]   26.10.2010
Odpověď  Nazdar, tak tú bakelitovú krabičku aj s pérkama kúpiš na www.montyjawa.cz alebo www.moto-reno.eu. A čo sa týka regulátoru tak ja by som určite použil ten od AEV. A dynamo má 6V 60W. Mám doma 3 dynama aj s originál štítkama a všade je to tak isto 6V 60W.    [Vlado]   26.10.2010
Odpověď  Dobrý den,
musím se pochlubit, podařilo se mi koupit motor na půllitra. Vypadá, že je v docela v dobrém stavu, jen musím vyměnit hlavu, má stržený závit na svíčku a mám druhou, lepší hlavu. Jinak kompletní. je to typ 02, jeden z posledních. Chybí ale regulátor dobíjení na dynamu. Štítek na dynamu je téměř nečitelný. Přečetl jsem jen že je 6V což mi pomohlo jak mrtvému zimník. Taky jsem zjistil, že to znamínko u symbolu kostry je asi + :) Na veteranforu jsem se dočetl, že motory od čísla 15 - 002105 (což je i můj případ) měly ukostřený plus pól. V příručce k typu 15-02 jsem se dočetl, že by dynamo mělo mít 50W. V jiné příručce (též k 02) zas bylo 60 W. Na dynamu se mi ten rozmačkaný hyeroglyf zdál spíš jako 50. Mohu se tedy zeptat, kde je pravda? Díky. Jinak pořád zvažuju, jaký použiju regulátor, jestli AEV nebo tu plechovou náhradu origa. Potřebuju ještě časem sehnat ten bakelitový deklík s oběma perkama, aby to aspoň vypadalo.    [Ondra]   25.10.2010
Odpověď  rozlišujte prosím rubriky, pérák je jinde !!    [Tmjawa]   25.08.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...ještě jeden...    [vwkafer]   24.08.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nejsou nic moc, ale něco vidět přece jen je.    [vwkafer]   24.08.2010
Odpověď  Nemám tady registraci, tak to asi nepůjde...    [vwkafer]   24.08.2010
Odpověď  vwaker, tak sem ty fotky dej ty.    [Lada]   24.08.2010
Odpověď  Nechápu to rozčilení,psalo se o mě,jen jsem odpověděl..Jde Vám o motorky,nebo o ego?Jinak ,kdo by měl zájem o navinutí dynama na JAWA 500 ať zavolá 604845975 /nebojte nejsem to,já, ale kolega/    [železný kříž]   24.08.2010
Odpověď  Železný kříž, Honza l: napiště sem někdo mejla, pošlu vám fotky z Lešan a dejte to sem. Dík.    [vwkafer]   24.08.2010
Odpověď  počuvajte chlapi,chodte sa rozpravat o hlupostiach niekde inde! tu je forum jawa 500 ohc    [xx]   24.08.2010
Odpověď  O jaké ucelenosti agregátu píšeš Železný kříži. Myslíš monoblok? Ten měl již dávno předtím Duplex, Čezety atd. Tomu jsi přece nemohl věřit pokud ti to skutečně někdo říkal. Nebo je tam uceleno ještě něco, o čem nevím?
Jinak ty kamufláže by to chtělo taky nějak doložit, protože je to v úrovni "říká se.."    [Honza l]   24.08.2010
Odpověď  Wanderere,já jsem si to nevymyslel..Četl jsem o tom ,že to tak bylo a že i v jiných análech psaly i o tom, že jezdily pod DKW , je taky fakt.Je možné,že informace v létech socialismu byly zkreslené,ale tohle tvrdili přímý účastníci ,kteří použití čísel jednotek SS vysvětlovali tím, že si nikdo nedovolil je stavět při zkouškách...A že pérák byl podobný DKW je fakt..,my jsme sice tvrdili, že byl první v ucelenosti agretátu ,ale mimo karburátoru to měla DKW také..Ani nevíš, jak mě vždy štvalo,když jsem zjistil ,co vše jsme vydávali za české a pak jsem zjistil,že vše se má jinak..Fotku nemám,ale prototyp péráku je v Lešanech....    [železný kriz]   24.08.2010
Odpověď  milanOHc: kdy uslyšíme natočený zvuk té repliky motoru DOHc?    [zdenek]   22.08.2010
Odpověď  Na i-veteran byl inzerát č.i.: 0000230625 Prodám na jawa 500 kompletní orig. tovární výrobní dokumentaci ke kulatému dynamu včetně předpisu pro nastavení, zkoušení a seřízení. Odpovím pouze na konkrétní cenové nabídky!
18.8.2010 17:19:20 E-Mail: kliklak@seznam.cz. Koupil to někdo odtud?    [Milan(OHC)]   20.08.2010
Odpověď  nemozu to robit uhliky? je odber nie je odber...    [janko]   18.08.2010
Odpověď  Ahoj, těžko říci. To blikání je do modra? Mně světla taky nepatrně sem tam v rychlosti bliknou - světla se jako zachvějou.. Jde to ale poznat jen když světelný kužel opřo o zeď. V normálním provozu to nepoznám..    [ED250]   18.08.2010
Odpověď  Ahoj Ede , tak jsem to vyzkoušel . Motor mi taky běží se zapnutými světly a odpojeným aku a to mám vpředu 35 w žárovku. Jen stále nemůžu odstranit stroboskopické blikání žárovek ve vyšších otáčkách - což nebude vina regulátoru AEV , ale zřejmě samotného dynama.    [Richard]   18.08.2010
Odpověď  No sice je tento dotaz o dobíjení, ale musím reagovat. zelezny kriz uvádí: "testovali péráka v myší šedi Wehrmachtu a s číslem jednotek SS",proto jsem po něm chtěl fotku. Já tu o německém péráku nic nepsal, jen jsem reagoval. ;-)
Mimochodem, to že jsem tu reakci psal před 3/4 rokem a doteď žádné foto myslím vypovídá samo za sebe.    [Wanderer] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.08.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Všechny zdravím! Tak jsem taky sáhl k osvědčené kvalitě a namontoval na dynamo relé AEV z Kroměříže. Regulace výrobku od http://dobijeni.webpark.cz/ se mi přestala líbit. Chvílemi relé přebíjelo a za jízdy mi vařila baterka.. Včera jsem přepóloval dynamo a vše smontoval - dobíjím. Mám pár otázek. Mám výrobek s dvojitým společným vývodem svorky D/61, kde jeden vývod slouží ke kontrolní žárovce dobíjení. Tu doufám mohu nechat nezapojenou? Ke kontrole dobíjení používám ampérmetr. A za druhé, je normální, že motor běží pravidelně na volnoběh s odpojeným akumulátorem a dokonce i se zapnutými světly? Mám v koncovce a v mazání LEDky a v hlavním světlometu 15W žárovku kvůli celodennímu svícení. Díky.    [ED250]   17.08.2010
Odpověď  To vwkafer/Wanderer: Myslíš tenhle pérák?: "V roce 1942 vznikl prototyp dvěstěpadesátky, která se podobá ČZ 150 C. Byl natřen zelenou vojenskou barvou a měl tovární znak DKW."    [Haba]   06.11.2009
Odpověď  Wanderer, si děláš asi srandu "dobové foto péráka v německé kamufláži",mrkni se kdy se začal pérák vyrábět a kdy skončila válka a máš jasno,ale jestli se zajímáš o válečné moto tak asi hodně okrajově.    [Radek]   06.11.2009
Odpověď  Něco podobného jsem taky zaslechl říkal to p.Sokol z Brna.    [Standa]   06.11.2009
Odpověď  Zaslechl jsem že má dělat bezkontakt Vape Kroměříž a mělo by to být jako náhrada za komplet zapalování na Jawu 500 nevíte zda to tak bude? Nebo jestli mám shánět zapalování?    [Roman]   05.11.2009
Odpověď  Wanderer: pérák 250 v kamufláži Wehrmachtu je v armádním muzeu v Lešanech u Prahy, zkus mrknout na jejich stránky nebo ještě lépe si tam zajeď, nebudeš litovat, stojí za to muzeum vidět.    [vwkafer]   13.10.2009
Odpověď  Myslel jsem, že tu je forum Jawa 500 OHC :-(    [Haba]   13.10.2009
Odpověď  Úplně ti rozumím Zel krizi. Jawa nic moc. Zvlášť pro toho, kdo jednou okusil emku, nebo Dněpra ...    [Honza l]   13.10.2009
Odpověď  Možná Ládo je to tím,že jsi nečetl v mládí to co já..Tady byly 3 časopisy-Svět motorů,Automobil a Motoristická současnost...Jestli si myslíš,že 13 letý kluk při četbě motoristických časopisů/jiný zdroj nebyl/ uvažuje o tom,že je to propaganda ,tak jsi génius..Já jsem si vždy všechny informace ověřoval a četl jsem vše,co jsem mohl...Ale nejlepší je osobní zkušenost..,proto jsem to použil jako příklad,kdy jsem já osobně přišel na to,že to je jinak....Bylo napsáno mnoho nesmyslů a dodneška lidé,kteří se o to moc nezajímají,tomu věří....Ale koukám,TY jsi nějakej chytrolín,víš,čemu věřím a nevěřím,viděl jsi Beďara,víš,kdo hledal nové cesty...Co ještě víš?To,že nemám oslavný názor na Jawu nikomu nevnucuji ani nevyčítám..přesto mě to zajímá,hlavně zkušenosti z renovací a jsem rád,že se tyto motorky probouzejí k životu...A jestli Laďo něco víš o komunismu,zeptej se sám sebe,nebo ve svém okolí,jestli znají někoho,kdo za svůj celý život v komunismu byl jen jiskřičkou v první třídě...A vem si lupu....    [zelezny kriz]   12.10.2009
Odpověď  Milý Železný kříži, jestli jsi uvěřil komunistické propagandě, je to jenom tvůj problém. Na těchto stránkách je ohromné množství příspěvků od ohromného množství fandů. Těžko tady budeš hledat nějaký, který nekriticky vynáší české stroje. Naopak najdeš řadu takových, jako je ten tvůj, kde je úroveň českých značek spíše zpochybňována. Jinak řečeno -plácáš. Například o pověsti o prvenství monobloku u péraka jsem se dozvěděl až od tebe. Znáš ještě nějaké?    [Lada]   12.10.2009
Odpověď  Mohu poprosit o nějakou dobovou fotografii péráku v německé kamufláži (ať už Wehrmacht, či SS)? Zajímám se o válečné motorky a byla by to zajímavá fotografie. Děkuji.    [Wanderer] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.10.2009
Odpověď  Milý Lado,za mlada nás krmily tím,že pérák měl všechno první...monoblok,ucelenost stroje,špičkový výkon atd...Prostě světová špička...V roce 1969/1970 jsem šel do učení do Mototechny a tam jsem zjistil,že je všechno jinak...Nedivím se,že když testovali péráka v myší šedi Wehrmachtu a s číslem jednotek SS,že si toho nikdo nevšiml..protože to nebylo nic zvláštního...Proto jsem to použil jako příklad..bylo mi řečeno,že nesahám ke kotníkům našim konstruktérům a já musím říci,že je to pravda...Ale můj názor,že si my Češi myslíme,jací jsme skvělí/a nejsme nic vyjímečného/ u mě vznikl až po zjištění,že již tady všechno bylo..Opravovali jsme i předválečné stroje a já jsem zjistil jako učedník,že se pyšníme cizím peřím téměř ve všem..a jestli jsme na něco přišli, tak to komouši potopili...A že Jawa není nic zvláštního...Bohužel....Tím vůbec nechci říci,nebo se dokonce dotknout našich konstruktérů..Měli po válce svázané ruce a o to je to horší,že už dneska naše motorky mají čínské motory a skutek utek....Zbyli jenom vzpomínky na Frantu Štastného a jeho JAWU......    [zelezny kriz]   09.10.2009
Odpověď  Kde jsi Zelezný kříži slyšel, že Jawa měla první monoblok? Viděl už jsi třeba zblízka Beďara? A měl jsi možnost se podívat zblízka na odlitek bloku a posoudit řemeslo? A víš, kdy se Beďar vyráběl? Více pokory Zelezný kříži. Jinak mimochodem ti pánové od prkna konstruovali motorky, které vyhrávaly závody MS a možná to bylo právě proto, že hledali nové cesty.    [Lada]   04.10.2009
Odpověď  Milane,děkuji za odpověd...    [zelezny kriz]   25.09.2009
Odpověď  Zdravím všechny a zkusme trochu zkrotit vášně. Já jsem v této branži dělal konstrukci(až do postu šéfkonstruktéra), ale až v době, kdy jsem již musel(ale rád) nasávat velmi pozorně informace starších kolegů. Proč byla použita soustava s ukostřeným +pólem bude mít více faktorů, ale jako hlavní bylo uváděno to, že pokud je kostra na + potenciálu zdroje,jsou všechny kovové části spojené s tímto potenciálem méně náchylné ke korozi. Chemicko-fyzikální vysvětlení se pro to najde, ale je pak toto otázkou diskuze,jakou bude mít váhu. V dnešní době je tedy "normální" - pól elektrické soustavy na kostře. Jinak chci jen připomenout to, co již zmínil jawař, že JAWA měla pro OHC dynama pro + i - pól na kostře(stačí se jen podívat do katalogu ND).    [Milan(OHC)]   25.09.2009
Odpověď  Jak už psal Milan , dynamo lze na Jawě poměrně snadno přepólovat. Konkrétně u Jawy 500 OHC by měl být ukostřen plus pól od čísla motoru 15-002105 viz Povídání o pullitru.    [jawař]   25.09.2009
Odpověď  Milý Honzo ,ty je možná znáš ,ale já zase elektrikáře,který se na rozdíl od tebe tím zabývá 70 let,a jeho informace jsou z praxe a ne od rýsovacího prkna...Veškerá poválečná el.instalace at se podíváš na co chceš,pochází od Bosche,nebo Scintilli,nebo Lukase....A Bosch měl vždy minus na kostru...Proto jsem se ptal,proč se u nás po válce přešlo na plus..A ty to víš?Můžeš vysvětlit výhody změny polarity?Není ti divné,že dnes jako za války a před válkou je na kostru minus?Já nejsem konstruktér,který zahodí veškeré zkušenosti a vymýšlí vymyšlené...Před každým tahem tuše se má konstruktér přesvědčit,jestli nevymýšlí vymyšlené,aneb jaké výhody vzniknou překopáním zaběhnutého,spolehlivého systému...Panebože,co jsme se s tím natrápili...A nedělej z nich bohy,kolikrát se pyšnili peřím,s kterým Hitler šel na Moskvu....Jawa první monoblok -pchá..    [zelezny kriz]   25.09.2009
Odpověď  Neznám tě Zelezny krizi, ale těm poválečným konstruktérům jistě nesaháš ani po kotníky.    [Honza l]   25.09.2009
Odpověď  Podle mně se opičili po SSSR - Moskviče to takhle taky měly.
Praktický smysl to nemělo a motorky pro export na západ měly na kostru minus vždycky.    [Monty]   24.09.2009
Odpověď  Pánové může mi někdo vysvětlit,proč přes to,že je osvědčené ukostření mínus polu,Naši přechytralí pováleční konstruktéři ukostřili plus pol?Nedává to smysl.Ale třeba to byl zlepšovací návrh...    [zelezný kriz]   24.09.2009
Odpověď  AEV s.r.o. Kroměříž,p.Michalík,tel.573500013,michalik@.cz nebo přes spojovatelku 573500011 na útvar prodeje.    [Milan(OHC)]   23.09.2009
Odpověď  Milan OHC ,kde se dá relé AEV 0360 6V/60W koupit.Dík    [vasek]   23.09.2009
Odpověď  Soukolí pohonu dynama je v podstatě mazané jen olejovou mlhovinou a nebývá až tak zaolejované. Může tam být ale trochu jiný problém. Otáčením dynama kolem jeho podélné osy se nastavuje i mezizubová vůle ozubeného soukolí a pokud máš příliš dotlačené kolo dynama do mezikola, tak se soukolí vlivem vysokého tlaku mezi zuby značně zahřívá a olej se tam prostě neudrží. Zkus se na to podívat a pootočením dynama musíš dosáhnout toho, že mezi zuby obou kol budeš cítit malou vůli.    [Milan(OHC)]   22.09.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dik Milan za vycerpavajucu odpoved :)
Este jedna otaz, na druhej strane dznama vid foto by nemalo byt trosku viac oleja?
Ja to tam mam suche...    [janko]   22.09.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  .. a druhé    [Milan(OHC)]   22.09.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tento regulátor není zrovna moc dobrá volba. Dynamo na OHC má celkem nízké napětí při remanenci a s tímto regulátorem bez kontrolní žárovky se prostě nenabudí. Další problém je,že celkem rychle odcházejí, protože jsou schopné zvládnout pouze 45W dynamo. Jinak dynamo můžeš odpojit od regulátoru a měřit napětí na uhlících. Pokud bude od budícího vinutí odpojený i odpor,který je nutný pro funkci kontaktního regulátoru(u elektronického regulátoru musí být odpojený) ,tak budeš měřit napětí, které dynamo dává při zbytkovém(remanentním) magnetismu a to bude min. 500-600mV pokud je dynamo v dobré kondici. Při ukostření vývodu budícího vinutí,který má být připojen ke svorce M regulátoru, se musí napětí dynama prudce zvýšít.Pokud chceš lepší řešení,tak bych ti doporučil regulátor AEV 0360 6V/60W, který je právě určený pro dynama 500OHC. Má pouze určitou nevýhodu v tom, že je určený pro - pól na kostře. Přebuzení dynama však není problém a vše je uvedeno v návodu, který je přiložený k regulátoru. Tady je jedno foto.    [Milan(OHC)]   22.09.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  a este regulator    [janko]   21.09.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  este foto
vcervenom kruzku vidiet preruseny drat , to je ten odpor co treba prerusit
pri pouyiti elektronickeho rele?    [janko]   21.09.2009
 Přidat odpověď   (59) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006