Poradi mi niekto prosim aky je toto rok vyroby ? Nema to stitok, a vyzera ze ani nikdy nemalo. je to pomerne nizke cislo. ram 361 - 005824 a motor 361 - 004522. Neviem zda mam pouzit kolesa s vnutornymi stitmi alebo vonkajsimi. Dakujem. [vittorio] 18.08.2012 Přidat odpověď |
| to číslo 15 by mě též zajímalo, taky mám tento motor 360 . [L] 21.11.2023 |
| Také mám motor s číslem -15- a to jak dvouválec, tak jednoválec. Setkal jsem se s tím u více motorů, vždy se jednalo o motor nepůvodní, vyměněný. Pátral jsem proto i v ČZ, kde se tyto motory rovněž vyráběly, což bylo i potvrzeno, ale o existenci čísla -15- nemají informace. Z hledání motorek v zahraničí a z foto čísel, i z mých motorů je patrné, že číslo -15- se mírně odlišuje od jiných číslic ražených na motorech. Mohu jen spekulovat, že jej razila jiná osoba, nebo v jiný čas. Důvod ale nevím. [Luboš] 21.11.2023 |
| Dobry den, mam pred koupi sportky 361. Dle stitku vyroba 1967, motor je vymenen…cislo 361-15-696xx. Nevite co cislo 15 znamena? Dalsi otazkou je vyrobni cislo…stitek souhlasi s ramem nevypada na predelavku. Puvodni cislo motoru 0015xx Cislo ramu 1485xx coz je mi zahadou. Je to dovoz z Litvy ale stitek je cesky, na ceskych papirech to jiz je. Prepis bude bez problemu, ale rad bych vedel vice info. Diky! [Milan] 19.11.2023 |
|  OTO píšeš "Petan-odkaz dobrý i když netuším,k čemu je mi u 361 popis rozdílů 353-354" Je to dobrý k tomu, že aspoň víš co tam nepatří :-)) A co se vyrábělo od roku 56 vejš. Měl bys tam mít masku "s plíškama" , bohužel detail nemám vyfocený [Petan69] 24.09.2020 |
| meela-díky za první jasnou odpověď.Koukal jsem znovu na ten odkaz a už vím co shánět.Taky jsem tam vyčetl,že kývačka rok59, otevřené sání a rybiny je spíše vyjímka a zrovna takovou mám. Je z rodiny po prvním majiteli,ale bohužel se ho už na nic nemohu zeptat.Pak mám další 59,zavřené sání,doutníky. Obě mají spínačku v nádrži. Nevyznám se tak dobře v jednotlivých odlišnostech a taky to už nijak zvlášt neprožívám.Lépe mám zmapované Škodovky-60-90 léta.Roky jsem byl člen Felicia-110R Coupé klubu a obrážel srazy.Dnes už na srazy nejezdím,stratilo to pro mne smysl-generační výmněna osazenstva a jiný program srazu-např. sprinty,slalom na čas apod. Přijde mi to jako neuctivé zacházení a huntování veteránů. Jezdím si jen tak pro radost. Ota [Ota] 22.09.2020 |
| Ota: no zrovna 350/361 tuctová není, pokud je to vše origo. Bylo jich méně než californianů... nádrž ti nikdo neporadí, v roce 1966 se tenhle typ nádrže pravděpodobně objevil poprvé, ale jestli byla i na obyčejné sportce? Kdo ví... maska světla by měla být stejná s posledníma kývačkama, a to právě uvidíš na odkaze níže [meela] 22.09.2020 |
| Že na to sereš jsi napsal ty. Ptáš se furt na nějaké světlo? A hledal jsi kde? Odkaz jsi dostal, já z něj taky čerpám léta. Zdar raketoplánům. [Kadel] 22.09.2020 |
| Kadel Gratulujeme-další příspěvek plný keců o ničem. Něco k tý nádrži a světlu by tam nebylo?? Chtěl jsem jen vědět co shánět na nějaké další burze,aby bylo moto kompletní. O papírech jsi začal sám,tak jsem to jen ujasnil- hold mnoho keců o ničem. Nemůžu za to,že jsi narazil na podvodníka. U zeťáka bude v dobrých rukou a bude z ní krásná motorka. Můj vztah k těmto vehiklům je víc než dobrý. Jsem patriot a mám jen česká historická vozidla. Je to běžná,tuctová Jawa a ne nějaký raketoplán,jak tady kdysi někdo velmi vtipně poznamenal.Ota [Ota] 22.09.2020 |
| Gratulujeme, mnoho keců a dotazů o ničem jak už to na těch forech bývá a snad ten vehikl zeťák nezašlape do země jak už to u takových projektů bez vztahu k vehiklu bývá. [Kadel] 22.09.2020 |
| Petan-odkaz dobrý i když netuším,k čemu je mi u 361 popis rozdílů 353-354. Dneska jsem to vyřešil. Dal jsem ten vehikl zeťákovi a seru na to. Budu si dál v klidu jezdit na XV-1100.Na dva dotazy, ohledně nádrže a světla nic. Nádrž tam na vývozce asi být může a dá se kdykoliv snadno vymněnit a světlo si Michal najde na netu sám.Má dílnu a lakovnu a dá si to v klidu do kupy.Já se potom na ni třeba někdy projedu. Děkuji všem za reakce na můj příspěvek i když jsem se v podstatě nic nedověděl. Vím,že tak fungují skoro všechna fora. CHodím na Škoda virt a tam je to obdobně.Ota [Ota] 21.09.2020 |
| Tak jsem dnes konečně viděl velký techničák. Opravdu je to rok 1966. Dokonce znám i dva předchozí majitele-jeden je můj spolužák ze základky. Vzal jsem brýle šel kouknout na štítek a asi to tedy bude 6 i když já tam stále vidím spíše tu 8. Na motu je nádrž z Califa a prý tam už byla origo - údajný vývoz-podle předchozích majitelů. Možná ji ale někdo v minulosti vymněnil, byl už pátý majitel. Nebo tam mohla být už z výroby?? Po krádeži předního světla tam namontoval přední světlo z634? i s tachometrem a tím plastem s kontrolkama a ty plechy z paraboly vyhodil, tak je musím někde sehnat. Byly stejný jako třeba z 250 kývačky,nebo se nějak lišily? Díky za rady. Ota [Ota] 17.09.2020 |
| Kadel-o papíry nejde. Já, prodejce a i majitel se známe leta. Pamatuju,jak na ní majitel jezdil. Poté stála opřená na zahradě o strom v asi metr vysoké trávě několik let. Chodil jsem okolo. Poté ji koupil soused a asi za dva roky mi ji prodal s tím ,že může zŮstat u něj v garáži. Zůstala tam asi pět let. Majitel o tom věděl, že jsem ji koupil. Já to neřešil, věděl jsem jen že je to 350 a čas plynul.Minulý týden jsem potkal majitele a on to chtěl přepsat. Druhý den jsem náhodou potkal prodejce a domluvili jsme odvoz na sobotu a tak se konečně dostala ke mně. Jsme z malého města,kde se skoro všichni znají a pořád tady platí dané slovo.Jde tedy opravdu jen o ten rok výroby. Je pravda,že až budou papíry tak se uvidí. Ota [Ota] 13.09.2020 |
| Na štítku je předtištěné 198 aje dovyražená jen 6 pokud si to pamatuju.Zítra se dojdu raději ještě podívat. Odpoledne se u garáže stavil kamarád,co jel náhodou kolem a i on koukal na štítek a potvrdil mi rok 86. Je asi o 20 let mladší než já. Ota [Ota] 13.09.2020 |
| Co když jste špatně přečetl 6? Místo 1986 to je 1966? [Monty] 13.09.2020 |
| Ten rok 1986 nebude určite rok výroby, skôr registrácie. Predpokladám že moto bolo kedysi pridelené VB a okolo roku 1986 bolo vyradené a odpredané do súkromných rúk. Tým prešlo do normálnej evidencie motorových vozidiel a ako rok výroby v TP uviedli 1986. A štítok si niekto neskôr upravil podľa TP. V horšom prípade je to celé skladačka. Nájdi TP a tam zistíš viac. Rok výroby 361 1986 je úplný nezmysel, v tej dobe sa už nič panelkového nevyrábalo ani náhodou.... [robinez] 13.09.2020 |
| Až budeš držet papíry v hrsti tak uvidíme. Aktuálně jsem taky kupoval a údajný dědic tvrdil, že stroj zdědil. Až jsme si dali sraz na registru i s doklady od notáře tak z koupě rychle sešlo... [Kadel] 13.09.2020 |
| Ahoj. Včera jsem přivezl Jawu 350-361.Štítek je asi Anglický, ale co mne překvapilo je rok výroby. Na štítku je 360/01,rok výroby1986. Číslo rámu-1004xx a číslo motoru-1004xx.Rám má o cca 50 nižší číslo než motor. Číslo rámu je 361 100 4xx-vyraženo na pravé dolní straně krku řízení. Čísla souhlasí se štítkem. Podle pana Bartuše by ale tato číselná kombinace měla být z období cca 1966 vývoz USA, jak jsem se dočetl zde dole v diskuzi. Techničák jsem zatím neviděl. Já koupil moto od souseda a on není majitel podle TP. Doklady jsou v depozitu a s majitelem dokladů už jsem mluvil a po evidenční kontrole uděláme přepis. Naštěstí bydlíme ve stejném městě a dokonce necelý kilometr od sebe. Je tedy rok výroby reálný? Díky za jakékoli informace, Ota. [Ota] 13.09.2020 |
| 361-6- Californian 3 (Neckermann, obyčejné dynamo 6V/50W) a motor 361-032067 (Californian 2, VB - pro ministerstvo vnitra. Měl by mít v pravém bloku sloupky na alternátor). [Jarek] 31.03.2020 |
|  Tento motor?Diky [FJ] 31.03.2020 |
|  Dobry den,z jakeho modelu je tento motor?Diky za info [FJ] 31.03.2020 |
| Dobry den,z jakeho modelu je tento motor,diky za info [FJ] 31.03.2020 |
| Dobry den,existovaly motory 361-6-000xxx,muzu takovy mit,ale nezda se me,ta 6 mezi cisly,nikdy jsem o tom neslysel,nevite,jestli neco takoveho delali a jestli to je org.,a co znamena ta 6,dekuji za info... [Sportka] 23.03.2020 |
| Dobrý deň páni. Poprosím o jednu radu. Kúpil som krásnu 361 tku Road king a teraz som sa dostal k tejto diskusii o výrobných číslach. ja mám výrobné číslo rámu 361179xxx. Vôbec mi to nekorešponduje s formátom výrobných čísiel ktoré tu uvádzate. Môže mi to niekto vysvetliť. V technickom mám uvedený typ 361 road king. [obo] 23.10.2017 |
| Dakujem Jirko aj Monty, uz mi je to jasne.Prajem vela peknych zazitkov. Veteranom zdar.MV. [MV] 30.01.2016 |
| Dakujem Jirko. To, ze je motor zapisany v TP pod uradnym nazvom 361, to mi je jasné. Nechapem vsak, preco je na kartroch vyrazene cislo motora 3/4 - 163xxx. Motorka presla KO a STK. Napriek tomu by som rad poznal odpoved na tuto otazku, resp. historiu motorky. MV [MV] 30.01.2016 |
| Někdo vyměnil blok motoru za nový, který byl z továrny bez čísla. Na Dopravním Inspektorátu mu přidělili a vyrazili číslo . [Monty] 30.01.2016 |
|  Zde zapis v tp [Jirka] 30.01.2016 |
| Motor byl vymenen a zapsan do tp pod urednim cislem tehdejsim inspektoratem, mam to tak taky... [Jirka] 30.01.2016 |
| Monty, dakujem pekne za vysvetlenie co sa tyka VIN ramu. Este Ta prosim o info k cislovaniu motora. Preco je na zaciatku 3/4 -xxxx a nie 361-xxxxx Som zaciatocnik a Tvoja rada (nazor) mi pride velmi vhod. Vo velkom TP je typ motora zapisany 361, co vyjadruje Sportku. Stretol sa uz niekto z Vas s takymto cislovanim ? Vopred vdaka za Vase nazory. MV [Miroslav Vavro] 30.01.2016 |
| Rám prostě někdo vyměnil za jiný nový z Mototechny, a VŠECHNY náhradní rámy měly číslo začínající N353. I třeba rám na Californii prodávaný jako náhradní díl byl ražený N353. Tehdy se to s typama zase tak neprožívalo.Dneska jsou z toho na STK dost divocí,a je s tím spousta problémů. [Monty] 29.01.2016 |
| To jsou náhradní čísla, rám je takto ražená už z továrny, a číslo motoru bylo přiděleno policijí při výměně motoru. Jestli to je moje motorka, nevím. [Monty] 29.01.2016 |
| Pardon, mam otazku na Montyho (prispevok z 27.10.2013). Uverejnil si tam Jawu 350 Road King.Chcem sa oypatat, ci si ju nepredal. Ja som pred vyse rokom kupil podobnu a mam dojem, ze je to prave táto na fotografii. Moja ma cislo ramu VIN N 353083 atd, cislo motora 3/4-163 atd. Nikde som sa nedocital, ze motory mali taketo zvlastne znacenie. Preco tam nie je oznacenie 361? Mal by som este drobne otazky, mozes mi poslat svoj mail? Moj kontakt je: maminao@terabit.sk. Dakujem za skore info. [Miroslav Vavro] 29.01.2016 |
| výrobní číslo 5555 rok 69 [Mates] 05.06.2015 |
| Zdravím, koukám, že je tu plno znalců, tak bych se rád poradil. Dostaly se ke mě kartery s čím 361-002741, předpokládám, podle diskuze níže, že půjde cca o rok 66-67. Co mě zarazilo a na co bych se rád zeptal - dodnes jsem žil v domnění, že sportkové kartery jsou stejné jako panelkové, jen s jiným číslem. Dále jsem si myslel, že panelkové kartery mají první žebro pod výfukovým kanálem zkrácené, vybrané či jak to jinak nazvat,zatímco kývačky nikoliv. Ale ty moje sportkové kartery to také nemají, jsou jako kývačkové. Mohli byste mi, prosím, vysvětlit, jak to s těma sportkovýma karterama je? případně josu tam ještě jiné změny oproti obyč 360? Díky Pavel [meloun] 05.06.2015 |
| Zdravim,mam cislo motoru 361-200027,nevite,co je to za model???Bylo jich jen 6000 ks,tak proc ma motor,takove cislo? [calif] 01.02.2015 |
| Sportka přední 3,00-19, zadní 3,25-19- takto montovala i fabrika. 3,50-19 se do vidlice bohatě vejde. Hrazda normální jawská, broušené sváry držáků páček, držáky se závitem na šroub lanka [No name] 20.12.2013 |
| Ještě prosím info ke kolům. Co máte v origo TP? Přední 3,25 a zadní 3,50 (vleze bez problémů do vidlice?) Nebo existuje mišmaš jako u kývaček, kde je možné na předu 3,00 i 3,25 a vzadu všechno od 3,00 až po 3,50x16. [dolin1] 19.12.2013 |
| Tak nakonec mám kombinaci motor 361-0046xx a kostru 361-0049xx a budu to "vydávat" za rok 1969. Snad to není moc prohřešek no. Štíty kol tedy už asi ty venkovní že? Ještě se poptám na řídítka. Mám s hrazdou asi 4 druhy (tvar, šířka, ohyb řídítek..) Dalo by se oměřit někdy jaká má být ta psrávná šířka alespoň? Děkuji [dolin1] 19.12.2013 |
| Souhlasím, že Californiany jsou v drtivé většině cílem těch, pro které byly ve své době nedostupné. A těch nás nebylo málo. Upozorňuji, že Californiany byly nedostupnou legendou i pro o jednu generaci mladší motocyklové nadšence, mezi něž pokládám i sebe. Tehdy, na počátku 90. let, byl námi Californian chápán jako povedený motocykl a stále beznadějně nedostižný. Tehdy se již dalo reálně snít o silných a rychlých motocyklech ze západu, jenže ty byly pro běžného člověka stejně nedostižné, jako v 70. a 80. letech. A taková Dočkalova kniha o údržbě motocyklů Jawa, byla i v 90. letech naprosto nedostupná a v knihovnách beznadějně zamluvená. Byla něco jako bible, ovšem s tím rozdílem, že se dávala z ruky do ruky a když už ji někdo získal, tak ji opravdu četl. Kdo tu dobu nezažil, ten to dnes nemůže pochopit. A když se objevil internet a s ním legendární Jawamania! Vždyť to již je také kus historie. [JB] 28.11.2013 |
| Jestli je to adresováno mě tak jsem tím "pitomý" nemyslel to, že je to nějak haněno jako typ. Jen potřebuji motor na moji 350 361 (viz diskuse níže) kterou jak bylo poznamenáno naivně stavím od vraku a tento se nejeví jako úplně vhodný. [dolin1] 28.11.2013 |
| Ja myslim ze nase mlada generace nikdy neohodnoti califa tak jako se tomu deje ted. Podle me i obyc kyvacka vypada mnohem lepe nez ocesana motorka do podoby ameriky. [Honza] 27.11.2013 |
| Teď jsem jen na vážkách jestli to na klasickou 350/361 vzít. Je to sice 361,.ale zase nějaký pitomý calif...asi mrknu po jiném motoru. [dolin1] 27.11.2013 |
| Ano. To je přesně ono. Hlavně jsou tam ty distanční sloupky, na kterých je magneto uchyceno. V rom je hlavní rozdíl oproti uložení dynama. [JB] 27.11.2013 |
|  Tak musím zaběhnout pro knihu do dílny. Ale dle foto ej to asi tohle jestli sem to pochopil? Obyč zapalko tam tedy pasovat nebude? Případně Vape jo? [dolin1] 27.11.2013 |
| Veškeré informace o magnetovém zapalování jsem popsal v knize Jawa Californian. To, že je motor tímto zapalováním vybaven se z venčí bez sundaného víka u 250 cm3 nepozná. U 350 cm3 je v bloku nad zapalováním vidět hlava šroubu, kterým jsou upevněny kondenzátory. [JB] 27.11.2013 |
| A ještě se zeptám, jak to vypadá ten magnet - oproti obyč zapalku? Knihu o Califu nemám teď doma bohužel. Je foto pravé strany motoru? Děkuji [dolin1] 26.11.2013 |
|  Mám další fotografii. Já myslím že to snad origo být může,.... [dolin1] 26.11.2013 |
| liší se výrobním číslem. [Honza] 25.11.2013 |
| Liší se nečim jinym motory 360 a 361? děkuji za info [Mirek F.] 25.11.2013 |
| Děkuji za info. Z obou stran je ta hvězdička. Ale pro jistotu jsem požádal o nové lepší foto čísla. Snad pošle. Nejhorší je že nemám možnost si to jinak zkontrolovat, po zaplacení dojde k předání v Praze a mě se motor dostaně až někdy v lednu. [dolin1] 25.11.2013 |
|  Číslo motoru 361-032063 znamená 2063. vyrobený motor. Zatím mohu konstatovat, že 03 je vždy na motorech vybavených magnetem. Přidávám fotku s továrně vyraženým číslem. To číslo na Dolinově motoru se mi moc nezdá. Tipnul bych si, že jej někdo narazil při výměně motoru za náhradní bez čísla. [JB] 24.11.2013 |
| To asi nebude originál, když 361 bylo vyrobeno okolo 6000 ks. [kaek] 24.11.2013 |
|  Poprosím Vás - nemáte prosím někdo číslo motoru 361 - 032xxxx na fotce? Pro srovnání jestli je tohle (viz příloha) originál číslo. [dolin1] 24.11.2013 |
| Tá Jawa 350/361 pôvodne od MV (VB),(rám 0026XX, motor 0014XX, r.v.1967) je typ Sport, nie Calif. A je to tak origo. Na výrobnom štítku je typ 361/00. Tie 18-kové kolesá na ňu niekto prehodil v rámci dobových "úprav" počas neskorších rokov. Na jar boli v inzercii v CR dva kusy 361/00 Sport presne v tomto stave (nízke hlavy, vnútorné štíty, celý blatník) ten istý rok výroby a rozdiel výrobných čísel bol +-30 oproti mojej. Predpokladám, že časť série z roku 1967 išla pre VB. Ale ktoré čísla konkrétne, to asi nikto nedohľadá. [robinez] 02.11.2013 |
| Myslel jsem jen že když "pro VB měly čísla motorů 361-032xxx.", tak je ta řada 03xxxx pro VB...jinak nic. [dolin1] 01.11.2013 |
| Proč by mělo zrovna jít o motor ze série pro VB? Motor jako takový se pozná dle magneta, případně nezbytných sloupků pro uchycení magneta. [JB] 01.11.2013 |
| Pán mi nabízí motor cituji " v.č.37XXX bez zapalování a jeho krytu,nabídněte." Jd tedy také o ex VB motor? Předpokládám, že mu tam chybí nula - formát 037xxx. Otázkou jestli je tak nějak vhodný na můj rám 004xxx? [dolin1] 01.11.2013 |
| Californiany 350 typ 361 pro VB měly čísla motorů 361-032xxx. Mám jich pár v databázi a všechny jsou takto. Jejich rok výroby je 1966. Všechny mají bubny vnitřní, což přesně odpovídá. Číslo rámu 0026xx by též odpovídalo roku 1966. Jinak rok výroby se nejlépe vyčte z magneta, kde je vyražen. Tím netvrdím, že neexistuje výjimka, ale zatím jsem na žádnou nenarazil. Jinak označení 361/01 číslo rámu 1004xx a motoru 361-1004xxx měly s jistotou Jawy Sport pro USA rok 1965 a 1966. [JB] 31.10.2013 |
| Jawa 350/361 pôvodne od MV (VB). Číslo rámu 0026XX motoru 0014XX, rok výroby 1967, štítok sedí, doložená história v pôvodnom TP. Zadný blatník z jedného kusa, nádrž bez bokov, nízke hlavy, pôvodný stav bez kutilovských zásahov. Brzdové štíty vonkajšie, ale na 99% nepôvodné aj s kolesami (18 palcov). To číslovanie motorov a rámov spolu nekorešponduje, určite nebolo motorov 361 vyrobených menej ako rámov..... Iba ak by do tých čísel rámov rátali aj rámy Californií. Kto vie, nech vysvetlí -;) [robinez] 30.10.2013 |
| Moc pěkný... [Michal14] 29.10.2013 |
| No,to je nádhera,více fotek by nebylo? [elstrem] 27.10.2013 |
|  Jen pro pochlubení. Je to replika, postavená z totálního vraku.Ještě chybí nápisy "ROAD KING" na schránky [monty] 27.10.2013 |
| Děkuji Vidím zajímavé rozdíly 1969 0042xx 0049xx vs rám 361-005xxx a je to prosinec 1968. motor je 361-004xxx. [dolin1] 26.10.2013 |
| Tady je pár čísel co sem kde viděl. prvni je č.motoru,pak rámu 1968 0037xx 0040xx 1968 0047xx ? 1969 0040xx 0040xx 1969 0042xx 0049xx 1969 0049xx 0050xx 1969 0050xx 0055xx Šroubovací boky byly snad jen na pár posledních, ale od kdy přesně nevím. Zadní blatník je dělený někdy do roku 67. [kaek] 25.10.2013 |
| Ano samo že ano. Děkuji [dolin1] 25.10.2013 |
| doline jestli Ti to pomůže, tak já mám rám 361-005xxx a je to prosinec 1968. motor je 361-004xxx. oboje souhlasí s původním TP. [Ric] 25.10.2013 |
| 1 - Byly by dobré duše ochotny mi sdělit z jakého roku (1968? nebo až 1969?) by měl být rám 361-004xxx. A jaké číslo motoru k němu shánět? Předpokládám, že je to podobně jako u panelky 559/592 a 354/360 kdy je motor a rám číslovaný jinak,..jde mi jen o to přibližně určit číselnou řadu. 2 - Lze nějak zjistit jestli obyčejná nádrž s kolečkem nebo se šroubovacími boky? 3 - Zadní blatník (dělený nadstavovaný vs celovýlisek) je od nějakého určitého data? Já našel jen tohle http://jawa.mtm.sweb.cz/stitky/Jawa350typ361.jpg chtělo by to tak 3-4 štítky pro určení. Děkuji [dolin1] 25.10.2013 |
| Dobrý den, prosím o sdělení, zda-li Jawa 350 /361 z roku 1967 měla hlavy vysoké, nebo ještě nízké(případně do kterého roku se montovaly nízké hlavy), dále nevím, jak je to s brzdovými štíty - vnitřní nebo vnějsí? Od kterého roku se montoval světlomet s rámečkem Panelka? Na ruzných dobových fotkách se tyto prvky vyskytují. Děkuji za Vaše věcné odpovědi. [Pavel Kys] 21.01.2013 |
| [vana-hb] No vidíte! Můžem dát závod komu dřív pojede! [Dolin1] 27.11.2012 |
| vano že zrovna ty, který zde naplácal tolik hovadin se do někoho naváží? [jawaloudil] 27.11.2012 |
| Když si uvědomíte, jak jsou dnes Sportky drahé, tak proč by ten rám nešlo vzít za základ a motorku dokompletovat z náhradních dílů? Pokud by se nakonec podařilo Sportku složit, tak alespoň stojí na zcela původním základě. [JB] 27.11.2012 |
|  Teď je na aukru ještě jedna. Možná by z nich šla udělat sbírka. [vana-hb] 27.11.2012 |
| Nedovedu pochopit Vaše narážky?? O co Vám jde? Když rozeberu vaše bláboly tak : Z cz máš nádrž, - A dám to jako na Sportku Jawu?? Snad možná tak Vy. Ale ne já to tam nedám, představte si to - ale mám doma panelkovou!! z jawy 350 máš upravený převařený rám - chybí mu jen držák jedné stupačky a má uříznuté držáky zadních stupaček,..opravdu katastrofa!! A defakto sejně jde jen o tu kyvku,... motor z nějaké 250, - FJ 250/11 1948 - a ne nedám ho tam,...mám doma 360tkový a sháním 361čkový,... přední blatník kdo ví z čeho - Kdysi origo ČZ, ale už je v popelnici, ale je li libo vyhrabu a Vám velmi rád za 800 zašlu! a lahůdka bude sedlo které asi pasuje na všechno a nic. - Ne nepasuje je to z Mustanga 20/23 a už je vyrovnané (plech) a jde na přečalounění,... Pokud ještě něco tak můžeme konverzovat dále. [Dolin1] 27.11.2012 |
| Omlouvám se protože neni co soudit a opravdu z toho vraku postavíš téměř cokoliv. Z cz máš nádrž, z jawy 350 máš upravený převařený rám, motor z nějaké 250, přední blatník kdo ví z čeho a lahůdka bude sedlo které asi pasuje na všechno a nic. [vana-hb] 27.11.2012 |
| To [vana-hb] : Prosím nesuď a neval zbytečně klíny. Děkuji [dolin1] 27.11.2012 |
| Renovovat motorku s asi 90ti? procetní nekompletností ... Dolin dělá dobré vtipy. ... stejně, aby z toho něco bylo tak koupíš po dílech skoro celou motorku. [vana-hb] 26.11.2012 |
| Děkuji [Dolin1] 26.11.2012 |
|  Z tohoto postavíš v podstatě cokoli. Californiany 350 typ I a II měly, dle mých pozorování, čísla rámů ve stejné sérii se sportkami. Číslo rámu 004 by odpovídalo tak na rok 1967 a ještě spíše na rok 1968. Určitě ne rok 1966. Zkuste doplnit, jaká čísla máte na Jawách 350 sport a jaké jsou to ročníky. Vnější bubny byly oznámeny jako novinka pro rok 1967, ale to neznamená, že byly ihned nasazeny. Věřím i tomu, že přednostně byly nasazovány na vývoz, což mohu u Jaw Californian z roku 1967 potvrdit. Na fotce Jawa 250 typ 590/00/03 Canada z roku 1969. Štíty má vnější. [JB] 26.11.2012 |
|  Rozbral jsme tohle a vidle + rám s kyvkou je originál značen 361-004xxx (nepamatuju si přesně). Spodní origo barva je oranžová jako z Canady. Přední blatník sport mám. Od čeho se odpíchnout při renovaci? Co z toho vlastně postavit. Je to jen klasika Sportka? [Dolin1] 26.11.2012 |
| Rok nedokazu urcit, ale mam 361 z roku 68, vnitrni stity, mam i puvodni CB foto majitel byl Kubanec :-) a jsou tam, koukam na naprosto origo fotky kamaradovy 361 z roku 69 a ma taky vnitrni. [Pája] 19.08.2012 |
| Nie nejedna sa o kyvackove bubny. Jedna sa o panelkove bubny ktore mali dve prevedenia. Prelom 66-67 je celkom realny. Mal som 67 rok a mal vnutorne stity. K tomu roku vyroby nevie to nikto istotou povedat aky to moze byt rok ? [vittorio] 19.08.2012 |
| Vnější štíty byly představeny jako novinka v roce 1967. Sportky vyrobené v letech 1964-1966 by tedy měly mít štíty vnitřní a nalezené kusy z těchto let to dosvědčují. Platí to i pro Californian I a II z roku 1966. Californiany II z roku 1966 mají štít vnitřní a z roku 1967 vnější. Myslím, že u sportek to bude stejné. [JB] 18.08.2012 |
| Kývačkový bubny na Sportkách snad nikdy nebyly seriově, viděl jsem to jen na prospektu do USA ročníku 1966(takže fotka z roku 1965,asi prototyp?) Vnitřni štíty na Panelkových bubnech má třeba tato Spotka v USA, ročník 1966 http://www.motomagazin.cz /index.php?action=jawa590 &menu=26&pos=jawa 590 ,s výrobním číslem 2500?(nějak to nemůžu přečíst) [Monty] 18.08.2012 |
| Ještě jestli si rozumíme, řeč je o bubnech s žebry ven, které mají dva druhy brzdových štítů. Na první panelky se totiž dávaly bubny z kývačky se žebry dovnitř a taky zapuštěnými štíty. [smradzjzd] 18.08.2012 |
| Já ji třeba mám (361/01-r.66, včr 1004xx, motoru 1005xx). Jinak nahlédni do obrázků v knize Jawa Californian od J.Bartuše a tam to uvidíš. Ten zdroj počtu vyrobených ks je zde http://jawagallery.net/?p age=clanky/pocetjaw [smradzjzd] 18.08.2012 |
| Jinak,361 s vnitřnímy šíty jsm ještě neviděl. [elstrem] 18.08.2012 |
| Já někde čet,že jich bylo jen 5500 Kusů. [elstrem] 18.08.2012 |
| Na reklamních letácích u sportek a calif I, jsou vnitřní štíty do roku 66. Jestliže se uvádí počet vyrobených 361 cca 6000ks, tak to tvoje číslo moc nízký nebude a tipoval bych spíš ty vnější. [smradzjzd] 18.08.2012 |
| No,já myslím,že na 361 se dávali kolesa jen vonkajsimi stitmi.Čili panelkový bubny. [elstrem] 18.08.2012 |
|
|