MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 307257 příspěvků |7552 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 166 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (K | Diskusní téma 20.10.2020 19:36  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma 

páčky spoka brzda


 Zdravím,
mám páčky na řidítka brzda spojka ocelové plné pochromované. V podstatě tvarem stejné jak hliníkové jen materiál je ocel s PU chrom. Dávali se též a kývačky či nikoliv? Já hádám , že hlavně na vývozová červená Céčka. Ale jist si nejsem. díky za rad.    [Libor]   20.04.2014     Přidat odpověď  
Odpověď  jo,Calif vždy s kuličkou    [Monty]   20.09.2020
Odpověď  děkuji za info. A na Californii vždy s kuličkou?    [Libor]   20.09.2020
Odpověď  Páčky s kuličkou cca od roku 1969 (JAWA 592, Bizon, ČZ 477). Před tím mohly být například na soutěžních motorkách, případně na export (když to vyžadovaly předpisy). Plechové patří na pionýry    [meela]   19.09.2020
Odpověď  rád bych se zeptal od kterého roku či typu mota se používali hliníkové páčky s kuličkou na konci? A krom hliníkových mám i plechové , též s kuličkou na konci, ty se dávali na co? díky    [Libor]   18.09.2020
Odpověď  A je po raritě    [venti]   24.09.2016
Odpověď  Tyto ocelové nebo ocelolitinové páčky byly zřejmě montovány i na motoroboty PF-61,62 a PFD-63 Agrostroj Prostějov.    [Martin]   24.09.2016
Odpověď  Já měl tyto ocelové plné na ČZ 125C z roku 1952, stejné plné mám na péráku 1949, tam jsem je dal sám. Oboje tovární výroba, žádné samo domo. Další plnou jsem dával kamarádovi, jedna ocelová mu chyběla na jeho ČZ 150 C. Viděl jsem jich spoustu. Bral jsem to jako samozřejmost, že existují. Trochu se divím, že o nich mluvíte jako o zajímavosti. Myslím, že mezi lety tak 49-52 se nějakou dobu musely na něčem montovat.    [ZČ] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  26.04.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  zatím jen pro představu mám toto foto ale nafotím lépe. jde vidět, že skrz chrom prorůstá koroze. a je opravdu plná.    [Llbor]   26.04.2014
Odpověď  jak to stihnu tak sem hvízdnu foto. Též bych tipl že se jedná o seriovku. Sám mám asi 4ks. ze spodní strany je vyraženo v kolečku čz.
Díky za názory a osvětu v těchto páčkách.    [Libor]   26.04.2014
Odpověď  Jo ocelove chromovane, nejpoctivejsi provedeni pacek. Tezke opravdu jsou. Na exportnich cervenych ceckach jsou bez debat original. Dle nalezovych stavu patri i na peraka FJ a prvni zbrojovky. Studi do prstu a byly cadto vymeneny za hlinikove. Bohuzel u toho peraka se to dodnes tezko obhajuje,protoze se kseftmani snazi delat z plechovych pacek FJ packy .. ale to viz tema v peracke sekci. Jinak ty plne ocelove chromovane s jistotou na kyvacku nepatri. Pouze na prvnich pulbubnech jsou na propagacnich fotkach videt plechove packy ( ty co patri na posledni lidove peraky - a kseftmani se z nich snazi vytriskat penize s tvrzenim ze jde o FJ packy )    [Honza]   25.04.2014
Odpověď  Já mám ty samé na mém "céčku", které jsem sundal z nějakého z těch vraků a jsou sice tvarově stejné jako hliníkové, ovšem - ocelové a samozřejmě o dost těžší, než hliníkové.
Ocelolitina si myslím,že to není, protože má vysoký obsah uhlíku a je strukturou po odlití hodně hrubá na rozdíl od čisté oceli. Tím pádem by se musela každá páčka zvlášť brousit a leštit, což je pro seriovou výrobu hodně pracné. Ale nevylučuji to.
Dle mého, to může být ocelový zápustkový výkovek, obroušený a následně pochromovaný, který se montoval na motocykly nestandartně. Ovšem jestli patří na kyvku to nevím.
To co mám, je ale absolutně čistá práce, bez jakékoliv známky broušení či odlití.    [Jirka12] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.04.2014
Odpověď  Ocelové lisované se montovaly na Péráky, ČZ 125B/T a první série Céček. Víš jistě, že jsou skutečně ocelové plné? Ty my musely být pořádně těžké. Zkus vzít magnet. Moc totiž nevěřím tomu, že jsou z oceli. Tedy ne oceli, ale ocelolitiny, protože by to musely být odlitky. Chromovat se dá i hliník. A jsou-li z oceli, pak to byl nějaký soukromý počin dělníka ze slévárny, který si je sám odlil. Z plného materiálu se nikdy nedělaly.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  25.04.2014
Odpověď  děkuji ale tohle info vím, a souhlasím ale já mám páčky ocelové plné (nikoliv plechové jak a péráku), vypadají stejně jako hliníkové jen jsou ocelové a pochromované a původní, kam tedy patřili? já osobně myslím na vývozní červené Cčko ale jist si nejsem. Na kývačku tedy určitě ne..?    [Libor]   25.04.2014
Odpověď  tu: http://zip.er.cz/2209    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  25.04.2014
Odpověď  nikdo netuší najisto jak to je?    [Libor]   25.04.2014
Odpověď  měnit ani prodávat zatím nepotřebuji , jen mi jde o info jestli je můžu mít na první kývačce 1955 či nikoliv.    [libor]   21.04.2014
Odpověď  jestli patří na vývozní kývačky nevím, ale kdybyste je chtěl vyměnit za hliníkové nebo plechové, měl bych o ně zájem. hynek9@seznam.cz    [Hynek]   21.04.2014
 Přidat odpověď   (17) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006