Zdravím, Mám problém moje jawka se nechce vytočit... spodek a střední pásmo je v poho ale vršek je mrtvej jako by se dusila už jsem hledal na netu, ale zatim nic co by pomohlo. Mám nový pístní kroužky a karburátor del orto stejný sací průměr jako origo a sniženou hlavu 2,5mm. Může to být tím, že kroužky se ještě zajíždí?? Předstih odtrh mám nastavený... svička má piskovou barvu... Brisk N14C. Nádrž je čistá a přívod paliva bez problému. Dělala to i s origo karbecem... a výfuk mám takový samo domo v podstatě jen průchzí "trubka". Je to stavba na závody Flattrack proto ty "úpravy"... Díky pokud nasměrujete... [Vojtěch] 14.05.2017 Přidat odpověď |
| Tak dá se hlavně ZMĚŘIT. Vape pálí, když je hrana zoubku na rotoru proti snímači. Předstih upravíte bud propilováním děr ve statoru a posunutím snímače,nebo jednodušeji nasazením rotoru bez kolíčku ve správné poloze předstihu. Bez toho nelze zvítězit................. [MOnty] 15.09.2017 |
| Monty, že to nevím já neznamená, že tam to zapalování neni usazené správně. Proto jsem to svěřil odborníkům. Ale znovu se ptám, dá se potom ještě nějak předstih upravovat, jako u normálního zapalování? [Solf] 15.09.2017 |
| Promiň, nechtěl jsem nikoho zpochybnit, pod pojmem go motoru se občas schová kdeco. Nechal jsem si dělat poctivou GO nēkolika motorů u jednoho mistra a skoro vždy se rozjely po cca 500-1000km. [jawik] 15.09.2017 |
| Copak můžete do motoru našroubovat zapalování,aniž tušíte, jaký je předstih? Potom se nemůžete divit, že to nejede................. [Monty] 15.09.2017 |
| GO mi dělali v Zaříčanech ( jawy.cz ) a nemám důvod pochybovat o jejich kvalifikaci. Ale jnak mě dotaz Montyho překvapuje, myslel jsem, že se předstih u VAPE prakticky nedá upravovat. Benzín zkontroluju. Díky. [solf] 15.09.2017 |
| 500 po GO jestli to byla opravdu go je málo. Jinak taky jsem si prošel problémem paliva, mě zase pouštělo replikové víčko do nádrže málo vzduchu a vape na vině nebylo. [jawik] 14.09.2017 |
| A seřizoval jste u VAPE předstih? Nebo to tam naprasil, jak to padlo? [Monty] 14.09.2017 |
| Zdravím, jestli to může dělat Vape to vám neřeknu, ale zkontroloval bych na palivovém ventilu jestli z něho teče dobře palivo mě se jednou stalo, že palivo teklo spíše tedy jen tak kapalo a potom taky moto nešlo vytočit. Tak se jen pro jistotu mrkněte jestli jde palivo tak jak má... [Vojtěch] 14.09.2017 |
| Zdravím, řeším podobný problém, ale u originálního stroje vč. výfuků i karburátoru. Motor je 500 km po GO, zapalování VAPE, a motor nejde na 1.-3. stupeň za jízdy vytočit a u 4 se to blbě posuzuje, protože už motor nemá takovou sílu. Bohužel jsem toho před tou GO moc nenajezdil, tak nemám 100% jistotu srovnání, ale mám pocit, že to jelo s kladívkama lépe. Tohle se chová, jako by tam byl "omezovač otáček". To se říkávalo kdysi u Simsonů s elektronickým zapalováním, že se nedají "přetočit", zatímco já měl simsona s kladívkama a ten se z kopce rozjel jak pionýr, nikdo mi nestačil:-). Tak se chci zeptat, zda je to vlastnost toho VAPE, nebo je třeba hledat problém jinde, např. ve velikosti trysky? Dík. [solf] 14.09.2017 |
| Tak dnes provedena první zkouška a jak se zahřála tak super jede krásně v celým spektru otáček a je to prostě hodně znatelný rozdíl. Zkracovat výfuk zatím nebudu zatím je to dobré. Děkuji za konstruktivní komentáře... Já už byl tak zmatenej z čeho by to mohlo být, že jsem ten výfuk úplně přehlídl... Tak přeji ať to všem jezdí a bezpečnou sezonu... [Vojtěch] 23.06.2017 |
| pokud to chces ladit tak skratit vlozky vyfuku o jedno pole pohledej to na foru mely to tak kalify otevreny verze ted se, to delal na panelce a pocitove jede pekne az ji zajedu budu moct hodnotit celkove [Freebiker] 20.06.2017 |
| Už mám origo výfuk a v sobotu to budu zkoušet a dám vědět jak to jede... eventuelně ho potom ještě kuchnu a zkrátím. [Vojtěch] 20.06.2017 |
| nejjednodušší sportovní výfuk je obyčejný doutník z Kývačky,uvnitr vykuchaný a asi o 10 cm zkrácený - není to žádný Hi- Tech,ale pořád lepší než holá trubka. [Monty] 14.05.2017 |
| Benzin mam 100 oktanový.Sháním teď ten výfuk a pak uvidim... Děkuji za komentář... [Vojtěch] 14.05.2017 |
| Pokud mate takhle snizenou hlavu,znamena to dost brutalni narust kompresního pomeru.Zkusil bych viceoktanovy benzin a zmenseni predstihu.Samozrejmne souhlasim s Montym,ze vyfuk je nutnost. [fari] 14.05.2017 |
| Ok, děkuji ja neměl penize na nový tak se jen tak něco doma povařilo nenapadlo mě že v tom to muze byt je pravda ze jinak je vse ok takze asi tedy výfuk... [Vojtěch] 14.05.2017 |
| Máte na dvoutaktu místo vejfuku jen trubku? Potom se nedivte, že to nejede. Dejte tam nějakej normální vejfuk, a pak se uvidí. [Monty] 14.05.2017 |
|
|