MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 307257 příspěvků |7552 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 155 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (K | Diskusní téma 20.10.2020 19:03  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

Jde zapsat PAV do TP?


 Zdar..jde nějak zapsat PAV do platného původního TP Jawa 250/590 sport, když od Páva nemám žádné doklady? Děkuji    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.05.2018     Přidat odpověď  
Odpověď  Zdravím ve spolek, aktuální poznatek k zápisu PAV 40 na Čezetu 175/502 - není možné z důvodu, že magitrát vyžaduje doklad z STK o tažném zařízení, na STK ale vyžadují typový list tažného a jeho výrobní číslo (nic takového neexistuje). PAV tedy vlastně nelze nikdy zapsat do TP...    [Ondra]   22.09.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  To je úplná blbost ve vsěch směrech. Dělat rozdíl mezi závěsným a přívěsným vozíkem? S touhle logikou nemusíš mít zapsaný v tp ani závěs za autem protože kára za auto se zavěšuje na kouli. Přivěšuje se jen vlek za náklaďák ... prostě slovíčkaření a blbost.

Pak PAV má kolo, jezdí po silnici, tak že to nemůže být příslušenství jako třeba kufr.

Dej si v google hledat fotky "pav v tp" a zjistíš, že zápis závěsného zařízení neni móda posledních let. Je tam hromada origo původních tp kde je závěsné zapsané. Viz třeba fotka kterou přikládám a našel jsem jí v google. Evidentně stejný tisk celého TP z roku 1970 a máš tam závěs.    [jarda]   30.05.2018
Odpověď  Není to kvůli neznalosti úřadů. Prostě nikde nenajdeš předpis, který ti říká, že PAv musí být zapsaný v techničáku. To zapisování PAva / tažného je jen dnešní jakási móda. Na úřadech pochopitelně nemohou vědět co s tím a tak si to každý řeší po svém.
Nicméně PAv je výrobcem homogolován jako návěsný - a ne jako přívěsný vozík. Takže třeba jen to zapisování "tažného zařízení" je z principu nesmysl. Prostě PAv je chápán jen jako příslušenství motocyklu. A to stejně jako nosič, brašny, atd. zapisovat nikam nemusíš.    [Honza]   29.05.2018
Odpověď  Jak to bylo ještě nedávno: V TP musí být zapsané závěsné zařízení PAV 40/41 protože ho tam prostě domontováváš. Zapíšou ti ho až doneseš papír z technické že je to správně namontováno a odpovídá to předpisům. Nicméně pak to tažné už nesníš sundávat protože by vznikl rozpor proti TP. Na pávíka nemusíš mít specielní doložku že ho lze připojit - to je jasné tím, že máš zapsané tažné. Pávík má typový průkaz, odjakživa ho měl a bude mít.

Ovšem opět záleží, jak se k tomu postaví úřad protože v zásadě by ti neměli zapsat tažné bez homologace a vlastnoručně namontované.    [jarda]   29.05.2018
Odpověď  tak proč to řešíš tady a nejdeš rovnou ke kovářovi ...    [jawik]   29.05.2018
Odpověď  Právě že jsem pátral a názory se rozcházejí... Pochopil jsem, že většinou se řeší jen typovým listem. Podle mě to je akceptováno jen kvůli neznalosti PČR a úřadů...kdyby se stala nehoda a začlo se to řešit, tak si myslím, že to je nesprávný postup, avšak akceptovaný dokud se nic nestane. Pak že zápis jen tažného zařízení, ale hodně lidí říká že to není správně - nevím důvod. Pak zápis že je možné připojit páv 40/41, což si myslím že je nejlepší varianta,ale správná? Zkusím zavolat zítra známému co je veteranisty a dělá technické způsobilosti na DI    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.05.2018
Odpověď  přesně tak, registr od registru to posuzují jinak a dokud to bylo pod Pach-DI bylo to všude stejně, přečti si diskuse od motorkari.cz po jawamania.cz, hledej a pátrej o tom nejen renovace jsou.    [jawik]   28.05.2018
Odpověď  Zbývá jen doplnit, že první kroky by měli jít na technickou a pak přímo na úřad kde to chceš řešit ... nikdo ti líp neporadí.    [vana-hb]   28.05.2018
Odpověď  chlape kdybys trochu hledal tak to najdeš tady, nebo na jawamanii. V podstatě ano i ne, podle toho kde a na jakém úřadě. Pav je příslušenství a nedávno na jawamanii byl i sken ze Světa motorů s vyjádřením nějakého čulibrka z STK. Jak vypadá Typový list najdeš na netu taky.    [jawik]   28.05.2018
 Přidat odpověď   (9) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006