MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 301982 příspěvků |7298 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 59 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (K | Diskusní téma 22.9.2019 08:43  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma 

Nabouraný rám 559


 Ahoj všem.
Mám panelku 559 s platnými doklady, ale zjistil jsem průser, a to, že rám je nabouraný a přední kolo je značně vyosené. Potřebuje tedy výměnu. Myslím že zabývat se s rovnáním by byla stráta času s nejistým výsledkem.

Mám k dispozici panelkový rám s číslem *N353-xxxxx*. Koupil jsem ho s motorkou bez papírů, avšak doklad o vyřazení z evidence nemám.

Moje možnosti jsou:

1) nechat orig. ražené číslo N353-xxxxx a snažit se to zlegalizovat. Pomůže mi nějak, že je to zrovna náhradní díl- N353, nebo je to to samé jako bych se snažil zlegalizovat rám s číslem 559?

2)výrobní číslo vyvařit, přebrousit a vyrazit nové. Trošku prasečina, a také se bojím že na to někdo přijde když už si na STK fotili původní číslo na bouraném rámu. (přecijen dokonale stejné raznice asi neseženu)

A teď babo raď...Díks    [Harry]   08.09.2019     Přidat odpověď  
Odpověď  Taky mám v plánu výměnu rámu.psal jsem do jawy a jde to.chci z 353 udělat 354.rám bude původní 354,změní se v tp+výměna motoru.    [Smart1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.09.2019
Odpověď  Díky, zkusim tam ještě zajít a líp se na to zeptat. Jenom ta jedna číslice na rámu viz foto je nečitelná. To spíš možná nemá smysl... zdá se mi to na 6ku přeraženou obraceně 9kou, ale uplně pitomě.    [Harry]   11.09.2019
Odpověď  Ano mám. Vyřazený TP nahradí právě souhlas výrobce. Jsem schopen ti to i vyřídit na našem registru, když ten tvůj je nanic. Napiš mi email.    [lipcaa]   11.09.2019
Odpověď  Tomu rozumím, vše v pohodě, avšak na úřadě potřebují doklad o vyřazení z registru... Tzn např odhlášený techničák. Máš nějakou osobní zkušenost, kdy ti zapsali rám bez těchto podkladů, pouze na základě potvrzení z Jawy?    [Harry]   10.09.2019
Odpověď  A co takhle úředně (a tedy zcela legálně, na rozdíl od rad jiných) provést výměnu rámu. Je k tomu nutný souhlas výrobce. Jawa si za to účtuje 500 Kč. Jsou registry vozidel, kde vám výměnu vyznačí v TP, nebo jsou i takové, kde požadují tzv. obnovu (původního) VIN na náhradním rámu. To je méně výhodná varianta ze sběratelského hlediska. V každém případě však náhradní rám (jeho číslo) nesmí být evidováno v registru vozidel jako provozované.    [lipcaa]   10.09.2019
Odpověď  ještě mě napadá třetí varianta a to vyříznou ten kousek s číslem a navařit to... Ale neni to uplně ideál, nerad řežu do rámu.    [Harry]   09.09.2019
Odpověď  Nejednodušší řešení je N číslo zlikvidovat a použít číslo z 559.    [vintera]   09.09.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jo a ještě jedna věc, tady ten překlep fakt nerozluštim... ale brousil jsem z toho původní tvrdou barvu, takže myslim že to neni dodatečně znehodnocený. Ale bojim se že tohle mi nikdo neuzná :D    [Harry]   08.09.2019
 Přidat odpověď   (8) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006