MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 303113 příspěvků |7349 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 73 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (K | Diskusní téma 14.12.2019 08:59  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Jawa 350/361 neutáhne čtvrtý rychlostní stupeň


 Dobrý den,
mám dotaz na který nemohu najít odpověď (pravděpodobně málo hledám). Zrenovoval jsem Jawu 350/361 a po první jízdě jsem byl až zděšen rozdílem mezi třetím a čtvrtým rychlostním stupněm, kdy na čtverku motocykl nejede víc než 80... Na motoru byly vyměněny ložiska, pístní kroužky, vyhonován válec, bylo namontováno Vape 12V, nový vzduchový filtr a byl použit pastorek o sedmnácti zubech. Karburátor už není v nejlepší kondici, což je hlavně znát při startech.

Otázka ovšem zní, co udělat aby to jelo lépe. Tím mám na mysli, aby to tu čtverku utáhlo. Bude stačit použít o zub méně na pastorku a zgenerálkovat karburátor? Půlení nepřipadá v úvahu.    [Jendys115Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.11.2019     Přidat odpověď  
Odpověď  Moc děkuji za radu ohledně 15 zubového kolečka. Někdo se ptal na zrcátka. Ty jsem našel na Aliexpress (rubrika retro motorcycle mirror), je tam plno typů.    [Jendys115] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.12.2019
Odpověď  monty ma pravdu to kolecko dela hrozne moc jinak ja zajizdim svizne ale netocim to do sracek chvili jedu pohodu pak to trochu potahnu pak zas spomalim ale naky zajizdeni podtaceni motoru nikdy pro dvoutakt nebylo ani nebude dobry
taky neni od veci zajizdet na mineralni olej aby si to rychlejc sedlo pak at uz si kazdej jezdi na co chce krom toho nejsitovejsiho m2t na ktery sem kousl i zajetej motor chybu clovek s dnesnima olejema neudela    [free]   01.12.2019
Odpověď  Opakuji - patří tam 15 zubý kolečko, podívejte se do katalogu nebo Návodu k použití. Na 17 zub se to prostě neutáhhne, navíc když motor ještě není zajetý.    [monty]   01.12.2019
Odpověď  Ono se ti to časem rozjede. Taky bych zachoval klid a jezdil vlažně. Teorie o mazání tady nebudu rozdmýchávat, ale ty echt moderní mazací vodičky jsou na zajetí u mě na draka.    [Jawík]   01.12.2019
Odpověď  Dvoutakt se zajizdi svižnou jizdou, muzete klidne zajizdit kadla kadla ale zadrete driv nez ten kdo to bude točit.    [Zajižděč]   30.11.2019
Odpověď  Tak při záběhu motoru je opravdu nejlepší možnost jezdit ostřeji - kroužky nesedí, motor je utažený ... opravdu ideální je jezdit ostřeji.    [jawák]   30.11.2019
Odpověď  Když už tu řešíte záběh, tak by mě zajímalo jak zajíždíte. Pomalou jízdou, žádný velký hnaní, nebo ostřeji?    [Felix]   30.11.2019
Odpověď  Nespěchej na ni a buď trpělivej, jako s ženskou. Vyplatí se ti to.
Mimochodem, pěkný zrcátka. Kdes je koupil?    [Ludva]   29.11.2019
Odpověď  Také dělám 361 a každopádně budu převodovku skládat na kývačkový převod, u panelek ta díra mezi 3 a 4 je hrozná. Další věc je záběh..motor bude dlouho tupý. Rozeta má být 46z a sekudar 15z    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.11.2019
Odpověď  Ten karburátor není přímo vydřenej, motorka byla v poměrně zachovalém stavu, např. ani lamely nebylo třeba měnit. Motorka na jedničku dvojku a trojku šlape jak hodinky a jde krásně do otáček.

A děkuji za typ 15 zubů, vyzkouším to    [Jendys115] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.11.2019
Odpověď  Takze go motoru a danej karbec kterej je vydrenej, zajimavy go... ten motor se taky musi uvolnit, to je jawny ze jede po go napiču, nejvic je to poznat prave na ten primej zaber. Dej tam treba 2 a dej plnej plyn, jestli pude motorka plynule do maximalnich otacek tak je v poradku.    [Vvvv]   27.11.2019
Odpověď  dát 15zubý kolečko    [Monty]   27.11.2019
 Přidat odpověď   (12) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006