MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 307259 příspěvků |7553 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 143 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (K | Diskusní téma 21.10.2020 12:17  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

ČZ 250/455 problém so štartovacím ozubcom


 Prosím o radu, kúpil som kompletne rozobratu motorku ČZ 250/455 De luxe r.v. 1964 a po postupnom skladaní a kompletovani som narazil na problém s hriadeľov na štart a radenie rýchlostí. Páka v polohe štartovania pekne pretáca motorom (zatiaľ motor ešte nebol naštartovaný), ale ak ju presuniem do polohy na radenie rýchlostí ide dať iba dvojka a keď ju vrátim do neutralu, tak v motore niečo silno buchne ako keby sa pretočil štartovací ozubec na hriadeli. Pripájam pár fotiek, viete mi niekto poradiť, kde môže byť problém, pripadne či mám správnu hriadeľ a štartovací ozubec?    [Abdull] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.06.2020     Přidat odpověď  
Odpověď  Ok, takže vlastně jedna značka a myslím, že je dobrá a dezén se na veterána i hodí    [Jawik]   14.06.2020
Odpověď  Objednal som Heidenau K31, našiel som aj značky Fortune, Duro, Juaxing. Škoda,že mitas nerobí rozmer 3,00    [Abdull]   13.06.2020
Odpověď  a co jsi našel rozmėru 3.00/16? Delší dobu jsem nepátral, ale byly tuším jen Heidenau a ty mám v 19" na 473 a nejsou špatné, vlastně 3.25/16 mám i na 354.    [Jawik]   13.06.2020
Odpověď  Ďakujem, tak objednal som pneu 3,00-16 a v zadu bude 3,25-16.    [Abdull]   13.06.2020
Odpověď  dle dobových materiálů na čezermanii by to tak u 455.05 de luxe mohlo být    [Jawík]   12.06.2020
Odpověď  Většinou na předku 3/16, vzadu 3,25/16. Pokud není TP, tak je to asi jedno.    [vintera]   12.06.2020
Odpověď  Asi podle TP a R.V. pokud někdo zdejší má, a ani to nemusí být směroplatný. Já TP ke své 450.05 taky nemám.    [Jawik]   11.06.2020
Odpověď  Chcem na nu kúpiť nové pneumatiky, ale rozmery pneu sa na rôznych stránkach líšia. Viete mi niekto s určitosťou povedať aký rozmer patrí na predné kolo a na zadné koleso?    [Abdull]   11.06.2020
Odpověď  moje 475 by tu tvoji 590 prohnala ..., až udělám spojku    [Jawik]   10.06.2020
Odpověď  Jel a stejne tomu jeden lauf chybel. Jawa 590 je lepsi stroj.    [Jura]   10.06.2020
Odpověď  Juro a seděl jsi na tom někdy? I s jedním laufem to umí a nic tomu nechybí (snad klakson na foto)    [Jawik]   10.06.2020
Odpověď  Vsak to ma jen jeden vyfuk..... neco tomu chybi :-)    [Jura]   10.06.2020
Odpověď  krásná čz de luxe, navíc 250, gratulace.    [Jawík]   10.06.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Páni, ďakujem Vám za vaše dobré rady. Ďalšom tu gumovu podložku preč a funguje to vyborne. Pripájam aktuálne foto, motorka je ešte v pôvodnej farbe a mistemi má aj zlaté linky. Chcem ju spojazdniť a pripraviť na STK aby som ju mohol znovu prihlásiť do evidencie    [Abdull] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.06.2020
Odpověď  Jo, ten plný kroužek(NBR?) se dává u motorů dvoupákových(startovací hřídel navléknutá na řadící), u jednopáky je jen ten těsnící břit v drážce.    [Martin Štindl]   09.06.2020
Odpověď  Ten gumový kroužek tam nepatří, brání plnému vysunutí hřídele a pak to špatně řadí. Těsnění obstarává jen O kroužek na hřídeli.    [Lubos H.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  09.06.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  A takto to dávam k sebe    [Abdull] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.06.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pružinu mám vloženú v štartovacom ozubci a tlačí do nej ťa štartovacia hriadeľ. Takto to mám zložené    [Abdull] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.06.2020
Odpověď  U té hřídele na fotce není vidět přítlačná pružina, je vsazená v motoru do dutiny v řadící hřídeli?    [Martin Štindl]   09.06.2020
Zobrazit dokumentOdpověď  pohľad z druhej strany    [Abdull] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.06.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tento ozubec s hriadeľov mám v motore    [Abdull] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.06.2020
 Přidat odpověď   (21) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006