MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306202 příspěvků |7505 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 77 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (K | Diskusní téma 9.7.2020 11:16  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma 

Výměna pouzdra víka spojky


 Pouzdro víka je vydřené, nový kroužek na hřídeli vydrží jen krátce. Jak postupovat při výměně pouzdra ve víku?    [Luboš]   22.06.2020     Přidat odpověď  
Odpověď  Co mám koupená náhradní pouzdra, tak některá mají vnější průměr 27 mm, některá 28 mm, vnitřní 24. Ze šesti různě koupených pouzder jsou ale rozměry +/- o 0,1mm rozdílné. Originál vylisované pouzdro má 28mm. Otvor po vylisování pouzdra (zvenku dovnitř) má zvenku do poloviny 28mm, ale od poloviny, kde byla drážka v pouzdru, která sedřela výstupek v otvoru, je částečně pokryt rozmáznutým hliníkem.

Podle jiného zdravého víka s pouzdrem jsem si udělal ze silného plechu přípravek, který bude přišroubovaný v otvorech víka a v místě pouzdra je přivařeno vedení na výstružník.
Podle otvoru se musí udělat nové pouzdro.
Myslím, že než takto měnit pouzdro kvůli oleji, by bylo lepší instalovat nějaké rozměrové větší gumové těsnění.    [Luboš]   23.06.2020
Odpověď  nahrat a vyndat jder jen na starsich motorech perak mozna kejva na panelce to nejde jak pise kolega nize    [free]   23.06.2020
Odpověď  Pouzdro jsem takto zkoušel před dlouhým časem vylisovat, ale nešlo s ním hnout. Včera večer jsem to zkusil znovu na nepoužitelném panelkovém víku a odpovídajícím tlakem se ani nehlo. Větší tlak pouzdro vylisoval, ale otvor víka podle toho vypadá a bylo by na nic. Pouzdro je zalité a má po obvodu drážku za kterou drží. Zkusil jsem další vyřazené víko a stejný problém, pouzdro zalité, drážka jej nechtěla pustit bez destrukce otvoru. Vzal jsem pilku a pouzdro uvnitř rozřezal. Naštěstí je dost měkké, tak jsem jej z vnitřní strany postupně zdeformoval směrem k vnitřku otvoru. Po této proceduře zbyl celkem nepoškozený otvor s výstupkem uprostřed.    [Luboš]   23.06.2020
Odpověď  Víko nahřát horkovzduškou a pouzdro přes rovnou podložku proti dosedací ploše vylisovat, stejně postupovat i při zalisování nového pouzdra - i přes to že se víko nahřeje hodně nad 100°C a pouzdro zhladí tak do futra většínou volně vsunout nejde.    [Martin Štindl]   22.06.2020
Odpověď  Kde je "pouzdro víka spojky"?    [.]   22.06.2020
 Přidat odpověď   (5) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006