MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 311465 příspěvků |7810 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 15 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (K | Diskusní téma 27.11.2021 02:56  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma 

Nahon tachometru


 Dobry den, muze me nekdo poradit, jestli me nahodou nechybi sroubek v teto dirce? A k cemu to vlastne slouzi?
Puvodne jsem mel v planu vymenit , protoze me hrozne lita rucicka tacho, ale uprimne vubec nevim jak se tam dostat a pulit motor se me nechce...jinak lanko nikde nedre ani neni prohnuty..vse jak ma byt.
Dekuji za rady    [Arnost]   06.10.2021     Přidat odpověď  
Odpověď  Ještě můžeš zkusit nedotahovatmatici náhonu nahoře u tachometru natvrdo.
Pokud by to pomohlo tak ji musíš zajistit neutaženou.    [Standa]   07.10.2021
Odpověď  Pastorek náhonu tacho by měl být vyjímatelný bez půlení motoru - vysunutím i s pouzdrem směrem ven. A kmitání ručičky může být způsobeno vadným bowdenem náhonu(lanko se v ohybech zasekává).    [Martin Štindl]   06.10.2021
Odpověď  Ne šroubek máš vedle. Ta dírka slouží k mazání hřídelky. Dokola toho hliníkového válečku je drážka do které tou dírkou dojde olej.
V jednom místě je dírka z drážky ke hřídelce a jinde to jistí ten šroubek proti pohybu.
Celý to těsní gufero před tím hliníkovým válečkem, nemá být naražený nadoraz aby fungovalo jak má.    [Standa]   06.10.2021
 Přidat odpověď   (3) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006