MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 311927 příspěvků |7841 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 39 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (K | Diskusní téma 23.1.2022 10:05  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

JAWA 350/362 písty


 Na motocyklu Jawa 350/362 Californian Oilmaster policejní verze, jsem po sundání válců zjistil, že L a P píst jsou rozdílné.Jedná se o mírný rádius na spodní straně pístu u L pístu.Písty jsou již 1.výbrus.Prosím radu jaký píst je správný.Děkuji    [Milan79Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.12.2021     Přidat odpověď  
Odpověď  Výbrus u dvouválce se snažím vyvážit na gram v mezích obyčejné kuchyňské váhy. Ideální je to i s ojnicemi, ale to se při slisované klice dělá už blbě. Písty rozumně co nejvíce odlehčit (vyřežu přepážky a pokud je co ubrat, tak uberu, odlehčené čepy, vyleštit dno). Ale skutečně to není závoďák. Kdysi se výbrusy dělaly jen do trojky, dnes není problém 8. Tam už se to pozná. Ale pokud je klika dobře udělaná, nehází spojkový koš a jsou v pořádku kola, tak na normální ježdění s tím problém není. Kdo chce z jawy dělat raketoplán, ten stejně bude upravovat a převažovat kliku.    [longr]   13.01.2022
Odpověď  Ti mistni znalci, kteri zminuji raketoplan, stihli o jawach zapomenout vic informaci, nez ty budes kdy znat.    [k.]   12.01.2022
Odpověď  [k] ahoj, jenom poznámečka k větě "Calif není žádný "závoďák". Místní znalci když už nevědí kudy kam, to mají pojmenované "raketoplán"    [Neználek]   12.01.2022
Odpověď  Ten vliv bude asi zanedbatelný.Jak řešíte "Neználku" váhový rozdíl výbrusových pístů a kroužků?Nejspíš také nijak.Dáte výbrus a jezdíte.Calif není žádný "závoďák".    [k]   05.01.2022
Odpověď  Všeználek, to je mi novinka, že váha pístu nemá na provoz žádný vliv. Zase jsem o něco chytřejší.    [Neználek]   31.12.2021
Odpověď  Oba jsou správné :-) Akorát ten levý je nedolitý zmetek, což se dříve moc neřešilo. Je jasně vidět, že vykrojená plocha není nijak strojně opracována. Na provoz to nemělo žádný vliv, tak se to neřešilo. Takových dílů bylo v té době hodně.    [Všeználek]   28.12.2021
Odpověď  Levý píst vypadá že je vyšší a vybrání je proto, aby nenarážel do kliky. Standardní písty vybrání nemají.    [Stanly]   02.12.2021
Odpověď  Ešte skús pozrieť či nie sú na piestne vyrazene značky, staršie boli Rial, MH (Metaz Hradec) a asi aj iné    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.12.2021
Odpověď  Mne ten piest vľavo príde ako staršia výroba (tvarovo ako mali Peraky, kyvacky, panelky) a ten vpravo ako sa robí aj dnes (Almet) na 634.Nie som znalec takže neviem aký tam originálne patrí ale ideálne by mali byť oba rovnaké    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.12.2021
Odpověď  Ahoj, podle fotky to nevypadá na úpravu. Spíš mi to přijde jako lom v materiálu.
Honza.    [Honza]   01.12.2021
 Přidat odpověď   (10) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006