MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316039 příspěvků |8175 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 132 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (K | Diskusní téma 28.5.2024 13:28  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

Jawa 350/354 oprava karterů.


 Zdravím,
měl bych prosbu. Mám párové kartery na kterých chybí středová vložka ( kostka, srdíčko) a je vymačkané uložení vodicí tyčky vidliček na obou stranách. Můžete mi doporučit někoho nebo firmu, kdo dokáže slícovat nové srdíčko a opravit uložení tyčky. V případě uložení jsou dvě možnosti buď vyvařit nebo pouzdra... váš názor?. Jde mi především o konkrétní zkušenosti z danou firmou nebo osobou a kvalitu provedení. Předem děkuji za odpovědi.    [PetrN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.02.2023     Přidat odpověď  
Odpověď  Dobrý den, nabízím opravy a repase karterů - svařování hliníků, převážně Jawy. Opravím vylomené žebrování jak na hlavách válců, tak na karterech. Dále různé poškození co se dost projeví opotřebováním, ulomené úchyty, vymačkané uložení vodící tyčky, ulomené části karterů, rozsekané zahloubení šroubů, opotřebení těles zadních tlumičů na péráka. Svařuji i hořčíkové slitiny - např Jawa 500 ohc. Můžete se se mnou setkat osobně - preferuji, nebo mi poslat vaší zakázku poštou. Fotky z oprav pošlu na meila. Jsem z Ostravy.    [JanMalik]   18.07.2023
Odpověď  Ano, pokud máš dovozovou motorku s dovozovými doklady tak ti Týnec vypíše data a je to..    [Fj]   21.05.2023
Odpověď  Tak toto aj mňa zaujíma.    [Jozef ]   19.05.2023
Odpověď  ... ale nově postavená na papíry přes JAWA Týnec ... to jde?    [Mik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.05.2023
Odpověď  Já jsem myslel to vyvařit a pak osoustružit. Musí se k tomu vyjádřit soustružník. Motorka je z roku 1958, ale nově postavená na papíry přes JAWA Týnec, historie není známá, ale měl by to být typ 354, typ 04. Snad to odpovídá, zas tak moc se v těch typech neorientuju.    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.05.2023
Odpověď  Pozor, zajišťovací segerovku gufera na straně zapalování mají až kartery mladších "nula čtyřek", u starších motorů péráků a kývaček 00,02,03 drážka pro seger pojistku pro gufero není. Jinak podle fota je drážka KO, to je spíš na vyvložkování...    [Martin Štindl]   19.05.2023
Odpověď  Děkuju. Pokusím se tu drážku obnovit. Jinak, jedná se o párové kartery 354-0989...    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.05.2023
Zobrazit dokumentOdpověď  V katalogu na panelku už jsou nakreslené 2 pojistné kroužky. Akorát že v seznamu je tam u 350 psaný jenom jeden kus, tak kdo ví... :-)    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.05.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím, měl bych prosím dotaz. U pravého karteru JAWA 350-354 (otvor pro kliku) je drážka (na fotce je vidět, jak je poškozená) a já nevím , k čemu je. V katalogu je nakreslené ložisko, pojistný kroužek a gufero a tady to vypadá, že by tam měl být ještě jeden pojistný kroužek. Ptám se proto, že oprava toho druhého zápichu nebude moc jednoduchá, ale zase nechci nic zjednodušovat. Děkuju za případné vysvětlení.    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.05.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  V JAWY(pérák,kývačka,panelka)se u pravého karteru pouzdro(slepé) musí většinou i s osazením zapustit protože v případě že by přesahovalo osazení tak se už o něj opírá řadící vidlička, v levém karteru osazení pouzdra(1,5mm) vidličce v posunu nepřekáží.    [Martin ŠtindlRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.02.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  Několikrát jsem to zadával kamarádovi a když neměl zrovna čas tak mi to dělala místní nástrojárna. Není to zase zrovna něco náročného, s tím by si měl poradit každý zručný nástrojař.    [Martin ŠtindlRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.02.2023
Odpověď  Rozumím a máte někoho kdo to umí takhle pěkně udělat?    [PetrN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.02.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  Uložení pro vodící tyčku je lepší vložkovat, vyvaření hliníkem není vhodné protože v olej nasáknutý v karteru svár naruší a také se potom hůře určuje místo pro odvrtání.    [Martin ŠtindlRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.02.2023
 Přidat odpověď   (13) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006