Zdravím, měl bych prosbu. Mám párové kartery na kterých chybí středová vložka ( kostka, srdíčko) a je vymačkané uložení vodicí tyčky vidliček na obou stranách. Můžete mi doporučit někoho nebo firmu, kdo dokáže slícovat nové srdíčko a opravit uložení tyčky. V případě uložení jsou dvě možnosti buď vyvařit nebo pouzdra... váš názor?. Jde mi především o konkrétní zkušenosti z danou firmou nebo osobou a kvalitu provedení. Předem děkuji za odpovědi. [PetrN] 22.02.2023 Přidat odpověď |
| Ano, pokud máš dovozovou motorku s dovozovými doklady tak ti Týnec vypíše data a je to.. [Fj] 21.05.2023 |
| Tak toto aj mňa zaujíma. [Jozef ] 19.05.2023 |
| ... ale nově postavená na papíry přes JAWA Týnec ... to jde? [Mik] 19.05.2023 |
| Já jsem myslel to vyvařit a pak osoustružit. Musí se k tomu vyjádřit soustružník. Motorka je z roku 1958, ale nově postavená na papíry přes JAWA Týnec, historie není známá, ale měl by to být typ 354, typ 04. Snad to odpovídá, zas tak moc se v těch typech neorientuju. [Milan z Plzně] 19.05.2023 |
| Pozor, zajišťovací segerovku gufera na straně zapalování mají až kartery mladších "nula čtyřek", u starších motorů péráků a kývaček 00,02,03 drážka pro seger pojistku pro gufero není. Jinak podle fota je drážka KO, to je spíš na vyvložkování... [Martin Štindl] 19.05.2023 |
| Děkuju. Pokusím se tu drážku obnovit. Jinak, jedná se o párové kartery 354-0989... [Milan z Plzně] 19.05.2023 |
|  V katalogu na panelku už jsou nakreslené 2 pojistné kroužky. Akorát že v seznamu je tam u 350 psaný jenom jeden kus, tak kdo ví... :-) [Meela] 19.05.2023 |
|  Zdravím, měl bych prosím dotaz. U pravého karteru JAWA 350-354 (otvor pro kliku) je drážka (na fotce je vidět, jak je poškozená) a já nevím , k čemu je. V katalogu je nakreslené ložisko, pojistný kroužek a gufero a tady to vypadá, že by tam měl být ještě jeden pojistný kroužek. Ptám se proto, že oprava toho druhého zápichu nebude moc jednoduchá, ale zase nechci nic zjednodušovat. Děkuju za případné vysvětlení. [Milan z Plzně] 19.05.2023 |
|  V JAWY(pérák,kývačka,panelka)se u pravého karteru pouzdro(slepé) musí většinou i s osazením zapustit protože v případě že by přesahovalo osazení tak se už o něj opírá řadící vidlička, v levém karteru osazení pouzdra(1,5mm) vidličce v posunu nepřekáží. [Martin Štindl] 23.02.2023 |
|  Několikrát jsem to zadával kamarádovi a když neměl zrovna čas tak mi to dělala místní nástrojárna. Není to zase zrovna něco náročného, s tím by si měl poradit každý zručný nástrojař. [Martin Štindl] 23.02.2023 |
| Rozumím a máte někoho kdo to umí takhle pěkně udělat? [PetrN] 23.02.2023 |
|  Uložení pro vodící tyčku je lepší vložkovat, vyvaření hliníkem není vhodné protože v olej nasáknutý v karteru svár naruší a také se potom hůře určuje místo pro odvrtání. [Martin Štindl] 22.02.2023 |
|
|