MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 315078 příspěvků |8091 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 36 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (K | Diskusní téma 26.9.2023 23:57  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma 

Spojka ferodo vs korek


 Jaký máte názor na ferodo spojky kdo poużívate dle mě mají snahu klouzat jako dlouhodobá zkušenost a korek drží a neklouzne    [Jan]   30.08.2023     Přidat odpověď  
Odpověď  To nebude rukama,pokud tyčkanetlačí do talíře a klouže tak stojí asi za hoňo tam záleží i na síle pružin vždy se dávají nový se spojkou aby nebyly unavený že jak jsou unavený tak pak samosebou klouže jinak se dává na spojky pp80 klasicky a značka duells jako moje zkušenost nejsou nejhorší ale když to je studený tak mají snahu klouzat a přes kvalt to klouže že to člověk prostě neroztlačí každej může zkusit ale korek drží jak skála teď kámoš dával ferodo duells do 488 tak mi poreferuje jak je spokojenej a jak fungujou    [Honza]   13.09.2023
Odpověď  Označení ferodo je obecný pojem o druhu třecího materiálu. Složením a vlastnostmi se liší podle konkrétního užití. To, jaký konkrétní materiál kdesi v asijském podniku nanesou na plechy spojky pasující do našich motorů neovlivníme. Neovlivní to ani kupa našich prodejců. Někdy je smůla, že koupíme právě ty lamely, které nemají pro nás vhodný materiál, či dokonce ani rozměr. Nejde tedy tvrdit, že ferodo je špatně a korek dobře, či naopak. Lze pouze konstatovat, že konkrétní lamely, které nyní montuji jsou dobré a fungují, nebo ne.
Zakoupil jsem v průběhu roku lamely od stejného prodejce a jedny jsou dobré a druhé nikoliv. Jde o to, co se právě povede zakoupit. A rovněž platí, že papír snese všechno. Označení ještě neznamená soulad se skutečností.    [Luboš]   06.09.2023
Odpověď  Vyměnil jsem lamely za jiné (za staré) a je po problému. Nové lamely z e-shopu jsou měkčí. Starší lamely jsou tvrdší. Buď jsou nové málo upečené nebo nevím. Nebo jsem narazil na špatnou várku nebo jsem koupil TWN za cenu českých.    [Jarek]   06.09.2023
Odpověď  Já mám vážnou obavu, že to bude rukama.
Před 20 lety dělal Ferodo v Česku pan Milan Škoda v Tálíně úplně stejně, jako je dělá dneska. Je to profi firma na třecí materiály, a nějak nevidím důvod, proč by to začali sami od sebe kurvit.
Žádný dovozce z Číny, ale starej chlap,s normálním přístupem k prácí a zákazníkům.    [Monty]   06.09.2023
Odpověď  Feroda před 20-ti lety ještě fungovala.    [Jarek]   05.09.2023
Odpověď  Na !Ferodo obložení jsem přešel v roce 2004, od té doby najeto Velorexem 350 cca 35 tis.km a lamely pořád stejné původní, obyčejnej olej PP80, hydraulická spojka. Absolutně žádný problém!    [HonzaBK]   05.09.2023
Odpověď  "Feroda" dřív fungovala, byla z jiného resp. správného materiálu. Dnes mají společný jen název.    [Jarek]   04.09.2023
Odpověď  Pokud mi lamely klouzaly v případě, že byly rozměrově jiné, tak jsem celou sestavu provizorně podložil plechem o síle rozdílu. Například na ČZ 150 to mám sám takto léta. U kývaček to také fungovalo bez problémů, ale není to čisté řešení, spíše pomoc v nouzi do dalšího hledání. Nápad se zrodil před desítkami let v pátek odpoledne, kdy se v nástrojárně řešila klouzající spojka a tak byl zhotoven jeden silnější plech a bylo po klouzání.    [Luboš]   02.09.2023
Odpověď  Z 250/475 jsem feroda musel vyměnit za korek, furt to klouzalo. Po změření lamely šuplerou bylo jasno. U 353, 354 atd. mě zatím drží.    [Panelka]   01.09.2023
Odpověď  Pokud zakoupíte dnešní "Ferodo" lamely do panelky/634 tzn. zuby ven, tak spojka bude klouzat. Nepomůže ani jiný olej. A to jsem tam dal ty dražší české, za cca 139kč/kus. Zkusím ještě lamely z dovozu TWN za poloviční cenu.    [Jarek]   01.09.2023
Odpověď  Problém ferodo je v tom, že ne každá lamela takto označená je dobrá a funkční při konkrétním použití. Ono něco nějak vyrobit a prodávat ještě neznamená bezvadnou funkčnost. Mám vyzkoušeno poměrně dost lamel ferodo a mohu říci, že některý výrobek jednoduše nevyhovuje pro určité použití. Navenek je ferodo dobře vyrobené, ale nevyhovuje. Proto je třeba hledat jiné lamely, které již vyhoví. Od pohledu to poznat nejde, je třeba zkoušet. Ale jinak ferodo je krokem vpřed. I když korkové se dají s trochou pečlivosti opravovat doma v kuchyni a jsou v pohodě.    [Luboš]   31.08.2023
Odpověď  Každé obložení vyžaduje "svůj" olej a poté funguje bezvadně. Nebo si snad myslíte, že konstruktéři udělali spojku s ferodo lamelami s tím, že to bude klouzat? Já ji mám a ještě se mi to nestalo. I závodní motorky měli ferodo obložení.    [J]   30.08.2023
 Přidat odpověď   (12) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006