MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 311931 příspěvků |7841 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 39 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (K | Diskusní téma 23.1.2022 19:48  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma  Ahoj lidi, mám takový problém. Sehnal jsem JAWA ČZ 150 je udajně od druhého majitele. Vzhledem k tomu,že má na rámu a motoru stejné číslo věřím, že nebylo mnoho uprav prováděno, koupil jsem ji v rozebraném stavu a na rámu chybí štítek s údajem od vyrobce je možné tyto údaje zjitit a kde?    [Milan]   01.11.2005     Přidat odpověď  
Odpověď  Měl jsem 150/352 (bohužel jsem ji prodal) v chromové verzi a ta měla středy chromované    [Libor L.]   22.11.2005
Odpověď  K té stříbřence - mám původní j-čz150/352 v chromované verzi. Středy kol jsou světle šedé. Není to obyčejná barva a dost možná, že je to opravdu nějaký smalt - povrch je tvrdý a odolnější než lak na ostatních částech a tam kde je to už porušené je vidět, že je to poměrně silná vrstva a že pod tím není žádný základ apod. Osobně si myslím, že ze současných možností se tomu asi opravdu nejvíce blíží komaxit. Jinak dráty a ráfky jsou chromované. Jestli byly kola např. v lidové verzi stříkaná stříbřenkou nevím.    [Michal14]   07.11.2005
Odpověď  Burza byla úspěšná bylo na co koukat a dalo se sehnat mnoho věcí, takže dle svých možnosti jsem toho využil a již mám uvedený manuál a některé nové díli..teď již jen se věnovat práci a využit svých schopnosti k uvedeni do provozu. Ještě jednou dík za rady.    [Milan]   06.11.2005
Odpověď  Já myslím,že to stejně nikdo nepozná - originál to byla obyčejná syntetickí stříbřenka ,nic extra.    [MONTY]   04.11.2005
Odpověď  Díky, rád zítra manuál zakoupím na burze,ovšem mám ještě další dotaz, je velký prohřešek když místo smaltu na nábojich kol použiji práškovou barvu? Milan    [Milan]   04.11.2005
Odpověď  Dělalo se to jen dva roky,to výrobní čislo je nizky,takže asi 1954- jen můj odhad. ostatní věci budou v tom návodu k použití    [MONTY]   03.11.2005
Odpověď  Díky za radu, problém je ale v tom, že ani ten techničák nemám. Jestli se nechá zjistit rok výropby podle některých detajlu anebo podle výr.č.Jako tkový detajl je že jsou u toho důtniky , nádrž vypadá chromovaná zlatě oramovaná kola s malými bubny/úzkými/ a v.č začíná 4678.. ,pokud se týká manuálu rád zakoupím. Dík.    [Milan]   02.11.2005
Odpověď  /daje budou v techničáku nebo v návodu k použití,je tam myslím jen hmotnost a výkon,štítek je jiný než na kývačkách (menší) prodávají se na burzách za 100,- repliky    [MONTY]   01.11.2005
 Přidat odpověď   (8) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006