MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 313353 příspěvků |7964 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 50 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (K | Diskusní téma 3.10.2022 17:43  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

PODSEDADLOVÉ PLECHY JAWA 250/590 SPORT r.v 1966


 Ahoj.
Jdou nahradit tyto plechy z jiného typu Jawy,nebo musí být ze Sportky?

Díky za odpověd.    [gogo68Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.01.2009     Přidat odpověď  
Odpověď  Zdravím,prosím pánové dnes jsem získal svou vytouženou Jawu 250/590 Sport r.v.1965 sice skoro komplet ale stála 15 let ve stodole.Můžete mi prosím napsat nějaký odkaz na výrobce replik(kvalitních)-gumové díly,chromované díly,lanka,elektrika a další.
Díky moc.    [Míra]   25.01.2011
Odpověď  A samozrejme samotny vylisek blatniku ma jiny tvar. Na to nezapomente.    [honza]   05.01.2011
Odpověď  a díky tomu že je jawa má vcelku tak je ten třetí nýt umístěn v prostřední části blatníku jakoby nad kolem,to jen pro doplnění :)    [meloun]   04.01.2011
Odpověď  samozřejmě,zetka je má dělené,Jawa vcelku,omlouvám se,zapomněl jsem to uvést    [matt]   04.01.2011
Odpověď  matt - nebo taky Zetka má každou vzpěru tvaru " I " (celkem 4ks) zvlášť a u Jawy je místo dvou, jen jedna na obě strany ve tvaru " U " (celkem 2 ks)    [smradzjzd]   04.01.2011
Odpověď  ještě pro upřesnění:blatník na Zetku má úchyt brzdového lanka na levé straně,Jawa na pravé,takže by se muselo otočit kolo,a rozdíl je v nýtování vzpěr blatníku,Zetka má nýty 2 Jawa 3    [matt]   04.01.2011
Odpověď  HonzaBK: myslím, že
ad6) dávaly se páčky bez kuliček, stejné jako na panelce
ad 9) kryt na řetěz úplně stejný jako na panelce není. Tvarově ano, ale je o pár cm delší. Lze upravit z panelkového.    [vwkafer]   04.01.2011
Odpověď  súhlasím s Liborom a smradzjzdom, blatníky na čz sport sú odlišné, zadná kyvka na 590,361 má inú plošinu na konci ako ostatné kývačky, je dlhšia a hrubšia, tvar profilu je rovnaky.    [Tommib] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.01.2011
Odpověď  Blatník ze zetky tam sice pasuje, ale má jinde vedení pro lanko, jinak řešený vzpěra a kapku jiný tvar. Zadní kyvky jsou stejný z 590, 361 a 362    [smradzjzd]   30.12.2010
Odpověď  Ty přední blatníky na sportky ČZ a Jawa sice na vzájem pasují, ale jsou dost rozdílné. Já osobně bych to nedělal, kdo ví o co jde to pozná na první pohled.

Kyvná vidlice na Jawu 250/590 sport je jiná než na ostatní Jawy. Stejná je pouze na 350/361 sport. Možná je ještě stejna na Jawu Californian, ale to si nejsem jistý.    [Libor L.]   30.12.2010
Odpověď  Tak to je dobrý. A ještě jedna technicko-kombinační otázka: seděla by nějaká jiná kyvka na kyvku jawy 590?    [vlastič]   30.12.2010
Odpověď  zrovna dneska jsem měl vedle sebe blatníky obou sportek,sedět by pokud vím měl a co jsem porovnával.    [meloun]   30.12.2010
Odpověď  Nechci zakládat nové téna-tohle je ideální. Seděl by přední blatník z čz 175sport na jawu 250 sport(oboje samozřejmě kývačky).    [vlastič]   30.12.2010
Odpověď  No tak co ja viem tak do 120km/h mali 125,150,175ccm a do 140km/h mali 250,350.Mam sportku 250 a je tam do 140km/h.    [JawakRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.01.2009
Odpověď  No mě bylo řečeno že do 120, ale neví?,    [HonzaBk]   30.01.2009
Odpověď  Díky za vyčerpávající odpověd.
Mám ještě jeden dotaz:do kolika byl tachometr 120km nebo do 140km?
Díky za odpověd.    [gogo68Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.01.2009
Odpověď  Taky jsem to zjiš´toval a bylo mě zodpovězeno borcem co renovoval sportku toto Více dotazů):
"1. kryt světla je shodný jako na novějších kývačkách (pasuje i ze starších, ale je tam jiný způsob spojení krytů-z venku to není vidět)
2. Kastlíky stejné jako panelka, zajištěné plíškem, otvírání pod sedlem
3. plechy pod sedlo jsou stejné jako na panelce (559, 592, 590), kývačka měla jiný motor a jiný tvar plechů, ty tam nepasují
4. filtr je shodný s panelkovým, je jiný a větší než na kývačce a 350
5. rám pod sedlo je obdobný jako u kývačky, panelky, jen je tam vložen klín z plechu aby to bylo vyšší, kvůli jinému zadnímu blatníku,
6. páčky jsou hliníkové, dávaly se s kuličkami, ale je možno použít i bez, tvarem by měly připomínat ty kývačkové, není problém sehnat, dělají se v replice, je možnost si je splést s novějšími, mají jiný tvar, rychlopal je speciální, používal se na soutěžních Jawách, Californianech, sportkách a Bizonech
8. brzdová páka a stupačky stejné jako na panelce, poslední kývačce
9. kryt na řetěz je stejný jako na panelce (jde upravit z kývačkového, ale ten má menší otvor na rozetu-nutno prostříhnout) jen v přední části je přibodován
"lechy pod sedlo jsou stejné jako na panelce (559, 592, 590), kývačka měla jiný motor a jiný tvar plechů, ty tam nepasují"    [HonzaBK]   29.01.2009
 Přidat odpověď   (18) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006