MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 309754 příspěvků |7690 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 25 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (K | Diskusní téma 14.4.2021 13:39  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma 

jawa-čz 352 lidovka


 Vím že o prvních kývačkách je tu již poměrně ucelené téma, ovšem toto se týká pouze "velkých". Rád bych otevřel ještě podobnou diskuzy o "malých". Tyto jsou také diametrálně odlišné od nástupců v podobě 125/175. Zejména mi jde o to sumarizovat nějak rozdíly mezi lidovkou a chromovou verzí...sám mám lidovku z roku 55, odhadem jeden z prvních vyrobených modelů s celobubny. Nádrž je stříbrná s červenou linkou, řidítka a přepínač chrom, zadní tlumiče vrchní i spodní část chrom. U ostatních vecí jako páka brzdy, řadička a startpáka, napínáky si nejsem jist povrchovou úpravou...zda jde o zinek? a stejná barva jako na nádrži či něco jiného...stopy po chromu tu ale nejsou...    [berni]   30.01.2009     Přidat odpověď  
Odpověď  Dobrý den, mohu se zeptat, zda někdo neví přibližný odstín šedé na nádrži u lidové verze? Všude se mluví o šedé, ale nejsem schopný zjistit, o jakou jde. :)

Děkuji za jakýkoliv poznatek.    [Ondra]   14.03.2021
Odpověď  Já mám na své 352 1954 hliníkový stojánek stejný jako má 356 rok 1956 a to jsem sehnal obě tak jak byly původní    [Mirek]   01.07.2009
Odpověď  mohl by někdo prosím popsat či vyfotit stojan, který zaručeně patří na 352 rv.55 celobuben? vyděl jsem již asi tři možné varianty...díky    [berni]   30.06.2009
Odpověď  Ahoj já mám 352 z roku 1954 půlbubnová a byla většina věcí stříbřenkou, kola se vším všudy, dále obě páky start i řazení, páka brzdy s táhlem také stříbřenka, chrom byl na zadních tlumičích, předních tl. dole, řídítkách a víčku nádrže, a rámečku světla, nádrž byla celá ve stříbřence a měla jen dvě červené linky postranách (naznačený ovál) a nápis. Stejnou nádrž jsem měl na typu 356 z roku 1956. A tachometr s černou bakelitovou stupnicí.    [Mirek]   02.02.2009
Odpověď  pokud vezmu podrobněji moji 150ku, chrom je na zadních tlumičích vrch i dolek, přední tlumiče. Dále na řidítkách, krytu spínače houkačky a vlastní houkačce..dále na rámečku světla, víčku nádrže, špicích a niplech, páčky od klíče brzdy, rámek tachometru a madlo na podsedlovém plechu.. snad jsem na nic nezapomněl..no a dále ostatní nebarvené věci nejspíše zinek?? a to pedál brzdy, nosník pedálu i rameno pedálu, řadička, startpáka, držáky zadní stupačky, napínáky, záchyt reakce. Nádrž stříbrná s linkami, ráfky také stříbrné (bez linek, ale třeba mohli být a už nejsou, i na nádrži je to hodně špatně rozeznatelné). K výfuku jsem se zatím nedostal...co mě překvapilo, tak chom na výpletu kola když ráfek kola je bez chromu...    [berni]   01.02.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  U typu 125/351 a 150/352 byly kompletovány obě verze(lidová,základní)po celou dobu výroby(půlbuben,celonábojovka).Stejně jako u typu ČZ 125/150C asi docházelo ke kombinování jednotlivých dílů.Mám po dědovi zděděnou J-Č 150/352 celonábojovka r.1956,nádrž je chromovaná ale ráfky jsou ve stříbrné s červeným pruhem a řadička se startpákou bez chromu(zinek?).    [Martin Štindl]   30.01.2009
Odpověď  Co se týče radicí a startovací páky ty jsou obě v chromu myslím že i brzdová páka,jinak ptal jsem se známého veteránisty jakou mám svojí kývačku jestli lidovku nebo základ a on řekl že to se nedá přesně zjistit protože obě verze se vyráběli v stejném roku jak půlbubnové tak celobubnové.Takže je to na člověku nebo na tom v jak originálním stavu a barvách zůstala.Celé zadní kolo s komponenty by měli být v chromu myslím že ale podle verze já mám doma jawa -čz 150/352 r.v 1955 celobubnovou a všechny věci so měli být v cromu mám natřeny stříbřenkou ale je to jen na to aby se zaklila koroze protože předchozí majitel do ní nechtěl dát nové chromi v chromu mám star a řad páku + brzdu.    [Ogar]   30.01.2009
 Přidat odpověď   (7) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006