Rychlé Bizony do nového roku přeje Kropi [Petr Kropáček ml.] 31.12.2009 Přidat odpověď |
| Pro Jirku. Jestli ten plast nebudeš brát, tak mi napiš na malina.d@seznam.cz a já si rád koupím. O tom, že by někdo vyráběl repliku nevím. Sám se už rok nebo dva chystám, že bych si to zkusil nějak vysochat z laminátu. Ale zatím k tomu ještě nedošlo. [dudik1] 10.02.2012 |
| Dobrý den, mám dotaz. Dá se koupit plast pod sedlo v replice ? Mám možnost koupit origo nepoužitý ,ale za dvojku a moc se mi do toho nechce. Díky za odpověd. [Jirka] 09.02.2012 |
| opět další díly na prodej...rám filtr táhlo zadní tlumiče kolena motor cívky vidlice blatník řidítka
airbox plast pod sedlo nádrž tachometr kryt řetězu....z toho by byl skoro komplet bizon [Jakub] 10.02.2010 |
| Koukam take na Aukro nadrž blatnik podsedlak jeto hruza co někdo uděla s Bizona sekat ruce zato. [Oubrecht] 07.02.2010 |
| Tak koukam už se Bizon s Aukra draži na portalu jeto hruza jan někdo muže tohle dopustit. [Vlašimak] 07.02.2010 |
| Josef Poslušný....Spíš Josef hovnoveteránista, ikdyž si tu na něj hraje...Jestli sháníš jenom motor,
tak proč kvůli tomu zku*víš dalšího Bizona? [fuj] 31.01.2010 |
| Ja take nechapu rozprodava v celku kompletni stroj jeto nějakej podivnej člověk asi ra ta ta. [Vlašimak] 29.01.2010 |
| Je to škoda a moc to nechápu, podle mě se to finančně nemůže vyplatit i když nevím, kolik za tu
motorku zaplatil. [Petr Kropáček ml.] 29.01.2010 |
| jo, škoda to je, jestli si myslíš že za to dostane víc...? [Jakub] 29.01.2010 |
| Tak koukam, že už ho někdo rozprodává. A´t již pepa nebo původní majitel, je ho škoda a zas o
jeden téměř komplet stroj méně. [Michal] 29.01.2010 |
| Bizonum Zdar jetu nějak ticho ne. [Vojta Petrak] 28.01.2010 |
| kolik si za něho dal? [jakub] 27.01.2010 |
| Teda pepa nevím, kde vidíš pěkné chromy. Ráfky jsou hliníkové z čz, výfuky ze 634, řidítka jsou
zničená. Myslíš tedy držák zadního blatníku :-) [Tomáš] 27.01.2010 |
| Kdyz člověk připlati ma krsneho Bizona v puvodnim stavu a to ma cenu a patinu a ne tahle trikolora. [Vlašimak] 26.01.2010 |
| Nechapu naco to dava na Aukro blbne lidi ještě že Bizona mam a nemusim dělat skladačku hruza. [Navratil] 26.01.2010 |
| Co dodat?? Vše je věcí nabídky... [pepa] 26.01.2010 |
| Prodejce aukci předčasně ukončil. Co k tomu dodat? [Jirka] 26.01.2010 |
| Ahoj příznivci Bizonů, tu 25Oku s divokejma řidítkama jsem nasál od pána ještě před ukončením aukce,
mám dost zachovalou 350ku na papírech v původní žluté výrobní číslo 977, ale nemám tak pěkné chromy
jako má tenhle, takže ho trošku okradu a zbytek bude k mání včetně těch divokých řídítek, sháním
ještě jeden motor na 350 nebo jen pěkné kartery neolámané válce a hlavy, pokud by motor někdo měl
rád ho za něco z tohoto Bizona vyměním, kontaktujte mě na adrese pepaapetra@seznam.cz dík [pepa] 26.01.2010 |
| Pozná se to jen obtížně. Ale aukro sleduji denně co se týká motorek, tak o tom co se děje mám
přehled. Jinak od současného kupujícího tohoto bizona (Bonbea) jsem kupoval dříve motorku. Při koupi
si cenu uměle zvedl uživatelem (Febra3). Netvrdím, že je to jeden uživatel, ale může mu cenu
zvyšovat kamarád.... Nicméně sem chtěl jenom upozornit případné zájemce ať uvažují s
nabídkama. Nikoli odrazovat pokud chtěj dát 20 25 30 tis. i víc jsou to jejich peníze :-) a jejich
rozhodnutí. [Honza B] 26.01.2010 |
| Honza co jak se pozna až někdo na Aukro napiše nespokojenost a par bodu a je konec. [Petr] 25.01.2010 |
| Honza B: Jak se to pozná? Rád se nechám poučit. [retromuseum] 25.01.2010 |
| To tada nevim to se tresta bodama a potom konec. [Petr] 25.01.2010 |
| To nevím kolik skončí, ale ten uživatel má dva účty. Teď si tam přihazuje sám. Bohužel poslední dobu
se tak """prodá""" dost motorek na aukru. Ceny jsou pak docela
zkreslující. [Honza B] 25.01.2010 |
| Krasny večer sem zvědavej jaka cena bude za Bizona na Aukru je vcelku kompletni a nizke čislo mam
take zalusk. [Navratil] 24.01.2010 |
| Jinak co se tyka zarucaku a uctenky za bizona, tak mam take orginal, ale tentokrat na 250. Pokud by
nekdo mel zajem, mohu poslat fota. [peters] 24.01.2010 |
| chtel jsem napsat presne to same.. je to jak cafe racer.. :) [Standa_2] 23.01.2010 |
| Súhlasím Peter, vyzerá ako správny café racer. [vladik] 22.01.2010 |
| Další aukrový Bizon. Ta řidítka jsou brutální! Fakt se mi to líbí, vypadá velmi dravě :-) [Petr Kropáček ml.] 22.01.2010 |
| K barvám pro BIZONA bych řekl,že hned po žluté dubovce bych zkousnul a škoda , že je neděla-li
seriově, barvu ZELENOU.Určitě by to oživilo pestrost palety v tehdejší nabídce.Jiná barva mě
neoslovuje ani nenapadá, která by z mého pohledu motu slušela víc.Metalízu nebo kombinaci dvou či
více barev si už vůbec nedovedu představit.ZELENÁ JE TAKOVÁ NEVTÍRAVÁ ,nikoho podle mě nemůže zas
tak urazit a je přitom je elegantní.es2ohv [martin] 20.01.2010 |
| Samozřejmě Petře není problém říci, že se mi barva nelíbí. To ale úplně stačí. Mimochodem i mě se ta
žlutá líbí a byla docela zpestřením v monotonii jawácké červené a to, že byla v jiné kvalitě je
nesmysl. [Honza l] 20.01.2010 |
| Barva nejezdi a každej Bizon je krasnej motocykl a jeto každeho věc kolik pěněz ma na nakup to bylo
a je pořad. [Petr] 19.01.2010 |
| Tak to je zajímavý. Já jsem si myslel, že žlutá se od červené lišila jen pigmentem a ono se zatím
podle všeho jednalo o docela jinou barvu. [Lada] 19.01.2010 |
| Honzo, máš pravdu v tom, že jsem se nechal unést a přesvědčoval dokola jenom toho Jožina :-) Ta cena
je pro mě prostě událost tohoto měsíce. Ale s tou barvou- jsme přece na fóru, kde může každý
bez ohledu na víru nebo rasu projevit svůj názor. Řekl bych, že ta žlutá sluší Bizonovi
výborně. Různí úpravci lakovali Bizony různými odstíny -hezčími, než originál- ale téhle motorce
vždycky nejvíc slušela ta úděsná okro-oranžo-žlutá míchanice. Za mnohem větší průšvih si osobně
dovolím považovat tuhle barvu na Fabiích, ačkoli vznikla v dobách utěšenějších. [Petr Kropáček ml.] 19.01.2010 |
| Ohledně barvy si za svým výrokem stojím. Nejde mi o to, že byla žlutá, ale jaká žlutá a jaká barva.
Kvalita té barvy byla prostě hrozná. To přesně ukazovalo na to, jak na tom jsme v průmyslu jako
celek. Zahraniční motocykly té doby měly lak v hlubokém lesku, kterého jde na nich dosáhnout po 40.
letech pouhým přeleštěním. U barvy použité na Bizonovy byste se k lesku nedoleštili ani za boha.
Ano, je to poplatné době, která stála za prd. [JB] 19.01.2010 |
| Pánové, krom Jožina, který napsal "cena je dobrá", tady nikdo netvrdí nic podobného,
takže nevím koho přesvědčujete. Soulasím s PK, že by takto zůstat neměl, taže nebude původní. Otázka
je, jestli víc ulítl odhad 25tis., nebo kupující. Myslím, že platí to první. A co se táká
barvy. Když někdo napíše o jakékoli barvě, která se na motocyklu používala, že je hrozná, vyblitá,
šílená...., říká to spíš něco o autorovi výroku. Uvědomte si pánové, že jede vždy o modní
záležitost poplatnou konkrétní době. Všimněte si, jak rychle obměňují automobilky vzorníky barev a
mnohé z těch, které se používaly před třeba jen deseti roky, mohou rovněž opůsobit vyblitě a není
vyloučeno, že za 20 roků budou opět in. [Honza l] 19.01.2010 |
| Ještě detail na Oilmaster,který je funkční.es2ohv [martin] 19.01.2010 |
| Paubka,asi ale lepší rozlišení uvidíš u Petrovi fotografie.Řekl bych jsou identické.POZOR SI DÁT,jen
na kontrolky na toto druhé provedení,aby měli vybombírovaný tvar skla hladký a nahoru ,jako
hříbek.Pro Škodovky se děla-li podobné,ale vnitřek byl zapadlej,rovný se šrafováním.es2ohv [martin] 19.01.2010 |
| V loni jsem zde fotografie v jiném vláknu dával,ale proč je nedat ještě jednou.es2ohv [martin] 19.01.2010 |
| Ahoj. Chtěl bych poprosit martina zda by nemohl přidat detailnější fotky. Moc by mne pomohla
fotografie panelu (tachometr kontrolky). Děkuji. [Michal] 19.01.2010 |
| Můj osobní názor: Když budu chtít pěkného Bizona a budu mít hodně peněz: Dokážu se vžít do
situace, že přijdu tady k Martinovi a nabídnu mu za tu motorku 150 tisíc. Ten stroj je ve výjimečném
stavu a faktura se záručákem mě dostala. Tak to má vypadat. Ale rozhodně se nedokážu vžít do
situace, že za toho žlutého z aukra dám 60 tisíc, ač bych neměl o prachy nouzi. Beru, že stačí
pár drobností a bude z toho hezký Bizon, ale už nikdy nebude bezvýhradně v původním stavu. Lidi,
vždyť to je přematlaný štětkou na černo. Já netvrdím že to je extra problém, ale tý ceně to zkrátka
neodpovídá. No a v případě, že se bude renovovat, tak se zas tolik neušetří- výplet, ráfky,
výfuky, lak, chromy, to jsou věci, které se při renovaci prostě udělat musí a na stavu původních
částí až tak moc nezáleží. Musím říct, že můj Bizon vypadal přibližně ve stejném stavu, když
jsem ho přivezl. Skončilo to renovací. [Petr Kropáček ml.] 18.01.2010 |
| Zdravim mam take Bizona a sem moc rad za takovej stav. [Zdeněk] 18.01.2010 |
| Můj osobní názor na žlutou barvu z počátku 70. let kvality Škoda je podobný. Byla to hrůza. A
ta cena? Původně jsem chtěl napsat, že je prostě šílená. Ale když se trochu zamyslím, tak vše vidím
v trochu jiném světle. Ceny v aukcích odrážejí pouze situaci dle momentálního rozpoložení dražících
a skutečnost je však, věřím, jiná. Pokud chce někdo dát 50000 za nálezového Bizona, tak musí mít vše
velmi dobře spočítáno. Věřím, že pokud jsou určité zásadní díly nepoškozeny (a Bizon jich má docela
dost), tak lze při renovaci ušetřit velice hodně. A pokud majitel nemá v úmyslu dělat nový lak, tak
jej až tak veliká další investice do restaurování čekat nemusí. Záleží na stavu motoru atd. V
uplynulm roce jsme byli svědky nákupů Bizonů ve velice bídném stavu za ceny kolem 15000Kč. U nich
byla nutná zásadní renovace spojená s nákupem mnoha replikových dílů a novým lakem. Cena takové
renovace by se částce z Aukra jistě mohla přiblížit. A nyní porovnejme. Máme za podobnou cenu
renovovaný a restaurovaný motocykl. Který má a bude mít větší hodnotu? [JB] 18.01.2010 |
| záručák NA BIZONA. es2ohv [martin] 18.01.2010 |
| Máš pravdu, cenovka byla u OILMASTERA 350ccm s výbavou směrových světel dokonce 11.200 kč.To bylo na
počátek 70 let dost kaček.Můj otec nosil v této době domů výplatu 1800kč a maminka 1300kč.PRAVDA
ASI TO NA POŘÍZENÍ NEBYLA LEVNÁ ZALEŽITOST.Pamatuji si je u nás v Mototechně a jako klučina jsem měl
z toho mokrý trenky,když jsem je obdivoval.Ale,že by se tam o ně lidi prali v pořadníkách jsem
nezaznamenal.Spíše tam tvoři-li takovou klidnou dekoraci tehdejšího prodejního šourumu.K faktuře na
ukázku přikládám,ještě takovou blbůstku orig.záruční list.Ve kterém bylo zahájeno reklamační
řízení.Reklamovala se vysoká hlučnost válců.Tak nevím co si o tom myslet,jest-li proti jiným
dvouválcům to bylo tak hlučné..?? es2ohv Martin [martin] 18.01.2010 |
| Máš zajímavý názor,za mého mládí byli všude jen žlutí bizoni ,považovali jsme jejich vyblitou barvu
za hroznou a divili se,že Jawa není schopna vytvořit větší barevnou škálu....A proto ,když jsme
viděli červeného, srdce nám plesalo....Tento motocykl byl poměrně nedostupný,protože 11000 bylo dost
peněz.... [kriz] 18.01.2010 |
| Žlutas Bizona sleduji na Aukru vypadá slušně,otázka je kolik ještě spolkne korunek ,aby vypadal
o.k.Osobně mám červeného bizona původní tovární stav,ale když vidím žlutého Bizona mám takový
komplex méněcenosti.Vždy se mi tato žlutá barva líbila,poněvadž motu více sluší a je tak nějak pro
BIZONÁCKÝ tvary vhodnější a svěžejší.U mě to nepřicházelo v úvahu měnit barvu poněvadž v takovém
červeném provední a 1A STAVU se BIZONI neobjevují.A byla by věčná škoda likvidovat autentický lak v
bezvadném stavu pro svoje libido. U Žlutase co je Aukru bych se snažil zachovat původní
barvu,rozbenžovat ji, dát nové chromy a probudit motor ze spánkového komatu,a doladit pár
detailů.Pak to bude krasavec.Tipoval bych pro fajn stav investici,k dražené částce +/-15 až 20 tisíc
Kč. MARTIN es2ohv [martin rafaj] 17.01.2010 |
| Ma určitě větši cenu než jina motorka je jich opravdu malo jako třeba 350-361. [Kral] 17.01.2010 |
| Cena je přehnaná. Jinak sem ale rád, že se ukazuje že původní stav je původní stav. [Milan] 17.01.2010 |
| Cena je dobra je v puvodnim stavu a to ma cenu. [Jožin] 17.01.2010 |
| Je to moc. Kdyby byl v nějakém zvlášť původním stavu, tak dejme tomu... Ale tohle je motorka na
které je ještě práce. [Petr Kropáček ml.] 17.01.2010 |
| Tak Bizon na Aukru konečna cena 59100kč krasna cena co. [Chara] 17.01.2010 |
| bizon je vyhlášenej tim jaký je to brko,ty motory šlapali líp než novější 640.jinak je hlavně věcí
vkusu,vzhled je prapodivnej,z 100motorkářů se bude líbit tak 5.Já si o něm osobně tay myslim že je
to hranatá vobluda. [jaromir-noskov] 17.01.2010 |
| no pani ale ja som myslel, ze stale hovorime o cenach pred renovaciou, preto ze ten bizon na aukru
je sice pekny, ale tiez nie je po renovacii a tiez si este zapita peniazteky. ceny po renovacii a
dokonale zachovalych kusov sa pohybuju samozrejme niekde inde. Ani zrenovovanu kyvacku nekupite za
30 000 ale podstatne drahsie. ale to uz porovnavate hrusky s jablkami. [marek.a] 17.01.2010 |
| Take jsou na Jawa Californian na i veteranu dokonce cena 120tis. [Zbořil] 16.01.2010 |
| Tak sleduj inzerci Jawa Californian po renovaci nebo opravdu zachovalej neježděnej to na těch
fotkach tak tam ještě 50tis spadne aby byl v super stavu. [Smolik] 16.01.2010 |
| na aukru i za 35 [Jakub] 16.01.2010 |
| To teda nevím,ale na to kolik bizonů se vyrobilo, tak se jich dochovalo nechutně moc.Za další,
nabídka bohatě stačí poptávce a lidí co touží po bizonu, z toho důvodu že se jim líbí, tich je
pramálo.Většinou je to tak že ,,Tonda,, slyšel v hospodě že to je unikát a zrovna ho má doma nebo ho
může mít.Jinak už se my zdá komický když potkám majitele(znám 15-20lidí co mají, a někteří i dva, a
ještě ani jeden se tady neangažoval) 633/623 a jediný co slyším že je to rarita a je hrozně
vzácný.Já bych tomu jednomu uvěřil,ale všem!?Mě jako bizonfilovi stačí že je neopakovatelný
konstrukcí a jizdnímy vlastnostmi a nic unikátnějšího v něm nehledám. [jeeenik] 16.01.2010 |
| Beru to tak zě kdyz se Jawa Californian prodava normalně za 100tis a kolik jich je tak Bizonu je
opravdu par kousku ma svou cenu. [Chára] 16.01.2010 |
| Tak to je povedené. Těchto historek jsou plné hospody. Někdo prodal něco někam za něco moc...
Znáte tuto? Aerovka byla na prodej za 15 tisíc ovšem jen do doby, dokud prodávající
nenavštívil hospodu u nich na vesnici. Tam mu vysvětlili, že takový automobil přeci v Německu prodá,
sice za 15 tisíc, ale Marek. A tak majitel neprodal a čekal, až do vesnice přijedou ti koupěchtiví
Němci. Bohužel se jich nedočkal. Zato manželce Aerovka ve stodole překážela čím dál více, až... No
až ji majitel, než by se s manželkou hádal a vysvětloval ji ty tisíce Marek, naložil a odvezl do
šrotu. Tož tak. [JB] 16.01.2010 |
| Ten Bizon na Aukru je opravdu pěknej dnes je Bizon ceněna motorka je jich malo a nebudou jeden pan
prodal Bizona do Anglie za 100tis. [Chára] 15.01.2010 |
| Jo? Moje kejvačka 175ccm stála 50 Kčs, ale to je číslo, který trh netvoří. Navíc Bizonů v
relativně originálním stavu je tak málo, že ceny se hodně různí- je to prostě na každém, kolik je
ochoten dát. Jeden příhoz už je na světě, podle mě to půjde tak na 28 tisíc. [Petr Kropáček ml.] 15.01.2010 |
| nesouhlasím, 25 je moc, já si vydražil toho svého za 12 a za 4 sehnal doklady [Jakub] 15.01.2010 |
| Po dlouhé době se konečně nějaký ten pěkný kousek objevil. 25000Kč je dnes asi reálná cena a do
budoucna nebude levněji. Možná by stálo za úvahu porovnat tohoto Bizona s druhým na Aukru, který je
ovšem 250 a je o hodně levnější. [JB] 15.01.2010 |
| Souhlasim s Petrem Kr., pokud cena nevyleze nad 30 , tak asi dobrá volba. [chlup] 15.01.2010 |
| No je hezkej, ale záleží na tom, kam vyleze cena. Z fotek je vidět, že má nějak divoce upravený
zámek sedla, což je věc, která jaksi v popisu není zmíněna, určitě by bylo dobré se na něj jet o
víkendu mrknout. Ale za tu cenu, která tam zatím je nastavena, je to pořád dobrá nabídka. [Petr Kropáček ml.] 15.01.2010 |
| Zdravim co řikate na Bizona na Aukru pěknej kousek co puvodni stav asi doněj pudu. [Zdeněk.] 15.01.2010 |
| Jak bylo zmíněno,jde o zisk,jelikož po roce stání v suché garáži je chrom strupatý,to samé výfuky
chromované v Kopřivnici-loupe se chrom,na podkladu zůstal starý chrom ,je vidět,že nebyl vůbec
broušený.Prachy,prachy,prachy. [petrik] 10.01.2010 |
| ta řidítka jsou jinak dokonalá, krásně vyleštěné sváry které jsou u těch držáčků páček, chrom taky
na jedničku, jen ta hrazda, ta mě zklamala [Jakub] 10.01.2010 |
| Máte pravdu s těmi řidítky. Celkově ty repliky postrádají trochu toho srdce...jde jen o zisk
výrobce. Argumenty, že můžeme být rádi za repliky a že si to můžem vyrábět sami to neberu. Když něco
dělám tak to dělám pořádně! Sám si raději vyrábím chybějící díly a lituji všechny, kteří nejsou tak
zruční a nemají možnost si to nechat vyrábět lépe. Replika ano...pokud je pěkná, ale jinak ne. [kuba Novotný] 10.01.2010 |
| taky jsem je koupil a dost mi vadí ta ledabyle navařená hrazda, když porovnám stará řidítka kde je
nádherná housenka, tak tady to vypadá jako by to svářel prvák na učňáku..hnus [Jakub] 06.01.2010 |
| Jo,proč? [petrikpetrik1] 05.01.2010 |
| petrikpetrik1-že ty máš repliková řidítka?? [Jakub] 04.01.2010 |
| Tobě taky!I vám všem! [Car Jurij Cocotov] 31.12.2009 |
| Nebo tak. [petrikpetrik1] 31.12.2009 |
|
|