MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 297609 příspěvků |7097 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 61 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 623, 633 (UŘ, B | Diskusní téma 19.12.2018 01:20  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

PF 2010


 Rychlé Bizony do nového roku přeje Kropi    [Petr Kropáček ml.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  31.12.2009     Přidat odpověď  
Odpověď  Pro Jirku. Jestli ten plast nebudeš brát, tak mi napiš na malina.d@seznam.cz a já si rád koupím. O tom, že by někdo vyráběl repliku nevím. Sám se už rok nebo dva chystám, že bych si to zkusil nějak vysochat z laminátu. Ale zatím k tomu ještě nedošlo.    [dudik1Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.02.2012
Odpověď  Dobrý den, mám dotaz. Dá se koupit plast pod sedlo v replice ? Mám možnost koupit origo nepoužitý ,ale za dvojku a moc se mi do toho nechce. Díky za odpověd.    [Jirka]   09.02.2012
Odpověď  opět další díly na prodej...rám filtr táhlo zadní tlumiče kolena motor cívky vidlice blatník řidítka airbox plast pod sedlo nádrž tachometr kryt řetězu....z toho by byl skoro komplet bizon    [Jakub]   10.02.2010
Odpověď  Koukam take na Aukro nadrž blatnik podsedlak jeto hruza co někdo uděla s Bizona sekat ruce zato.    [Oubrecht]   07.02.2010
Odpověď  Tak koukam už se Bizon s Aukra draži na portalu jeto hruza jan někdo muže tohle dopustit.    [Vlašimak]   07.02.2010
Odpověď  Josef Poslušný....Spíš Josef hovnoveteránista, ikdyž si tu na něj hraje...Jestli sháníš jenom motor, tak proč kvůli tomu zku*víš dalšího Bizona?    [fuj]   31.01.2010
Odpověď  Ja take nechapu rozprodava v celku kompletni stroj jeto nějakej podivnej člověk asi ra ta ta.    [Vlašimak]   29.01.2010
Odpověď  Je to škoda a moc to nechápu, podle mě se to finančně nemůže vyplatit i když nevím, kolik za tu motorku zaplatil.    [Petr Kropáček ml.Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.01.2010
Odpověď  jo, škoda to je, jestli si myslíš že za to dostane víc...?    [Jakub]   29.01.2010
Odpověď  Tak koukam, že už ho někdo rozprodává.
A´t již pepa nebo původní majitel, je ho škoda a zas o jeden téměř komplet stroj méně.    [Michal]   29.01.2010
Odpověď  Bizonum Zdar jetu nějak ticho ne.    [Vojta Petrak]   28.01.2010
Odpověď  kolik si za něho dal?    [jakub]   27.01.2010
Odpověď  Teda pepa nevím, kde vidíš pěkné chromy. Ráfky jsou hliníkové z čz, výfuky ze 634, řidítka jsou zničená. Myslíš tedy držák zadního blatníku :-)    [Tomáš]   27.01.2010
Odpověď  Kdyz člověk připlati ma krsneho Bizona v puvodnim stavu a to ma cenu a patinu a ne tahle trikolora.    [Vlašimak]   26.01.2010
Odpověď  Nechapu naco to dava na Aukro blbne lidi ještě že Bizona mam a nemusim dělat skladačku hruza.    [Navratil]   26.01.2010
Odpověď  Co dodat?? Vše je věcí nabídky...    [pepa]   26.01.2010
Odpověď  Prodejce aukci předčasně ukončil. Co k tomu dodat?    [Jirka]   26.01.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj příznivci Bizonů, tu 25Oku s divokejma řidítkama jsem nasál od pána ještě před ukončením aukce, mám dost zachovalou 350ku na papírech v původní žluté výrobní číslo 977, ale nemám tak pěkné chromy jako má tenhle, takže ho trošku okradu a zbytek bude k mání včetně těch divokých řídítek, sháním ještě jeden motor na 350 nebo jen pěkné kartery neolámané válce a hlavy, pokud by motor někdo měl rád ho za něco z tohoto Bizona vyměním, kontaktujte mě na adrese pepaapetra@seznam.cz dík    [pepa]   26.01.2010
Odpověď  Pozná se to jen obtížně.
Ale aukro sleduji denně co se týká motorek, tak o tom co se děje mám přehled. Jinak od současného kupujícího tohoto bizona (Bonbea) jsem kupoval dříve motorku. Při koupi si cenu uměle zvedl uživatelem (Febra3). Netvrdím, že je to jeden uživatel, ale může mu cenu zvyšovat kamarád....

Nicméně sem chtěl jenom upozornit případné zájemce ať uvažují s nabídkama. Nikoli odrazovat pokud chtěj dát 20 25 30 tis. i víc jsou to jejich peníze :-) a jejich rozhodnutí.    [Honza B]   26.01.2010
Odpověď  Honza co jak se pozna až někdo na Aukro napiše nespokojenost a par bodu a je konec.    [Petr]   25.01.2010
Odpověď  Honza B: Jak se to pozná? Rád se nechám poučit.    [retromuseum]   25.01.2010
Odpověď  To tada nevim to se tresta bodama a potom konec.    [Petr]   25.01.2010
Odpověď  To nevím kolik skončí, ale ten uživatel má dva účty. Teď si tam přihazuje sám. Bohužel poslední dobu se tak """prodá""" dost motorek na aukru. Ceny jsou pak docela zkreslující.    [Honza B]   25.01.2010
Odpověď  Krasny večer sem zvědavej jaka cena bude za Bizona na Aukru je vcelku kompletni a nizke čislo mam take zalusk.    [Navratil]   24.01.2010
Odpověď  Jinak co se tyka zarucaku a uctenky za bizona, tak mam take orginal, ale tentokrat na 250. Pokud by nekdo mel zajem, mohu poslat fota.    [peters]   24.01.2010
Odpověď  chtel jsem napsat presne to same.. je to jak cafe racer.. :)    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.01.2010
Odpověď  Súhlasím Peter, vyzerá ako správny café racer.    [vladik]   22.01.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Další aukrový Bizon.
Ta řidítka jsou brutální! Fakt se mi to líbí, vypadá velmi dravě :-)    [Petr Kropáček ml.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  22.01.2010
Odpověď  K barvám pro BIZONA bych řekl,že hned po žluté dubovce bych zkousnul a škoda , že je neděla-li seriově, barvu ZELENOU.Určitě by to oživilo pestrost palety v tehdejší nabídce.Jiná barva mě neoslovuje ani nenapadá, která by z mého pohledu motu slušela víc.Metalízu nebo kombinaci dvou či více barev si už vůbec nedovedu představit.ZELENÁ JE TAKOVÁ NEVTÍRAVÁ ,nikoho podle mě nemůže zas tak urazit a je přitom je elegantní.es2ohv    [martin]   20.01.2010
Odpověď  Samozřejmě Petře není problém říci, že se mi barva nelíbí. To ale úplně stačí. Mimochodem i mě se ta žlutá líbí a byla docela zpestřením v monotonii jawácké červené a to, že byla v jiné kvalitě je nesmysl.    [Honza l]   20.01.2010
Odpověď  Barva nejezdi a každej Bizon je krasnej motocykl a jeto každeho věc kolik pěněz ma na nakup to bylo a je pořad.    [Petr]   19.01.2010
Odpověď  Tak to je zajímavý. Já jsem si myslel, že žlutá se od červené lišila jen pigmentem a ono se zatím podle všeho jednalo o docela jinou barvu.    [Lada]   19.01.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Honzo, máš pravdu v tom, že jsem se nechal unést a přesvědčoval dokola jenom toho Jožina :-) Ta cena je pro mě prostě událost tohoto měsíce.
Ale s tou barvou- jsme přece na fóru, kde může každý bez ohledu na víru nebo rasu projevit svůj názor.
Řekl bych, že ta žlutá sluší Bizonovi výborně. Různí úpravci lakovali Bizony různými odstíny -hezčími, než originál- ale téhle motorce vždycky nejvíc slušela ta úděsná okro-oranžo-žlutá míchanice.
Za mnohem větší průšvih si osobně dovolím považovat tuhle barvu na Fabiích, ačkoli vznikla v dobách utěšenějších.    [Petr Kropáček ml.Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  19.01.2010
Odpověď  Ohledně barvy si za svým výrokem stojím. Nejde mi o to, že byla žlutá, ale jaká žlutá a jaká barva. Kvalita té barvy byla prostě hrozná. To přesně ukazovalo na to, jak na tom jsme v průmyslu jako celek. Zahraniční motocykly té doby měly lak v hlubokém lesku, kterého jde na nich dosáhnout po 40. letech pouhým přeleštěním. U barvy použité na Bizonovy byste se k lesku nedoleštili ani za boha. Ano, je to poplatné době, která stála za prd.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  19.01.2010
Odpověď  Pánové, krom Jožina, který napsal "cena je dobrá", tady nikdo netvrdí nic podobného, takže nevím koho přesvědčujete. Soulasím s PK, že by takto zůstat neměl, taže nebude původní. Otázka je, jestli víc ulítl odhad 25tis., nebo kupující. Myslím, že platí to první.
A co se táká barvy. Když někdo napíše o jakékoli barvě, která se na motocyklu používala, že je hrozná, vyblitá, šílená...., říká to spíš něco o autorovi výroku.
Uvědomte si pánové, že jede vždy o modní záležitost poplatnou konkrétní době. Všimněte si, jak rychle obměňují automobilky vzorníky barev a mnohé z těch, které se používaly před třeba jen deseti roky, mohou rovněž opůsobit vyblitě a není vyloučeno, že za 20 roků budou opět in.    [Honza l]   19.01.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě detail na Oilmaster,který je funkční.es2ohv    [martin]   19.01.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Paubka,asi ale lepší rozlišení uvidíš u Petrovi fotografie.Řekl bych jsou identické.POZOR SI DÁT,jen na kontrolky na toto druhé provedení,aby měli vybombírovaný tvar skla hladký a nahoru ,jako hříbek.Pro Škodovky se děla-li podobné,ale vnitřek byl zapadlej,rovný se šrafováním.es2ohv    [martin]   19.01.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  V loni jsem zde fotografie v jiném vláknu dával,ale proč je nedat ještě jednou.es2ohv    [martin]   19.01.2010
Odpověď  Ahoj. Chtěl bych poprosit martina zda by nemohl přidat detailnější fotky. Moc by mne pomohla fotografie panelu (tachometr kontrolky). Děkuji.    [Michal]   19.01.2010
Odpověď  Můj osobní názor:
Když budu chtít pěkného Bizona a budu mít hodně peněz: Dokážu se vžít do situace, že přijdu tady k Martinovi a nabídnu mu za tu motorku 150 tisíc. Ten stroj je ve výjimečném stavu a faktura se záručákem mě dostala. Tak to má vypadat.
Ale rozhodně se nedokážu vžít do situace, že za toho žlutého z aukra dám 60 tisíc, ač bych neměl o prachy nouzi.
Beru, že stačí pár drobností a bude z toho hezký Bizon, ale už nikdy nebude bezvýhradně v původním stavu. Lidi, vždyť to je přematlaný štětkou na černo. Já netvrdím že to je extra problém, ale tý ceně to zkrátka neodpovídá.
No a v případě, že se bude renovovat, tak se zas tolik neušetří- výplet, ráfky, výfuky, lak, chromy, to jsou věci, které se při renovaci prostě udělat musí a na stavu původních částí až tak moc nezáleží.
Musím říct, že můj Bizon vypadal přibližně ve stejném stavu, když jsem ho přivezl. Skončilo to renovací.    [Petr Kropáček ml.Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  18.01.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravim mam take Bizona a sem moc rad za takovej stav.    [Zdeněk]   18.01.2010
Odpověď  Můj osobní názor na žlutou barvu z počátku 70. let kvality Škoda je podobný. Byla to hrůza.
A ta cena? Původně jsem chtěl napsat, že je prostě šílená. Ale když se trochu zamyslím, tak vše vidím v trochu jiném světle. Ceny v aukcích odrážejí pouze situaci dle momentálního rozpoložení dražících a skutečnost je však, věřím, jiná. Pokud chce někdo dát 50000 za nálezového Bizona, tak musí mít vše velmi dobře spočítáno. Věřím, že pokud jsou určité zásadní díly nepoškozeny (a Bizon jich má docela dost), tak lze při renovaci ušetřit velice hodně. A pokud majitel nemá v úmyslu dělat nový lak, tak jej až tak veliká další investice do restaurování čekat nemusí. Záleží na stavu motoru atd. V uplynulm roce jsme byli svědky nákupů Bizonů ve velice bídném stavu za ceny kolem 15000Kč. U nich byla nutná zásadní renovace spojená s nákupem mnoha replikových dílů a novým lakem. Cena takové renovace by se částce z Aukra jistě mohla přiblížit. A nyní porovnejme. Máme za podobnou cenu renovovaný a restaurovaný motocykl.
Který má a bude mít větší hodnotu?    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  18.01.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  záručák NA BIZONA. es2ohv    [martin]   18.01.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Máš pravdu, cenovka byla u OILMASTERA 350ccm s výbavou směrových světel dokonce 11.200 kč.To bylo na počátek 70 let dost kaček.Můj otec nosil v této době domů výplatu 1800kč a maminka 1300kč.PRAVDA ASI TO NA POŘÍZENÍ NEBYLA LEVNÁ ZALEŽITOST.Pamatuji si je u nás v Mototechně a jako klučina jsem měl z toho mokrý trenky,když jsem je obdivoval.Ale,že by se tam o ně lidi prali v pořadníkách jsem nezaznamenal.Spíše tam tvoři-li takovou klidnou dekoraci tehdejšího prodejního šourumu.K faktuře na ukázku přikládám,ještě takovou blbůstku orig.záruční list.Ve kterém bylo zahájeno reklamační řízení.Reklamovala se vysoká hlučnost válců.Tak nevím co si o tom myslet,jest-li proti jiným dvouválcům to bylo tak hlučné..?? es2ohv Martin    [martin]   18.01.2010
Odpověď  Máš zajímavý názor,za mého mládí byli všude jen žlutí bizoni ,považovali jsme jejich vyblitou barvu za hroznou a divili se,že Jawa není schopna vytvořit větší barevnou škálu....A proto ,když jsme viděli červeného, srdce nám plesalo....Tento motocykl byl poměrně nedostupný,protože 11000 bylo dost peněz....    [kriz]   18.01.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Žlutas Bizona sleduji na Aukru vypadá slušně,otázka je kolik ještě spolkne korunek ,aby vypadal o.k.Osobně mám červeného bizona původní tovární stav,ale když vidím žlutého Bizona mám takový komplex méněcenosti.Vždy se mi tato žlutá barva líbila,poněvadž motu více sluší a je tak nějak pro BIZONÁCKÝ tvary vhodnější a svěžejší.U mě to nepřicházelo v úvahu měnit barvu poněvadž v takovém červeném provední a 1A STAVU se BIZONI neobjevují.A byla by věčná škoda likvidovat autentický lak v bezvadném stavu pro svoje libido.
U Žlutase co je Aukru bych se snažil zachovat původní barvu,rozbenžovat ji, dát nové chromy a probudit motor ze spánkového komatu,a doladit pár detailů.Pak to bude krasavec.Tipoval bych pro fajn stav investici,k dražené částce +/-15 až 20 tisíc Kč.
MARTIN es2ohv    [martin rafaj]   17.01.2010
Odpověď  Ma určitě větši cenu než jina motorka je jich opravdu malo jako třeba 350-361.    [Kral]   17.01.2010
Odpověď  Cena je přehnaná. Jinak sem ale rád, že se ukazuje že původní stav je původní stav.    [Milan]   17.01.2010
Odpověď  Cena je dobra je v puvodnim stavu a to ma cenu.    [Jožin]   17.01.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Je to moc. Kdyby byl v nějakém zvlášť původním stavu, tak dejme tomu... Ale tohle je motorka na které je ještě práce.    [Petr Kropáček ml.Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  17.01.2010
Odpověď  Krasnej Bizon http://www.aukro.cz/item878781614_jawa_350_typ_633_01_bizon_r_v_1970_s_doklady.html    [Jožin]   17.01.2010
Odpověď  Tak Bizon na Aukru konečna cena 59100kč krasna cena co.    [Chara]   17.01.2010
Odpověď  bizon je vyhlášenej tim jaký je to brko,ty motory šlapali líp než novější 640.jinak je hlavně věcí vkusu,vzhled je prapodivnej,z 100motorkářů se bude líbit tak 5.Já si o něm osobně tay myslim že je to hranatá vobluda.    [jaromir-noskov]   17.01.2010
Odpověď  no pani ale ja som myslel, ze stale hovorime o cenach pred renovaciou, preto ze ten bizon na aukru je sice pekny, ale tiez nie je po renovacii a tiez si este zapita peniazteky. ceny po renovacii a dokonale zachovalych kusov sa pohybuju samozrejme niekde inde. Ani zrenovovanu kyvacku nekupite za 30 000 ale podstatne drahsie. ale to uz porovnavate hrusky s jablkami.    [marek.a] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.01.2010
Odpověď  Take jsou na Jawa Californian na i veteranu dokonce cena 120tis.    [Zbořil]   16.01.2010
Odpověď  Tak sleduj inzerci Jawa Californian po renovaci nebo opravdu zachovalej neježděnej to na těch fotkach tak tam ještě 50tis spadne aby byl v super stavu.    [Smolik]   16.01.2010
Odpověď  na aukru i za 35    [Jakub]   16.01.2010
Odpověď  chara: neprehanas to uz trochu s tymi cenami? Californian za 100 000???tu mas http://motocykle.bazos.sk/inzerat/2897263/Predam.php
http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/345541-350-californian.html
kde zijes?
inak kazda vec ma v tedy hodnotu, ked ma kupca. a o veteranoch to plati dvakrat. mocem si vypitat cenu aku kolvek, ale otaska je ci si motorku na tolko ceni aj kupujuci. ak nie, tak ju skratka nepredam.    [marek.a] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.01.2010
Odpověď  To teda nevím,ale na to kolik bizonů se vyrobilo, tak se jich dochovalo nechutně moc.Za další, nabídka bohatě stačí poptávce a lidí co touží po bizonu, z toho důvodu že se jim líbí, tich je pramálo.Většinou je to tak že ,,Tonda,, slyšel v hospodě že to je unikát a zrovna ho má doma nebo ho může mít.Jinak už se my zdá komický když potkám majitele(znám 15-20lidí co mají, a někteří i dva, a ještě ani jeden se tady neangažoval) 633/623 a jediný co slyším že je to rarita a je hrozně vzácný.Já bych tomu jednomu uvěřil,ale všem!?Mě jako bizonfilovi stačí že je neopakovatelný konstrukcí a jizdnímy vlastnostmi a nic unikátnějšího v něm nehledám.    [jeeenik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.01.2010
Odpověď  Beru to tak zě kdyz se Jawa Californian prodava normalně za 100tis a kolik jich je tak Bizonu je opravdu par kousku ma svou cenu.    [Chára]   16.01.2010
Odpověď  Tak to je povedené. Těchto historek jsou plné hospody. Někdo prodal něco někam za něco moc...
Znáte tuto?

Aerovka byla na prodej za 15 tisíc ovšem jen do doby, dokud prodávající nenavštívil hospodu u nich na vesnici. Tam mu vysvětlili, že takový automobil přeci v Německu prodá, sice za 15 tisíc, ale Marek. A tak majitel neprodal a čekal, až do vesnice přijedou ti koupěchtiví Němci. Bohužel se jich nedočkal. Zato manželce Aerovka ve stodole překážela čím dál více, až... No až ji majitel, než by se s manželkou hádal a vysvětloval ji ty tisíce Marek, naložil a odvezl do šrotu.
Tož tak.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  16.01.2010
Odpověď  Ten Bizon na Aukru je opravdu pěknej dnes je Bizon ceněna motorka je jich malo a nebudou jeden pan prodal Bizona do Anglie za 100tis.    [Chára]   15.01.2010
Odpověď  Jo?
Moje kejvačka 175ccm stála 50 Kčs, ale to je číslo, který trh netvoří.
Navíc Bizonů v relativně originálním stavu je tak málo, že ceny se hodně různí- je to prostě na každém, kolik je ochoten dát. Jeden příhoz už je na světě, podle mě to půjde tak na 28 tisíc.    [Petr Kropáček ml.Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  15.01.2010
Odpověď  nesouhlasím, 25 je moc, já si vydražil toho svého za 12 a za 4 sehnal doklady    [Jakub]   15.01.2010
Odpověď  Po dlouhé době se konečně nějaký ten pěkný kousek objevil. 25000Kč je dnes asi reálná cena a do budoucna nebude levněji. Možná by stálo za úvahu porovnat tohoto Bizona s druhým na Aukru, který je ovšem 250 a je o hodně levnější.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  15.01.2010
Odpověď  Souhlasim s Petrem Kr., pokud cena nevyleze nad 30 , tak asi dobrá volba.    [chlup] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.01.2010
Odpověď  No je hezkej, ale záleží na tom, kam vyleze cena.
Z fotek je vidět, že má nějak divoce upravený zámek sedla, což je věc, která jaksi v popisu není zmíněna, určitě by bylo dobré se na něj jet o víkendu mrknout.
Ale za tu cenu, která tam zatím je nastavena, je to pořád dobrá nabídka.    [Petr Kropáček ml.Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  15.01.2010
Odpověď  Zdravim co řikate na Bizona na Aukru pěknej kousek co puvodni stav asi doněj pudu.    [Zdeněk.]   15.01.2010
Odpověď  Jak bylo zmíněno,jde o zisk,jelikož po roce stání v suché garáži je chrom strupatý,to samé výfuky chromované v Kopřivnici-loupe se chrom,na podkladu zůstal starý chrom ,je vidět,že nebyl vůbec broušený.Prachy,prachy,prachy.    [petrik]   10.01.2010
Odpověď  ta řidítka jsou jinak dokonalá, krásně vyleštěné sváry které jsou u těch držáčků páček, chrom taky na jedničku, jen ta hrazda, ta mě zklamala    [Jakub]   10.01.2010
Odpověď  Máte pravdu s těmi řidítky. Celkově ty repliky postrádají trochu toho srdce...jde jen o zisk výrobce. Argumenty, že můžeme být rádi za repliky a že si to můžem vyrábět sami to neberu. Když něco dělám tak to dělám pořádně! Sám si raději vyrábím chybějící díly a lituji všechny, kteří nejsou tak zruční a nemají možnost si to nechat vyrábět lépe. Replika ano...pokud je pěkná, ale jinak ne.    [kuba Novotný]   10.01.2010
Odpověď  taky jsem je koupil a dost mi vadí ta ledabyle navařená hrazda, když porovnám stará řidítka kde je nádherná housenka, tak tady to vypadá jako by to svářel prvák na učňáku..hnus    [Jakub]   06.01.2010
Odpověď  Jo,proč?    [petrikpetrik1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.01.2010
Odpověď  petrikpetrik1-že ty máš repliková řidítka??    [Jakub]   04.01.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tobě taky!I vám všem!    [Car Jurij Cocotov]   31.12.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nebo tak.    [petrikpetrik1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.12.2009
 Přidat odpověď   (76) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006