MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306152 příspěvků |7499 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 72 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 623, 633 (UŘ, B | Diskusní téma 6.7.2020 08:43  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Naleznete renovační chyby?
Nabízeno za 37000Kč 28.10.2006 na burze v Brně.    [Jiří Bartuš]   31.10.2006     Přidat odpověď  
Odpověď  Musim říct,že když jsem sháněl Bizona,tak jsem viděl jednoho v původnim stavu bez žádných úprav,který měl relé také pod nádrží.Ale kdo ví?    [Karel Drska]   09.12.2006
Odpověď  Dík za pomoc, ešte na vrchej tyčke priemer 6mm sú nejaké clony.
8ks na každej strane. Z akého sú materiálu a ako vyzerajú. Sú zobrazené v katalogu, ale ja ich tam nemám.Píšem po slovensky,česky už tak dobre neviem, som rodený moravák a presťahoval som sa na slovensko.    [Mirek]   02.12.2006
Odpověď  Vážený Miloši. Četl jsem pouze o odstředivé spojce a to v materiálech, které jsou volně přístupné na MotoMagazínu ve článku o Bizonech. Pravdou je, že se s největší pravděpodobností nikdz nemontovala, ale o tomto bohužel žádný důkaz nemám.    [Jiří Bartuš]   02.12.2006
Odpověď  Už potřetí a naposledy, pane Bartuš, kdy a kde jste slyšel o automatický spojce do Bizona ? Jak uvádíte na začátku této stránky. Byla v předchůdci v unifikovaný řadě,ale jen v prototypech skůtru a jednoválcích 125,175,250,350    [Miloš]   01.12.2006
Odpověď  Fotka je malá,ale výfuky jsou asi z 634,guma na nádrži je křivá a rychlopal tam býval jiný.Jo a takhle přivázat motorku přes nový sedlo ........Ani kozu na pastvě.....    [Miloš]   01.12.2006
Odpověď  Kdo páchá takový zvěrstva na Bizonovi ? Relé pod nádrží,hefty z 638,černý víčko na nefunkčním čerpadle,blinkry na nějakých pochybných držácích,sedlo bývalo pro náš trh jen hladké - bez prolisů a to ještě není vidět přístrojovka s tachometrem. Pod sedlem se taky občas dělají "věci". Ta parabola by taky chtěla vyměnit.    [Miloš]   01.12.2006
Odpověď  Toho Bizona už jsem potkal na burze ve Slavkově. Pamatuju si ho dobře, protože jsem projížděl kolem něj,zastavovil mě a prohlížel jsi moje blinkry. Se nedivím, že to nikdo nechce za ty peníze.    [Jura-Bizon]   11.11.2006
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ještě pro porovnání. Stejná burza, nálezový stav Jawa 623/01 kompletní - omšelá + vozík PAv + závěs. Cena 17000Kč.    [Jiří Bartuš]   01.11.2006
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pro porovnání. Stejná burza, nálezový stav. Cena 12000Kč.    [Jiří Bartuš]   01.11.2006
Odpověď  No a zde je nasnadě otázka. Proč spěchat při renovaci?
Jde jen o zisk? Vždyť musí být jasné, že za ty peníze je to neprodejné. Není lepší nikam nespěchat a vše dotáhnout do zdárného konce?    [Jiří Bartuš]   01.11.2006
Odpověď  Neoriginalny dekor gumy na bokoch nadrze z fotky to nie je vidno ale stal som vedla neho    [Dusan]   01.11.2006
Odpověď  Nezapojeno olej.čerpadlo (víčko černou barvou), lanko plynu neprochází levým víkem, neorig.př.blinkry, hefty ze Simsona, dlouhé páčky s kuličkou, nový typ klaksonu, relé venku pod nádrží, víc z té fotky není patrné    [tony]   01.11.2006
 Přidat odpověď   (12) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006