MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316477 příspěvků |8211 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 43 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 623, 633 (UŘ, B | Diskusní téma 14.11.2024 18:13  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma 

Jaký typ plastu je na masce a pod sedlem bizona


 Zdravím všechny Bizoňáky. Zajímalo by mě jaký typ plastu je na masce a pod sedlem bizona. Musím vyplnit praskliny i dílo po elektrolitu. Jestli má někdo zkušenosti s lepením těchto plastů, tak prosím napište. ROMAN    [roman]   24.03.2010     Přidat odpověď  
Zobrazit fotografiiOdpověď  snad ti to pomůže    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.04.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  .    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.04.2022
Odpověď  file:///C:/Users/petr/Downloads/20220403_203137.jpgfile:///C:/Users/petr/Downloads/20220403_202626.jpg    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.04.2022
Odpověď  Jo už to vidím . . .
na fotce to vypadá, jako že je ten "chladič" přišroubovaný.
To bude pěkná "psina" to vyrobit . .. ): ):    [radekb]   03.04.2022
Odpověď  Dno té záplaty je přišroubovaný do rámu přes takový distanční sloupek asi 10 mm vysoký. Vedle toho VAPE regulátoru je vidět velkoplošná podložka a matka M6

Ten zub je vidět i zvrchu je to jakoby prolisovaný , ale samozřejmě za tepla.    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.04.2022
Odpověď  Jo ten náznak "zubu je vidět i na tom mém torzu . . .    [radekb] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.04.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  Moto-šoko, škoda, že je tak daleko . . .
Je dobré to nechat spravit tam, kde už jsou zkušenosti.    [radekb] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.04.2022
Odpověď  Díky,z této fotky je vidět, že jsi vepředu přidaný plast "ukotvil" v prostoru filtrboxu, a dno té "záplaty" je ještě i vespod "ukotvený" ?
A ještě dotaz - ten "zub" je vidět i z vrchu ?    [radekb]   03.04.2022
Odpověď  V tomto odkazu je vidět jak to má zespodu vypadat i když je to z laminátu
https://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=118&idtop=187845    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.04.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  Našel jsem jen toto. Jde ti asi nejspíš o tu část, na které stojí baterka, ta bývá rozežraná nejvíc. Plast je v tomto místě přišroubovaný a ještě je tam takový "zub". K dotvarování tohoto plastu jsem použil horkovzdušnou pistoli. Ten plast PA6 má dost vysoký bod tání a když začne měknout, tak se už skoro pálí a vznikají na něm bublinky! (moje zkušenost) Plast jsem nahřál a pak pomocí velké stojanové vrtačky a různých svařených a soustružených nástrojů vytvaroval plast. Svařit jsem to nechal v Moto - šoko. Pracuje tam šikovný svářeč plastů.    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.04.2022
Odpověď  Dotaz pro Petan69
můžu požádat -Nemáte více fotek z opravy podsedlového plastu v prostoru baterie ?
Klidně i na mail... Díky radekb    [radekb] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.04.2022
Odpověď  Držák ze sedla je položený na víčku airboxu. A jestli myslíš na spodku vedle regulátoru VAPE, tak tam je 2x velkoplošná podložka čím je plast přichycený k rámu.
To VAPE tam je jen odložený. Cívku mám namontovanou pod nádrží...    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.10.2018
Odpověď  Mohu se zeptat, co je to na spodní fotce na víčku airboxu za plech?    [Roman]   31.10.2018
Odpověď  Na tom spodním obrázku je vidět spára mezi dnem a bokem, má to tak být, kvůli pružnosti    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.10.2018
Odpověď  Svářeči nastříhej ze zbytků slabý proužky, kdyby to neměl čím zavařit. Vše poctivě obrousit od barvy, ať ti to drží.
Podsedlák i masku nastříkat jako plastový nárazníky na autě, základ na plast, plnič, tmel i barva na plast, nebo s nějakou tou přísadou, aby to bylo pružný.    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.10.2018
Odpověď  Byl jsem tam osobně a chtěl jsem polyamid 6. Byl tam v kanceláři velice ochotný pán a ve skladu našel nějaký zbytek cca za 200,-.
Asi by bylo dobrý tam předem zavolat a objednat, pak si nechat poslat, nebo osobně vyzvednout (většinou až druhý den)
Svařili mi to kluci v Moto-Šoko na Kladně asi za 500,- Vše jsem připravil, vyřezal, vyvrtal a ohnul horkovzduškou. (ohýbat to jde dost špatně, ale dá se to)
Petr    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.10.2018
Odpověď  Mohl bys mi prosím tě poradit který konkrétně polyamid z jejich nabídky jsi použil? Koukal jsem, že PA6 mají vždy s nějakým přívlastkem. A svařit sis to nechal od někoho, nebo jsi to nějak svařoval v domácích podmínkách?    [jara.tuma] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.10.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  ještě z boku    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.10.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Materiál podsedláku je Polyamid-6 (silon). Jde to svařovat a drží to! Mám to takto opravený. Kus desky jsem koupil v Primapolu https://www.primapol.cz/    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.10.2018
Odpověď  Přesto, že je to již notně starý příspěvek, tak to zkusím a zeptám se uživatele Jakub jestli ještě nemá ten zničený podsedlák na pokusy. Svůj podsedlák mám taky zničený a hledám odvahu a způsob jak jej opravit...Předem díky!    [jara.tuma] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.10.2018
Odpověď  Ty plastové držáky jsem na svém bizonu také neměl, odléval jsem je z dentakrilu a pak stříkal na černo. Větší část jednoho původního mi zbyla, pokud někomu poslouží jako vzor pro odlití tak je k dispozici. Jinak s podsedadlovým plastem jsem měl obdobné problémy, nechával jsem to zkoušet svařovat a opravdu to nejde, nakonec jsem plast laminoval, zatím to drží,ale není to ideální řešení.    [Honza]   08.06.2010
Odpověď  K opravě tohoto dílu jsem se zatím nedostal, ale podle všeho je to termoplast, na kterém laminát držet nebude, ale ti co spravují automobilové názazníky by si s tím mohli poradit. nebude ale asi úplně snadné vyrovnat povrch a sjednotit s okolím. Pokud to tehdy stříkali na nezdrsněný povrch, tak to taky něco vypovídá.    [Honza l]   04.06.2010
Odpověď  kdyby měl někdo zájem laborovat s lepidly a rozpouštědly případně zkusit svářet ten podsedlový plast, mohu poskytnout jeden dok*rvený jako pokusného králíka    [Jakub]   04.06.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Sice mám také prožraný podsedadlák,ale zajímá mě něco jinšího.setkal jste se někdo s původně nelakovaným podsedalovým plastem.Na mém bizonu 250 632.02 r.v.1970 který už byl párkrát stříkán a natírán,se tyto nepůvodní vrstvy loupou a pod nimi je plast vyloženě zrcadlově lesklí.přiložené foto není aktuální.Ještě bych se vás chtěl zeptat jestli by někdo neměl navíc plastové záslepky které kryjí jäkl rámu z kterého vychází vzpěra zadního blatníku?    [jeeenik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.06.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  zdravim, zrovna ted jsem tento problem opravoval, prvne jsem nanytoval snad 1 mm tlusty hlinikovy plech, boky jsem k plechu prilepil tavnym lepidlem a pote vse prekryl kytem se skelnymi vlakny, zatim to drzi perfektne.. Je potreba vse dobre odmastit, ja pouzil aceton. Drzaky na inducky jsem pouzil PVC trubku pro odpad, prumer 45 mm, narezal a prilepil taktez tavnou pistoli. Drzi to supr. Nyni se chystam vse striknout plnicem a vyvrtat potrebne otvory pro kabely a hadicku na pary od baterky. Pro zajemce muzu zaslat podrobnejsi foto na mail.    [kvartan]   14.05.2010
Odpověď  ja mám na tom plaste kopu laminátu ale príliš dobre to nedrží. Ale ten, kto to laminoval predtým nezdrsnil povrch plastu a v niektorých častiach to ide ľahko odlepiť.    [vladik]   25.03.2010
Odpověď  co to zkusit zalaminovat?    [Jakub]   24.03.2010
Odpověď  Já jsem měl v bocích podsedlovky velké díry - předchozí majitel tam měl něco jako boční obrysová světla - a řešil jsem to také tavnou pistolí. Jen jsem ta místa zevnitř podlepil kusem hmoty z výstražné cedule z práce a z venku jsem to zalil.Vnitřek jsem lepil obdobně. Byly tam také velké vyžrané díry, ale zatím to tři sezony drží. Spotřeboval jsem cca 3 tyčinky lepidla.    [Pavel]   24.03.2010
Odpověď  Bakelit byl křehkej a lámal se- tohle je pružné, něco jakoby PVC.
Problém bude v tom, že odleptané hrany jsou zastárlé a ovlivněné tou kyselinou. Navíc v místě, kde bývá podsedlovka vyžraná nejvíc- pod baterkou- konstrukce toho plastu pohlcovala síly od všech možných deformací pod celým sedlem- bylo to prostě jediné slušné uzavřené místo- a tak se musí jednat o hmotu, která se nepustí ani plastu, který se deformuje.    [Petr Kropáček ml.Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  24.03.2010
Odpověď  Děkuji za odpověď. Ale myslím, že v dnešní době musí existovat něco s čím by se to spojilo. Ten plast vypadá jako bakelit.    [roman]   24.03.2010
Odpověď  Tak třeba Romixx tu podsedlovku lepil- viz http://www.motorkari.cz/clanky/veterani/renovace-jawy-350-633-bizon-15288.html?kid=12411
Zkus se tedy výše uvedeného přeptat, jak mu to funguje.
Já jsem se uchýlil k nanýtování kousku plechu, protože si myslím, že tenhle kvaziplast, ze kterýho je to vyrobeno, by se určitě rozlepoval. Z boku plastu jsem měl jednu menší dírku a tu jsem vyspravil lepidlem z tavné pistolky. To drží dobře, ale byla to opravdu dirka velikosti průstřelu a v místě, kde není plast nikterak namáhán.    [Petr Kropáček ml.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  24.03.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě fotka mojeho mazlíka, na kterém bude ještě hodně práce dostat ho do původního stavu.    [roman]   24.03.2010
 Přidat odpověď   (32) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006