MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306150 příspěvků |7499 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 72 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 623, 633 (UŘ, B | Diskusní téma 6.7.2020 06:51  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma 

Bizon 350 / typ 633 s doklady


 Prosím o objektivní názor na tento stroj, cena ?
Díky    [Dimorphodon]   28.12.2011     Přidat odpověď  
Odpověď  zdravím níže odkaz na aktualně inzerovaný Bizon 250 bez oilmastera    [majin]   30.05.2014
Odpověď  http://www.i-veteran.cz/inzerce/_foto.php?m=000039 4138    [jawa bizon 250 v inzerci]   29.05.2014
Odpověď  Práve on tu fotku nedal úmyselne ani mailovú adresu, aby rýchlo prišiel kúpychtivý záujemce a udelal rýchly obchod. Až urobí kvalitní fota tak mu ostane hodne dlouho... za tú cenu 30.000 kč, možná ju uvidíme za čas na aukru.cz.    [Jozef]   01.04.2012
Odpověď  ponaučení pro tebe, nejdříve si nechej vše vyfotit...    [Jakub]   01.04.2012
Odpověď  Dobrý den, včera sem se vydal na inzerát na Jawa bizon 250 s prídaným mazánim v peknem puvodním stavu s dokladmi do obce Jankovice pri Uherskem Hradišti, aké bolo rozčarovaní, keď mi majitel ukázal bizóna totálne v zúboženem rezavom stavu, natreného štetcem, sedačka urvaná na polovicu, totálne razavá, no proste chudáčik bizon za cenu 30.000 kč... Majitel zámerne nedelal foto aby neodlákal záujemce na toho totálne rezavého úbožáka, takto se to nedelá...
Prošel som 270 km, je to další ponaučení pre všetkých záujemcov, prodávajúci opíše bizona ako pekného v puvodním stavu za cenu 30.000 kč...verte, kto tam pojede mi dá za pravdu, a pozor na tento inzerát.    [Jozef]   01.04.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  ... a ještě jedna...    [Dimorphodon]   04.02.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě fotka...    [Dimorphodon] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.02.2012
Odpověď  Zdar,též se připojím k debatě,mě se zase zrovna na sportce sedí nejlíp z jaw,teda i na pérákovi.Ta výka kol,je teda znat.    [elstrem] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.02.2012
Odpověď  Jak se skutečný výška posazu liší z hlavy nevím. Já tu výšku posuzuji zejména z pohledu na Bizona jako na cestovní motorku, kdy bych očekával posaz nižší. Svou roli při subjetivním pohledu na výšku posazu hraje i fakt, že Bizon má úzká řídítka na rozdíl od sportky, která je má naopak poměrně široká a tedy činí motorku ovladatelnější. Co mohu říci, tak na obou se mi sedí tak jak tak velice špatně.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  02.02.2012
Odpověď  Pánové, často čtu, nebo slyším, že bizon je vysoká motorka a proto je na ježdění ne zcela dobrá. Mě ale nepřipadne, že by byla vyšší, než třeba sportka a na tu si nikdo nestěžuje. Jak to operavdu je.    [Honza l]   02.02.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pavle stejně s tím jezdíme svátečně, já aspon jo , doma kolem komína.
Pravda, těch karambolů s smrtáků mají na svém kontě rozohněný Bizoni zřejmně dost.
Alex zminoval pásek přes sedlo, no jako dobový doplněk dobrý.Ale v reálu, když vede
hrbáče řidička viz dobobý prospekt nebrat.Je poviností se jako spolujezdec v zadu při
jízdě držet rukama slečny za airbagi a kochat se přírodou.    [es2ohv]   26.01.2012
Odpověď  Dovezl jsem ho asi před dvěma lety, i když mě ho prodejce slíbil možná ještě tři roky před tím, než jsem ho zakoupil. Když už mu překážel, tak jsem ho dovezl, cena mě samotného docela potěšila. Bizon je poměrně zajímavý motocykl, jelikož se přeci jen klasické konstrukci Jaw vymyká, i když mě osobně jízda na něm nijak nenadchla. Těžiště je opravdu vysoké a upřímně řečeno, každého koho jsem potkal či znám, kdo si kdysi tento motocykl pořídil na ježdění, tak ho rozbil. A já bych stylem klopení asi nebyl vyjímkou.    [Pavel]   25.01.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Cena 3 tisíce za Bizona na foto co jsi koupil je cena snů.Samozřejmně si to asi za tu cenu nekoupil včera, ale to nevadí.Dnes by jsi dal jen 3 tisíce za přední blatník.
Bizon je takový nahrbený QUASIMODO hrbáč o kterém nemají ani moc povědomost v cizině.
Přesvědčil jsem se o tom u lidí v zahraničí co se považuji i za znalce JAWY.
Není, ale divu. Bizonařina se u ná moc nepropagovala, prospektů málo, finálních výrobků taktéž poskromnu. Tak budme rádi, že nám tada zůsta-li ve stínu velkovýroby 634 pro SSSR.
Mohlo to být, ale i obráceně. Kdyby se Sovětům zalíbil hrbáč a schváli-li jeho realizaci, tak MOTOKOV dodával nepředstavitelný kvantum Bizonů.A mi dnes možná obdivova-li maloserii v počtu cirka 5tisíc model 634.
Tenkrát to byla taková loterie bez logiky.
Na samotný neobvyklý vzhled QUASIMODA, člověk musí dozrát to je fakt.    [es2ohv]   25.01.2012
Odpověď  Ten zlty je pekne spraveny. Jedine co by som vytkol je replikovy klakson s nespravnou mriezkou (aspon sa mi zda nespravna) a cierny kryt rozety.
A mal by som otazku? Mali bizony original pasik cez sedadlo alebo je to len mala chybicka renovatora? Na dobovych prospektoch pasik nebyva vidno, tak rozmyslam, ci v "seriovej" produkcii boli sedla s pasikmi.

JB: nestastny zastaraly motor? Myslel som, ze odhliadnuc od postupneho mierneho zvysovania vykonu boli motory jawa 350 prakticky od peraka po 634 v zaklade rovnake a neda sa hovorit, ze konkretne bizon vybocoval z ustalenej usmevnej snahy Jawa o modernizaciu - nakoniec zvysenie vykonu Bizona na 21-22 koni je oproti panelke 350 krok vpred (i ked maly, ale je).    [Alex]   25.01.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vzhledem k tomu, že je renovace finančně náročná, taktéž v dnešní době i pořizovací cena Bizona, tak je asi těch 80 litrů předpokládatelných. Jen ještě záleží na tom, či je někdo z nás chce za tento motocykl dát najednou. Já koupil tuhle 350 za 3 tisíce, sice je bez TP, ještě má další nedostatky, ale jinak je pojízdný.    [Pavel]   25.01.2012
Odpověď  Bizona jsem měl a tak myslím, že mohu být objektivní. Bizon je jistě zajímavá motorka, která upoutá pozornost kdekoli, kde se objeví. Přeci jen to byla jediná 350 na počátku 70. let v prodeji. Když nepočítám ojedinělý prodej Californianů. A to, společně s patřičnými pověrami, v lidech něco zanechá.

Mně se Bizon líbí pro jeho výjimečnost. Odlišuje se snad vším, co jinak české motocykly charakterizovalo. Až na ten nešťastný, zastaralý, motor. Jízdní vlastnosti má Bizon nic moc. Úzká řidítka v kombinaci s vysokým posazem a tím i těžištěm a ještě s malým zdvihem vidlic nedávají základ pro dobrou ovladatelnost.

Bizona přeji všem, kteří potřebují poznat kam dospěl téměř desetiletý vývoj cestovního motocyklu a proč již na počátku 70. let bylo jasné, kam to asi náš průmysl dotáhne. Ale stojí to za to.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  24.01.2012
Odpověď  Tento je fakt pěknej co se týče stavu, barvy, chromu, kožených potahů a kompletnosti. Někdo si s tím vyhrál. nemohu se však ubránit úpřimnosti, že se mi vzhled bizonů strašně nelíbí. Je to hranatá pixle, ale je ne druhou stranu disainově naprosto odlišná a své fandy jistě má. Když už bizona, tak v tomto stavu ho oceňuji i já jako jeho NEfanda.    [martin]   23.01.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Objektiního názoru se tady nedočkáš, někdo bude zatracovat jiný chválit.Pravda, ale je, že svou konstrukcí se Bizon vymyká
běžným produktum co JAWA i ČZ před vice jak 40 lety tvořila a vyráběla.Z nechtěného miminka JAWY, které nedostalo ani šanci se rozkoukat na světě, vznikl nedoceněný desing.I laika originální neuniformovanost dnes minimálně zaujme a pobaví.Už před 3 lety jsme tu řešily cenu červeného Bizona 350 oilmastera, byl nabízen za 100tisíc.Vzbudilo to vášně a plno lidem se to zdálo jako nesmysl.Nevím sice za kolik se prodává tento žlutý fešák na EUROOLDTIMERU, ale tipnul bych si, že nebudu daleko k 80tisícům.Jinak ten, kdo renovuje sám moc dobře ví co všechno dnes stojí, i když si hodně udělá sám.
Tento Bizon svým provedení by určitě nikde ostudu neudělal a cena 80tisíc, odpovídá skutečnosti.    [es2ohv]   23.01.2012
Odpověď  hezkej ,nevidím chybu    [Monty]   28.12.2011
Odpověď  Mě se páčí.    [elstrem] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.12.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  ještě jedna fotka    [Dimorphodon]   28.12.2011
 Přidat odpověď   (21) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006