MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 296075 příspěvků |7032 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 80 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 623, 633 (UŘ, B | Diskusní téma 25.9.2018 20:06  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma 

Bizon - motor


 Není zde moc živo ale snad se někdo najde. Už jsem se ptal na Jawamanii a pár nápadů jak to řešit bylo, ale chtěl bych se dozvědět pokud možno pravdu. Mám bizona s papíry 350, číslo rámu sedí a začíná 633 - atd. v dokladech je první zápis čísla původního motoru začínající 634 - atd. Pak bylo zápisem DI změněno na číslo začínající na 632 - atd. Už jsem toho načetl na netu dost, že v tom byl bordel, že se opravdu montovaly motory z 634 i do bizonů, že 632 je nástupce 633 a další. Ale co mě hlavně mate je, že motory do bizoňáckých rámů mají HORNÍ oka na kartrech. Což snad žádná "třinda" - typ 632, případně kalif atd. kolem a dokola, takové uchycení motoru v rámu NEMĚLY. Nebo se pletu?    [Radim]   30.01.2018     Přidat odpověď  
Odpověď  U bizonů je řekl bych snad dokonce častější označení motoru ne 633 ale 634. A tuším u bizona v provedení oilmaster to takhle bývá pravidlem? Alespoň takovou mám zkušenost. Může to někdo taky potvrdit?
Jinak 632 ne.    [Honza]   31.01.2018
Odpověď  motory do bizona s označením 634 měly pístní čep na jehlách (633 měly bronzová futra) Jiný rozdíl by tam být neměl.    [meela]   30.01.2018
 Přidat odpověď   (2) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006