MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316377 příspěvků |8204 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 56 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 623, 633 (UŘ, B | Diskusní téma 4.10.2024 04:58  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma 

Motor P 250


 Zdravím. Mám Bizona 250/623-02 ve kterém je motor s číslem P-250-6xx. Takto je zapsán i v TP, rok výroby v TP je 1968. Prodej prvnímu majiteli skrze mototechnu v roce 1971. Je tedy možné, že sestavovali a prodávali motocykly z předsériových dílů ? Nemá někdo zkušenost ? Děkuji za osvětu.    [Bizon]   28.03.2024     Přidat odpověď  
Odpověď  tady zhruba uprostřed stránky je jeden takový mix bizon/UŘ, pokud jste na to ještě nenarazil https://motomagazin.cz/index.php?action=bizon&menu=9&pos=bizonfoto
další je zase zhruba uprostřed tady https://motomagazin.cz/index.php?action=bizon&menu=9&pos=bizonstav
Zajímavé je že u obou i toho vašeho je rok výroby 1971, ale bizony se dělaly už v roce 1970...    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.04.2024
Odpověď  Tak už jsem se tu dočetl, že ano. Že to z kraje výroby bylo běžné.
Potvrdili mi to příběhy jiných uživatelů. Také mám např. filtrbox s dírou pro zámek, původní barva rámu byla modrá (na místech, kde je současná žlutá oprýsklá od kamínků je vidět modrá barva). Také mám jiné díly rámu (např. svislé návarky, na kterých jsou uchyceny stupačky jsou profilované, nejsou hladké jako z pozdější produkce a jsou v ose Y navařené zhruba do půlky rámu, ne jen k jeho spodní části jak o u série).
Pro info a časové usazení doplňuji, že technický průkaz je celý psán rukou a motocykl byl koupen v Mototechně 2.2. 1971. Nemá standardní razítka výrobce na straně 2 dole v technickém průkazu. Jen potvrzení o nabytí motocyklu na základě kupní smlouvy z Mototechny, č. faktury... a razítko dopravního inspektora. To vše dne 11.2.1971.
Dost zajímavá je též informace o první TK ze dne 11.2.1971, kdy ten samý dopravní inspektor označil motocykl za "Nepojízdný". Takže jestli si tu motorku někdo poskládal... nevím.
To vše doplňuji pro případné budoucí badatele a tazatele, kterým by se též nedostávalo odpovědí :)    [Bizon]   04.04.2024
 Přidat odpověď   (2) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006