MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306196 příspěvků |7505 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 52 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 623, 633 (UŘ, B | Diskusní téma 9.7.2020 03:57  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma  Máte zkušenosti s bezkontaktním zapalováním do Bizona 250 včetně silnějšího dobíjení a kde se dá sehnat ?    [františek]   02.06.2005     Přidat odpověď  
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ještě jedno foto.    [fari] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.04.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Další foto    [fari] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.04.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Také montuji VAPE do bizonu.Tohle je moje 3.verze.Snad i trochu pohledna.Z chlazeni nemam strach,predchozi verze bez plechu mela po 80km ve 26 st. teplotu cca 45st. při pouziti 55W predni zarovky.    [fari] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.04.2018
Odpověď  Když je vybitá baterka tak se regulátor trošku hřeje, ale na ten plast to nemá vliv.    [Jiří Štec]   03.10.2005
Odpověď  Vzduchový filtr saje z pod sedla tudíš přes regulátor a cívku. Asi tak mě to napadlo.    [Jiří Štec]   03.10.2005
Odpověď  To: Jiří Štec: Zajímavé umístění. Už jste zjišťoval, jak se ty komponenty během jízdy zahřívají? Já měl obavy ze špatného chlazení, proto u mě hliníková podlážka ve funkci chladiče...    [Tom K.]   02.10.2005
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak konečně ta slibovaná fotka.    [Jiří Štec]   02.10.2005
Odpověď  Fotka bude jen co se mi podaří připojit foťák k PC. PC není moto a můj kamarád:-(    [Jiří Štec]   02.09.2005
Odpověď  Další polemizace je zřejmě zbytečná.Nafotím detaily a pošlu.    [xxx]   01.09.2005
Odpověď  Zdravím. To xxx: No já nevím, ale vařit nějaké držáky na rám z Bizona se mi zdá být jaksi veteránsky necitlivé. Mám doma pár rámů s podobnými úpravami a občas je to docela k pláči.
Jinak se mi zdá že i pod nádrží je od válců stále solidní horko. Měl jsem možnost to nedávno odzkoušet a po 100km byl rozehřátý i rám a nádrž. To Jiří Štec: Rád bych viděl, jak jste to s tím Vape vyřešil - doufám že ta fotka tu bude brzy.    [Tom K.]   01.09.2005
Odpověď  Ne za válcema.Ale na rámu pod nadrži dosti vysoko aby salajicí teplo z motoru bylo spolehlivě odváděno pryč.Pochopils???    [xxx]   26.08.2005
Odpověď  Jo a ještě něco až budu mít možnost vyfotím svoje řešení a dám ho tady. OK?    [Jiří Štec]   25.08.2005
Odpověď  Tak jsem po dlouhém uvažování konečně taky přešel na Vape. Vše se mi krásně vlezlo pod sedlo a ještě navíc tam můžu dát pumpu a lékárníčku. Indučka za válcema, že má lepší chlazení?????? Promiň, ale podle mého pozorování je to to nejhorší místo. Jak tam může být indučka nejlíp chlazená, když na ní sálá teplo od válců???????????????????????    [Jiří Štec]   25.08.2005
Odpověď  Montáž VAPE na motocykl 623,633.Vysoko napětovou část umístit pod palivovou nádrž na dva držáky,které dovede každý zručnější kutil vyrobit a přivařit k rámu.Později pošlu foto.Ma to dvě obrovské výhody 1.výborné chlazení 2.krátké přívody VN kabelů.Pod sedadlo umístit pouze el.regulátor.samozřejmě to vyžaduje menší úpravu kabel.rozvodu.Na závěr nastavení předstihu,pokud je požadavek na předstih přesně dle výrobce je třeba snímač pulsu upevnit na základní desce o několik stupnu ve směru hod.ručiček.Přesné nastavení nejlépe pomoci upraveného uchylkoměru.Pro dobrý chod motoru nemá však znatelný vliv.    [xxx]   18.08.2005
Odpověď  ...nevím co furt řešíte, s tímhle zapalováním já teda baterku nepotřebuju, dyť je to vlastně magneto. Já to mám tedy na 350 a na 12V ale jak říkám - bez baterky a žádný problém. Jen blinkry to skoro nestíhaj a dozadu jsem musel místo 5w dát 10w žárovku.    [páfkyn]   16.08.2005
Odpověď  myslim si, že výměna zapalka ve svém důsledku přinese možnost použití menší baterie, a tady máte to místo:/    [pavel]   11.06.2005
Odpověď  no ono to zabere většinu místa v kastlíku, kde pak budu vozit náhradní kladívka a kondiky:)    [pavel]   11.06.2005
Odpověď  Olejovou nádržku nikdy........kde bych vozil olej. :-)))))    [Jiří Štec]   11.06.2005
Odpověď  No původně jsem chtěl tu elektroniku dát do dalšího kastlíku - vyrobil jsem si z laminátu zrcadlově otočenou kopii nádržky pro montáž na druhou stranu. Motorka by pak vypadala i více symetricky... Nakonec jsem od toho upustil, neb nadšení pro věc s narůstající pracností (zavírání,utěsnění,atp) a časovou náročností opadávalo...    [Tom K.]   10.06.2005
Odpověď  Ted mně napadla jedna možnost - co takhle obětovat olejovou nádrž ?    [MONTY]   10.06.2005
Odpověď  No to je fakt - zabere to celý kastlík - žádné nářadí ani lékárnička se tam už nevleze. Snažil jsem se to vyřešit i jinými způsoby umístění, ale tohle vyšlo tak nějak nejlépe, byť to na fotce nevypadá příliš esteticky...    [Tom K.]   10.06.2005
Odpověď  No,ale stejně když tak na to umístění hledím.....zabere většinu místa v kastlíku.....to se mi moc nelíbí.........asi do toho nejdu.....    [Jiří Štec]   10.06.2005
Odpověď  Já teď hlavně jezdím na Bizonovi, ikdyž mám ještě Péráka a 350 chopera. Na Bizonovi je, ale největší sranda:-)    [Jiří Štec]   10.06.2005
Odpověď  No já zase poslední dobou uvažuji, že se vrátím zpět ke kladívkům... Koupil jsem totiž Jawku 634, a s tou toho najezdím mnohem více, takže by se mi na ni bezkontakt hodil. Naopak do Bizona bych napasoval dynamo 75W z 634 - přece jenom kladívka vypadají víc origo...    [Tom K.]   09.06.2005
Odpověď  Hmm hezké díky za inspiraci. Možná vyhoříli dynmo do toho půjdu. Zatím jsem celkem spokojen.    [Jiří Štec]   09.06.2005
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pro názornost přikládám foto podsedlového prostoru s podlážkou a zabudovanými komponenty VAPE. Změť kabelů byla ještě postupem času redukována a zpřehledněna...    [Tom K.]   07.06.2005
Odpověď  Jo,jo... já díly VAPE - regulátor i "cívky" - umístil pod sedlo. Nechtělo se mi vrtat díry do rámu kvůli předepsanému uchycení cívek před motorem (kvůli chlazení). Do podsedlového kastlíku jsem pořídil menší baterku 11Ah a abych měl ty díly VAPE na co uchytit, vytvořil jsem z hliníkového plechu falešné dno kastlíku a na něj ty věci nabastlil. Díly se nijak extrémně nehřejí díky hliníkovému plechu ve funkci pasivného chladiče a vše zatím funguje tak jak má...    [Tom K.]   06.06.2005
Odpověď  no,jediný místo mně napadá pod sedlem,místo origo cívek    [MONTY]   04.06.2005
Odpověď  Taky jsem totiž přemýšlel nad Vape, ale 12V řešil jsem problém umístnění.....    [Jiří Štec]   03.06.2005
Odpověď  Mě by zajímalo kde si a jak umístil indučku a regulátor.    [Jiří Štec]   03.06.2005
Odpověď  Na svém Bizonovi mám namontováno kompletní bezkontaktní zapalování VAPE 6V a k mé plné spokojenosti pracuje velmi spolehlivě. Sehnat se dá v lepších moto-krámech, nebo si jej lze objednat přímo u výrobce - www.vape.cz. A cena? Já jej koupil za 3400,- před dvěma lety...    [Tom K.]   02.06.2005
 Přidat odpověď   (31) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006