MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316088 příspěvků |8180 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 200 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 623, 633 (UŘ, B | Diskusní téma 19.6.2024 14:43  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  zdarec Chlapi loni sem dostal od styca bizona aby nestal jen v garazi. Bizonek prosel uz pres hodne majitelu a bohuzel vypada jak vypada. chtel sem se zeptat co do neho lijete za stavu??special nebo natural 95?? nebo zalezi na co je zvyklej??:).

a jeste bych se chtel zeptat jak chychle by takovej stroj ze 71 roku mel jeztit?? je to 623 takze 250 ze ano?? bez problemu jede tech 90km/hod .max sem z toho vytahl cca 120 km/hod .

a nevite nekdo kde bych sehnal zamek na sedadlo??nebo nejakou vychytavku aby se dalo zamykat::?? dekuji za odpovedi chlapi    [peťan]   29.04.2006     Přidat odpověď  
Odpověď  do bizona bych doporučoval Natural 95 ja to liju do 634 a jede nádherně skoušel sem nejdřív 91 ale nic moc pak už 91 zrušily a je 95 tak tam dávej natural .a olej doporučuji Shell Advance SX2 je to minerál od shellu a je nejlepší v poměru kvalita/cena v poměru 1:40 a no problém .. jo a ta maximálka je v pohodě..    [jefo]   08.06.2007
Odpověď  Hm, zámek sedla je problém- musel jsem vyrábět...
Co se týče oleje, tak před zamícháním moderního oleje je třeba sundat hlavy (ideálně i válce) a pořádně odstranit karbon ze spal. prostoru, dna pístů, drážek pro kroužky,...
Moderní oleje do dvoutaktů totiž karbon rozpouští a tak by se mohly uvolnit celé úlomky toho svinstva, které zadře motor.
Jinak samozřejmě nový olej používej, výrazně se to neprodraží- můžeš míchat asi tak 1:60- 1:70 (pokud máš pístní čepy na jehlách, tak je to s bezpečnou rezervou).    [Petr Kropáček ml.]   01.05.2006
Odpověď  SERUS
Tankuj olovnaty benzin s oktanovym cislom 91.Co sa tyka oleja,v ziadnom pripade nemiesaj benzin s olejom M2T!!!...Je to technicky zastaraly olej namiesany este za 2.sv.vojny!Skus MOTUL,CASTROL...proste nieco moderne.Ja davam olej kt,sa dava do motorovych pil:STIHL...super cena,super kvalita!!!...Rychlost?...120kmh je ok.ked dobre nastavis motor a karbec musi ti to slapat!...na 250:..predstih:2,5mm...odtrh:0,3 az 0,4mm.....a na karbec:...Jikov 2924SBDM...hlavna triska:100...volnobezna:45.....Ked to vsetko budes tak mat...mas z toho super DELO!!!..akym bizon urcite je!
O zamok sa spytaj MONTYHO.    [Oliver Janus]   29.04.2006
 Přidat odpověď   (3) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006