Jestlipak znáte toto vozidlo? Má to motor z Maneta S100 a říká se tomu Boiler podle krytu motoru. Já
s tím jednou za rok vozím bečky s kvasem do palírny. :-) [jawa350ohv] 15.12.2007 Přidat odpověď |
| Mohu poprosit kdo má originál výfuk na BPH 511 jestli by se nepodělil o rozměry. Díky za odpověď. [Roman] 15.02.2021 |
| Můžu vyměnit za Ruční dopravní prostředky 11-37 z roku 1959 druhé vydání. [Roman] 04.12.2020 |
| Žiaľ nie,potrebujem ju kvôli tým ručným náradiam,zapadá mi do knižnice. [Joski] 16.10.2020 |
| Nikde jsem brožuru Ruční dopravní prostředky nenašel. Nechcete ji prodat? [Roman] 16.10.2020 |
| Děkuji za info. Pokusím si brožůru někde sehnat. Zatím jsem o této tříkolce nic tištěné nenašel. [Roman] 08.10.2020 |
| Zdravím Roman.Nie je tam nič viac,je to o rôznych tučných vozíkoch a toto je tam jediné s motorom.Keby som to predtým nevidel tu v diskusii ani by som si to asi nevšimol.Je to príručka n.p.Technomat z roku 1962. [Joski] 08.10.2020 |
| Mohu poprosit o info, jestli je v katalogu více informací nebo pošlete více foto o této tříkolce. Email: roman33klima@seznam.cz [Roman] 07.10.2020 |
| Našiel som to náhodou v katalógu Ruční dopravní prostředky. [Joski] 07.10.2020 |
| Prodám BPH 511, bojler, manet, veterán, tříkolka Stroj byl 30let v suché stodole. Před zaparkováním byl plně funkční. Měl by být kompletní. Další foto mohu poslat. Cena dohodou. [mdanicek] 14.05.2017 |
| tenhle volant by tam urcite vypadal lepe nez ten tatrovacky [slava] 19.01.2017 |
| Páčka z přehazovačky kola Favorit to není, ta je na konci zploštělá. Originální páčka z BPH bez té aretace - viz foto. M.M. [M.M.] 07.01.2017 |
| Volant je z Pragy rn. Páčka plynu je přehazovačka z Favorita,tak zbytek bude asi taky Favorit. [Jakub] 06.01.2017 |
| Sice nevím, z čeho má BPH 511 volant, ale zcela určitě vím, že není ani z Tatry 138, ani 148, ani ze 111. Bojlery mám dva a měl jsem pouze jeden originální volant. Druhý jsem sehnal na Aukru, prodávající ale také nevěděl, z čeho je. Mám ale jiný problém. Nevíte někdo, jak byla udělaná aretace páčky plynu? Páčka má po obvodu zoubky, do kterých zřejmě něco zapadalo, ale nikde nemohu zjistit, jak to bylo v originále. Díky, Milan [Milan Melichar] 04.01.2017 |
| Tatra 138. [M.] 27.12.2016 |
| Chci se zeptat, z jakého stroje mé Bojler (BPH 511) volant. Je to Tatra? [Petr] 25.12.2016 |
| Ještě email: roman33klima@seznam.cz [robox] 17.08.2015 |
| Koupím na tříkolku bph 511 ROBOX zvaný bojler dokumentaci a díly. Nabídněte nebo mě můžete poslat fotky tohoto stroje. Prostě bych chtěl co nejvíc informací o tříkolce. [robox] 17.08.2015 |
| Zdravím Bojleristi. Taky jsem propadl tomuto vozítku a pořídil jsem si ho. Mám pár otázek. Bylo jich asi více druhů, podle předního děrovaného otvoru jako na bočních dvířkách nebo přístojovky, myslím náznak tachometru a sedačky. Já tam mám motor číslo 10521. To by znamenalo jeden z prvních motorů. Proč by ho montovaly do tohoto stroje, když ho měly vyrábět až v roce 1960-1962. Číslo je vyraženo na pravém kártru. Sháním levé boční dvířka a zadní kryt světla, kdyby někdo měl navíc ozvěte se. Děkuji za jakoukoliv normální odpověď. [ROMAN] 06.08.2015 |
| Foto výfuku je pěkné. Nemáš jich vice. Nebo plánek, podle čeho by se to dalo udělat. [Jirka] 16.12.2014 |
| Celkem dost lidí zajímá výfuk z bojleru. Tak tady je :) [Jakub] 09.07.2014 |
| Teď je toto vozítko i na aukru tak můžete mít každý své vozítko když jste dva :-) [martin] 15.05.2012 |
| Zájem bych měl!! Je vše původní? [Zdene] 02.05.2012 |
| mám taky jeden kousek.měl by někdo zájem? [m.stach] 15.04.2012 |
| Móóóc prosím majitele tohoto skvostu, aby mizměřil a vyfotil detailně velikosti výfuku zde použitého! Je to totiž výfuk, který byl dáván na první Manety 100 a já jednoho vlastním! Chtěl bych ho dát do stavu, jak v roce 1958 vyjel z továrny a ten výfuk je poslední věc co mi chybí! Předem moc děkuji! [Ludvík "Uďa" Opletal] 25.04.2011 |
| Teď je na i-veteranu toto. Ale cena je trojnásobně vyšší než reálná prodejní cena:-(. [jawa350ohv] 20.07.2010 |
| Dobrý den,může mi někdo poradit kolik takový "boiler" může stát??? Předem děkuji Tomsak. [Tomsak] 16.07.2010 |
| Nedávno bol jeden Boiler na predaj na aukre a mal motor z ČZ 125 T, čo bolo pravdepodovne nepôvodné.
Rád by som sa ale dozvedel koľko ich mohlo byť vyrobených a či sa vyrábali ešte aj v roku 1963,
prípadne aj s motorom Manet S 125. Ak to ešte niekto z Vás má doma, napíšte sem výrobné číslo
motora a rok, zaujímalo by ma, či tie motory boli číslované rovnako ako skútrov Manet. [M.] 14.01.2010 |
| pri kupe KUP TED i s drevem :) [slava] 11.11.2009 |
| kdo ví jestli to prodává i stím dřevem :o) [Jirka Blažek] 11.11.2009 |
| no a soudek [jeeenik] 30.10.2008 |
| Kdyby čirou náhodou měl někdo o to zájem,nebo něco z toho tak my napište na mail.budu rád [jeeenik] 30.10.2008 |
| Jeden "dobový postřeh". Pamatuju jako kluk, že tyto stvůry jezdily v 60. letech po
pardubické nemocnici a rozvážely a svážely všechno možné - prádlo, odpadky atd. Měl jsem nějak
zafixováno dlouhá léta: tato obluda = nepříjemný pocit z nemocnice. [host] 23.10.2008 |
| Pánové, tak tohle je vehykl století. Když jsem to viděl, tak jsem se řechtal snad 5 minut. Nedej
bože to vidět v akci.... [Josef K.] 30.09.2008 |
| Možná by to jelo víc - ale kdo by měl odvahu? 65 ? tomu teda fakt nevěřím [Monty] 26.07.2008 |
| Ale musím přiznat, že je dost nestabilní. Stačí trocha nepozornosti a je převrácená. [jawa350ohv] 25.07.2008 |
| Re: "maximální dosažitelná rychlost je rychlá chůze" tak to musím oponovat, ten můj
jezdí na 4. rychlostní stupeň cca 65km/h po rovině(prázdný), možná je to tím, že tam mám válec
125ccm nebo jiné převody. [jawa350ohv] 25.07.2008 |
| Ano,to Frantovo je to hezký na fotkách ze Slavkova - maximální dosažitelná rychlost je rychlá
chůze,adrenalin při tom fantastickej. [Monty] 20.07.2008 |
| pardon,preklep,ma tam byt -ma- a ne -mam. [david] 20.07.2008 |
| tusim ze takove vozitko mam pan prosecky-tatra muzeum [david] 20.07.2008 |
| jeeenik pošli více foto :-) [jawa350ohv] 25.06.2008 |
| Náhodou jsem na toto vozidlo narazil vedle ve vsi.Je to asi první provedení se skůtrovímy kolečky. [jeeenik] 04.05.2008 |
| Výrobní štítek. [jawa350ohv] 09.02.2008 |
| Bohužel o tom nevím vůbec nic. Pouze jsem vozítko vyfotil. [JB] 21.01.2008 |
| Jé tak to mě štve, že jsem tam nebyl-na jaře mě to moc nenadchlo a tak jsem na podzim nejel-přeci
jenom od Prahy je to kousek.Nevýš co za chtěl-docela by mě to zajímalo-scháním se po tom také ale
zatím nic, a když už něco tak tam nejsem. [hopik=honza] 20.01.2008 |
| Přidávám také svou trošku do mlýna. Podzimní MotorTechna 2007 [JB] 20.01.2008 |
| Niečo podobné s motorom z Maneta sa vyrábalo aj pod názvom ROBOX: [M.] 20.01.2008 |
| Vozidlo bylo používáno ve firmě Juta olomouc a později k vození dřeva z lesa a beček s kvasem. Také
jsem s tím jezdil pro trávu pro králíky. Já jsem řídil a vezl jsem na korbě 2 kamarády a kosu s
hráběmi. A v jedné zatáčce se mi to povedlo překlopit vzhůru nohama. To byla celkem prekérní
situace, protože kluci byli přiklopení korbou a jsem byl přiskřípnut motorem, ale pár hodných
kolejdoucích nám pomohlo a jelo se dál. [jawa350ohv] 20.01.2008 |
| Sedlo, páčka plynu a skříňka na nářadí(byla tam jak ukazuje šipka) je z Jawy 350OHV. Původně
toto vozidlo mělo konstrukční rychlost 15 Km/h, ale tohle jede nenaložené až 60 Km/h a to dopředu i
zpět(na čtverku jsem ale couvat nezkoušel :-) ). Je to proto, že je tam motor z maneta 125ccm místo
100ccm a je to jinak zpřevodováno. [jawa350ohv] 20.01.2008 |
| Původně to mělo 2 baterie a dynamostartér, ale teď je to předělané tak, že nejsou potřeba. Startuje
se to tím, že se ováže kus provazu kolem takové řemenice(která je vyvedena z motoru ven) a prudce se
zatáhne. Volant to má ze staré nákladní Tatry a ruční brzdu z Oktávie. [jawa350ohv] 20.01.2008 |
| pro hopik=honza : Tak konečně jsem ten stroj vyfotil. Podle štítku, který je oddělaný , je z roku
1962. Chybí tomu ten plechový kryt přes motor. [jawa350ohv] 20.01.2008 |
| hopik=honza - Ne to s tím vozením beček s kvasem je pravda. Letošní slivovička je perfektní. Věc se
má tak, že já s tím sem tam jezdím, ale patří to dědovi. Co jsem se s ním bavil, tak by to možná
vyměnil za ojetý přívěsný vozík za auto(blbý ale je, že už to má slíbené nějaký známý ze slovenska).
30.12. za ním pojedu, tak bych se ho mohl zeptat co a jak. Kdyžtak mi napište ma email
jawa350ohv@email.cz [jawa350ohv] 17.12.2007 |
| Viděl jsem něco velmi-velmi podobného a myslel jsem, že je to domácí výroby. Ten kdyt na motor to
mělo z barelu od nafty, ale jinak to mělo uplmě stejnou komcepci. Tenkrát mi to nechtěli
prodat, i když to tak stálo v kopřivách, po letech jsem zjistil, že to zkončilo ve šrotu.
Já sbírám výhradně domděly - traktory domácí výroby. Zejména takové, které již nevyhovují dnešním
nárokům, tedy ze stabiláků, motorek a podobne. [Tomáš Pavlíček] 17.12.2007 |
| Jojo asi máš pravdu hopiku, na tý fotce s tim odkrytým motorem je to zřejmý. [Tom M90] 16.12.2007 |
| Dle mého se otáčí celý ten bojlér-ne jenom samotný volant-takže ta páka tam nemá čemu
překážet-volant je na pevno-přece se točí i s tím motorem-nebo snad ne. Jo a ještě když s tím
vozíš ty bečky jestli to teda není jenom vtip-nebyla by na prodej-možná by som měl zájem. [hopik=honza] 16.12.2007 |
| Co ta páka v tom volantu, nepřekáží tam trochu ?? :))))) [Tom M90] 15.12.2007 |
| Má to volant, který se otáčí spolu s motorem a předním kolem o 360° takže 4 rychlosti dopředu i
zpět. [jawa350ohv] 15.12.2007 |
| PPH 511, Československo 1961 Otevřená jednomístná nákladní tříkolka, motor vpředu a pohon
předního kola. Dvoudobý jednoválec S100, objem 98,1 cm3, výkon 3,8 kW (5,1 koně). Hmotnost 285 kg,
nosnost 500 kg, maximální rychlost 14 km/h(já jsem s tím jel více než 40km/h). Nádražní a
letištní tříkolka na přepravu zavazadel, výrobce Okresní výrobní kovopodnik Cheb, nadřízený orgán
Rada ONV v Chebu. zdroj: http://auta5p.eu/srazy/slavkov_2006/slavkov_097.htm [jawa350ohv] 15.12.2007 |
|
|