MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306176 příspěvků |7502 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 73 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexLidová vozítka, vozítka Velore | Diskusní téma 7.7.2020 14:20  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma  Má někdo skušenosti s elektronickým zapalováním na velorex 250 . A jak to Vám funguje do předu i dozadu.díky Jirka    [Jirka]   25.01.2006     Přidat odpověď  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Diky Honzo udělal jsem to dnes přesně tak jak jsme se o tom bavily v Boskovicích a hned jsem to jel projet a držíto dik za radu moc mi to pomohlo    [Jiří]   09.05.2006
Odpověď  Ahoj Jirko, asi jsme o tom spolu mluvili v Boskovicích. Prvně je nutné pořádně utáhnout rotor, přes silnou podložku imbusem M6. Ten pak vyndáš a našroubuješ hřídelku chlazení do klikovky nadoraz. Rotor zajistíš dlouhou matkou M12 s kontramatkou. Tady už při dotahování pozor - utáhnout sice fest, ale s citem, aby se hřídelka ve zúžení neohnula. Mne se ještě nestalo, že by se mi hřídelka samovolně povolila.    [Honza]   09.05.2006
Odpověď  Čau Honzo pořídil jsem si Vape a vše jsem udělal dle tvého návrhu jezdí to a dobíjí to SUPER príma nápad jen že se ni to požád povoluje v klice nevím jestli to náhodou málo neutahuju : mám strach že to urvu némoš náhodou nějaký ZLEPŠOVÁČEK dej mi Vědět díky Jirka    [Jiří]   28.04.2006
Odpověď  Ne, žádně změny se dělat nemusejí. Pokud si objednáš celou sadu SZ13 bude tam držák statoru, držák snímače a vůbec všechno potřebné. Pouze spojovací materiál doporučuji dát jiný, kvalitnější.    [Honza]   09.02.2006
Odpověď  Ahoj Jirko. Moc ti asi neporadím. S Velorexem 250 jsem jezdil před třiceti lety. Opravy mi dělal jeden známý. Pamatuji si jen, že zpátečka fungovala tak, že do motoru bylo zamontováno zapalování z dvouválcového motoru. Jeden rozdělovač byl seřízen na chod dopředu, druhý na chod dozadu. Přepínání se dělalo přepínačem na palubovce při neutrálu. To je vše co si pamatuji.
Ahoj Luděk.    [Luděk Čermák]   01.02.2006
Odpověď  Honzo četl jsem ten článek o Vape na Velorexy.cz a velice mě zaujal ,akorát
tam není informace jesli se musí udělot nějaké změny na motoře
pro uhycení vape,krom hřídele na ventilátor a elektro instalace.
Díky Jirka    [Jirka]   01.02.2006
Odpověď  Používám Vape, sadu SZ13. www.vape.cz Naprostá spokojenost, má to 12V, max. výkon 140W, při provozních otáčkách motoru asi 120W. Velká jiskra. Zpětný chod nelze dodělat, ale musím říct, že je to malá oběť (aspoň pro mně), hlavní je solidní dobíjení a silná jiskra. Pokud bys měl zájem najdi si na www.velorexy.cz článek "elektrárna pro 250ky", je tam návod na montáž.    [Honza]   31.01.2006
 Přidat odpověď   (7) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006