MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306503 příspěvků |7520 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 136 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMopedy Jawetta, Stadion, Babet | Diskusní téma 13.8.2020 03:54  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Připojení cívky na S22


 Ahoj,
koupil jsem rozebraného stadiona a byla k němu i cívka, takže asi ta na statoru nefunguje. Mohl by někdo poradit jak zapojit cívku na elektriku Stadion S22. Z motoru mi koukají tři dráty, tak které připojit na cívku. Velmi děkuji    [kobli] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  08.06.2010     Přidat odpověď  
Odpověď  Děkuji za rady, dost mi to pomohlo. :D    [Matěj Škuta] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.04.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Předělávám taky na venkovní indukčku a pokud vačka funguje tak, že pro přeskok jiskry rozpojuje kontakty kladívka,vidím to spíš na ty 3 kabely. Je však pravda, že další momentálně nepojízdný stroj, který mám v dílně je zapojen na 2 kabely a údajně tak jezdil. Čerpám z knihy Milana Pavláka, Elektrická výzbroj motocyklu, SNTL 1969. Jaké je tedy správné funkční zapojení a proč?    [Dave]   15.01.2011
Odpověď  .    [.]   08.06.2010
Odpověď  Takže Kobli udělej to následovně--ta spodní cívka je světelná od ní je kabel jasnej ke světlu---ale jak tam dáš tu světelnou nahoru namísto té motorové tak z ní normálně ten vývod dáš do bužírky(nejlepší je na to smrštˇovačka)a dále na kladívka budˇna očko nebo jen omotáš okolo šroubku kladívek společně k tomu na kladívka dáš kondenzátor a ještě jeden drát který bude pokračovat nahoru na indukční cívku..na vývod číslo 18..ale pozor ten koneček drátu který odmotáš popřípadě upravíš k připojení světelné i motorvé musíš na tom konečku ve spoji oškrábat nožem nebotˇje oisolován jakousi kalafunou nebo něčím podobným...a druhý šroubek na indukční cívce číslo.1--dáš na kostru a musí to fungovat bez jakéhokoli problému---takže ze zapalování motoru Ti ven povedou jenom 2 dráty--né3!!!!!
Tak atˇse to povede snad to pochopíš.....s pozdravem...    [vencalochovice....]   08.06.2010
Odpověď  Z jedné cívky je na světla. Přidělej klasickou plechovou indučku na rám a zbývající dva kabely k ní připoj. JEden by měl jít od kladívek, druhý z druhé cívky.    [Joska]   08.06.2010
 Přidat odpověď   (5) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006