MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 308547 příspěvků |7628 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 21 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMopedy Jawetta, Stadion, Babet | Diskusní téma 28.1.2021 06:58  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

Přetékající karburátor


 Zdravím, vlastním S11 a mám jeden problém: Když se motor zahřeje, tak začne přetékat karburátor (vajíčko). Skoro to vypadá, jakoby se ten benzín v karburátoru vařil:-) Poraďte mi prosím co s tím. Děkuji mnohokrát.    [vladab] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.08.2010     Přidat odpověď  
Odpověď  Tento problém mám na karburátoru u S22 (2912 PS). Při pomalé jízdě to jde, ale jak přitáhnu plyn a jedu na plnej ceres, tak to začne týct cupákem. Jehlu jsem zabrušoval už aspoň 3x a stále se to opakuje. Mám dojem, že jehla plováku je už krátká. Jaká je dýlka u nového plováku? Díky    [petr]   21.09.2010
Odpověď  Jestliže teče benzín kolem přeplavovacího kolíku, je vysoko hladina. Buď je jehla špatně zabroušená a netěsní, nebo je těžký (děravý) plovák, příliš kleslý dolů, nebo je plovák jiný, s kratší tyčkou jehly. Jak říkával můj otec - zázraky se nedějou!    [host]   21.09.2010
Odpověď  do cupáku nic nedávej problém bude spíš v tom že plovák zavře pozdě (má vysokou hladinu)    [Martin]   21.09.2010
Odpověď  tak plovák je v pohodě, trochu jsem to zabrousil a nepropouští. Ale teče benzin kolem cupáku, postačí nějaké gumové těsnění ? Jak jste to řešili vy ?    [kops]   18.09.2010
Odpověď  jestli Ti to přetýká po nějaké chvíli tak si zkontroluj jestli se nezasekává cupák to sedlo plováku by propouštělo hned jak pustíš benzin    [Martin]   17.09.2010
Odpověď  děkuji, vyzkouším se to zalapovat a uvidím. Je i jiná možná příčina?    [kops]   17.09.2010
Odpověď  kops: Zřejmě ti netěsní jehla plováku ve vyustění mosazné trubičky víčka plovákové komory. Prohledej starší témata, nedávno se to tu řešilo a je tam i rada co s tím.    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.09.2010
Odpověď  mám taky jeden problém a tímto prosím o radu. Na S11 po nějaké době jízdy motor chcípne, je ulitý. Prostě benzín teče neustále do karburátoru až potom přetéká na silnici. Když jsem ho čistil, plovák byl neporušený a lehce jsem očistil jeho špičku. Asi ale přesto nechodí jak má. Kde mám hledat problém ? Děkuji    [kops]   17.09.2010
Odpověď  Jooo bájný dvoumotorák....To byla jen taková legrace.Největší pakárna byl převod jednoho lanka na dvě pod oběma nádržema a ta osa na řetězová kolečka obou motorů vytočená ze zkrutného stabilizátoru auta.Dobrý matroš -nepraskl.Jo a proti některým hodně převařeným upraveným staďákům na Žebráku jsou tam navíc jen dva svary co drží domeček té osy.Takže to jde poměrně jednoduše dát do původního stavu...Byla to prostě zábava a výzva.Jo a dojel celou vyjížďku jen ke konci vynechával levý motor -byl uklepanej kablík od cívky na magnetu.Zdar Milan.    [milan]   23.08.2010
Odpověď  Meela i Venca mají pravdu.Když dáš fibr mezi válec a karb.přestane to vařit.
Jen ty novější hlavy byly opravdu lepší.    [Willi 109]   19.08.2010
Odpověď  jo jo chlapi až bude trochu času tak udělam nový téma a něco sem přišpendlím,,,zatím zdarec.......    [vencalochovice....]   19.08.2010
Odpověď  Venco pošli více fotek to je super , ale ten rám si asi odfoukne,když na nej ještě sedne chlap s jateční váhou :-))))    [xaver]   19.08.2010
Odpověď  Nebylo by víc fotek ? Vypadá to docela zjimavě.    [j]   19.08.2010
Odpověď  To by mě zjimalo jak to poladil aby jeden motor netáhnul víc, než ten druhej a ještě se nehádaly. Ono sštelovat i Jawu 350 je někdy docela problém a to je sériovej stroj.    [1-Honza]   18.08.2010
Odpověď  Jasně Pavlíčku i já bych to uvítal s mojí figurou a ten pašák co s tímto strojem tenkrát dorazil na Žebrák sklidil nevídaný obdiv a docela to s ním pelášilo byl to také pořádný kus chlapa.....    [vencalochovice....]   18.08.2010
Odpověď  Tak přesně tohle bych, vzhledem ke své postavě, potřeboval :-)    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.08.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  A co na tomhle stroji chlapi!!!!!!
Uděláme soutěž Najdi alesponˇ5 rozdílú od originálu!!!!!
Sranda musí být!!!!
MOPEDÚM ZDAR!!!!!    [vencalochovice] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.08.2010
Odpověď  Jasně meelo já jsem tady nechtěl nic vyprovokovat jen jsem napsal svúj názor--tam co se kolega vladab ptal proč že mu to přetíká tak místo aby mu někdo napsal že má zřejmně vymačkanej kužel na plováku a zkusil ho vymněnit nebo zalapovat tak se tady začalo řešit co jak má a nemá být!!!HA HA...S11 jezdí i bez pertinaxu a že se to občas vaří to k tomu zkrátka patří....asponˇse tu zase něco děje Já už sem tu dlouho nebyl.......tak zdarec všichni...venca    [.........]   18.08.2010
Odpověď  venca: o něčem se přeci bavit musíme... ;-) třeba nás Milano.D překvapí (ale na 99% stoprocentně ne) :-)    [Meela]   18.08.2010
Odpověď  Tak hoši nechci se s nikým hádat ale tato diskuse se mi zdá zase taková úplně zbytečná-až sem někdo dá dobovou fotografii s 11 s karburátorem a výfukem z s22 z výroby tak smeknu ale podle mně je to tak trošku polemizování o ničem....
Jak jste již zmínili tak na s 22 prvních sériích bylo montováno vajíčko z dúvodu nedořešené koncepce karburátoru polospádového...Výfuk tvaru doutníku byl montován na mopedy s 11 posledních ročníkú (většnou mněly rám bez uší na přenášení)a byla to koncepce jen na tyto stroje od roku 60+jelikož byl bez navařeného držáku jako má s22 k uchycení....a co se týká polospádového karbecu na s 11 tak si to někdo skuste dát tak jak to patří AL.mezikus,pertinax,karbec a jsem zvědav jak Vám to vyjde pod rámem s 11-ten karbec je na vrcholu odlitku sítka filtru vyšší takže by to tam přinejmmenším případě klepalo o rám....většinou se to řeší upilováním ale to je znehodnocení celého karburátoru a o krytech sání už nemá si myslím cenu mluvit.....hlavičky by mněli být zase podle mně všechny stejné i když maj jinak odlité krajní žebírka..jen je rozdíl ve válcích s11náctkových a 22dvojkových(plných)i když nepatrný a to v přepouštěcích kanálech(časování)....
Co se týče pertinaxu mám ho na všech strojích v síle 5mm a absolutně bez problémú i když jsou horka....a ještě malá drobnost tento karbec koncepce s 22 se montoval i na pionýry označení Jawa 05....
Tak se všichni mnějte fajn Mopedúm zdar...s pozdravem....    [vencalochovice....]   18.08.2010
Odpověď  Můžeš sem dát obrázek z toho katalogu? Já myslím že má Willi pravdu. Doutníky na pozdějších S11 jsou podle mě celkem normální, ale nikdy jsem neslyšel že by se dával i karbec z S22, navíc mi to prijde jako blbost, když ten karbec je normálně dělaný na přichycení plastových krytů, a ty by na jedenáctku nešly...    [Meela]   18.08.2010
Odpověď  to WillI109: to se pletes, dle poslednich katalogu nahradnich dilu a fotografii na posledni S11 karburatory z S22 davali a k tem davali doutniky tlumice, jako ma S22 proto se dochovali doutniky, jako maji S22 ald nemaji drzacek k prichyceni k ulizeni zadni vidle, jak ma S22, dalsi dukaz je, ze na burze v pohode sezenes tyto vyfuky. Pravda je, ze na 1. S22 davali vajicka, vyvoj a vyroba a zdelavani skladovych zasob se prekryvaly, proto to tak je.

to 1-Honza: oni prave zdelavali zasoby vyrobenych dilu, tak se par veci prekryvalo, takze na S22 navali vajicko, ale davali tam hlavy cislo pro vetsi kompresni pomer, maji vetsi krajni zebirka(myslim, ze maji cisla 5,6) potom maji valce na S22 yvetsene saci a vyfukove kanaly.    [Milano.DRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.08.2010
Odpověď  Podle dobových informací má stadion s11 konstrukční rychlost 45 km/h a s22 48 km/h. Pokud měly mít první s22 vajčka jak dosáhly všdšího výkonu ?    [1-Honza] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.08.2010
Odpověď  Na žádnou S-11 se nedávali z výroby karb.na S-22. Na první 22 dávali vajíčka.    [Willi 109]   17.08.2010
Odpověď  U vajíček je potíž, je sajou teplej vzduch z motoru, proto na další verze S11 dávali karburátory z S22, ale k těm pak dávali výfuk co má S22(doutník), takže pokud netrváš přímo na originalitě, tak tam dát karbec z S22 ale s odkapovým kanálkem a tam je potřeba dát delší šteftíky a sehnat si hranatej hliníkovej mezikus a udělat si ten pertinax...kdyžtak vše můžu dodat.    [Milano.DRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.08.2010
Odpověď  Já jsem viděl ty podložky ve dvou verzích jedna tenká cca 2mm a druhá cca 3,5. Je možné že ta tenčí se používala na s22 a ta tlusčí na s11 ???    [1-Honza] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.08.2010
Odpověď  Já jí tam mám taky a vaří se mi benzín i tak. Když jsem jel Žebrák a v půli cesti jsem čistil trysku, tak mi benzín úplně bublal.. :))    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.08.2010
Odpověď  Aha, tu tam nemám... A kde se dá sehnat?    [vladab] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.08.2010
Odpověď  On se asi vaří.Máš mezi karburátorem a válcem pertinaxovou podložku?Ta by to měla odstranit-stačí tak 2mm.    [tonda88]   16.08.2010
 Přidat odpověď   (29) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006