MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 303067 příspěvků |7347 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 61 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMopedy Jawetta, Stadion, Babet | Diskusní téma 10.12.2019 00:38  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma 

Tak další už se klube..


 .    [matt]   25.04.2011     Přidat odpověď  
Odpověď  uvidím až vyrobím první,ale hned to nebude,potom se ozvu    [matt]   16.02.2013
Odpověď  matt:
potřeboval bych šedý náhon k Jawettě, nechceš udělat dva kousky? :) Nějak se dohodneme.. ;)    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.02.2013
Odpověď  Díky,ale budu vyrábět šedý bowden podle originálu,a rád bych originál strunu.    [matt]   14.02.2013
Odpověď  matt- moto usti n. labem nab.náhon za 70kč.tel 475601988. ale neni origo. je to Hungar..    [k.b.]   14.02.2013
Odpověď  Páni kolegové,nemá náhodou někdo navíc originální ocelové lanko(nepoškozené)k náhonu tachometru?    [matt]   14.02.2013
Odpověď  nevíte někdo,kde sehnat ocelové lanko na náhon tachometru? Nejlépe v metráži, ať pátrám jak chci,nemohu nic nalézt    [matt]   10.02.2013
Odpověď  Já mám metrák a na radaru jedu 42, kamarád je prcek, tzv."kostra z čápa" a jede na radaru 54 na mém stroji (Jawetta sport) za stejných podmínek.Takže kromě technického stavu jsou i další podmínky, kolik to dá. I když 70 se mě zdá už trochu moc, ale nevylučuji to. Napřiklad vím, že když vjedeš do mlhy, začne to viditelně líp táhnout, nebudu sáhodlouze vysvětlovat proč.    [čilpan]   02.02.2013
Odpověď  Je možné, že by nový stadion s22, co vyjel právě z fabriky, něco kolem roku 1960, měl maximální rychlost 70km/h? Kolik Vám jezdí stadioni?    [Jirka]   02.02.2013
Odpověď  Mohu poprosit o větší foto modré S22..?! Děkuji.. ;)    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2013
Odpověď  Tak když s tim nebdudeš jezdit furt na plnej knedlik, tak ta životnost bude podobná.. Jinak bohatost směsi zjišít podle barvy svíčky, pokud je akorát, není třeba dávat jinou trysku.    [patt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.01.2013
Odpověď  Jestli-že zvětším na karb.difuzér,je logické že jsem to ochudil,protože přidám vzduchu(nebo sundám filtr)jde to lepší do otáček,ale ve špici se to určitě více zahřívá(málo benzínu,ten zároveň-chladí)Takže by se mělo přidat i na trysce(větší spotřeba)a pozor benzín taky s olejem maže kliku,válec,píst,ojniční ložisko.Ve fabrice vědí dobře co předepisují v příručce.Takže záleží na každém jak se rozhodne.Příklad-mám pio.orig.najedu do GO třeba 5000 km.provedu úpravy na zvýšení výkonu za cenu spotřeby a menší trvanlivosti stroje!!    [Ivosek]   05.01.2013
Odpověď  Chtěl jsem se zeptat, karburátor z pincka 05 ( ten co vypadá jako na S22) seliší jen v trysce a velikosti difuzoru (15mm), nebo je tam ještě něco jinak ? Teda krom absence závitů pro tlumič sání.    [Ruda]   05.01.2013
Odpověď  Já u své S22 jezdím tryskau 68 a vše v pohodě...nestěžuji si!!!!    [j.]   04.01.2013
Odpověď  Hlavní tryska jako origo s krytama, myslím 52. Valí to fakt pěkně, nemůžu si stěžovat    [patt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2013
Odpověď  To zní dobře.. Snad brzy začnu dělat svou S22 a rychlost kolem 50-60kmh se bude hodit.. :)    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2013
Odpověď  Jakou tam máš hlavní trysku?    [lobyk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2013
Odpověď  Věčná debata, někomu to s krytama jede, někomu ne. Na mé 22 to jelo super bez krytů. Po nasazení krytů to jelo uplně stejně super. Rychlost jako klasická S22 - 50km/h. Pak sem jen tak na zkoušku co to udělá vzal karbec a na stojanový vrtačce s uplou frézou zvětšil difuzor na nějakých 14, nebo 15mm, už si nepamatuju. Trysky zůstaly stejný. Moped i s krytama má lepší průběh výkonu, rychleji se dostává do otáček a po rovině se dokáže rozjet na 60-65km/h. To všechno s původnímy kryty sání.    [patt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2013
Odpověď  Mně to zase bez krytů jelo, ale při vysokejch otáčkách mi podtíkal cupákem benzín, jakoby se vařil. Mám pertinax mezi karbcem a válcem, jehlu jsem zabrušoval, ale furt to teklo. Pak jsem dal kryty a dobrý. Přišlo mi, že tam bez nich šlo moc vzduchu.    [Petr]   27.12.2012
Odpověď  Já nevím jak vy,ale bez krytů mi to jede stejně jako s nimi.    [pepe]   26.12.2012
Odpověď  To fakta,nekomu to s krytama jezdi normalne.    [elstrem] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.12.2012
Odpověď  Vyhodit ty kryty pryč, nebo prodat za 1500-2000kč bláznům na aukru.
Každý se po nich pídí jak po zlatu a nikomu to s nimi nejede. Proč asi na většině S22 nejsou?????????????    [fakta]   26.12.2012
Odpověď  Chci se zeptat dnes jsem ladil S 22 vyčistil nádrž,kohout ,karburátor po sestavení chytil na poprvé a krásně jde i do otáček,ale jakmile nasadím plastové kryty sání je konec,zkoušel jsem i různé trysky a nic platné,máte někdo nějakou radu?Dík    [otta]   26.12.2012
Odpověď  Tak jsem nakonec skončil na původní délce, ale když jsem sundal kryty sání, tak frčí dobře,zítra zas polaboruju    [matt]   26.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak jsem si pohrál s komínkem,hladina bude o 3mm níž,a bude se laborovat, ten kratší je původní    [matt]   26.12.2012
Odpověď  A nejedná se o toho červeného S22,jedná se o originál karburátor,vysloveně bych chtěl vědět,jestli někdo řešil snižování hladiny, a jak to dělal.Přemýšlím nad seřizovatelným komínkem.    [matt]   02.12.2012
Odpověď  To nemá,jinak by na otáčky neměla vliv klesající hladina    [matt]   02.12.2012
Odpověď  a nema to moc vzduchu    [oticak]   02.12.2012
Odpověď  Alespoň to typuju na tuhle závadu,potvůrka žbrblá,nejde do otáček,ale jak při jízdě zavřu benzín,během pár vteřin jde jak z praku než dojde benzín.Už jsem vyměnil starý plovák za nový,ale dělá pořád to samé.Podotýkám,motor po GO,sedlo plováku zabroušené    [matt]   02.12.2012
Odpověď  Rád bych se zeptal,jakým způsobem řešíte snížení hladiny v plovákovce S22?Nějaké způsoby mne napadají,ale raději se zeptám.    [matt]   02.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  ..    [matt]   26.08.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  .    [matt]   26.08.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Každý tu tuní,tak mi to taky nedalo,vypadá že pojede pěkně,ale nemá brzdy,jenom jednu šlapku,tak brzdím na pekaře,tudíš ho raději moc nerozjíždím.Karbec Pionýr,zbytek domácí výroba,pracovní název "Kemráček"    [matt]   26.08.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  ...tak a další se vyklubal...

krátce:

- tmavej není moje práce, koupil jem ho kdysi v Rakovníku ale při prvním startu střelil do karburátoru a začal hořet (hadička, kabely, bordel na motoru). Po nutných úpravách zapalování a karburace šlape jako hodinky, konstantních 55 i se stokilovým jezdcem.

-světlej jsem dal dohromady z nakoupenejch dílů rám je z Brna, kola ze Slovenska, nádrž a blatníky už nevím odkud a motor jsem koupil před nedávnem v Chotusicích. Sedlo-Babetta. Jede, ale je to lenoch lína (cca 40km/h).

Jsou oba plně funkční, na papírech s pojistkou.    [Dave] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.08.2012
Odpověď  Díky Járo    [matt]   12.07.2012
Odpověď  Teda fakt pěkné Matte!! Je vidět, že ti to dělá radost a dotahuješ práci do detailu. Vážně moc pěkné. Ať pěkně jezdí!!    [jara.tuma] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.07.2012
Odpověď  netrefil jsem se do tématu,tedy:Nevíte někdo,zdali do S22 pasuje jehla a šoupátko z Pionýra?    [matt]   12.07.2012
Odpověď  Asi jsi se sekl do dotazu :¨)

Ale jak jsem psal vidlice sla vyvojem a pokud to neni ta uplne uzka jak z klasickeho kola tak klidne puky mit muze.    [mfence]   09.07.2012
Odpověď  Kamoš tu vidlu s pukama má na závoďákovi, jezdí moped cup a za 10 let zatím drží.    [kuben]   09.07.2012
Odpověď  matt-pěknej prdlafka..    [k.b.]   09.07.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  před 5ti lety vypadal podstatně hůř,majitel měl zvláštní vkus    [matt]   09.07.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  2...    [matt]   09.07.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak po 50ti letech opět v bývalé kráse,ještě řetěz,tacho a náhon tacho(ten musím ještě vyrobit,šedé bohužel nedělají)a pojede se!    [matt]   09.07.2012
Odpověď  ok dik za info    [Jarek]   13.03.2012
Odpověď  Ahoj Matte, vede s mi krásně, těším se na jaro. Jawettku jsem rozebral a teď plánuji, že Tě navštívím :-)    [pavlicek]   13.03.2012
Odpověď  Ahoj Pavlíčku,byl jsi rychlejší,jak se vede?    [matt]   13.03.2012
Odpověď  Jarku,prostuduj si trochu historii Stadionu,vlaječky se dávaly na rám s ušima na začátku výroby,tento typ je r.v.1960 a výš    [matt]   13.03.2012
Odpověď  Na rámy bez uší se vlaječka již nedávala.    [pavlicek]   13.03.2012
Odpověď  kdyz je orginal proc nema na kostre tu vlajecku?ten obtisk?divny ne?    [Jarek]   13.03.2012
Odpověď  Pardon,tady: http://aukro.cz/stadion-s 11-ram-novy-nepouzity-i21 91887607.html    [matt]   13.03.2012
Odpověď  Tak konečně mám důkaz že S11- typ bez uší v jawácké červené existoval!(a dušička má klídek...)    [matt]   13.03.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady ještě k diskuzi o červené barvě na S11 bez uší,řekl bych,že to vypadá jako originál    [matt]   04.02.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  vnitřek    [Q007] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.12.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Taky mám takovej    [Q007] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.12.2011
Odpověď  Jak popisuješ tu divnou červenou, tak podobně divnou, ale zelenou mají na s11 v bazaru v Hulíně. Myslel sem, že je to nějakej štětkolak, ale tenhle popis na to sedí. Mám za to, že je taky s chromovyma doplnkama, ale to nevím jistě    [slawa.cap] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.11.2011
Odpověď  ještě jsem vycházel mimo jiné z tohoto: http://www.mopedklan.cz/i mages/stories/stadion/mop ed/s11_b_cervena.jpg    [matt]   29.11.2011
Odpověď  Potom by se jednalo pravděpodobně o toto: http://www.mopedklan.cz/i mages/stories/stadion/mop ed/s11_b_chrom_cervena.jp g
(omlouvám se,ale ty fotky opravdu neumím vkládat)    [matt]   29.11.2011
Odpověď  Ovšem tohle není klasická jawácká, jedná se o tokovou divnou odrůdu něco mezi perletí , metalízou a průhlednou červenou barvou. Vím , že to zní podivně,ale viděl jsem to na vlastní oči v museu na konopišti a je to fakt něco jiného. Ale tvá jawácká barva mopedu sluší a to je myslím důležité    [j]   29.11.2011
Odpověď  sice s chromovýmy doplňky ale.... http://jawagallery.net/?p age=click&jm=stadion& amp;url=Stadion_S11_31 neumím vložit foto    [matt]   29.11.2011
Odpověď  Dobrý den panové, mám dotaz na Jirku píše o tom že na červeném staďáku nikdy nebyla červená.Mám taky staďáka bez uší a uvažuji nad barvou vypadá to na mátově zelenou, potřeboval bych vědět jestli taková barva může být.    [Bendis]   28.11.2011
Odpověď  Ajejda Matte!!!!!Vypadá to hrúzostrašně už jsem to jednou viděl skoro to samé,,,, a párkrát taky ale v menším mněřítku a jednou se mi to stalo jako mladému nezkušenému jezdci asi před 23lety a to jsme na tom s bráchou jako smradi tak dlouho skákali bez dekompresoru a spojky až se pod jawetou objevila kaluž oleje a bylo hotovo........Je to zkrátka tím jak se na tom brutálně hopsá nebo když se do pedálú moc dupne je tam obrovský axiální tlak a takhle se to vyvalí do boku anebo povolí zajištovací púlmněsíčky a je to to samé,,už jsem viděl i přetrženou hlavní hřídel také při startu......a jak jsem koukal na fotku tak karter byl asi už vařen hliníkem v okolí výstupu hřídele a pak tam také vzniká asi jiné pnutí a je to náchylnější k deformaci....
Tak přeji pevné nervy Matte při opravě a hlavně až na tom někdo pojede tak řádně proškolit aby se choval k pedálúm hodně hodně opatrně a s citem a startovat vždy jen přes dekompresor ten tomu krásně ulehčí a pak to jde jako po másle.....Tak přeji mnoho zdaru...s pozdravem ........    [vencalochovice]   27.11.2011
Odpověď  Co dělal nevím,když se to stalo byl asi ob 5 motocyklů ode mne,ale skákal na to jak na Dněpra    [matt]   27.11.2011
Odpověď  Jestli to náhodou nechtěl našlapovat jako panelku :-) , tedy na opačnou stranu. Tohle jsem viděl jen při pádu, kdy šlapka zachytila o obrubník a bylo vymalováno.    [Ruda]   26.11.2011
Odpověď  samozřejmě že byla,myslím patte že mou práci trochu znáš    [matt]   26.11.2011
Odpověď  Byla tam podložka pod levou šlapkou? Jak vypadaj půlměsíce?    [patt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.11.2011
Odpověď  Takže nyní jsem mluvil s majitelem f.Retrotip,a věc se má takto:firma prochází velkou reorganizací,nezanikla,(což je velice dobře)a fungovat prý opět začne po Novém roce    [matt]   26.11.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Už jste někdo viděl aby se toto stalo při našlapování?Našlapovací hřídel se majiteli povedla ohnout cca o 2,5mm z osy...Bohužel je to z té červené S11    [matt]   26.11.2011
Odpověď  Zřejmě konec,nenašel sem je ani na firmách.    [goro]   25.11.2011
Odpověď  Nevíte někdo co je s firmou Retrotip?Stránky se nezobrazují,psal jsem jim i na mail,a žádná odezva?!    [matt]   25.11.2011
Odpověď  Pokud by někdo potřeboval: http://stadions.wordpress .com/    [matt]   27.10.2011
Odpověď  ja mam na jednej svojej s22 dva lanka sede zvysok čierne a medzi starými lankami čo som dostal ku s11 je tiež jeden šedy .v knihe pana hošťalku je fotka aj mopedu s11 zdenka knota a ten maa tiež nahon na tachometer v šedej farbe    [cipro21]   22.10.2011
Odpověď  Takže,barva je míchaná dle originálního odstínu,který se dochoval na vnitřních stranách krytů pod nádrží a rámu,a je to akrylát.Co se týče šedých bovdenů,můj známý zakoupil 100% originální S22 v perfektním původním stavu,téměř nejetou,a ta má bovdeny šedé,víc informací ale k tomu mopedu nemohu poskytnout.A v knize p.Hošťálka je tato vývozní S22,a náhon tachometru který je s velkou pravděpodobností také původní je také šedý.Roky kdy se toto používalo ale nevím.    [matt]   22.10.2011
Odpověď  To by zaujímalo aj mňa kedy a na aký model sa šedé bowdeny používali.    [Milan Ježík] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.10.2011
Odpověď  matte ked už si pri tých sedych boldenoch na aky model stadiona? alebo do ktoreho roku sa používali šede boldeny?    [cipro21]   22.10.2011
Odpověď  Ta barva je moc hezká, Matte, chci se zeptat, jaké je to číslo odstínu a jaký typ barvy- stříkací nebo vypalovací? Jakub Komrska    [Jakub Komrska]   20.10.2011
Odpověď  Díky miníku,i o této možnosti jsem přemýšlel,pokud neseženu šedý,asi to tak udělám    [matt]   20.10.2011
Odpověď  Mne sa to podarilo stiahnuť celkom dobre,druhá možnosť je šedá zmršťovacia bužírka,starú odrezať,natiahnuť novú a zataviť teplovzduškou,takto som robil bowdeny na S11    [miník]   20.10.2011
Odpověď  Asi ano,ale koncovky s matkami bývají dost důkladně zalisovány    [matt]   19.10.2011
Odpověď  A nešlo by to udělat z nějakého šedého lanka a přehodit pouze bowden?    [patt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.10.2011
Odpověď  Pánové,nevíte někdo kde by se dal sehnat šedý náhon tachometru?    [matt]   18.10.2011
Odpověď  pre prtka ozvi sa mi na mail cipro21@azet.sk ohladom tych srobov    [cipro21]   27.08.2011
Odpověď  jo jasne poznam jen to chci mit jak to ma byt vis jak zadna slatanina    [prtka] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.08.2011
Odpověď  Prtko,to snad poznáš co je tam za rychlost i bez číslování,Stadion není 15tikvalt.    [matt]   25.08.2011
Odpověď  tak ze myslis ze rukojet je s magury?mam tam teda dat obyc?ale to potom nebude nikde to cislovani co je tam za rychlost    [prtka] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.08.2011
Odpověď  jeste sem se dival na sroubky co drzi nosic mam tam setihran a na jedne obyc 22 byly cockovy hlavy co by tam melo byt?    [prtka] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.08.2011
Odpověď  Prave ze u hostalka v knizce se pise od roku toho a toh a export tak podle hostalka by to melo mit mrknu jaky tam sou    [prtka] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.08.2011
Odpověď  rozumím,jak napíšeš to číslo,nedopíše se to ,na maguře bylo okénko,a v něm se ukazovala ta čísla.A ty kuželové silentbloky nevím,ví někdo s určitostí na 100%?    [matt]   25.08.2011
Odpověď  prosimte je to rok 63 myslis ze by mel mit kuzelovy motor?    [prtka] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.08.2011
Odpověď  a ta rukojet je o proti navleku vetsi tak asi o centimetr vyfotim a uvidis    [prtka] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.08.2011
Odpověď  nejak to psani blbne ale rozumis jak ma 11 nebo 22 na proti kusu cisla tak tady je to na te rukojeti    [prtkaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.08.2011
Odpověď  tak je z magury    [matt]   25.08.2011
Odpověď  zase se to nedopsalo    [matt]   25.08.2011
Odpověď  zase se to nenapsalo je tam proste jena nula dve jak na proti kusu    [prtka] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.08.2011
Odpověď  nějak se to zaseklo,pokud tam má 1    [matt]   25.08.2011
Odpověď  ted se divam ze se to nedopsalo rukojet tam ma 1    [prtka] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.08.2011
Odpověď  pokud tam má 1    [matt]   25.08.2011
Odpověď  tam nejsou soudeckove rukojete jsou tam valcove mozna se to zda s fotek preve ta radici rukojet ma na sobe cisla 1    [prtka] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.08.2011
Odpověď  A řadící rukojeť je stejná ale ten kus na řidítkách mmusí být s přepínačem světel    [matt]   25.08.2011
Odpověď  No prtko,to je paráda!!!To se Ti podařilo sehnat parádní kus.Jinak,šroby co drží kapličku k přední vidlici jsou půlkulové,a ještě ten co dole spojuje plechy pod nádrží,a návlečky na rukojetě by měly být válcové šedé ne soudečky    [matt]   25.08.2011
Odpověď  nevim proc a zda nahoda,ale taky stara nova svicka ne a ne fungovat a kdyz tak ne porad.zlatej brisk ma skusenost    [david]   25.08.2011
Zobrazit dokumentOdpověď  mate tak to je ona    [prtka] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.08.2011
Odpověď  jeste neco nevis jak to bylo jestli mely vsechny vyvozni 22 na motoru kuzelove sil.bl?    [prtka] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.08.2011
Odpověď  mate dik a prosimte sroubky co drzi kaplicku jsou M5 s pulkulatou hlavou?jeste bych se zeptal na vyvoznim je jina radici rukojet ze?    [prtka] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.08.2011
Odpověď  Svíčky dávám nové,no a na příští Rakovník bych na něm už rád jel    [matt]   25.08.2011
Odpověď  krásně pokračuješ, jsem zvědav, až to bude celé v kupě.
Používáš ještě starý českloslovenský svíčky? Já kdysi koupil dvě fungl nový PAL 14-7 a ani jedna nejela, moped kuckal a střílel a po výměně za klasickou brisku jel jak drak...    [patt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.08.2011
Odpověď  víčko jsem koupil na burze,a průchodky:levá s hruškou,pravá ovál.Dolevé jdou 2 bovdeny a kabely od přepínače,do pravé 2 bovdeny    [matt]   25.08.2011
Odpověď  jo mate prosimte jeste bych se zeptal co patri za gumovy pruchodky do kaplicky na svetlo jestli s kulatou dirkou nebo s tou hruskou diky    [prtka] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.08.2011
Odpověď  jo cipro jestly chces par sroubu napis jaky par ti venuju s tou pul kulatou hlavou stary obesel sem dedousky a jejich garaze    [prtka] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.08.2011
Odpověď  cau mate krasna 22 sehnal sem konecne taky exportni 22 ale musim ju dat do kupy vecer dam foto chtel sem se te zeptat kde se da sehnat vicko na nadrz?    [prtka] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.08.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  zase o kousek dál...    [matt]   25.08.2011
Odpověď  pardon , 14 dnů    [matt]   05.08.2011
Odpověď  Bude,ale barva musí alespoň 14 tvrdnout,aby se případná chyba dala setřít ředidlem    [matt]   05.08.2011
Odpověď  Skromný dotaz Matte-nápis na nádrži nebude v barvě modré?????    [j.]   04.08.2011
Odpověď  Nadhernej. Do zimy mam v planu mit hotovou moji S22ku a pres zimu dodelat tu S11ku co ceka rozlozena v bedne ve sklepe. Letos sem na rakovnickych mopedech byl s Jawetkou po vlastni ose cca 280Km cesty a docela to slo    [Foglik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.08.2011
Odpověď  Určitě,když se tam všichni ve zdraví sejdeme,bude to fajn    [matt]   03.08.2011
Odpověď  To je krása matte, taky dávám dokupy 22tku, tak třeba příští rok se sektáme na srazu s 22tkama :)    [patt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.08.2011
Odpověď  Díky,díky,doufám že s ním příští rok pojedu na Rakovnické mopedy    [matt]   03.08.2011
Odpověď  Tak to bude krásná vývozní S22!!Kloubouk dolů!!Pěkná práce!!    [j.]   03.08.2011
Odpověď  parada.. :) nema nekdo plonkovou nadrz s prolisy.. ?! :))    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.08.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  .    [matt]   03.08.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Konečně dostříkáno!    [matt]   03.08.2011
Odpověď  Ahoj Matte, poslal jsmem ti fotky na e-mail.    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.06.2011
Odpověď  Já nevím, ale můžu oměřit. Ale nejdřív se k tomu musím dostat.    [1Honza]   02.06.2011
Odpověď  nikdo neví?    [matt]   02.06.2011
Odpověď  nebo by stačily pouze míry,šířka,délka,tloušťka,rozteč šroubů,nákres je vlastně zbytečný.    [matt]   01.06.2011
Odpověď  kolegové,mám prosbičku,nebyl by někdo ochoten mi od ruky nakreslit a okótovat držák tlumiče výfuku na S22 co je na šroubu kyvky?Na tom mém scházel,a nemám žádný mustr podle kterého to udělat.    [matt]   01.06.2011
Odpověď  Takže ještě jednou díky moc Všem za pochvalu,moc mě to potěšilo.    [matt]   28.05.2011
Odpověď  Nádhera!!!!Gratuluji!!!!!
Nádhernej kousek spousty hodin práce a lítání ale nejdúležitější je že další krasavec je opět na světě v ještě lepším stavu a kondici než byl stvořen v továrně předvíce než 50 léty!!!!
Je to veliká paráda a hlavně krásně zúročený čas Nás všech těch kdo má rád mopídky a jim podobné samohyby....Moc se mi líbí atˇslouží a dělá radost Tobě i oklolí!!!s pozdravem ......    [vencalochovice]   28.05.2011
Odpověď  Matte, oplailo sa pockat a je na co sa kochat. Paradicka!    [bennito]   27.05.2011
Odpověď  gratulace.. hodne najetych km bez poruchy.. :)    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.05.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  konečně hotovo!    [matt]   27.05.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  ..    [matt]   27.05.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  .    [matt]   27.05.2011
Odpověď  Zdravím příznivce mopedů.
Mám 4 kousky Stadion S 11 typ 01
Stadion S 22 is originál nálepkou na nádrži
Jaweta Standart, zelená kladívková
Motobecane/Mobylette M3/50
Dostala se mě do ruky přední vidlice a řídítka úplně první S11,jde o velmi dochovalý kus.Pokud máte někdo zájem!Vyměnil bych tuhle vidlici za torzo Pařeza 550 bez motoru,dokladů,nádrže v nálezovém stavu.    [Franta]   24.05.2011
Odpověď  Díky,díky moc    [matt]   22.05.2011
Odpověď  Souhlasím s ostatníma.. Super práce a další zachovalej stroj.. ;)    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.05.2011
Odpověď  Nádhera šikula,,,,moc moc moc pěkná práce!!!!!!Palec nahoru..........    [vencalochovice]   21.05.2011
Odpověď  matt: parádní práce . Ať se daří i nadále    [Honza3] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.05.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...    [matt]   21.05.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  ..    [matt]   21.05.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  .    [matt]   21.05.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  zase o krok dál...    [matt]   21.05.2011
Odpověď  Máme skladem M6X20 ,M5X20 s půlkulatou hlavou na šroubovák, zapuštěný s čočkovou hlavou M6x15 (na Pionýra 550 na prsa) a M4 na spínačku Pérák.

Jiný ne, ani neplánuju.    [Monty]   15.05.2011
Odpověď  ještě jsem objevil toto: http://cz.rs-online.com/w eb/search/searchBrowseAct ion.html?method=retrieveT fg&binCount=675&N e=4294957944&N=429496 3077+4294955905
ale podrobnosti nehledám    [matt]   15.05.2011
Odpověď  Myslím, že jedna slovenská firma od Trenčína ktorá sa zaoberá výrobou spojovacieho materiálu z nerezu na veterány ich vyrába, ale cena je neskutočná...    [Milan Ježík] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.05.2011
Odpověď  Pouze jsem chtěl ukázat že najít jdou,podrobnosti jsem nezkoumal,ale třeba poradíš něco jiného,spousta kolegů bude jistě vděčná    [matt]   15.05.2011
Odpověď  Jenže minimální množství asi 10 000 od rozměru - není to na nějak moc Mopedů naráz?    [Monty]   15.05.2011
Odpověď  !!SUPER!!    [Honza3] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.05.2011
Odpověď  ještě k tomu hledání,technický termín(i podle norem) je půlkulová hlava, ne půlkulatá    [matt]   15.05.2011
Odpověď  No vida,5 minut hledání, a jsou tady: http://www.sroubykrupka.c z/cz/katalogc.htm    [matt]   15.05.2011
Odpověď  Nikde jsem to neviděl,ale to neznamená že je nikdo nevyrábí,chce to pátrat    [matt]   15.05.2011
Odpověď  nevyraba ich ani nikto ako repliku?    [cipro21] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.05.2011
Odpověď  Nikdo už je nevyrábí,mě se povedlo jich sehnat pár ze starých zásob,a ty si šetřím pro sebe.Občas se objeví na aukru,ale už jsem je dlouho neviděl.Takže je jediná možnost, sehnat někoho kdo má soustruh,a vyrobit je jednotlivě, a nebo pátrat po malých železářstvích kde se mohou zbytky starých zásob občas objevit    [matt]   15.05.2011
Odpověď  a ešte otázka dajú sa ešte kúpim šroby s polgulatou hlavou?    [cipro21] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.05.2011
Odpověď  Ano,i matky byly na 14 klíč, a šroubky do lišt př. bl. byly jak píšu dole M4 s čočkovou hlavou    [matt]   15.05.2011
Odpověď  matky na tie M8 šroby boli tiež na 14kluc?
šrobiky na vzperu predneho blatnika M4x12 mali aký tvar hlavičky čočkovy alebo polguľatý)?    [cipro21] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.05.2011
Odpověď  jo a ještě ty 6 matky byly 10 klíč,ale M5 na 9 klíč    [matt]   15.05.2011
Odpověď  všechny 8 šrouby byly na 14klíč kromě těch co jsou vepředu na ramínkách přední vidlice,ty jsou na 11 klíč,na té jedné fotce šroubů to jsou ty 2 napravo.jinak na motoru válcové hlavy, na lištách předního blatníku čočkové, a vše ostatní půlkulové.Přesný soupis bohužel nemám,tak alespoň takto    [matt]   15.05.2011
Odpověď  matte mal by som otázku ohľadom tých skrutiek,nemáš náhodou spravenú súpisku spojovacieho materiálu?nejde mi rozmery tie su v katalógu ND,ale ide mi o tvar a velkosť hlaviciek?a este otázka: vsetky matice M6 na s11 rv58 boli na 9kluč?
a vsetky skrutky M8 mali hlavičku na 14kluč?    [cipro21Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.05.2011
Odpověď  Jinak ještě pro ty,které by to zajímalo:za materiál,barvy,chromy,pískování a zinkování do něj padlo 23.000,-včetně polomotoru,a ještě schází sedlo,potah,řetěz,lanka,nachromovat světlo,a nějaké drobnosti.Takže někdo řekne že je to jenom renovace mopeda,to nemůže stát moc,ale ono to je dost náročné.    [matt]   15.05.2011
Odpověď  Přesně tak, jak píše skvarek,a 1Honzo,nevím proč by si se měl za svůj stroj stydět,vždyť každý moped je krásný,má své kouzlo,a důležité je,že se líbí svému majiteli,a dělá mu radost!    [matt]   15.05.2011
Odpověď  Omluva Mattovi- za podezření na ty imbusy(na fotce motoru je to pěkně vidět) -:).Já osobně taky křížové šrouby nemám rád,ale každý nemá ty možnosti aby si vyrobil šroub požadované délky a rozměru jako je originál a použije co dá běžně sehnat.Je to každého věc jak skousne že má na motoru 13 s pevnostními znaky(a stopmatky) a nebo vyrobenou 14 s jemným závitem a nebo karbec na 8 a nebo 9 klíč. Hlavně že je se svojí prací spokojen a líbí se mu-vždyť udělat z kopy šrotu něco pěkného a funkčního tak přeci VO TOM TO JE. Neberte to nikdo jako krytiku(myslím tím šrouby matky) hlavní je že si máme s čím pohrát,když maminu zrovna bolí hlava a prohnat se závratnou rychlostí na zrenovovaném Stadecu je přeci zážitek. Tak ať nám to bez problémů jezdí-    [skvarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.05.2011
Odpověď  Bude to parádní stroj, úplně se za ten svůj začínám stydět :-)    [1Honza]   14.05.2011
Odpověď  tak ten náklon není ideální ani na těchto,dráty jsou mírně prohnuté.Mám dojem,že to jsou ráfky na ruční káry,kde byl střed jako na šlapacím kole    [matt]   14.05.2011
Odpověď  Ja mám tie širšie na jawette,kupoval som ich už dávnejšie v Motorene,číslo na nich síce nie je,chrom je perfektný,ale náklon dier tiež nie je ideálny.    [miník]   14.05.2011
Odpověď  Pane kolego Ježíku, nemají vyraženo žádné číslo,a šířka je tuším okolo 38mm.Kupoval jsem je v Moto-Ústí n.L.Ale tu šířku nevím přesně,pokud by jste chtěl,zítra mohu změřit přesně    [matt]   14.05.2011
Odpověď  Kolega Matt, to sú tie nové asi 40mm široké ráfiky, s tým hnusným vyrazeným číslom na obvode ?    [Milan Ježík] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.05.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  ..    [matt]   14.05.2011
Odpověď  ráfky jsou miníku repliky,a to ty širší.Na burze jsem už viděl užší,ale nezdál se mi náklon děr na niple    [matt]   14.05.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  .    [matt]   14.05.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ani šrouby a matky na 13 klíč na něm nenajdete,to točím ze 14 šestihranu aby to bylo jako z výroby    [matt]   14.05.2011
Odpověď  Chcem sa opýtať,ráfiky si použil replikové?Sú to tie širšie,alebo sa už dajú kúpiť aj repliky správnej šírky?    [miník]   14.05.2011
Odpověď  skvarku,z imbusů mě opravdu nepodezřívej,je tam vše jak má být,mě stačí vidět na mopedu křížové šrouby,a mám zježené chlupy.Jinak vám kolegové děkuji za chválu,opravdu to potěší a dodá další elán    [matt]   14.05.2011
Odpověď  Na tento ročník patrí tento dlhší výfuk,je to naozaj krásna práca.    [miník]   14.05.2011
Odpověď  Rodí se další krasavec a ta barva mu sluší. Motor se leskne jak psí kulky. Jen malá výtka-nemáš pod spojkovým deklem imbusy(i po zvětšení je to špatně vidět)? Osobně se mi na 11 víc líbí kratší výfuk,ale s tím co tam máš to ůdajně líp jede. Opravdu-kráná práce,tak ať se daří i nadále.    [skvarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.05.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  ..    [matt]   14.05.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  .    [matt]   14.05.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  tak jsme zase o něco pokročili    [matt]   14.05.2011
Odpověď  supr stav chtělo to jen bezbarvý lak    [tomas]   30.04.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  .    [matt]   30.04.2011
Odpověď  typnu tak kolem 18-20000,já za něj dal 500 ale pošlu fotku jak vypadalo    [matt]   30.04.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  dneska byl mycí a úklidový den..    [matt]   30.04.2011
Odpověď  Tecko je paradni, za kolik se necha bezne sehnat predrenovacni stav?    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.04.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  S Téčkem jsem se dostal do této fáze,ale nestíhám brousit a stříkat.Zároveň se omlouvám za fotku která do této rubriky nepatří.    [matt]   30.04.2011
Odpověď  Díky Bennito,Téčko ale bude běh na delší trať,před ním je ještě na řadě vývozní S22
která čeká už jen na lak    [matt]   30.04.2011
Odpověď  Ako vzdy perfektne! Uz sa tesim ako sa budem kochat ked bude hotovy. A nielen nan, ale cakam aj na tecko.
Matte moc Vam fandim.    [bennito]   29.04.2011
Odpověď  Jirko díky za osvětlení ,jako rýpání to neberu,ale ač je pan Hošťálek opravdu znalcem,může si být naprosto jist že vůbec žádné mopedy bez uší v této barvě nebyly?Já mám totiž dojem,že jsem tento typ v této barvě už viděl,a to v originále.
Ale jak říkám,to by člověku musela projít před očima 100% celé produkce tohoto typu,aby si byl jist.A takoví pamětníci už asi nejsou.Jinak díky za pochvalu,a mé pochybnosti neber prosím osobně.    [matt]   27.04.2011
Odpověď  Matte omlouvám se jestli jsi pochopil mou poznámku jako rýpnutí. Tak to vůbec nebylo myšleno. Vždyť jsem ti pochválit tvou práci. A co se týká té barvy tak je to asi takhle. Je to asi dva roky zpět co jsem byl na jarní moto burze v Brně na výstavišti. V jedné hale tam byl prodej tehdy nového druhého dílu od pana Hoštálka - ČESKOSLOVENSKÉ MOPEDY- . Jednalo se v podstatě i o takovou autogramiádu s autorem , ten tam měl i malou ukázku mopedů ze svého musea v Českých budějovicích. (ti co tam byli jistě potvrdí) A tam jsem se shodou okolností dostal do diskuze s panem Hoštálkem o tom proč vyřadil z nabídky Rakovník fialkovou barvu.No a tehdy jsem se dozvěděl,že i jawácká se nabízela jen do určitého datumu a pro nezájem. Jelikož zájem byl především o zelenou a modrou.Nepamatuji si přesné datum ,ale vím na sto procent,že jsme se bavily o tom ,že na rám bez madel se už vůbec nedávala. A taky,že na modely s22 byla použita u kusů určených na vývoz ,jelikož ve světě byla tato barva známá a patřila k Jawě. Nevím jestli jsem použil přesně jeho slova,ale takhle nějak to bylo-opravdu.    [jirka]   27.04.2011
Odpověď  Díky za podporu pánové,mě ta kategorická tvrzení o tom či onom bez jakéhokoliv důkazu připadají také trochu odvážná...    [matt]   27.04.2011
Odpověď  Nic si nenechávej vrtat hlavou Matte,,,barva je úžasná odstín super bude to nádhernej plnokrevník,,na té fotce před renovací se mu o takové omlazovací kúře ani nezdálo.......Já mám také S11 v modré metalíze,,a jsem na něj hrdý,,hlavně když jsou stroje funkční a krásné....mopedúm zdar............    [vencalochovice] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.04.2011
Odpověď  Krásavec...
Nevidím dôvod prečo by nemohol byť v tejto farbe, ak má Jirka svoje tvrdenie nejak podložené nech nás presvedčí o opaku.    [Milan Ježík]   26.04.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  jenom jak vypadal předtím    [matt]   26.04.2011
Odpověď  Díky Venco,jenom mi teď vrtá hlavou ta barva....    [matt]   26.04.2011
Odpověď  Nádherná práce krasavec!!!!!!!!!!!!!!!    [vencalochovice] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.04.2011
Odpověď  je mi totiž divné,když červená barva provází Stadiony od 11 až do23,že zrovna na rámech bez uší nebyla.Je pravda ,že mi neprošla před očima celá produkce S11,takže nemohu tvrdit byla-nebyla.Třeba i kolegové z tohoto fora přispějí svými poznatky,jestli někdo nemá či neviděl originál v tomto provedení,docela by mne to opravdu zajímalo...    [matt]   26.04.2011
Odpověď  Díky za pochvalu,a rozhodně se nebráním novým poznatkům.Můžeš mi Jirko prosím říci z jakého pramene tato informace pochází?Docela by mne to zajímalo,nerad dělám chyby.
Díky    [matt]   26.04.2011
Odpověď  matte promiň ,ale na rámu bez uší tato bava nikdy nebyla. Ale jinak vše ok ,gratuluji.    [jirka]   26.04.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  .    [matt]   26.04.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Díky za chválu,jsem rád že se líbí.Jinak je vše pouze ruční práce s filcákem a vrtačkou.Tady jsou ještě mezifáze toho víka    [matt]   26.04.2011
Odpověď  Moc pěkná práce. na to víko jako navaříš materiál a ten pak zbrousíš a vyleštíš??    [Honza3]   25.04.2011
Odpověď  moc hezké matte. Čím leštíš motor? to je nádhera    [pepe]   25.04.2011
Odpověď  No prostě nádhera. Vyvařit rejhy na deklu by mě nenapadlo, muselo to jít špatně, matroš je dost tenkej.    [1Honza]   25.04.2011
Odpověď  Krásna práca.    [miník]   25.04.2011
Odpověď  ta červená vypadá na fotkách hrozně,ale je to kvalitou fotek,na tom detailu krku je to asi nejvěrnější    [matt]   25.04.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  ,.    [matt]   25.04.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  ,,,,    [matt]   25.04.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  ,,,    [matt]   25.04.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  ,,    [matt]   25.04.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  ,    [matt]   25.04.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  ....    [matt]   25.04.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...    [matt]   25.04.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  ..    [matt]   25.04.2011
 Přidat odpověď   (211) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006